Halloween Guide 2007

Hier worden alle RuneScape-guides die verouderd zijn geplaatst. Zo staan hier bijvoorbeeld guides over de Holiday Events uit 2007 en de Gnome Copters.
Forumregels
Welkom in het RuneScape-guides-archief! Het is toegestaan om guides te bumpen in dit forumdeel, je hoeft bump-posts dus niet te melden, tenzij het spam is. Het bericht moet dus wel nuttig zijn, zet dus niet alleen 'bump' in je bericht.
Plaats reactie
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Halloween Guide 2007

Bericht door Mystery »

Hier is de halloween guide:

In het zuiden van falador heerst een duisternis. De grim reaper is er.
Je gaat het donkere portaal in:
Afbeelding
en komt in een huis.
Afbeelding

Je praat met de grim reaper
Afbeelding en hij zegt dat je naar de tuin moet gaan voor een skelet. De tuin is in het noorden.
(als je niet praat ga je vanzelf dood. dit gebeurt ook als je de verkeerde kamer in gaat, je wordt vanzelf geteleporteerd naar het begin.)
Er zijn een aantal spinnenwebben, hier moet je doorheen. (de route is voor iedereen verschillend.) Je kunt erdoorheen:
Afbeelding
Of je kunt er niet doorheen:
Afbeelding
Pak het skelet:
Afbeelding

en ga terug naar de middelste kamer. ook hier moet je terug door de tuin heen met spinnenwebben.(ook weer voor iedereen verschillend.)

De grim reaper zegt dat je naar de kamer in het Westen moet. Ga ook.
Eenmaal daar zegt hij dat je in zijn dagboek moet lezen. In dit dagboek staat waar en wanneer hij de spullen heeft weggedaan. (dit komt later)
Zoek in alles en op alles totdat je een stuk of 6 items hebt (bones, Robe,zandloper, een oog, testament en een potion.
Afbeelding
Kijk nu in het dagboek en hij zegt waar je de spullen moet terugzetten. (ty niekosvic)
Scarf sharpener - cabinet
Grim reaper robe - fireplace
Eye - shelf
Voice potion - bookcase
Testament - sofa
Bones - cheast
Hourglass - fishtank
Na dit te hebben gedaan zegt de grim reaper dat je bij hebn moet komen.

Hij zegt dat je naar boven moet. Ga naar boven en je komt bij een soort agility parcours. Deze Moet je testen.
Je begint bij een glijbaan, deze ga je af.
Afbeelding
dan kom je bij een soort springplanken. klik erop en je word afgeschoten.
Afbeelding
Daarna kom je in een bad met slijm.
Afbeelding
klik gewoon verder en ga eruit. En nu kom je bij een hindernisbaan. LET OP! Er zijn een aantal valkuilen en je moet er niet invallen!!!

Eenmaal bij het einde komt er een bliksemstraal en dan mag je het parcours NOG 1 Keer doen. Ja nog 1x. (kijk hierboven)

Dan word je geteleporteerd naar de bovenste verdieping en je gaat naar onder. Ga naar de grimreaper en ga naar buiten. Je krijgt een "Hand" emote en een grim reaper hat (lijkt veel op een kruising tussen een med helm en een hood.)

Dit was mijn EERSTE guide. Ik ga op een ander acc nog 1x de event doen met pics. (als ik nog iets mis zeg het dan)
Laatst gewijzigd door Mystery op woensdag 29 juli 2009, 21:45, 12 keer totaal gewijzigd.
Imy
Berichten: 2171
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2007, 16:21
RS: Gestopt
Clan: LDG
Oude naam: `Imy

Bericht door Imy »

ik zend zo wat pictures in =)

Toegevoegd na 10 minuten:

Portal binnen: Afbeelding


Portal buiten: Afbeelding


Grim reaper: Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Str Ownzz68
Berichten: 241
Lid geworden op: donderdag 9 augustus 2007, 20:07
Clan: Hell-knights

Bericht door Str Ownzz68 »

GELUKT !IK HEB HEM AF !
Laatst gewijzigd door Str Ownzz68 op maandag 22 oktober 2007, 16:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Bericht door Mystery »

je moet gewoon alle spullen doorzoeken.. ik ga de event nog 1x doen om wat duidelijker te zijn ;)
Niekosvic
Berichten: 394
Lid geworden op: maandag 31 juli 2006, 9:09
Oude naam: Rolstoelterrorist

Bericht door Niekosvic »

Add dit maar:

Item-Waar in te doen?
Zo'n sharpener - cabinet
Grim reaper robe - fireplace
Eye - shelf
Voice potion - bookcase
Testament - sofa
Bones - cheast
Hourglass - fishtank

:D
Plaats reactie