Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear G...

In dit forum tref je de oudere nieuwsberichten van RuneScape aan. Dit archief heeft al het nieuws vanaf september 2009.
ziplev
Berichten: 7
Lid geworden op: zaterdag 5 januari 2013, 10:59
RS: elitewarriot (p2p)

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door ziplev »

Ik heb hetzelfde als EoC je moet er aan wennen en dan is alles weer goed over 2 maand hoor je weinig mensen er meer over want dan zijn de mensen die het echt niks vinden al lang gestopt en de rest is er alweer aan gewend en vind het allemaal wel best.
Afbeelding
Jas
Berichten: 1624
Lid geworden op: zaterdag 1 augustus 2009, 13:05
RS: Jas (p2p)
Clan: Titans Revolution
Oude naam: Skargaroth

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door Jas »

Ok, dit is belachelijk. Ik had al moeite met de release van Legacy maar daar ben ik qua mening wat minder mad op geworden. Maar dat ze de 'Evolution of EoC' in Beta vorm in-game brengen omdat Legacy klaar was gaat bij mij iets te ver. Zelfs de nieuwe Threshold stuns, die niemand wil maar uitgebracht is omdat klagende spelers vonden dat stuns OP waren, hebben een placeholder icoon (die gebruikt werd in de beta omdat er nog geen officiële voor was) in de LIVE game. Warbands, de plek die zorgde dat sommige spelers zich konden verdiepen in PvP en de activity die hielp om W2 niet te laten sterven, zijn compleet kapot gemaakt. Dark Warrior's Fortress en East Lava Maze zijn single combat, het kamp zelf is Multi Combat dus mocht er iemand zijn die aangevallen wordt door een team kan in 1 stap weer veilig zijn. Fights in EoC zijn niks meer aan, het is een gevecht waarbij de eerste out of food is en moet teleporten. Ik heb zelfs fights gehad die letterlijk 9 minuten duren waarbij je 2x moet overloaden en er geen eindresultaat is, ook hoefde ik maar 1x Freedom te gebruiken vanwege de totaal-niet-nuttige Stun nerf. Met een combo waarbij ik 24K damage kon doen in 6 seconden was een lachertje voor m'n opponent, alle feedback die gegeven is combat-wise over de EoC in de PvP forums van RS is compleet genegeerd. En ja, er is een EoC PvP community. Een community die nu geen inspraak meer heeft en alleen maar aan de kant gedrukt wordt door EoC-Bashers.
Afbeelding
bladerboy60
Berichten: 492
Lid geworden op: zondag 30 januari 2011, 14:05
RS: bladerboy60 (p2p)
Clan: runetip

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door bladerboy60 »

als ik het filmpje van Dardan zie is chaotic rapier beter dan drygore. hopelijk passen ze dat snel aan. een lvl 90 hoord gewoon beter te zijn. en over legacy hits. ik zou graag van iemand willen zien die 7k hit met een storm of arma in eoc. eoc/legacy pk is totaal unbalanced. voor de rest interesseert het me niet. ik crash de meeste legacy mensen vandaag wel in eoc mode bij bandos
B70
Berichten: 1742
Lid geworden op: woensdag 1 augustus 2012, 12:58
Clan: Doge
Oude naam: Rakazon

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door B70 »

Crashen is ook zo leuk he :tssk: .

Toegevoegd na 15 minuten:

Afbeelding
Google Says
Berichten: 2067
Lid geworden op: woensdag 18 november 2009, 17:21
RS: Google Says (p2p)
Clan: The Scrying Pool

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door Google Says »

Ijs is koud
Berichten: 988
Lid geworden op: woensdag 4 februari 2009, 15:01
RS: Ijs is koud (p2p)
Clan: Geen
Oude naam: ijs is koud

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door Ijs is koud »

Wat is dat voor een onbeduidende statistiek? Is toch logisch dat een dag na release een groot deel van de spelers de nieuwe update test, wilt niet zeggen dat ze die gaan blijven gebruiken.
Afbeelding
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door Superheat »

Dat beweert ze dan ook niet.
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
Ijs is koud
Berichten: 988
Lid geworden op: woensdag 4 februari 2009, 15:01
RS: Ijs is koud (p2p)
Clan: Geen
Oude naam: ijs is koud

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door Ijs is koud »

Wordt er wel mee geïmpliceerd. Bij andere updates zie je dit soort statistieken dan weer niet.
Afbeelding
Google Says
Berichten: 2067
Lid geworden op: woensdag 18 november 2009, 17:21
RS: Google Says (p2p)
Clan: The Scrying Pool

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door Google Says »

Ik hoop dat we over een paar maanden weer statistieken krijgen.
Ijs is koud
Berichten: 988
Lid geworden op: woensdag 4 februari 2009, 15:01
RS: Ijs is koud (p2p)
Clan: Geen
Oude naam: ijs is koud

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door Ijs is koud »

Google Says schreef: Ik hoop dat we over een paar maanden weer statistieken krijgen.
idem
Afbeelding
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7094
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door Dexter »

Ijs is koud schreef: Wat is dat voor een onbeduidende statistiek? Is toch logisch dat een dag na release een groot deel van de spelers de nieuwe update test, wilt niet zeggen dat ze die gaan blijven gebruiken.
Eigenlijk best deprimerend, gezien die 30% ook mensen omvat die even van EOC naar Legacy zijn geswitched om te kijken wat het is.
Afbeelding
Ijs is koud
Berichten: 988
Lid geworden op: woensdag 4 februari 2009, 15:01
RS: Ijs is koud (p2p)
Clan: Geen
Oude naam: ijs is koud

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door Ijs is koud »

Dexter schreef:
Ijs is koud schreef: Wat is dat voor een onbeduidende statistiek? Is toch logisch dat een dag na release een groot deel van de spelers de nieuwe update test, wilt niet zeggen dat ze die gaan blijven gebruiken.
Eigenlijk best deprimerend, gezien die 30% ook mensen omvat die even van EOC naar Legacy zijn geswitched om te kijken wat het is.
Inderdaad, daarom compleet nutteloos.
Afbeelding
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door Joost »

Dexter schreef:
Ijs is koud schreef: Wat is dat voor een onbeduidende statistiek? Is toch logisch dat een dag na release een groot deel van de spelers de nieuwe update test, wilt niet zeggen dat ze die gaan blijven gebruiken.
Eigenlijk best deprimerend, gezien die 30% ook mensen omvat die even van EOC naar Legacy zijn geswitched om te kijken wat het is.
Zoals Bas al zegt, dat zegt hij* helemaal niet. Die tweet is vrij onduidelijk.
Chris
Ex-moderator
Berichten: 17442
Lid geworden op: maandag 20 augustus 2007, 11:13
RS: Z dragon999 (p2p)

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door Chris »

Dexter schreef:
Ijs is koud schreef: Wat is dat voor een onbeduidende statistiek? Is toch logisch dat een dag na release een groot deel van de spelers de nieuwe update test, wilt niet zeggen dat ze die gaan blijven gebruiken.
Eigenlijk best deprimerend, gezien die 30% ook mensen omvat die even van EOC naar Legacy zijn geswitched om te kijken wat het is.
Fout:
Afbeelding
http://www.reddit.com/r/runescape/comme ... ver_30_of/
Maar ik zou het inderdaad over enkele maanden wel eens willen zien. :)

Bosses zouden trouwens al een heel eind gefixed moeten zijn:
http://services.runescape.com/m=forum/f ... 176538#124
Afbeelding
~Completionist cape owner since 21-07-2013~
~Max cape owner since 23-09-2011~
Afbeelding
Karentje96
Berichten: 29
Lid geworden op: dinsdag 8 juli 2014, 10:37

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door Karentje96 »

Ik vind legacy best leuk, doet me denken aan 2005 toen ik het eerst speelde. :)
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door Gozert »

Legacy is gewoon een complete failure in mijn ogen....
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door Joost »

Onderbouw dat eens dan
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door Gozert »

Joost schreef: Onderbouw dat eens dan

Het is raar. Met de nadruk in mijn ogen. Dat je 2 combatsystemen hebt in 1 spel hebt, je kan met abilities en binnen 20 sec uit combat switch je.... je hoeft niet naar speciale werelden o.i.d....

Zoals gister log in... niks ingesteld men dp dgt met legacy en ik met abils...
lego
Berichten: 38
Lid geworden op: dinsdag 19 maart 2013, 20:25
RS: LoD leg0las (p2p)
Clan: lords of divine

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door lego »

n all honesty, I think you can blame Jagex for this one. For some reason, they released a lot of changes to EoC when they released legacy. A lot of changes which people didn't like.

To make matters worse, Jagex has repeatedly said "EoC will be unaffected if Legacy is added" then, introduced a lot of changes to EoC with Legacy. Jagex's official statement is these were "changes that would happen anyway" but the fact that many of them seem geared to making combat more familiar with returning Legacy players, plus the fact they were released at the same time is making many people suspicious.

So, in a nutshell, Legacy has (rightly or wrongly) become the symbol of really bad changes and to make it worse, certain legaciers are on the forums taunting Eocers (some of whom voted for Legacy) about it.

Dit las ik op reddit, helaas erg true imo
Afbeelding
Sliskean
Berichten: 459
Lid geworden op: dinsdag 27 december 2011, 11:49
RS: Dodoo (OSRS)
Clan: Maxed in Progress
Oude naam: Azog

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door Sliskean »

Heb net een Qbd kill gedaan met legacy en Eoc, Eoc is wel degelijk sneller meer voor te zeggen dat het zoveel sneller is nu ook weer niet legacy deed ik een kill van 2,50 en Eoc deed ik eentje van 2,20
Afbeelding
Plaats reactie