[MOBA] League of Legends

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: [MOBA] League of Legends - Nieuwe Poll!

Bericht door Off-er »

Ik vind Anivia zo leuk <3. Moeilijk, misschien niet bepaald meta, maar wel echt heel leuk!
Afbeelding
Veloxraptor
Ex-moderator
Berichten: 6247
Lid geworden op: dinsdag 20 juni 2006, 19:02
RS: Gestopt

Re: [MOBA] League of Legends - Nieuwe Poll!

Bericht door Veloxraptor »

Moet eerlijk toegeven dat het lichtelijk geïnspireerd was door Froggen :P
Moeilijkste vind ik eigenlijk laning phase voordat je veel items hebt, en dan met name pre 6. Je moet met je stun je tegenstander altijd verrassen want een random schot is veel te makkelijk te sidesteppen, dat ding gaat echt moeilijk traag. Als je ´m raakt kan je meteen behoorlijk wat damage doen met je e.
Heb nog geen een keer 2e of 3e blue gehad, dat helpt op een champ als Anivia ook niet echt.
Assist System Guide | Firecape Guide | Ranged Guide | Stronghold of Security Guide |
ClanWars Guide | Hoe maak ik een guide | Fist Of Guthix Guide
Afbeelding <- Enorm bedankt sKull! Vragen over wis-, schei- of natuurkunde? Pm me!
Timo
Berichten: 3864
Lid geworden op: vrijdag 20 november 2009, 16:54
RS: RS Above IRL (OSRS)

Re: [MOBA] League of Legends - Nieuwe Poll!

Bericht door Timo »

Het werkt met bijna alle skill-shots hetzelfde.
Als iemand voor een (backline)creep gaat gooi je de skill op het moment dat zij niet kunnen dodgen (omdat ze naar voren lopen voor de lasthit).
Op die manier kan je ook slow projectiles hitten. Of ze geven de creep op en dat is ook worth :P
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: [MOBA] League of Legends - Nieuwe Poll!

Bericht door Yves W »

Off-er schreef: Ik vind Anivia zo leuk <3. Moeilijk, misschien niet bepaald meta, maar wel echt heel leuk!
Ik heb nog in S2 gespeeld natuurlijk, dus eigenlijk ben ik wel een fan van Anivia, maar omdat ze zo enorm lastig te spelen is in bepaalde meta's, zou ik het niet zomaar picken. Echter is het wel een heel leuke champion om te spelen :P.
Afbeelding
broodoos
Berichten: 3125
Lid geworden op: maandag 29 december 2008, 19:58

Re: [MOBA] League of Legends - Nieuwe Poll!

Bericht door broodoos »

Afbeelding
Lekkere cait game. Lucian had in het begin een double kill maar kheb hem toch nog kunnen denyen en leona kon niet veel doen door morgana. Rest van de game gesnowballed en op het laatste een quadra gehaald waardoor we konden finishen :D.

Sorry van de sightstone :oops:
Afbeelding
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: [MOBA] League of Legends - Nieuwe Poll!

Bericht door Yves W »

Cait wordt wellicht ook nog (een van) de sterkste ADC in de patch van morgen (crit + attack speed). Voor de rest verwacht ik ook dat Draven sterk is (crit). Dan raad ik je trouwens weer aan 2 lifesteal quints te gaan gebruiken (+2x dorans = 9%); dan kan je een iedge rushen na 2x dorans.
Afbeelding
Toki
Berichten: 2906
Lid geworden op: dinsdag 24 januari 2012, 18:55
RS: Tettenzabber (OSRS)

Re: [MOBA] League of Legends - Nieuwe Poll!

Bericht door Toki »

Yves W schreef: Cait wordt wellicht ook nog (een van) de sterkste ADC in de patch van morgen (crit + attack speed). Voor de rest verwacht ik ook dat Draven sterk is (crit). Dan raad ik je trouwens weer aan 2 lifesteal quints te gaan gebruiken (+2x dorans = 9%); dan kan je een iedge rushen na 2x dorans.
Ez kan ook terugkomen lijkt me.
Afbeelding
Afbeelding
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: [MOBA] League of Legends - Nieuwe Poll!

Bericht door Yves W »

Toki schreef:
Yves W schreef: Cait wordt wellicht ook nog (een van) de sterkste ADC in de patch van morgen (crit + attack speed). Voor de rest verwacht ik ook dat Draven sterk is (crit). Dan raad ik je trouwens weer aan 2 lifesteal quints te gaan gebruiken (+2x dorans = 9%); dan kan je een iedge rushen na 2x dorans.
Ez kan ook terugkomen lijkt me.
Klopt, die was ik vergeten in het lijstje te zetten, maar daar dacht ik wel aan. Het nieuwe mana item zal wellicht niet geweldig zijn (als ik mij niet vergis betaal je 1000/1500 gold voor de regen), maar misschien helpt het hem wat en als een andere lane minder sustain heeft, is zijn poke beter.
Afbeelding
Toki
Berichten: 2906
Lid geworden op: dinsdag 24 januari 2012, 18:55
RS: Tettenzabber (OSRS)

Re: [MOBA] League of Legends - Nieuwe Poll!

Bericht door Toki »

Yves W schreef:
Toki schreef:
Yves W schreef: Cait wordt wellicht ook nog (een van) de sterkste ADC in de patch van morgen (crit + attack speed). Voor de rest verwacht ik ook dat Draven sterk is (crit). Dan raad ik je trouwens weer aan 2 lifesteal quints te gaan gebruiken (+2x dorans = 9%); dan kan je een iedge rushen na 2x dorans.
Ez kan ook terugkomen lijkt me.
Klopt, die was ik vergeten in het lijstje te zetten, maar daar dacht ik wel aan. Het nieuwe mana item zal wellicht niet geweldig zijn (als ik mij niet vergis betaal je 1000/1500 gold voor de regen), maar misschien helpt het hem wat en als een andere lane minder sustain heeft, is zijn poke beter.
Het zijn alle stats die een ez nodig heeft en BT is er imo ook niet beter op geworden.
Afbeelding
Afbeelding
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: [MOBA] League of Legends - Nieuwe Poll!

Bericht door Off-er »

Ik heb zo 't idee dat de volgende patch de rise van kog'maw gaat worden. Leuk :mrgreen:
Afbeelding
Toki
Berichten: 2906
Lid geworden op: dinsdag 24 januari 2012, 18:55
RS: Tettenzabber (OSRS)

Re: [MOBA] League of Legends - Nieuwe Poll!

Bericht door Toki »

Off-er schreef: Ik heb zo 't idee dat de volgende patch de rise van kog'maw gaat worden. Leuk :mrgreen:
Die was toch al bezig :p
Afbeelding
Afbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [MOBA] League of Legends - Nieuwe Poll!

Bericht door Slay a Stone »

tryndamere is ook wel lekker denk ik, zijn passive 35% crith, statikk 20%, ie 25% = 80% crith :P .

Ik denk dat ik deze build ga aanhouden voor mana huggry Lucian:
2x Doran
infinity edge
sheen
essence reaver
berserker greaves
trinity force
last whisper
gaurdians angel

Voor attack speed champs:
2x Doran
beserker greaves
BF sword
phantom dancers
infinity edge
last whisper
bork (Hij is best hard nerfed dus ik denk dat andere items voorsprong krijgen)

Voor Cait:
2X Doran
IE
phantom dancers
beserker greaves
last whisper
mercurial scimitar
Gaurdians angel
Afbeelding
Timo
Berichten: 3864
Lid geworden op: vrijdag 20 november 2009, 16:54
RS: RS Above IRL (OSRS)

Re: [MOBA] League of Legends - Nieuwe Poll!

Bericht door Timo »

Slay a Stone schreef: tryndamere is ook wel lekker denk ik, zijn passive 35% crith, statikk 20%, ie 25% = 80% crith :P .

Ik denk dat ik deze build ga aanhouden voor mana huggry Lucian:
2x Doran
infinity edge
sheen
essence reaver
berserker greaves
trinity force
last whisper
gaurdians angel

Voor attack speed champs:
2x Doran
beserker greaves
BF sword
phantom dancers
infinity edge
last whisper
bork (Hij is best hard nerfed dus ik denk dat andere items voorsprong krijgen)

Voor Cait:
2X Doran
IE
phantom dancers
beserker greaves
last whisper
mercurial scimitar
Gaurdians angel
3 offensives en dan pas last whisp lijkt mij wat laat.
Paulus
Berichten: 2357
Lid geworden op: dinsdag 2 maart 2010, 16:54

Re: [MOBA] League of Legends - Nieuwe Poll!

Bericht door Paulus »

voor mij is caitlyn zonder hoge ad echt onzin. je wilt vooral in early hard poken op max range en zorgen dat je tegenstander geen hit maakt. Hierom is voor mij een bloodthirster prioriteit (te wisselen voor inf als je meer kansspel wil hebben). Pd als tweede of derde als ze armour stacken is voor mij de meest voorkomende weg.
hoi
Toki
Berichten: 2906
Lid geworden op: dinsdag 24 januari 2012, 18:55
RS: Tettenzabber (OSRS)

Re: [MOBA] League of Legends - Nieuwe Poll!

Bericht door Toki »

Draven benefit ook wel heel hard van die Doran's nerf.
Afbeelding
Afbeelding
Nick
Berichten: 6065
Lid geworden op: zondag 18 maart 2007, 12:06
RS: Bonuz_Ranger

Re: [MOBA] League of Legends - Nieuwe Poll!

Bericht door Nick »

Hopen dat Jinx nog een beetje te spelen is. :( Waar kan ik die patch notes trouwens vinden?
nee
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: [MOBA] League of Legends - Nieuwe Poll!

Bericht door Yves W »

Paulus schreef: voor mij is caitlyn zonder hoge ad echt onzin. je wilt vooral in early hard poken op max range en zorgen dat je tegenstander geen hit maakt. Hierom is voor mij een bloodthirster prioriteit (te wisselen voor inf als je meer kansspel wil hebben). Pd als tweede of derde als ze armour stacken is voor mij de meest voorkomende weg.
Crit werkt ook met je headshot, Cait is AA reliant, waardoor crit en attack speed heel sterk op haar zijn. Guess what volgende patch gebufft wordt.
Afbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [MOBA] League of Legends - LCS!

Bericht door Slay a Stone »

Slay a Stone schreef: http://community.pbe.leagueoflegends.co ... temization

Item rework die eraan komt :o.
Best interessant, Dorans blade krijgt weer 3% lifesteal. Bt wordt helemaal anders.
Hier zie je de item rework, volgens mij is dit nog de klad versie dus niet exact.
Afbeelding
Nick
Berichten: 6065
Lid geworden op: zondag 18 maart 2007, 12:06
RS: Bonuz_Ranger

Re: [MOBA] League of Legends - Nieuwe Poll!

Bericht door Nick »

En dit komt morgen?

Jinx lijkt me trouwens nog best te spelen, nog meer attack speed samen met de passive van je Q, of zie ik dit verkeerd? Ik koop altijd dorans aan het begin en dan later berserker greaves, BT, phantom dancer, IE, last whisper en dan guardian angel.
nee
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [MOBA] League of Legends - Nieuwe Poll!

Bericht door Slay a Stone »

Dat komt morgen met nog enkele veranderingen ja.

Niks mis met die build maar bt wordt nerfed + duurder :L. Je kan de build best het zelfde laten omdat Jinx niet heel erg manna huggry is maar ik zou IE en BT omdraaien. Als enemy erg veel AP heeft kan je BT verwisselen voor Mercurial.
Afbeelding
Plaats reactie