Het FIFA topic

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door La Pulga »

Mijn FIFA (mobiel) doet raar. Ik wil Varane kopen, zijn waarde is 8.9 miljoen, ik typ 15.5 miljoen in, maar er komt een bod van 12.9 miljoen te staan. Weet iemand hoe dat komt?
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Bakske
Berichten: 5919
Lid geworden op: woensdag 4 augustus 2010, 16:45
RS: Bakske (p2p)
Extra rang: RoS #1 Fletching, Smithing, Thieving

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door Bakske »

i k0nijn i schreef: Net nog eens FUT gespeeld voor het eerst in 2 weken, denk ik, en ik weet weer waarom. Verloren van een kerel met een veel duurder team die enkel maar kon scoren met crosses en op ultra-defensive speelde. Erg tof dus. Fix your game EA.
Crossen zijn nog altijd OP. Zelf mag ik eigenlijk niet klagen aangezien ik nu ook op crossen en dieptepassen speel met Benteke, het is de enige manier waardoor ik kan winnen op FIFA14:mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding

25-09-13
Afbeelding
27-05-14
Afbeelding
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door La Pulga »

Bah bah, net gelijk gespeeld tegen Bilbao. 61% balbezit, 92% passes succesvol, 11 schoten waarvan 7 op doel voor mij, doelpunten 1. Bilbao: 39% balbezit, 84% passes succesvol, 1 schot, 1 op doel, 1 doelpunt. Zo hatelijk hè. :')

Toegevoegd na 1 minuten:
i k0nijn i schreef: Net nog eens FUT gespeeld voor het eerst in 2 weken, denk ik, en ik weet weer waarom. Verloren van een kerel met een veel duurder team die enkel maar kon scoren met crosses en op ultra-defensive speelde. Erg tof dus. Fix your game EA.
FUT doe ik niet eens meer. Op mobiel kan je volgens mij niet tegen andere spelers, maar meer dan driekwart van mijn wedstrijden zijn op wereldklasse.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door i k0nijn i »

FUT op world class is echt niet zo moeilijk hoor. :P
Bakske schreef:
i k0nijn i schreef: Net nog eens FUT gespeeld voor het eerst in 2 weken, denk ik, en ik weet weer waarom. Verloren van een kerel met een veel duurder team die enkel maar kon scoren met crosses en op ultra-defensive speelde. Erg tof dus. Fix your game EA.
Crossen zijn nog altijd OP. Zelf mag ik eigenlijk niet klagen aangezien ik nu ook op crossen en dieptepassen speel met Benteke, het is de enige manier waardoor ik kan winnen op FIFA14:mrgreen:
Ja, echt enorm OP. Het verschil is alleen dat er in het begin nog tegen te verdedigen was en nu precies niet meer.
Afbeelding
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door La Pulga »

Weet iemand een goede verdediger onder de 25? Ik heb een speler onder de 25 nodig en een nieuwe verdediger dus ik combineer dat even. Spelers van Barça en Real zijn geen optie. :tssk:

Toegevoegd na 2 minuten:

Ik had wel een paar goede spelers in gedachten, maar die zijn nu allemaal al ouder dan 25 omdat ik al in 2014, bijna 2015 zit.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Bakske
Berichten: 5919
Lid geworden op: woensdag 4 augustus 2010, 16:45
RS: Bakske (p2p)
Extra rang: RoS #1 Fletching, Smithing, Thieving

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door Bakske »

Durex schreef: Weet iemand een goede verdediger onder de 25? Ik heb een speler onder de 25 nodig en een nieuwe verdediger dus ik combineer dat even. Spelers van Barça en Real zijn geen optie. :tssk:
Sakho of Mangala :P Mijn voorkeur gaat naar Mangala, hij is een tank :wub: Marquinhos kan ook, maar hij is pas 21 ofzo in jouw spel :P
Afbeelding
Afbeelding

25-09-13
Afbeelding
27-05-14
Afbeelding
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door La Pulga »

Bod op Mangala gedaan van 12.15 miljoen. Ik bood 12.5 miljoen, maar om de een of andere reden veranderde FIFA dat naar 12.15 miljoen.

Toegevoegd na 23 minuten:

Nu 16 miljoen, een salaris van 41k per wedstrijd (verhoging van 23.5k) en 5% bonus per goal. Als het nu niet lukt ligt het niet aan mij.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door i k0nijn i »

41K per week is toch niet zo erg veel? In mijn RM Career zit bijna niemand onder de 80K.
Afbeelding
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door La Pulga »

Als je eerst 18.5k per wedstrijd verdiende, dus niet per week hè. Als je 2 wedstrijden speelt zit je ook op 82k per week. En ik weet niet waarom, maar ik kan niet meer bieden dan 41000 per wedstrijd. Dat kan pas weer als mijn bod niet geaccepteerd is. Mijn grootverdieners zijn op dit moment alleen Messi en Neymar met 100k en 120k per wedstrijd.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door i k0nijn i »

Is het op de de app per wedstrijd, dan? Vreemd. Op PS3 is het gewoon per week. Ronaldo heeft net geen 300k per week denk ik bij mij. :")
Afbeelding
Terence
Verbannen
Berichten: 20358
Lid geworden op: woensdag 19 oktober 2011, 12:16
Oude naam: J asper

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door Terence »

Volgens mij had ik aantal mensen hier op Ps3 maar heb nu nieuw acc moeten maken door allemaal sht dus voor de gene die mij hadden voeg J_asperr maar weer toe.
Afbeelding
JoelTheJester
Berichten: 2206
Lid geworden op: zondag 18 januari 2009, 18:33
RS: Auldarkh (p2p)
Oude naam: RecreatoR

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door JoelTheJester »

Hebben jullie in carrière ook zoveel last van rode kaarten om de meest stomzinnige dingen? Ik kreeg er net een omdat ik tegen iemand oploop, ik werd getackled en kreeg er een, het is niet normaal meer joh.
:bier:
Terence
Verbannen
Berichten: 20358
Lid geworden op: woensdag 19 oktober 2011, 12:16
Oude naam: J asper

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door Terence »

Als jij op een onhandige plek iemand op wat voor manier dan ook een scoringskans ontneemt is dat best logisch
Afbeelding
JoelTheJester
Berichten: 2206
Lid geworden op: zondag 18 januari 2009, 18:33
RS: Auldarkh (p2p)
Oude naam: RecreatoR

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door JoelTheJester »

Nou... niet als dit op de helft van de tegenstander gebeurd. En in één wedstrijd 4 rode kaarten, dan klopt er toch echt iets niet.
:bier:
Kemal
Berichten: 1776
Lid geworden op: woensdag 22 oktober 2008, 8:07
Clan: #TEAMYOLO&SWAG
Oude naam: kemall

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door Kemal »

Nee bij fifa 14 carriere is die scheids glitched.. Elke fout is een rode kaart
Proud to be a Turk

Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door i k0nijn i »

Ik krijg niet veel rode kaarten tegen, maar bijna alle penalty's die ik tegen kreeg waren wel echt onzin. Ik kreeg eens een penalty tegen omdat een speler mij omver liep (no shit) en eens een heel vreemde fase, waarbij de tegenstander een tackle inzette en een penalty kreeg. Vreemd gedoe toch soms.
Afbeelding
Kemal
Berichten: 1776
Lid geworden op: woensdag 22 oktober 2008, 8:07
Clan: #TEAMYOLO&SWAG
Oude naam: kemall

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door Kemal »

i k0nijn i schreef: Ik krijg niet veel rode kaarten tegen, maar bijna alle penalty's die ik tegen kreeg waren wel echt onzin. Ik kreeg eens een penalty tegen omdat een speler mij omver liep (no shit) en eens een heel vreemde fase, waarbij de tegenstander een tackle inzette en een penalty kreeg. Vreemd gedoe toch soms.

moest je tegen barcalona?
Proud to be a Turk

Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door i k0nijn i »

Neen, waarom?
Afbeelding
Bakske
Berichten: 5919
Lid geworden op: woensdag 4 augustus 2010, 16:45
RS: Bakske (p2p)
Extra rang: RoS #1 Fletching, Smithing, Thieving

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door Bakske »

Net RVP gekocht op UT, hopelijk is hij de 125k waard :) Nu nog maar 17k over, vanaf nu ga ik sparen voor IF Benteke (als die ooit uitkomt) :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding

25-09-13
Afbeelding
27-05-14
Afbeelding
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door La Pulga »

Hoe zit het eigenlijk met spelers uitlenen? Ik heb nu spelers ter waarde van 25 miljoen uitgeleend, maar er is nik op mij rekening bijgeschreven.

Toegevoegd na 5 minuten:

Oeps, Pinto's contract verlengd met 5 jaar terwijl hij al 40 is. 8-[
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Plaats reactie