Pagina over Hybrid armours op Lunagang

Zet hier de fouten die je in de website gevonden hebt. Fouten en suggesties omtrent het forum kun je in over het forum plaatsen.
Forumregels
Fouten en suggesties die over het forum gaan, kun je in Over het forum plaatsen.
Plaats reactie
Knightarnaud
Berichten: 107
Lid geworden op: woensdag 15 april 2009, 11:22
Clan: arnaud99

Pagina over Hybrid armours op Lunagang

Bericht door Knightarnaud »

Hey iedereen,

Lunagang heeft onlangs een nieuwe pagina gemaakt waarin de verschillende soorten hybrid armour zijn opgesomd. Horen de "hybrid" armours van minigames hier dan niet bij? Voor de mensen die mij niet begrijpen, ik heb het over Vanguard, Battle-mage en Trickster.
Afbeelding
feppie64
Webmaster
Berichten: 7827
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 18:05
RS: Feppie64 (p2p)
Contacteer:

Re: Pagina over Hybrid armours op Lunagang

Bericht door feppie64 »

Hoi,

Bedankt voor de suggestie. Ik heb de pagina zelf niet gemaakt, maar dit viel mij ook op toen ik de pagina online zette. Ik twijfel zelf nog een beetje. Dit armour staat op het moment bij http://www.lunagang.nl/skill/combat/minigames/, wat ook een logische plaats is. "Minigames" staat alleen op http://www.lunagang.nl/skill/combat/ onder "Melee", wat weer niet klopt. Meningen zijn welkom :)
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: Pagina over Hybrid armours op Lunagang

Bericht door Erwin »

Hybrid armour

Hybrid armour is met verschillende minigames te krijgen. Je hebt alleen op een stukje van dit armour als je wint, maar hoe vaker je wint, hoe hoger deze kans zal worden. Je mag kiezen of je battle-mage, vanguard of trickster wilt.
Bij stukje minigames armour. Moet denk ik zijn: "Je hebt alleen kans op een stukje van dit armour als je wint, ......."
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Plaats reactie