't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!

Ik kijk series voornamelijk via:

Netflix
22
48%
Digitale tv-zenders
0
Geen stemmen
Analoge tv-zenders
0
Geen stemmen
Illegale streaming of downloads
22
48%
DVD
2
4%
 
Totaal aantal stemmen: 46

Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: 't Serietopic - Alles over series - Suits s3!

Bericht door Travolter »

Friends is geweldig :O .

White collar is ook heel leuk trouwens. Eerste 2 seizoenen zijn er snel doorgegaan :)
Afbeelding
Odius
Ex-chatmoderator
Berichten: 16826
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 19:01

Re: 't Serietopic - Alles over series - Suits s3!

Bericht door Odius »

Friends vind ik ook niets, Amerikaanse humor. Doe mij maar Ricky Gervais dan. :P
Odius
Ex-chatmoderator
Berichten: 16826
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 19:01

Re: 't Serietopic - Alles over series - Suits s3!

Bericht door Odius »

Helaas is de humor wel een belangrijk deel ervan. :P
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: 't Serietopic - Alles over series - Suits s3!

Bericht door i k0nijn i »

Friends is geweldig als je ermee bent opgegroeid, maar ik kan me best wel inbeelden dat het vrij saai is als je er nu nog aan moet beginnen.
Afbeelding
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: 't Serietopic - Alles over series - Suits s3!

Bericht door Travolter »

i k0nijn i schreef: Friends is geweldig als je ermee bent opgegroeid, maar ik kan me best wel inbeelden dat het vrij saai is als je er nu nog aan moet beginnen.
Ik ben een jaar of 2-3 geleden die afleveringen gewoon allemaal beginnen zien terwijl ik het vroeger, als kind, niet interessant vond op tv. Ik heb ze allemaal gezien en ik vond het geweldig :)
Afbeelding
Piepje444
Ex-moderator
Berichten: 4817
Lid geworden op: zondag 12 maart 2006, 14:28
Clan: Lunagang

Re: 't Serietopic - Alles over series - Suits s3!

Bericht door Piepje444 »

Is er een goede manier om subtitles goed te syncen? Als ze enkel voor/achter lopen lukt het me wel, maar soms lopen ze ook nog sneller naarmate de tijd vordert en dan lukt het me niet meer met dat fps (of hoe ga je dat goed na?).
Gestopt met Runescape.
Afbeelding
Halle
Ex-moderator
Berichten: 19465
Lid geworden op: donderdag 20 december 2007, 8:46

Re: 't Serietopic - Alles over series - Suits s3!

Bericht door Halle »

Net Suits S03E02 gekeken.
In- of uitklappen • Spoilers.
Arme Louis. :(
Op dit moment begin ik een beetje een hekel te krijgen aan Harvey. Hij heeft het over dat loyaliteit de reden is dat hij Mike aangenomen heeft, en dat hij niks meer met Mike te maken wil hebben (tot aan het einde van de aflevering dan). Maar tegelijkertijd heeft hij Jessica keihard in de steek gelaten bij de seizoensfinale van seizoen 2. Hypocriet.
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: 't Serietopic - Alles over series - Suits s3!

Bericht door Travolter »

Halle schreef: Net Suits S03E02 gekeken.
In- of uitklappen • Spoilers.
Arme Louis. :(
Op dit moment begin ik een beetje een hekel te krijgen aan Harvey. Hij heeft het over dat loyaliteit de reden is dat hij Mike aangenomen heeft, en dat hij niks meer met Mike te maken wil hebben (tot aan het einde van de aflevering dan). Maar tegelijkertijd heeft hij Jessica keihard in de steek gelaten bij de seizoensfinale van seizoen 2. Hypocriet.
In- of uitklappen •
Ik vind Harvey ook maar raar met zijn poging tot overname, je ziet Harvey toch ook niet als managing partner tbh :P, ik kan het me in ieder geval niet voorstellen :P
Afbeelding
Halle
Ex-moderator
Berichten: 19465
Lid geworden op: donderdag 20 december 2007, 8:46

Re: 't Serietopic - Alles over series - Suits s3!

Bericht door Halle »

Travolter schreef:
Halle schreef: Net Suits S03E02 gekeken.
In- of uitklappen • Spoilers.
Arme Louis. :(
Op dit moment begin ik een beetje een hekel te krijgen aan Harvey. Hij heeft het over dat loyaliteit de reden is dat hij Mike aangenomen heeft, en dat hij niks meer met Mike te maken wil hebben (tot aan het einde van de aflevering dan). Maar tegelijkertijd heeft hij Jessica keihard in de steek gelaten bij de seizoensfinale van seizoen 2. Hypocriet.
In- of uitklappen •
Ik vind Harvey ook maar raar met zijn poging tot overname, je ziet Harvey toch ook niet als managing partner tbh :P, ik kan het me in ieder geval niet voorstellen :P
In- of uitklappen •
Aan de ene kant wel, want hij is wel echt een leider. Maar ik denk dat hij zich nog teveel door zijn emoties laat leiden.
Odius
Ex-chatmoderator
Berichten: 16826
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 19:01

Re: 't Serietopic - Alles over series - Suits s3!

Bericht door Odius »

Spaced beginnen kijken. Een van de grappigste series die ik ooit zag. :p
Halle
Ex-moderator
Berichten: 19465
Lid geworden op: donderdag 20 december 2007, 8:46

Re: 't Serietopic - Alles over series - Suits s3!

Bericht door Halle »

Aan seizoen 2 van VGHS begonnen.
De storyline stelt nog steeds niks voor, maar het idee van gamen is leuk. En Johanna Braddy is ook altijd leuk. :wub:

Afbeelding
Daniel_1102
Berichten: 4277
Lid geworden op: vrijdag 22 september 2006, 14:46
Clan: Eternity
Oude naam: daniel 1102

Re: 't Serietopic - Alles over series - Suits s3!

Bericht door Daniel_1102 »

Suryumi schreef:
Nikki schreef: Ik snap nu sinds ik lees ook een heleboel dingen in de serie die ik daar vaag en onafgemaakt vond. En natuurlijk de hele voorgeschiedenis, die tbh erg belangrijk blijkt te zijn. Voor ik las bleef ik altijd beetje geïnformeerd door die Comicbookgirl19 filmpjes :'D

En Smartie, s3 was 30 maart of iets, en s2 ergens in april en s1 ergens in mei. Dus als ze die lijn volgen zou 't komend jaar in maart weer vallen, maybe april.
Ja, mooi. Volgens mij laten ze in de serie wel iets zien van die Benjen Stark, maar ik snapte er echt heel weinig van. Nu ik dat boek heb gelezen snap ik het meteen. Ff snel doorlezen dan. ben nu tweede boek blz 130.
Zou nog graag een theorie willen delen met jullie over Benjen Stark. zitten alleen spoilers in uit de televisie seizoenen 1 2 en 3.
In- of uitklappen •
Nadat er een huurmoordenaar op Bran was afgestuurd werd meteen het verband gelegd tussen die moordpoging en Bran die uit het raam was geduwd. In theorie kan dat los van elkaar staan, iemand zou Bran dood willen hebben om hele andere motieven dan tijdens die duw. Iets wat je een paar keer terugleest in de boeken is dat degene die het op Bran heeft voorzien samen met de koning naar Winterfell is gereisd. Daarbij wordt telkens één persoon vergeten: Benjen Stark. Die was er ook en als je er bij nadenkt is dat vrij onlogisch. als lid van the Night Watch breek je de banden met je familie en als de koning op bezoek komt heb je daar geen moer mee te maken. Dus waarom was hij daar dan? Het zou zomaar kunnen dat hij daar was om die huurmoordenaar op Bran af te sturen.

Dan is natuurlijk de vraag waarom en daarin wordt het nogal gissen. Misschien heeft het te maken met waar Bran in seizoen 3 mee bezig is, namelijk met "iets" voorbij de muur. Dat zou uiteindelijk ook weer een verband kunnen zijn tussen Bran en the Night Watch en misschien later wel Benjen Stark zelf. Benjen Stark wordt als dood gezien maar er wordt nog zo vaak naar hem gerefereerd in de boeken 1 en 2 dat ik er van uitga dat hij nog wel terug zal komen.

Wat niet echt past in mijn theorie is waarom Baelish zei dat het mes van de huurmoordenaar van Tyrion was. Ook het stukje dat Benjen Stark naar Winterfell reist om vervolgens iemand anders de opdracht te geven Bran te vermoorden is bedenkelijk maar met een beetje fantasie ook makkelijk te verklaren.
Het is een theorie die rammelt aan alle kanten dus tackle hem als het kan. :P Aangezien hier redelijk wat mensen zitten die veel weten van Game of Thrones ben ik wel benieuwd wat jullie hiervan vinden.
Afbeelding
'What is our heart's desire?'
'Vengeance. Justice. Fire and blood.'
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: 't Serietopic - Alles over series - Suits s3!

Bericht door Meutr »

He Odius, die serie die je hier ooit eens postte, die is nu al een paar maand uit. Ziet er niet slecht uit.

Deze dus:
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Odius
Ex-chatmoderator
Berichten: 16826
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 19:01

Re: 't Serietopic - Alles over series - Suits s3!

Bericht door Odius »

Ja, ik vroeg het me al af. ^^ Leuk dus? :D
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: 't Serietopic - Alles over series - Suits s3!

Bericht door Superheat »

Godver Dexter, waarom weer zo'n einde :(
Vette aflevering weer ^_^
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
JoelTheJester
Berichten: 2206
Lid geworden op: zondag 18 januari 2009, 18:33
RS: Auldarkh (p2p)
Oude naam: RecreatoR

Re: 't Serietopic - Alles over series - Suits s3!

Bericht door JoelTheJester »

Silfer schreef:
RecreatoR schreef: Ik ga iets zeggen waarvoor ieder persoon die ooit in dit topic iets heeft neergezet mijn hoofd op een stok voor wilt hebben: ik heb een godsgruwelijke hekel aan Friends. Het is gewoon niet mijn serie, ik snap zeker dat mensen het leuk vinden, maar ik ben er zelf niet zo een ben ik bang. Maar erger vind ik al die series die het succes van Friends willen nadoen (zoals How I Met Your Mother).
In- of uitklappen • head on a stick
Afbeelding
Bedoel je dat sitcoms in het algemeen absoluut niet jouw ding zijn dan?
Zeker wel, alleen het hele Friends idee vind ik niets.
:bier:
Daniel_1102
Berichten: 4277
Lid geworden op: vrijdag 22 september 2006, 14:46
Clan: Eternity
Oude naam: daniel 1102

Re: 't Serietopic - Alles over series - Suits s3!

Bericht door Daniel_1102 »

In- of uitklappen • jon Snow
Die Jon Snow theorie is goed mogelijk, had een tijdje geleden daar ook al een citaat van gepost die in die theorie paste:
boek 1 bladzijde 353: "Hij dacht aan wat hij Lyanna op haar sterfbed had beloofd, en aan de prijs die hij had betaald om die beloften te houden" (Ja ik lees in het Nederlands, niet haten). Volgens de boeken had Ned inderdaad iets beloofd maar dat was dat ze in Winterfell begraven zou worden. Daarvoor heeft hij nou niet bepaald een hoge prijs moeten betalen dus dan is de vraag welke gelofte hij wel bedoelt.
In- of uitklappen • @Nikki benjen Stark
Ben het niet met je eens dat het logisch is dat je vrijaf om zoiets vraagt als je bij the Night Watch zit. Kan je een voorbeeld noemen van mensen die ook vrijaf hadden gevraagd om bij hun familie op bezoek te gaan? Tuurlijk geven ze nog op hun familie en in de voorbeelden die jij aanhaalt praten ze er ook over, wat logisch is. Het blijft echter wel bij praten. De commander gaat niet weg om het gedoe met zijn zoon op te lossen en was zijn vrouw niet ziek? Aemon gaat niet weg toen zijn familie in behoorlijke moeilijkheden zat, bekend voorbeeld. Tal van mensen hebben familie die bij de oorlog betrokken zijn, niemand gaat weg om te helpen. Erover praten is begrijpelijk want natuurlijk mist iedereen zijn familie maar dat is iets heel anders dan wat Benjen Stark deed. Hij ging naar zijn familie, waar de rest alleen maar praatte over zijn familie.
Afbeelding
'What is our heart's desire?'
'Vengeance. Justice. Fire and blood.'
Daniel_1102
Berichten: 4277
Lid geworden op: vrijdag 22 september 2006, 14:46
Clan: Eternity
Oude naam: daniel 1102

Re: 't Serietopic - Alles over series - Suits s3!

Bericht door Daniel_1102 »

Suryumi schreef:
Daniel_1102 schreef:
Suryumi schreef:
Nikki schreef: Ik snap nu sinds ik lees ook een heleboel dingen in de serie die ik daar vaag en onafgemaakt vond. En natuurlijk de hele voorgeschiedenis, die tbh erg belangrijk blijkt te zijn. Voor ik las bleef ik altijd beetje geïnformeerd door die Comicbookgirl19 filmpjes :'D

En Smartie, s3 was 30 maart of iets, en s2 ergens in april en s1 ergens in mei. Dus als ze die lijn volgen zou 't komend jaar in maart weer vallen, maybe april.
Ja, mooi. Volgens mij laten ze in de serie wel iets zien van die Benjen Stark, maar ik snapte er echt heel weinig van. Nu ik dat boek heb gelezen snap ik het meteen. Ff snel doorlezen dan. ben nu tweede boek blz 130.
Zou nog graag een theorie willen delen met jullie over Benjen Stark. zitten alleen spoilers in uit de televisie seizoenen 1 2 en 3.
In- of uitklappen •
Nadat er een huurmoordenaar op Bran was afgestuurd werd meteen het verband gelegd tussen die moordpoging en Bran die uit het raam was geduwd. In theorie kan dat los van elkaar staan, iemand zou Bran dood willen hebben om hele andere motieven dan tijdens die duw. Iets wat je een paar keer terugleest in de boeken is dat degene die het op Bran heeft voorzien samen met de koning naar Winterfell is gereisd. Daarbij wordt telkens één persoon vergeten: Benjen Stark. Die was er ook en als je er bij nadenkt is dat vrij onlogisch. als lid van the Night Watch breek je de banden met je familie en als de koning op bezoek komt heb je daar geen moer mee te maken. Dus waarom was hij daar dan? Het zou zomaar kunnen dat hij daar was om die huurmoordenaar op Bran af te sturen.

Dan is natuurlijk de vraag waarom en daarin wordt het nogal gissen. Misschien heeft het te maken met waar Bran in seizoen 3 mee bezig is, namelijk met "iets" voorbij de muur. Dat zou uiteindelijk ook weer een verband kunnen zijn tussen Bran en the Night Watch en misschien later wel Benjen Stark zelf. Benjen Stark wordt als dood gezien maar er wordt nog zo vaak naar hem gerefereerd in de boeken 1 en 2 dat ik er van uitga dat hij nog wel terug zal komen.

Wat niet echt past in mijn theorie is waarom Baelish zei dat het mes van de huurmoordenaar van Tyrion was. Ook het stukje dat Benjen Stark naar Winterfell reist om vervolgens iemand anders de opdracht te geven Bran te vermoorden is bedenkelijk maar met een beetje fantasie ook makkelijk te verklaren.
Het is een theorie die rammelt aan alle kanten dus tackle hem als het kan. :P Aangezien hier redelijk wat mensen zitten die veel weten van Game of Thrones ben ik wel benieuwd wat jullie hiervan vinden.
In- of uitklappen • GoT
Nog nooit echt over nagedacht, het zou inderdaad wel mogelijk moeten zijn. Het staat nog niet vast wie die vent op Bran heeft af gestuurd voor zo ver ik weet. In de boeken wordt er wel meer over gepraat dan in de serie zelf volgens mij. Over dat langsgaan bij Winterfel van Benjen Stark vroeg ik me dus ook af. Ik wist eigenlijk ook niet of dat zomaar kon, want ze zeggen dat als je eenmaal bij de nachtwacht zit, je geen andere familie meer hebt. Ik dacht gewoon dat ze daar dan niet zo moeilijk over deden, als je ff bij je broer langs wilde gaan ofzo. :p

Trouwens even heel iets anders en misschien is het wel de grootste onzin die ik nu ga vertellen, maar ik heb het gevoel dat Jon iets met de Targaryens te maken heeft. Ben in ieder geval heel benieuwd wie zijn moeder is. Hij komt die Aemon tegen en die zoon van Mormont van de nachtwacht is weer die vent waarmee Daenerys toevallig onderweg mee is. Ook nog iets anders had ik gelezen, waardoor ik een link zag tussen die twee, maar dat ben ik al weer vergeten.

Wat ik trouwens wel mooi vind bij boek 2 is dat Daenarys nu in die woestijn zit bij mij en dat je dan ook gelijk een stuk minder leest van haar. Zijn tot nu toe (blz ~240) nog weinig hoofdstukken over Daenerys geweest en ze heeft ook niet veel mee gemaakt. Het maakt het verhaal weer een stukje realistischer voor m'n gevoel. Als het expres is gedaan, vind ik het knap. Ook wel jammer, want de stukken van haar vind ik verreweg het leukste om te lezen.
Er is een hele bekende theorie van Jon Snow waar Nikki ook al over praatte en die wordt in dit filmpje goed uitgelegd vanaf 18:35. Het is een theorie dus geen spoilers. :P
Afbeelding
'What is our heart's desire?'
'Vengeance. Justice. Fire and blood.'
Daniel_1102
Berichten: 4277
Lid geworden op: vrijdag 22 september 2006, 14:46
Clan: Eternity
Oude naam: daniel 1102

Re: 't Serietopic - Alles over series - Suits s3!

Bericht door Daniel_1102 »

Nikki schreef:
In- of uitklappen •
Aemon die is een Targaryen en bovendien blind, die zie ik al op pad gaan. Komt nooit meer terug xD. Bovendien kan niemand zijn taken overnemen. Dat laatste geldt ook voor Mormont. Bovendien is zijn zoon juist verbannen, ga hem dan maar eens steunen, kun je meteen opflikkeren uit Westeros :')

Dus ik zou wel snappen waarom hij vrijaf heeft gevraagd. Het is in de buurt, ze kunnen hem een paar dagen missen, hij kan nieuwe mensen meenemen om de Watch te joinen, en hij is niet blind en stokoud.
In- of uitklappen •
Aemon is niet altijd blind en stokoud geweest he. :P Lees dat hoofdstuk maar eens terug, er zijn heel veel momenten geweest waarin hij de keuze moest maken om of terug te keren of te blijven bij the Night Watch. Toen was hij nog gewoon iemand die kon zien en prima kon lopen. En het eiland waar de commander vandaan komt ligt nog dichterbij dan Winterfell, hij was dus ook in de buurt. En ik heb het niet over steunen, hij spreekt juist schande van zijn zoon. Maar het is wel zijn naam die wordt onteerd, genoeg mensen die daarom zouden willen komen om hun naam te zuiveren door weet ik veel wat te doen.
Afbeelding
'What is our heart's desire?'
'Vengeance. Justice. Fire and blood.'
Smartie`
Berichten: 11017
Lid geworden op: dinsdag 19 december 2006, 18:42

Re: 't Serietopic - Alles over series - Suits s3!

Bericht door Smartie` »

Nikki schreef:
In- of uitklappen •
Aemon die is een Targaryen en bovendien blind, die zie ik al op pad gaan. Komt nooit meer terug xD.
In- of uitklappen • ADWD
Lol :dus:
"Kill the boy and let the man be born" - Maester Aemon, A Dance with Dragons
Afbeelding
Sig: sKull | Ava: Stijnn
Plaats reactie