Het FIFA topic

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door i k0nijn i »

iThomas schreef: Je had toch ook Williams?
Dat was die goedkope, denk ik. Ik was niet zeker of het Williams was (maar ik dacht het serieus wel) en ik had echt geen zin om het op te zoeken. :P
Odius33 schreef:Alleen jammer dat je niet meer met nationaliteiten en verschillende competities kan combineren zonder aan teamgeest in te boeten. Het lijkt me boeiender om mensen te combineren op bepaalde posities, zonder rekening te moeten houden met competitie/nationaliteit/club..
Dat is nooit zo geweest, eigenlijk. Chemistry/teamgeest zit er al altijd in. Je kan wel hybrids maken, die verschillende nationaliteiten en competities mixen, maar dat wordt soms heel lastig - zo niet onmogelijk - en je kan niet zomaar om het even wie even vervangen.

Ik heb zelf bijvoorbeeld deze hybrid:
Tello - Torres - Lamela
Modric - Benat - Gonzalez
Eliseu - Etxeita - Mangala - Danilo
Helton
Zeer tof team om mee te spelen, maar even iemand vervangen is niet zo handig. Ik ga wel bouwen naar dit:
Villa - Torres - Lamela
Modric - Alonso - Gonzalez
Coentrao - Pepe - Mangala - Danilo
Patricio
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40377
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door Daan »

David Villa/IF Koke? 2 opties die je kan nemen.
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door i k0nijn i »

Vlug even wat op Futhead zitten puzzelen en mijn post aangepast. ^_^
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40377
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door Daan »

^^

Mangala is wel echt een absolute topper op Fifa 14. Niet normaal goede heading.
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door i k0nijn i »

Ja, inderdaad. Aanvallend nog niet erg veel van gemerkt, eigenlijk, op hoekschoppen en vrije trappen. Die hybrid is sterk over de grond, maar in de lucht aanvallend is het waardeloos, tenzij Torres volledig vrij staat. Verdedigend is het niet zo gemakkelijk om af te breken, though. :P

Santana heb ik in mijn Bundesliga-team; die is aanvallend dan wel weer geweldig, vind ik. Kopt zowat elke hoekschop die ik krijg binnen. Mandzukic kan er ook wat van. :P
Perisic - Mandzukic - Shaqiri
Junuzovic - Mkhitaryan - Makiadi
Schäfer - Hummels - Santana - Träsch
Wiese
Sinds kort beginnen upgraden en eerst mijn center helemaal geüpgraded. Volgende zijn Makiadi en Junuzovic, wellicht voor Gustavo links en Sven Bender rechts. LB misschien Jansen en RB misschien Piszczek, al weet ik niet of Jansen zo veel beter is en of ik Piszczek wel 10k meer waard vind. Wiese gaat er nog uit voor Adler/Weidenfeller.
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40377
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door Daan »

Hm.. Ik zou eigenlijk ook weer moeten beginnen met UT. Het is behoorlijk leuk, alleen niet als je best weinig coins heb. Heb nu ongeveer 7K, waar ik opzich wel iets mee moet kunnen, maar contracten en fitness zijn dan niet zo leuk.
Misschien kan iemand me een financiële injectie geven. 8-[
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door i k0nijn i »

Wat heb je qua spelers? Voor 7k koop je een full gold team dat redelijk degelijk is met genoeg contracts om een division te winnen, misschien dat je zelfs voor 2 teams kan gaan als je mixt in gold en silver (en eventueel een bronze hier of daar).
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40377
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door Daan »

Ik zou eerlijk gezegd niet meer weten wat voor spelers ik heb. Zou ik even moeten kijken, maar ben op het moment niet thuis.
http://www.futhead.com/14/squads/2869257/
Dit lijkt me een geweldig team, voor niet veel geld. Moet dan maar tot 12k traden o.i.d.
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door La Pulga »

Daan schreef: ^^

Mangala is wel echt een absolute topper op Fifa 14. Niet normaal goede heading.
Zeg dat. Scoort echt enorm vaak bij corners. Ik heb hem al op 89 zitten volgens mij. :ninja:
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Dennis
Berichten: 8917
Lid geworden op: woensdag 14 oktober 2009, 22:16

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door Dennis »

Daan schreef: Ik zou eerlijk gezegd niet meer weten wat voor spelers ik heb. Zou ik even moeten kijken, maar ben op het moment niet thuis.
http://www.futhead.com/14/squads/2869257/
Dit lijkt me een geweldig team, voor niet veel geld. Moet dan maar tot 12k traden o.i.d.
sws valbuena ipv menez

Toegevoegd na 21 seconden:

nvm kan niet
Glenn.
Berichten: 7944
Lid geworden op: woensdag 18 oktober 2006, 22:09
Clan: Eternity
Oude naam: Glenndebang

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door Glenn. »

AfbeeldingOnderwaeg heb ik meej zelf verteld
Ut waas neet mier als un blaad dat velt
Soms is 't beater iets moeis te verleeze.
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad.
Auto,Vliegtuug , een Trein een boewt.


De mooiste citaten van Rowwen Heze <'3 Love Him <'3
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door La Pulga »

Waarom heb ik altijd het gevoel dat de keeper van de tegenstander 10 keer beter is dan de rest van het team? :')
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Kemal
Berichten: 1776
Lid geworden op: woensdag 22 oktober 2008, 8:07
Clan: #TEAMYOLO&SWAG
Oude naam: kemall

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door Kemal »

Durex schreef: Waarom heb ik altijd het gevoel dat de keeper van de tegenstander 10 keer beter is dan de rest van het team? :')

Omdat jij waarschijnlijk niet kan schieten :)
Proud to be a Turk

Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door i k0nijn i »

Boy power schreef: Iemand tips voor verdedigen? Tegenstanders komen er bij mij constant door met diepe (hoge) ballen en kunnen dan vanaf het middenveld gewoon vrij naar mijn doel lopen. Ook heb ik moeite om mijn spelers de bal af te laten pakken, of ik loop eromheen/naast of de tegenstander loopt al mijn spelers zo voorbij.

Hoe kan ik trouwens het beste van afstand schieten? Alles gaat bij mij naast en niet per se over ofzo.
Niet te vroeg toehappen en manueel verdedigen, niet met LB/L1 + A/X. Hoge ballen kan je counteren met offside trap eventueel, maar één of meerdere snelle verdedigers hebben kan geen kwaad. In de achtervolging B/Circle gebruiken om de speler helemaal naar je hand te zetten.

Van afstand schieten doe je best enkel met iemand die ofwel goede long shots en shot power heeft, of als je echt veel ruimte kan maken. Lateraal naar binnen snijden en direct op doel trappen is niet vaak goed. Gewoon schieten (geen finesse tenzij je lateraal insnijdt en de keeper redelijk wat uit zijn doel staat) en niet al te hard schieten ook. 3 bars is het hardste dat ik doe en dat is soms al te hard. Je wilt ook dat je speler in de richting van je schot loopt, zo kan er veel meer kracht en precisie uitgeoefend worden. Welke spelers gebruik je voor die long shots?
Afbeelding
Kemal
Berichten: 1776
Lid geworden op: woensdag 22 oktober 2008, 8:07
Clan: #TEAMYOLO&SWAG
Oude naam: kemall

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door Kemal »

i k0nijn i schreef:
Boy power schreef: Iemand tips voor verdedigen? Tegenstanders komen er bij mij constant door met diepe (hoge) ballen en kunnen dan vanaf het middenveld gewoon vrij naar mijn doel lopen. Ook heb ik moeite om mijn spelers de bal af te laten pakken, of ik loop eromheen/naast of de tegenstander loopt al mijn spelers zo voorbij.

Hoe kan ik trouwens het beste van afstand schieten? Alles gaat bij mij naast en niet per se over ofzo.
Niet te vroeg toehappen en manueel verdedigen, niet met LB/L1 + A/X. Hoge ballen kan je counteren met offside trap eventueel, maar één of meerdere snelle verdedigers hebben kan geen kwaad. In de achtervolging B/Circle gebruiken om de speler helemaal naar je hand te zetten.

Van afstand schieten doe je best enkel met iemand die ofwel goede long shots en shot power heeft, of als je echt veel ruimte kan maken. Lateraal naar binnen snijden en direct op doel trappen is niet vaak goed. Gewoon schieten (geen finesse tenzij je lateraal insnijdt en de keeper redelijk wat uit zijn doel staat) en niet al te hard schieten ook. 3 bars is het hardste dat ik doe en dat is soms al te hard. Je wilt ook dat je speler in de richting van je schot loopt, zo kan er veel meer kracht en precisie uitgeoefend worden. Welke spelers gebruik je voor die long shots?
ik ken een goede cm/cam die goede longshots heeft
http://www.futhead.com/14/players/1153/selcuk-inan/
Proud to be a Turk

Afbeelding
Thomas
Berichten: 11189
Lid geworden op: zaterdag 16 januari 2010, 15:03
RS: SP00NTECH (OSRS)
Clan: Tipaward manipulator

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door Thomas »

Moet ie' wel in je opstelling passen :")

Toegevoegd na 1 minuten:

En 82 longshots is nou ook niet zo spectaculair hoor. :P Voor 13k heb je al inform Pandev die betere links heeft + longshots http://www.futhead.com/14/players/12364/goran-pandev/
Afbeelding Lisette 24/11/2015 :oops: :wub:
Afbeelding
Afbeelding
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door La Pulga »

Kemal schreef:
Durex schreef: Waarom heb ik altijd het gevoel dat de keeper van de tegenstander 10 keer beter is dan de rest van het team? :')

Omdat jij waarschijnlijk niet kan schieten :)
Afstandsschoten gaan er vaak wel in. :tssk:
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door La Pulga »

Alleen op FIFA speelt Utrecht "Champions League" en winnen ze van PSG. :-({|=
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door i k0nijn i »

Boy power schreef:
i k0nijn i schreef:
Boy power schreef: Iemand tips voor verdedigen? Tegenstanders komen er bij mij constant door met diepe (hoge) ballen en kunnen dan vanaf het middenveld gewoon vrij naar mijn doel lopen. Ook heb ik moeite om mijn spelers de bal af te laten pakken, of ik loop eromheen/naast of de tegenstander loopt al mijn spelers zo voorbij.

Hoe kan ik trouwens het beste van afstand schieten? Alles gaat bij mij naast en niet per se over ofzo.
Niet te vroeg toehappen en manueel verdedigen, niet met LB/L1 + A/X. Hoge ballen kan je counteren met offside trap eventueel, maar één of meerdere snelle verdedigers hebben kan geen kwaad. In de achtervolging B/Circle gebruiken om de speler helemaal naar je hand te zetten.

Van afstand schieten doe je best enkel met iemand die ofwel goede long shots en shot power heeft, of als je echt veel ruimte kan maken. Lateraal naar binnen snijden en direct op doel trappen is niet vaak goed. Gewoon schieten (geen finesse tenzij je lateraal insnijdt en de keeper redelijk wat uit zijn doel staat) en niet al te hard schieten ook. 3 bars is het hardste dat ik doe en dat is soms al te hard. Je wilt ook dat je speler in de richting van je schot loopt, zo kan er veel meer kracht en precisie uitgeoefend worden. Welke spelers gebruik je voor die long shots?
Heel erg bedankt, hier ga ik sowieso wat aan hebben. Morgen allemaal even testen en hopen dat het wat beter gaat. Ik gebruik trouwens Kroos http://www.futhead.com/14/players/5018/toni-kroos/ (en soms andere random spelers).
Vreemd, zou prima moeten kunnen met zo'n speler. Weten welke voet de sterke voet is van al je spelers is trouwens ook geen overbodige luxe als je al eens van een serieuze afstand probeert uit te halen. :P
Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: FIFA topic - FIFA 14 nu in de winkels!

Bericht door i k0nijn i »

Het kan natuurlijk zijn dat je tegen de AI gewoon op een te laag niveau speelt. :P
Afbeelding
Plaats reactie