Summoning Abilities

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Plaats reactie
jens9
Berichten: 495
Lid geworden op: zaterdag 16 augustus 2008, 15:27
Clan: geen

Summoning Abilities

Bericht door jens9 »

Weer een klein ideetje, net zoals voordien een simpele uitwerking door tijdgebrek. Ik heb nog maar een 3 tal dagen en weinig tijd om het uit te werken dus ik ga mijn best doen.

Intro
Momenteel bestaan er heel wat abilities voor onze combat zoals attack, defense, magic, etc... De uitzondering zijn prayer en summoning. Daarom kwam ik op het idee, waarom geen abilities voor summoning:

Summoning Abilities
Summoning abilities verschillen erg van de doorsnee ability, ze hebben relatief een hoge cooldown:
AbilityLevelNaamSoortNodigBeschrijvingCooldown
5Creature Stand-inBasicSummoning MonsterLaat je opgeroepen summoning monster 1 maal aanvallen. Tijdens deze aanval kan je tegenstander eventueel ook een hit op je summoning monster verkopen.30s
10Living ObjectTreshold-Maakt een object in je buurt tot leven. Dit kan variëren tussen standbeelden, bomen of gewoon een simpel meubelstuk. Ze hebben relatief een laag combat level en zal verhogen afhankelijk van je summoning level. Deze levende objecten zullen helaas maar 60 seconden onder de levende blijven en zullen je niet volgen naar andere locaties.60s
25Enhanced WildUltimate-Verbeterend de npc's in je omgeving voor een betere combat ervaring. Bijvoorbeeld: Een kleine rat level 1 word een giant rat level 6. Deze ability is niet overal toegestaan.60s
33Area TrapTreshold-Deze abilities zal gebruik maken van zijn omgeving om je tegenspelers vast te zetten met behulp van drijfzand, chains, touw of wortels. Een gemiddelde tegenstander zal zo'n 10 seconden vast zitten. Maar hij kan zichzelf bevrijden met de abilities Freedom, Surge of Escape. Ook wanneer je Barge gebruikt zal je deels vrijkomen en zal het vastzitten met een 5 tal seconden verlagen.65s
39DuplicateTreshold-Verdubbelt je volgende aanval:
  • Melee: Een astral projectie van je wapen(s) waardoor je 2 keer hit inplaats van 1 keer.
  • Ranged: Een verdubbeling van je projecties dat je gooit of schiet.
  • Magic: Een verdubbeling van de spreuk die je uitgesproken hebt (bijvoorbeeld 1 air surge worden er 2).
30s
44Road BlockTreshold-Deze ability maakt gebruik van zijn omgeving en maakt een object tussen jou en je tegenstander. Dit object heeft een gemiddeld hoeveelheid hitpoints en zal afhangen van je summoning level. Het object kan variëren tussen een steen, hek of haag.65s
57Beast FusionUltimateSummoning MonsterLaat je tijdelijk samensmelten met je summoning monster gedurende 60 seconden135s
59TriplingTreshold-Verdriedubbelt je volgende aanval:
  • Melee: Een astral projectie van je wapen(s) waardoor je 3 keer hit inplaats van 1 keer.
  • Ranged: Een verdriedubbeling van je projecties dat je gooit of schiet.
  • Magic: Een verdriedubbeling van de spreuk die je uitgesproken hebt (bijvoorbeeld 1 air surge worden er 3).
45s
62Beast ShieldTresholdSummoning MonsterGebruik je summoning monster om een hit op te vangen.55s
65Living CreatureTreshold-Maakt een creature overschotten in je buurt tot leven. Dit kan variëren tussen zombies, ghosts of zelf een vampier als je geluk hebt. Ze hebben een gemiddeld combat level en zal verhogen afhankelijk van je summoning level. Deze tot leven gekomende creatures zullen helaas maar 60 seconden onder de levende blijven en zullen je niet volgen naar andere locaties.75s
72Duplicate RingUltimate-Deze ability maakt een cirkel die het effect nabootst van de Duplicate Ability. Deze cirkel zal zo'n 12 seconden blijven.120s
79Beast LeechTresholdSummoning MonsterHaalt hp van je summoning monster om jezelf te herstellen.85s
88Living WeaponTreshold-Deze abiltity maakt je wapen tijdelijk levend voor een 6 tal seconden. Hierdoor heb je even je handen vrij voor eventueel een drankje of wat voedsel te nemen zonder je combat er door te beinvloeden.100s
92Spirital BeastUltimateSummoning MonsterJe Summoning monster word omgezet naar een spirituele vorm die je volgende aanval gigantisch versterkt. Je zult de spirit aan je wapen, arrow of spreuk zien hangen wanneer je hem uitvoert. Achter deze ability zal ook je summoning monster verdwijnen.100s
96Tripling RingUltimate-Deze ability maakt een cirkel die het effect nabootst van de Tripling Ability. Deze cirkel zal zo'n 10 seconden blijven.150s
98Beast DuplicationUltimateSummoning MonsterMaakt een cloon van je summoning monsters die je zal ondersteunen gedurende 100 seconden.190s
Laatst gewijzigd door jens9 op zaterdag 13 juli 2013, 12:14, 4 keer totaal gewijzigd.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Summoning Abilities

Bericht door Zeekoe »

Zitten mooie ideeën tussen, alleen vind ik het jammer dat je geen Summoning-beest nodig hebt (waar Summoning om draait).
Ik had eerder abilities voor je beest zelf verwacht.
jens9
Berichten: 495
Lid geworden op: zaterdag 16 augustus 2008, 15:27
Clan: geen

Re: Summoning Abilities

Bericht door jens9 »

Daar had ik eerst ook aan gedacht. Maar gezien summoning ook een ondersteuning skill is verdient hij het zeker wat abilities die werkelijk je combat uitbreiding kunnen ondersteunen.

Maar ik heb hierdoor enkele ideetjes gekregen: Creature Stand-in, Beast Fusion, Beast Shield, Beast Attack, Beast Duplication.

Ik dacht eerst ook aan 3 dubbele summoning monsters maar ik heb het gevoel dat dit iets te krachtig gaat worden. Misschien ontbreken er enkel nog een basic/Treshold ability die je summoning monster verbeterd zonder hem overpowerd te maken. Iemand een ideetje?
Melanie
Berichten: 1010
Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
RS: Marsy Venus (p2p)
Oude naam: Marsy

Re: Summoning Abilities

Bericht door Melanie »

Ik vind dit een goed idee en had zelf ook zo'n idee en ben toevallig met een Ability suggestie bezig.
Renschmov
Ex-moderator
Berichten: 2761
Lid geworden op: woensdag 18 januari 2012, 15:44
RS: Renschmov (OSRS)
Clan: Lunatip

Re: Summoning Abilities

Bericht door Renschmov »

Goed idee, summoning kan inderdaad wel een update gebruiken ;)
Afbeelding
Exoemo
Berichten: 1851
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 14:12
Clan: ELlTE

Re: Summoning Abilities

Bericht door Exoemo »

Ik ben een volledig voorstander van dit idee.
Plaatje
JOIN ELLTE

EN ONTVANG !!!GRATIS!!!

EEN EIGEN LUXE-CITADEL
EEN EIGEN BATTLEFIELD
EEN EIGEN PARTY ROOM
EEN EIGEN THEATRE
EEN EIGEN BONUS XP RING
EEN EIGEN CLAN AVATAR

Klap uit...
Plaats reactie