KneedGum schreef:
De grafische updates voor monsters zijn ook nice geworden.
Wat is er allemaal geupdate?
The graphics and animations for the following NPCs have been revised:
Earth warriors
Rock slugs
Nechryaels
Possessed pickaxes
Orks
Jogres
Hellhounds
Goraks
proud owner of the quest cape since 21-12-2009. Terug op:19-10-15
b70 schreef:
De ranger versie van Tokhaar kal kan handig zijn, maar waarom zou je überhaupt een tokhaar mage versie halen als je gewoon een godcape kunt halen met 0,1% meer critical.
b70 schreef:
De ranger versie van Tokhaar kal kan handig zijn, maar waarom zou je überhaupt een tokhaar mage versie halen als je gewoon een godcape kunt halen met 0,1% meer critical.
De nieuwe cosmetic override.
Ik vraag me af hoe die eruit ziet.
In- of uitklappen • Afbeelding
:-&
Wat is dit nou weer
No clue, ik denk iets dat in 15 minuten in elkaar geflanst moest worden of zo.
Jonas schreef:
Een cosmetic override als trim-req? Dus je wilt Solololomon erbij betrekken?
Die cosmetic override kan je krijgen door de game te spelen
Maarja req kan ook gewoon zijn dat je de ranged en de magic kiln capes moet halen, aangezien de melee kiln cape een requiment was toen die fight kiln uitkwam.
Maar naast de prayer bonus van 2 is de magic al helemaal niet meer waard om te halen aangezien een god cape 0,1% critical heeft. Ik denk dat de melee variant wel goed genoeg voor me is.
die 0,1% crit chance ruil je in voor een grotere defence boost. ik heb liever iets meer defence dan dat ik een 0,1% crit chance meer heb. het is 1/1000 meer critical hits. jammer dan
bladerboy60 schreef:
die 0,1% crit chance ruil je in voor een grotere defence boost. ik heb liever iets meer defence dan dat ik een 0,1% crit chance meer heb. het is 1/1000 meer critical hits. jammer dan
Dan is reefwalkers een goede alternatief, alsnog vind ik dit nogal bagger.
bladerboy60 schreef:
die 0,1% crit chance ruil je in voor een grotere defence boost. ik heb liever iets meer defence dan dat ik een 0,1% crit chance meer heb. het is 1/1000 meer critical hits. jammer dan
Dan is reefwalkers een goede alternatief, alsnog vind ik dit nogal bagger.
Zeg alsjeblieft dat dit sarcasme is, ik smeek je. [-o<
bladerboy60 schreef:
die 0,1% crit chance ruil je in voor een grotere defence boost. ik heb liever iets meer defence dan dat ik een 0,1% crit chance meer heb. het is 1/1000 meer critical hits. jammer dan
Dan is reefwalkers een goede alternatief, alsnog vind ik dit nogal bagger.
Zeg alsjeblieft dat dit sarcasme is, ik smeek je. [-o<
Hoezo, reefwalkers geeft goede armour boost en hp boost maar de critical is wel slecht. Ik ga echt geen kiln doen voor een tokhaar kal mej, is mijn mening dat ik het niet de moeite waard vind. Als we nou over Tokhaar-kal Ket praten dan zou ik zeker kiln nog een keer doen. Vind PERSOONLIJK de ranger variant wel waard om te halen. En hoezo zou dit in hemelsnaam sarcasme moeten zijn?
Hij haalt aan dat de kiln cape even goed/beter is omdat er een defence boost bijzit en voor de rest zeer weinig verschilt. Dan kom jij ineens af met een cape waarvan de crit 1% lager ligt. Dan is dat toch geen goed alternatief lijkt me.
b70 schreef:
De ranger versie van Tokhaar kal kan handig zijn, maar waarom zou je überhaupt een tokhaar mage versie halen als je gewoon een godcape kunt halen met 0,1% meer critical.
De nieuwe cosmetic override.
Ik vraag me af hoe die eruit ziet.
In- of uitklappen • Afbeelding
:-&
Wat is dit nou weer
Ik vind persoonlijk de cape er mooi uit zien, enige wat anders kan is de rand aan de onderkant die het op een stereotype cape laten lijken. Daar mag wel wat particles op komen van lava wat de grond raakt.
Robert Gx schreef:
Waarom updaten ze de oude fire cape niet gewoon?
De enhanced fire cape zou de oude fire cape worden maar nadat er veel negatieve reactie was werd er besloten om er een nieuwe cosmetic van te maken ipv de oude te vervangen.