Quests

Zet hier de fouten die je in de website gevonden hebt. Fouten en suggesties omtrent het forum kun je in over het forum plaatsen.
Forumregels
Fouten en suggesties die over het forum gaan, kun je in Over het forum plaatsen.
Plaats reactie
Jason vM
Berichten: 143
Lid geworden op: zondag 5 februari 2012, 20:39
RS: TKE Jason (p2p)
Clan: The Knights Empire

Quests

Bericht door Jason vM »

Hallo,

Ik zat zondagavond de quest Bringing Home the Bacon te doen. Dit is eigelijk een heel korte quest, en ik wil ook niet zeggen dat er echt een goed verhaal achter zit. Maar ik heb deze quest dus gedaan met de guide van Lunagang en het is me toen opgevallen hoeveel (eigenlijk overbodige) informatie er in de guide staat.

Dus mijn voorstel/verbetering/tip is, maak de quest guides punctueel, het kan bijvoorbeeld vanaf nu gedaan worden, dus niet dat alle quests moeten worden aangepast, en je kan ook deze manier van guides nog steeds neerzetten voor de mensen die meer van het verhaal willen snappen. Bijvoorbeeld door middel van in- uitklap gedeeltes. Eén voor de verhaal versie, de andere voor de punctuele.

Verder zijn de guides wel helemaal top!!
Afbeelding
feppie64
Webmaster
Berichten: 7827
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 18:05
RS: Feppie64 (p2p)
Contacteer:

Re: Quests

Bericht door feppie64 »

Hoi,

Sorry voor de late reactie. Ik kan me voorstellen dat de huidige stijl van de quest guides niet helemaal geschikt is voor Bringing Home the Bacon. Bringing Home the Bacon vind ik zelf de slechtste quest in jaren, het verhaal slaat helemaal nergens op en de humor is niet mijn stijl.

Het is historisch zo gegroeid dat we ook wat van het verhaal in de quests zetten, zodat je het ook begrijpt wanneer je dat in het Engels niet doet en later nog eens teruglezen wat er gebeurd is. Ik begrijp dat die aanpak voor Bringing Home the Bacon niet past. Voor quests als One of a Kind werkt het naar mijn mening beter.

Het verhaal is telkens één zin en in- en uitklapdingen wordt dan erg onoverzichtelijk. Twee guides maken zorgt er voor dat we er twee moeten gaan onderhouden en dat is meer werk. Ik denk niet dat het voor elke quest hoeft, maar zal wel gaan kijken of dat bij Bringing Home the Bacon wel kan.
Plaats reactie