Blowen | het beste NON-RS topic |

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Amnesia
Berichten: 8634
Lid geworden op: maandag 3 augustus 2009, 18:08

Re: Blowen

Bericht door Amnesia »

Toen ik op vakantie was met vrienden had 1 iemand een gastoeter bij zich, toen hadden we dat gas ingeademd en daar kreeg je ook een raar gevoel van. Niet echt hetzelfde effect als lachgas volgens mij maar het leek net alsof je hele lichaam ineens verlamd, het was wel vet in ieder geval :mrgreen:
Afbeelding
Ewout
Berichten: 1971
Lid geworden op: zaterdag 15 maart 2008, 14:26

Re: Blowen

Bericht door Ewout »

Iemand van jullie ervaring met een bong? Lijkt mij echt super vet om te doen maar het schoonmaken lijkt me wel irritant, en het opbergen ervan omdat mijn ouders niet weten dat ik blow..
Afbeelding
I'm gonna break your little heart
Watch you take the fall
Laughing all the way to the hospital
'Cause there's nothing surgery can do
When I break your little heart in two
I'm gonna break your little heart in two
Collyn34
Berichten: 1897
Lid geworden op: zondag 11 november 2007, 16:10
Clan: pup
Oude naam: `Collyn

Re: Blowen

Bericht door Collyn34 »

Bong is vet, ik ken paar mensen die er een hebben. Ikzelf heb er ook geen, wat je kan proberen is een gaatje in een 1.5L fles aan de zijkant maken waar je je joint in kan zetten, vasthouden bij de tip en zuigen aan de dop. Krijg je ook het bong-effect mee en niet zo zuinig ook. Is wel leuk alternatief.
Be good or be good at it.
Schaapje
Berichten: 1557
Lid geworden op: vrijdag 26 maart 2010, 17:38
Clan: We say Meeh

Re: Blowen

Bericht door Schaapje »

Wel oppassen dat het plastic niet smelt/giftige stoffen afgeeft.
AfbeeldingAfbeelding
Ca sper
Berichten: 9
Lid geworden op: woensdag 7 maart 2012, 20:57

Re: Blowen

Bericht door Ca sper »

Een bong is best wel fijn om eerlijk te zijn. Het krijgt me namelijk altijd op een andere manier high of stoned.
Voordat mijn moeder het wist dat ik blowde, had ik hem gewoon verstopt achter een masker op een plank, nooit gevonden.
Een bong kan inderdaad wel vies worden, maar het schoonmaken valt wel mee.
Hoe ik het doe is een vaatwastabletje pakken die in de bong gooien, vervolgens zet je de bong in de gootsteen en zet je de hete kraan erop zodat er water in komt. Door het hete water lost het tabletje op en maakt het de bong schoon. Het is hartstikke simpel en het werkt goed.
Veel succes met het overwegen of je een bong wilt aanschaffen.
Lijpe
Berichten: 10300
Lid geworden op: dinsdag 3 maart 2009, 17:54
Oude naam: Badr Hari

Re: Blowen

Bericht door Lijpe »

Ca sper schreef: Een bong is best wel fijn om eerlijk te zijn. Het krijgt me namelijk altijd op een andere manier high of stoned.
Voordat mijn moeder het wist dat ik blowde, had ik hem gewoon verstopt achter een masker op een plank, nooit gevonden.
Een bong kan inderdaad wel vies worden, maar het schoonmaken valt wel mee.
Hoe ik het doe is een vaatwastabletje pakken die in de bong gooien, vervolgens zet je de bong in de gootsteen en zet je de hete kraan erop zodat er water in komt. Door het hete water lost het tabletje op en maakt het de bong schoon. Het is hartstikke simpel en het werkt goed.
Veel succes met het overwegen of je een bong wilt aanschaffen.
Ik zou toch oppassen met wat je uitspookt, ook al heet je Casper.
Afbeelding
Phree
Berichten: 2048
Lid geworden op: vrijdag 4 februari 2011, 18:54
RS: Phree (p2p)
Clan: ColdFusion
Oude naam: Fap Cape

Re: Blowen

Bericht door Phree »

Ditjuh schreef: Gisteravond amnesia haze gerookt, zeker een lekker wietje haha
Laatst ook gehad, is goeie ja.
Janco
Berichten: 2942
Lid geworden op: zaterdag 12 mei 2007, 9:33
Clan: eLLte

Re: Blowen

Bericht door Janco »

Badr Hari schreef:
Ca sper schreef: Een bong is best wel fijn om eerlijk te zijn. Het krijgt me namelijk altijd op een andere manier high of stoned.
Voordat mijn moeder het wist dat ik blowde, had ik hem gewoon verstopt achter een masker op een plank, nooit gevonden.
Een bong kan inderdaad wel vies worden, maar het schoonmaken valt wel mee.
Hoe ik het doe is een vaatwastabletje pakken die in de bong gooien, vervolgens zet je de bong in de gootsteen en zet je de hete kraan erop zodat er water in komt. Door het hete water lost het tabletje op en maakt het de bong schoon. Het is hartstikke simpel en het werkt goed.
Veel succes met het overwegen of je een bong wilt aanschaffen.
Ik zou toch oppassen met wat je uitspookt, ook al heet je Casper.
ik zou uitkijken wat je zegt badr anders plopt ie jou ook neer
Tim
Berichten: 13565
Lid geworden op: donderdag 21 juni 2007, 21:32

Re: Blowen

Bericht door Tim »

Straks voor het eerst truffels, zin in !!
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen

Bericht door Rems »

Ik ga ook ergens volgende week truffels doen, heb er ook wel zin in. Eerste keer was niet echt een succes, hopelijk gaat het nu beter.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Collyn34
Berichten: 1897
Lid geworden op: zondag 11 november 2007, 16:10
Clan: pup
Oude naam: `Collyn

Re: Blowen

Bericht door Collyn34 »

Ik wil ook nog eens truffels doen, maar vanavond wordt het gewoon weer een lekkere toeter.
Be good or be good at it.
Phree
Berichten: 2048
Lid geworden op: vrijdag 4 februari 2011, 18:54
RS: Phree (p2p)
Clan: ColdFusion
Oude naam: Fap Cape

Re: Blowen

Bericht door Phree »

Ik wil ook truffels keertje :c iemand meeten & truffels? :P
Collyn34
Berichten: 1897
Lid geworden op: zondag 11 november 2007, 16:10
Clan: pup
Oude naam: `Collyn

Re: Blowen

Bericht door Collyn34 »

Hahaha wel vet idee imo
Be good or be good at it.
Ruben Jb
Berichten: 4164
Lid geworden op: donderdag 10 januari 2008, 16:59

Re: Blowen

Bericht door Ruben Jb »

Truffels wil/moet je niet doen samen met mensen die je niet of nauwelijks kent... Wordt bijna overal op het internet ook afgeraden.
Dief
Berichten: 2414
Lid geworden op: zaterdag 12 april 2008, 13:33
RS: D i e f (OSRS)

Re: Blowen

Bericht door Dief »

Fap Cape schreef: Ik wil ook truffels keertje :c iemand meeten & truffels? :P
Sgoed!
Zion
Berichten: 4382
Lid geworden op: zaterdag 17 november 2007, 12:47
Oude naam: Road to Zion

Re: Blowen

Bericht door Zion »

i'm in!
We gingen er gisteren ook weer doen maar met wat na te denken toch maar niet gedaan. Binnen 4 weken weekendje ardennen en dan zijn we het ook gepland + heb deze 'vakantie' al redelijk wat gedaan qua drugs dus misschien best wat uitstellen.

Gisteravond mijn laatste joint voor een tijdje gerookt (week of 3 is mijn doel, tot net voor ons weekend). Mijn korte termijn geheugen is echt ver te zoeken de laatste tijd dus het wordt eens tijd dat ik het terugvind :mrgreen:

anyway wat zijn jullie fav. truffels en hoeveel eten jullie ervan?
Afbeelding
Dief
Berichten: 2414
Lid geworden op: zaterdag 12 april 2008, 13:33
RS: D i e f (OSRS)

Re: Blowen

Bericht door Dief »

Mijn geheugen is ook echt een ramp door het smoren #-o
Thieske
Berichten: 4064
Lid geworden op: zaterdag 10 oktober 2009, 16:25

Re: Blowen

Bericht door Thieske »

helaas heb ik daar ook altijd nog last van :oops: of het door het blowen komt dunno
Interview Straatvader :wub:

Afbeelding
Stephen
Berichten: 9922
Lid geworden op: zaterdag 1 maart 2008, 22:32
Oude naam: StephenSwat

Re: Blowen

Bericht door Stephen »

Ik krijg door dit topic zin in truffels (of L).
Zion
Berichten: 4382
Lid geworden op: zaterdag 17 november 2007, 12:47
Oude naam: Road to Zion

Re: Blowen

Bericht door Zion »

^Had er sws al weer zin in :D.
@Stephen test je je zuur (vermoed toch dat je het daar over hebt met L) of koop je gewoon en slikken maar?

@Boef en Thieske :
Aangetoond is langdurig gematigd cannabis gebruik geen nadelige blijvende gevolgen heeft voor het geheugen.
Zelfs bij mensen die 5000 keer gebruikt hebben en daarna gestopt zijn waren na een maand geen nadelige gevolgen meer te zien.
Bij twee groepen zijn mogelijk wel blijvende effecten te vinden:
De groep die voor hun 17e begonnen was presteerden slechter op geheugen testen dan de groep die later begonnen was.
De groep die later begonnen was verschilde niet in prestaties van de groep die nooit geblowd had (1).
Er is ook een studie die suggereert dat bij zeer langdurig gebruik (meer dan 10 jaar) en zeer intensief gebruik (dagelijks meer dan 1 joint per dag) lijkt te kunnen leiden tot lichte stoornissen in aandacht en gedrag (2).

In Oost Baltimore is een studie gedaan naar het functioneren van het geheugen bij ruim 1300 inwoners onder de 65 jaar.
De deelnemers werden 12 jaar lang gevolgd. Naarmate mensen ouder worden nemen de mentale vermogens geleidelijk iets af.
Er werd echter geen verschil in afname van het geheugen gevonden bij groepen die niet rookten of die dat wel deden (3)
De conclusie is dat alleen gebruik op zeer jeugdige leeftijd en bij groepen die zeer heftig en langdurig gebruikt hebben geheugen problemen kunnen optreden.

Korte termijn geheugen
Cannabis heeft wel invloed op korte termijn geheugen.
Onder invloed gaat onthouden moeilijker.
Bij stoppen na langdurig gebruik kunnen deze effecten tot 7 dagen aanhouden (4)

Bronnen:
1) Pope (2003). In: Justiele verkeningen 2006 Hoe schadelijk zijn softdrugs, Brink, W.
2) Bolla e.a. (2005) In Brink W. Justiele verkenningen
3) Lyketsos, (1999) In: Tripmiddelen: Cannabis Alcohol en drugs gebruik, misbruik en verslaving, Vervaeke, H. (2008)
4) Pope 2002. In Justiele verkeningen 2006. Hoe schadelijk zijn softdrugs, Brink, W
Afbeelding
Plaats reactie