Fitness topic - Nieuwe poll, zie beginpost!

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Wie van de volgende dames heeft de beste fitnessreet?

Peiling eindigde op vrijdag 11 december 2015, 1:14

Sandra Prikker
12
48%
Nikki Blackketter
3
12%
Jen Selter
2
8%
MegSquats
2
8%
Rachael Frieza
6
24%
 
Totaal aantal stemmen: 25

Danneh
Berichten: 8980
Lid geworden op: donderdag 4 januari 2007, 13:35

Re: Fitness topic

Bericht door Danneh »

Deze troll foto weerspieglt mijn fysiek totaal niet.

Vanaf vandaag weer clean etrn en hypertrofie ipv kracht:

Afbeelding
Big slayer79
Ex-moderator
Berichten: 1759
Lid geworden op: donderdag 20 maart 2008, 20:26

Re: Fitness topic

Bericht door Big slayer79 »

Heldige foto Danny :mrgreen:
marc 073
Berichten: 342
Lid geworden op: vrijdag 30 april 2010, 17:47

Re: Fitness topic

Bericht door marc 073 »

je lats lopen zwaar achter danneh
jij boos?
Danneh
Berichten: 8980
Lid geworden op: donderdag 4 januari 2007, 13:35

Re: Fitness topic

Bericht door Danneh »

Mn traps, spinae en dikke rugspier compenseren dat met gemak.
Laatst gewijzigd door Danneh op zondag 29 december 2013, 13:20, 2 keer totaal gewijzigd.
Lijpe
Berichten: 10300
Lid geworden op: dinsdag 3 maart 2009, 17:54
Oude naam: Badr Hari

Re: Fitness topic

Bericht door Lijpe »

Wie is die chick daarachter dan?
Afbeelding
6 Kilo Pinda
Ex-chatmoderator
Berichten: 4793
Lid geworden op: maandag 9 maart 2009, 18:57
RS: Most Great (OSRS)
Extra rang: 3de "Beste nieuwkomer van 2009"

Re: Fitness topic

Bericht door 6 Kilo Pinda »

Geen chick gezien, keek alleen naar de aesthetics op de voorgrond :mrgreen: Vooral die schort maakt de mannelijkheid af haha


Nou ik ga zo trainen deadlift weer terug in schema brengen laatste tijd veel gesquat dat nu op 'onderhoud' houden. Vanneweek de 150kg squat ATG zonder belt gedaan. Tot par en met belt ging hij op reps maar dat is niet waar ik voor wilde gaan dus stapje terug genomen en zonder belt full ROM ook de 150 gepasseerd.

Nu op naar de 175kg deadlift, als mijn schema goed uitpakt gaat me dit in zo'n drie maanden lukken maar zometeen eerst even kijken waar ik sta omdat ik hem lang op een lager pitje heb gehad.

Nu als een eskimo met kniesteunen over mijn broek getrokken de schuur in, echt lachwekkend hoe ik er uitzie met mijn trainingen in de schuur haha
R.I.P. Koen Buitelaar, 17.02.1988 - 07.03.2010
'You had to go, and left the world behind. You're not gone, you're just out of sight.'
PlaatjePlaatje
Rowwen Hèze: 'Soms is 't beater iets moeis te verleeze. Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad.'

Rowwen Hèze: 'Vur iederien din os is veurgegoan, vur iederien din alles het gegeave. Enne gojje mins blieft altied leave.'

BZB: 'Ik hou mijn leven in de hand, 't liefst gevuld tot aan de rand.'
Feline
Berichten: 5272
Lid geworden op: vrijdag 29 oktober 2010, 9:38

Re: Fitness topic

Bericht door Feline »

Vandaag weer na 10 dagen macro's tracken, trainen en weer gezond eten. Ik had gewoon zin in een salade :'D
Danneh
Berichten: 8980
Lid geworden op: donderdag 4 januari 2007, 13:35

Re: Fitness topic

Bericht door Danneh »

6 Kilo Pinda schreef: Geen chick gezien, keek alleen naar de aesthetics op de voorgrond :mrgreen: Vooral die schort maakt de mannelijkheid af haha


Nou ik ga zo trainen deadlift weer terug in schema brengen laatste tijd veel gesquat dat nu op 'onderhoud' houden. Vanneweek de 150kg squat ATG zonder belt gedaan. Tot par en met belt ging hij op reps maar dat is niet waar ik voor wilde gaan dus stapje terug genomen en zonder belt full ROM ook de 150 gepasseerd.

Nu op naar de 175kg deadlift, als mijn schema goed uitpakt gaat me dit in zo'n drie maanden lukken maar zometeen eerst even kijken waar ik sta omdat ik hem lang op een lager pitje heb gehad.

Nu als een eskimo met kniesteunen over mijn broek getrokken de schuur in, echt lachwekkend hoe ik er uitzie met mijn trainingen in de schuur haha
Goed bezig !

Wat bij mij vooral werkte met m'n DL was 2 maal per week op 95-100% 1RM max deadliften. En dan 5 sets opbouwen met 1 rep:
Dus stel, je max is 200kg. Dan bouwde ik op:
100kg 15 reps, 140kg 10 reps, 170kg 6 reps, 180kg 1 rep, 185kg 1 rep, 190kg 1 rep, 195kg 1 rep, 200kg 1 rep.

Goed bezig in ieder geval. 175kg gaat je binnen 3 maanden wel lukken
6 Kilo Pinda
Ex-chatmoderator
Berichten: 4793
Lid geworden op: maandag 9 maart 2009, 18:57
RS: Most Great (OSRS)
Extra rang: 3de "Beste nieuwkomer van 2009"

Re: Fitness topic

Bericht door 6 Kilo Pinda »

Gaat zeker lukken, vandaag waren alleen maar rocketreps. Schoot allemaal omhoog alsof er amper gewicht aan hing.

Wil hem maar 1x per zes dagen zwaar gaan doen. Iemand die ik ken en zelf een behoorlijke DL heeft van tegen de 300kg heeft me geholpen met een opzetje. Heb als max maar 150kg aangegeven zet liever te laag in dan dat ik over twee weken alweer vastloop..

Elke regel is de volgende DL workout dus zes dagen verder.

5x2x135(zonet gedaan)
5x1x145(04-01)
4x2x145(10-01)
5x1x145(16-01)
3x2x155(22-01)
5x1x145(28-01)
2x2x165(03-02)
Training erna toppen, als die 2x165 zou lukken zou 1x 170 ook wel moeten kunnen :)

Maar dat is als alles precies volgens plan loopt waar ik niet gelijk vanuit wil gaan. Al hoop ik van wel natuurlijk haha
R.I.P. Koen Buitelaar, 17.02.1988 - 07.03.2010
'You had to go, and left the world behind. You're not gone, you're just out of sight.'
PlaatjePlaatje
Rowwen Hèze: 'Soms is 't beater iets moeis te verleeze. Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad.'

Rowwen Hèze: 'Vur iederien din os is veurgegoan, vur iederien din alles het gegeave. Enne gojje mins blieft altied leave.'

BZB: 'Ik hou mijn leven in de hand, 't liefst gevuld tot aan de rand.'
1+1 is 2
Berichten: 115
Lid geworden op: maandag 14 oktober 2013, 18:27

Re: Fitness topic

Bericht door 1+1 is 2 »

Vandaag waren er een paar jongens een oefening aan het doen die me niet zo 123 bekend voorkwam, ik bleef even kijken en ze hadden het over deadliften. Ze hadden de barbell met aan beide kanten een 10kg plaat op de grond gelegd en ze pakte hem op met een bolle rug, bijna met gestrekte benen en legde de barbell weer op de grond. Ik zei dat ze er beter een paar platen onder konden leggen zodat de barbell wat hoger ligt en dat ze hun rug recht moesten houden. Een van de 2 antwoordde: Oke dat doen we de volgende keer wel. Vervolgens gingen ze gewoon verder met hun "deadlift". Waarschijnlijk komt dat omdat zij, aan hun uiterlijk te zien(upper body dan want volgensmij hadden ze nog nooit benen getraint) al zeker een tijd bezig waren, en ik eruit zie alsof ik daar voor de eerste keer kom. Ik dacht echt van naja dan moeten jullie het zelf maar weten als je je rug naar de klote wilt helpen.
Gewoon
Berichten: 7349
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2011, 18:33
Oude naam: Ongewoon

Re: Fitness topic

Bericht door Gewoon »

^troll
Afbeelding
Divined Veng
Berichten: 2783
Lid geworden op: vrijdag 6 november 2009, 16:17
RS: Divined Veng (OSRS)

Re: Fitness topic

Bericht door Divined Veng »

:'))
Geld verdienen door mails te lezen?
https://www.moneymiljonair.be/993717
Willem20
Berichten: 6182
Lid geworden op: zondag 8 maart 2009, 21:51
RS: Gestopt
Clan: Hde
Oude naam: Ajaxlegend1
Contacteer:

Re: Fitness topic

Bericht door Willem20 »

Danneh schreef:
1+1 is 2 schreef:
Matthias' schreef:
1+1 is 2 schreef: Hebben jullie kritiek of verbeteringen op mijn houding?

http://www.youtube.com/watch?v=lIr0OpVJnkE&

Ik had ook nog een video van bench press gemaakt maar die is op een of andere manier niet opgeslagen, ik maak de volgende keer wel een nieuwe.


Ik doe btw stronglifts 5x5
Je maakt een soort rare soort naar boven wanneer je omhoog komt, ik zou dit rustiger aan doen. En zorg dat je je knieën niet op slot zet.
Knieën op slot zetten maakt niks uit, de een doet het wel de ander niet. Ik snap ook niet zo 1 2 3 wat je met die rare beweging bedoelt.
Je weet dat wanneer je je knieën op slot zet de spanning anders wordt verdeeld.

Ik beweer niet dat het slecht is, ik beweer wel dat de verdeling van krachten minder op spieren aankomt dan op wervels.
Dit inderdaad, je geeft als het ware een stootje mee omhoog, waardoor de druk mee op de gewrichten komt te liggen dan op de spieren
Above all, don't lie to yourself. The man who lies to himself and listens to his own lie comes to a point that he cannot distinguish the truth within him, or around him, and so loses all respect for himself and for others. And having no respect he ceases to love. ~Fjodor Dostojevski
Bbal Prodigy
Berichten: 2900
Lid geworden op: dinsdag 20 juli 2010, 1:27
RS: Gestopt

Re: Fitness topic

Bericht door Bbal Prodigy »

Zojuist de meest intensieve workout van 2013 gehad, sjeezus.
Deze 2 weken van de kerstvakantie doe ik even een 5-daagse split, heb vandaag rug getrained.
Weighted pull-ups: 5 sets van 8-12
Dumbell rows: 5 sets van 8-12
Close grip pulldowns: 4 sets van 8-12
T-bar rows: 4 sets van 6-8
1-arm Hammer Strength rows: 4 sets van 8-12
Vooral bij de dumbell rows en t-bar rows bleef het zweet maar van me afdruppelen. Lekkkeeer.
Divined Veng
Berichten: 2783
Lid geworden op: vrijdag 6 november 2009, 16:17
RS: Divined Veng (OSRS)

Re: Fitness topic

Bericht door Divined Veng »

Ik denk dat ik vanaf vandaag tot eind januari eens wat meer op kracht ga trainen, dus elke oefening 4-6 reps, iemand hier ervaring mee?
Geld verdienen door mails te lezen?
https://www.moneymiljonair.be/993717
Big slayer79
Ex-moderator
Berichten: 1759
Lid geworden op: donderdag 20 maart 2008, 20:26

Re: Fitness topic

Bericht door Big slayer79 »

https://www.facebook.com/photo.php?v=64 ... =3&theater
Echt fucking held :lol: Gotta love gym memes
Divined Veng
Berichten: 2783
Lid geworden op: vrijdag 6 november 2009, 16:17
RS: Divined Veng (OSRS)

Re: Fitness topic

Bericht door Divined Veng »

360 close grip pulldowns
Geld verdienen door mails te lezen?
https://www.moneymiljonair.be/993717
Bbal Prodigy
Berichten: 2900
Lid geworden op: dinsdag 20 juli 2010, 1:27
RS: Gestopt

Re: Fitness topic

Bericht door Bbal Prodigy »

Big slayer79 schreef: https://www.facebook.com/photo.php?v=64 ... =3&theater
Echt fucking held :lol: Gotta love gym memes
Haha zag hem ook, geweldig toch.
Divined Veng schreef:Ik denk dat ik vanaf vandaag tot eind januari eens wat meer op kracht ga trainen, dus elke oefening 4-6 reps, iemand hier ervaring mee?
Heb daar goede ervaringen mee. Had geen officieel programma gevolgd, deed gewoon een aantal compounds 5x5, met goede resultaat. Ik zou elke spiergroep wel 2x per week pakken, ipv 1x.
Elke workout minstens 2 reps erbij, heerlijk gewoon. Ging van 22 kilo dumbell bench press naar 30 in een heel korte tijd, geloof anderhalve maand. (is alweer een paar jaar terug).
Danneh
Berichten: 8980
Lid geworden op: donderdag 4 januari 2007, 13:35

Re: Fitness topic

Bericht door Danneh »

Bbal Prodigy schreef:
Big slayer79 schreef: https://www.facebook.com/photo.php?v=64 ... =3&theater
Echt fucking held :lol: Gotta love gym memes
Haha zag hem ook, geweldig toch.
Divined Veng schreef:Ik denk dat ik vanaf vandaag tot eind januari eens wat meer op kracht ga trainen, dus elke oefening 4-6 reps, iemand hier ervaring mee?
Heb daar goede ervaringen mee. Had geen officieel programma gevolgd, deed gewoon een aantal compounds 5x5, met goede resultaat. Ik zou elke spiergroep wel 2x per week pakken, ipv 1x.
Elke workout minstens 2 reps erbij, heerlijk gewoon. Ging van 22 kilo dumbell bench press naar 30 in een heel korte tijd, geloof anderhalve maand. (is alweer een paar jaar terug).
Heb daar wel ervaring mee. Lange tijd op kracht getraind. En dan voornamelijk de squat en bench.

Ikzelf hanteerde compounds met 1/2 maal per week isolatie.
Maandag bv: Deadlift + Squat + Pull-ups (3/5 warm-up sets - 10/8/6 reps op 40/50/60% gevolgd door 3/5 sets op 85-100% 1RM max 4 reps.
Dinsdag bv: Isolatie onderarmen (grip training) + Isolatie schouders
Woensdag: Bench + Pull-ups + Leg press (zelfde sets / reps als dag 1)
Donderdag: Isolatie kuiten + spieruithoudingsvermogen (hoge reps <-> lage gewichten 2/4 sets -> Trainen wat jij nodigt vind (ondersteuning van compounds raad ik aan))
Vrijdag: Zelfde als maandag.

Is simpel voorbeeld; slaat nergens op en dag-indeling zou ikzelf iets anders invullen.
Maar het principe is: Lage reps (1/6 reps) op high intensiteit (85/100%) met voornamelijk compounds
6 Kilo Pinda
Ex-chatmoderator
Berichten: 4793
Lid geworden op: maandag 9 maart 2009, 18:57
RS: Most Great (OSRS)
Extra rang: 3de "Beste nieuwkomer van 2009"

Re: Fitness topic

Bericht door 6 Kilo Pinda »

Zou zelf in zo een fase mooi een bewezen krachtschema pakken...
ss5x5
^3x5
madcow
wendler 5-3-1
smolov jr
etc etc

Zelf goede ervaringen met ss5x5, smolov jr en wendler geprobeerd maar was niet echt mijn ding. Madcow wil ik ook nog proberen.
R.I.P. Koen Buitelaar, 17.02.1988 - 07.03.2010
'You had to go, and left the world behind. You're not gone, you're just out of sight.'
PlaatjePlaatje
Rowwen Hèze: 'Soms is 't beater iets moeis te verleeze. Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad.'

Rowwen Hèze: 'Vur iederien din os is veurgegoan, vur iederien din alles het gegeave. Enne gojje mins blieft altied leave.'

BZB: 'Ik hou mijn leven in de hand, 't liefst gevuld tot aan de rand.'
Plaats reactie