De RS3 Screenshotcompetitie

Praat hier over RuneScape in het algemeen. Hier is ook ruimte om vragen te stellen.
Renschmov
Ex-moderator
Berichten: 2761
Lid geworden op: woensdag 18 januari 2012, 15:44
RS: Renschmov (OSRS)
Clan: Lunatip

Re: De Screenshotcompetitie - Thema heldhaftigheid

Bericht door Renschmov »

Hoe staat het ermee?
Afbeelding
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: De Screenshotcompetitie - Thema End of Summer

Bericht door Kweet Vaniks »

Zelfde systeem als vroeger (voor nu). Eens per twee week komt er een nieuw thema. Het nieuwe thema is ''End of Summer''. De reden hiervoor is omdat het de afgelopen tijd nog zeer mooi weer is geweest, en het nu tegen een einde loopt. Het kan bijvoorbeeld zijn dat je een laatste zomerfeestje hebt, of toch iets simpels als nog een avondje vissen. Denk eraan, wees origineel! Succes.
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: De Screenshotcompetitie - Thema End of Summer

Bericht door Gozert »

Weet niet wie de tabel kan maken mij lukt dat niet ben daar zo slecht in.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40385
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: De Screenshotcompetitie - Thema End of Summer

Bericht door Daan »

Krijg je voor een foto uit Summer's End bonuspunten?
Dento
Berichten: 704
Lid geworden op: woensdag 5 januari 2011, 18:02
RS: Dento (p2p)
Oude naam: Dentomen333

Re: De Screenshotcompetitie - Thema End of Summer

Bericht door Dento »

LOL :lol:
Afbeelding
Renschmov
Ex-moderator
Berichten: 2761
Lid geworden op: woensdag 18 januari 2012, 15:44
RS: Renschmov (OSRS)
Clan: Lunatip

Re: De Screenshotcompetitie - Thema End of Summer

Bericht door Renschmov »

Ik zou eigenlijk toch wel graag een jurering van het vorige thema zien.
Afbeelding
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: De Screenshotcompetitie - Thema End of Summer

Bericht door Gozert »

Gozert schreef: Weet niet wie de tabel kan maken mij lukt dat niet ben daar zo slecht in.
Ajb renschmov
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40385
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: De Screenshotcompetitie - Thema End of Summer

Bericht door Daan »

Het is echt niet zo moeilijk hoor. Desnoods doe je het in paint.
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: De Screenshotcompetitie - Thema End of Summer

Bericht door Hank1705 »

Je kan ook een voorgaand beoordelingstabel erbij pakken en die aanpassen? :)
Afbeelding
Afbeelding
Google Says
Berichten: 2067
Lid geworden op: woensdag 18 november 2009, 17:21
RS: Google Says (p2p)
Clan: The Scrying Pool

Re: De Screenshotcompetitie - Thema End of Summer

Bericht door Google Says »

ScreenshotGozertSuperheatGoogle SaysCaddieTotaal
In- of uitklappen • Bearblock
Afbeelding
1615171563
In- of uitklappen • Meleepro NL
Afbeelding
116131646
In- of uitklappen • Hank1705
Afbeelding
1718171769
In- of uitklappen • Kweet Vaniks
Afbeelding
1615151763
In- of uitklappen • Schaapje
Afbeelding
1412131352
In- of uitklappen • Skargaroth
Afbeelding
1810151760
In- of uitklappen • b70
Afbeelding
1714161461
In- of uitklappen • Renschmov
Afbeelding
1816161767
Laatst gewijzigd door Gozert op zaterdag 4 oktober 2014, 23:35, 3 keer totaal gewijzigd.
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: De Screenshotcompetitie - Thema End of Summer

Bericht door Gozert »

Ik vote later vandaag / morgen redelijk druk weekend + ga nog weer uit morgen, nu ook nog weg 8-[
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: De Screenshotcompetitie - Thema End of Summer

Bericht door Bearserk »

Tot nog toe ben ik meer te spreken van de oude jury
Afbeelding
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: De Screenshotcompetitie - Thema End of Summer

Bericht door Gozert »

Bearblock schreef: Tot nog toe ben ik meer te spreken van de oude jury
Dan is het maar goed dat jij totaal geen idee hebt hoe het er aan toegaat, commentaar leveren is heel makkelijk naar anderen vooral als je totaal geen idee hebt hoe het in onze echte leven er aan toegaat, wij hebben meer te doen behalve dit topic bijhouden. Ik spreek voor mezelf en ik heb het gigantisch druk buiten rs/ltf. Mocht jij het als een probleem zien dat ik inactief ben heb ik totaal geen problemen om mij terug te trekken uit de jury. Ik weet vrij zeker dat er meer juryleden zijn die het voor de lol doen en degelijk commentaar niet wenselijk vinden en steunen mijn mening voor de volle 100%, er is een poll geweest vriend. De meesten hadden het liefst de sc competitie 1x per maand. Hij is nu al 2x in september geweest. Dus ik snap niet goed wat er te klagen valt, er zit een tijd gat tussen waar de meesten leden voor hadden gestemd.

Heb eens meer respect en geduld naar mensen die veel (let op veel) vrije tijd voor lunagang opofferen om zulk soort degelijke competities bij te houden en te organiseren. Denk hierbij dus ook aan de moderators/eo's e.d. De vorige jury is mede afgetreden door heel veel onterechte kritiek. Ik heb totaal geen probleem om mezelf weg te halen als jurylid en daarvoor een nieuw lid aan te wijzen.

Ik denk dat ik alleen al 20h +- heb besteed aan dit topic afgelopen maand. Daar hoort dus bij Google Says/Cadance ingame hierover spreken (Superheat speelt geen rs meer), pb's naar elkaar versturen nieuwe thema's bedenken voor de toekomst. Bedenken hoe dit succesvoller kan worden, mening gevraagd onder de leden.
Mensen wij doen dit voor ons plezier, soms zullen competities sneller achter elkaar zijn dan andere keren. Ik heb geen tijd meer bijna om veel energie in dit topic te stoppen. Vaniks is er o.a. ook om die reden weer bijgevraagt om ons 4en een beetje te ontlasten.

Waar ik en de rest het druk mee hebben maakt niet uit, wij vragen om jullie begrip en verwachten die ook. Het lost niks op om veel commentaar te leveren. Dat demotiveert ons als jury en waarschijnlijk ook de leden om inzendingen te doen.

Gr
Gewoon
Berichten: 7349
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2011, 18:33
Oude naam: Ongewoon

Re: De Screenshotcompetitie - Thema End of Summer

Bericht door Gewoon »

Gozert schreef:
Bearblock schreef: Tot nog toe ben ik meer te spreken van de oude jury
Dan is het maar goed dat jij totaal geen idee hebt hoe het er aan toegaat, commentaar leveren is heel makkelijk naar anderen vooral als je totaal geen idee hebt hoe het in onze echte leven er aan toegaat, wij hebben meer te doen behalve dit topic bijhouden. Ik spreek voor mezelf en ik heb het gigantisch druk buiten rs/ltf. Mocht jij het als een probleem zien dat ik inactief ben heb ik totaal geen problemen om mij terug te trekken uit de jury. Ik weet vrij zeker dat er meer juryleden zijn die het voor de lol doen en degelijk commentaar niet wenselijk vinden en steunen mijn mening voor de volle 100%, er is een poll geweest vriend. De meesten hadden het liefst de sc competitie 1x per maand. Hij is nu al 2x in september geweest. Dus ik snap niet goed wat er te klagen valt, er zit een tijd gat tussen waar de meesten leden voor hadden gestemd.

Heb eens meer respect en geduld naar mensen die veel (let op veel) vrije tijd voor lunagang opofferen om zulk soort degelijke competities bij te houden en te organiseren. Denk hierbij dus ook aan de moderators/eo's e.d. De vorige jury is mede afgetreden door heel veel onterechte kritiek. Ik heb totaal geen probleem om mezelf weg te halen als jurylid en daarvoor een nieuw lid aan te wijzen.

Ik denk dat ik alleen al 20h +- heb besteed aan dit topic afgelopen maand. Daar hoort dus bij Google Says/Cadance ingame hierover spreken (Superheat speelt geen rs meer), pb's naar elkaar versturen nieuwe thema's bedenken voor de toekomst. Bedenken hoe dit succesvoller kan worden, mening gevraagd onder de leden.
Mensen wij doen dit voor ons plezier, soms zullen competities sneller achter elkaar zijn dan andere keren. Ik heb geen tijd meer bijna om veel energie in dit topic te stoppen. Vaniks is er o.a. ook om die reden weer bijgevraagt om ons 4en een beetje te ontlasten.

Waar ik en de rest het druk mee hebben maakt niet uit, wij vragen om jullie begrip en verwachten die ook. Het lost niks op om veel commentaar te leveren. Dat demotiveert ons als jury en waarschijnlijk ook de leden om inzendingen te doen.

Gr

Afbeelding
Afbeelding
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: De Screenshotcompetitie - Thema End of Summer

Bericht door Bearserk »

Gozert schreef:
Bearblock schreef: Tot nog toe ben ik meer te spreken van de oude jury
Dan is het maar goed dat jij totaal geen idee hebt hoe het er aan toegaat, commentaar leveren is heel makkelijk naar anderen vooral als je totaal geen idee hebt hoe het in onze echte leven er aan toegaat, wij hebben meer te doen behalve dit topic bijhouden. Ik spreek voor mezelf en ik heb het gigantisch druk buiten rs/ltf. Mocht jij het als een probleem zien dat ik inactief ben heb ik totaal geen problemen om mij terug te trekken uit de jury. Ik weet vrij zeker dat er meer juryleden zijn die het voor de lol doen en degelijk commentaar niet wenselijk vinden en steunen mijn mening voor de volle 100%, er is een poll geweest vriend. De meesten hadden het liefst de sc competitie 1x per maand. Hij is nu al 2x in september geweest. Dus ik snap niet goed wat er te klagen valt, er zit een tijd gat tussen waar de meesten leden voor hadden gestemd.

Heb eens meer respect en geduld naar mensen die veel (let op veel) vrije tijd voor lunagang opofferen om zulk soort degelijke competities bij te houden en te organiseren. Denk hierbij dus ook aan de moderators/eo's e.d. De vorige jury is mede afgetreden door heel veel onterechte kritiek. Ik heb totaal geen probleem om mezelf weg te halen als jurylid en daarvoor een nieuw lid aan te wijzen.

Ik denk dat ik alleen al 20h +- heb besteed aan dit topic afgelopen maand. Daar hoort dus bij Google Says/Cadance ingame hierover spreken (Superheat speelt geen rs meer), pb's naar elkaar versturen nieuwe thema's bedenken voor de toekomst. Bedenken hoe dit succesvoller kan worden, mening gevraagd onder de leden.
Mensen wij doen dit voor ons plezier, soms zullen competities sneller achter elkaar zijn dan andere keren. Ik heb geen tijd meer bijna om veel energie in dit topic te stoppen. Vaniks is er o.a. ook om die reden weer bijgevraagt om ons 4en een beetje te ontlasten.

Waar ik en de rest het druk mee hebben maakt niet uit, wij vragen om jullie begrip en verwachten die ook. Het lost niks op om veel commentaar te leveren. Dat demotiveert ons als jury en waarschijnlijk ook de leden om inzendingen te doen.

Gr
Je had kunnen jurereren in de tijd die het kostte om die post te typen
Afbeelding
Eend
Ex-moderator
Berichten: 6175
Lid geworden op: zondag 7 februari 2010, 18:18

Re: De Screenshotcompetitie - Thema End of Summer

Bericht door Eend »

J oey schreef: Eerst zelf commentaar leveren en dan nu zo doen, lol
Inderdaad, zo blijkt maar eens weer dat men denkt dat iets gemakkelijk is totdat ze het zelf moeten doen.

Als je weet dat je een ontzettend druk leven leidt, begin dan ook niet aan tijdeisende activiteiten, hoe klein ook.
Si je suis
ce que je suis
c'est parce que j'ai été
ce que j'étais
et que j'espère bien devenir
ce que je serai
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: De Screenshotcompetitie - Thema End of Summer

Bericht door Gozert »

Eend schreef:
J oey schreef: Eerst zelf commentaar leveren en dan nu zo doen, lol
Inderdaad, zo blijkt maar eens weer dat men denkt dat iets gemakkelijk is totdat ze het zelf moeten doen.

Als je weet dat je een ontzettend druk leven leidt, begin dan ook niet aan tijdeisende activiteiten, hoe klein ook.
Inderdaad ik heb nu een andere kijk op dit soort dingen. Zoals ik al zei ik heb geen problemen om af te treden als dit als hinderend word beschouwt. Maar daar zie ik nog geen antwoorden op verschijnen

Dus nogmaals vinden jullie het beter als ik aftreed aangezien ik weinig tijd heb? En bij voorbaat graag respectvolle antwoorden.

Tevens zijn mijn punten ook toegevoegd.
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: De Screenshotcompetitie - Thema End of Summer

Bericht door Kweet Vaniks »

Het heeft geen zin om een uitleg te geven voor iets simpels als dit. Het kost wat tijd, maar niet zoveel. Het enige wat je eigenlijk hoeft te doen is een puntentelling invullen, ik had liever gehad dat je dat had ingevuld in plaats van een tegen antwoord (wat eigenlijk niet nodig was imo) naar de andere leden te geven. En als je geen tijd hebt:
Eend schreef:Als je weet dat je een ontzettend druk leven leidt, begin dan ook niet aan tijd eisende activiteiten, hoe klein ook.
Je hoeft heus niet af te treden, vul gewoon de tabel in dan is dat ook klaar. En voor de mensen die wat te klagen hebben, prima, maar zorg dan ook dat het een daadwerkelijke (constructieve) feedback is waar we ook iets mee kunnen.
Laatst gewijzigd door Kweet Vaniks op zaterdag 4 oktober 2014, 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: De Screenshotcompetitie - Thema End of Summer

Bericht door Gozert »

We zullen het er eens over hebben joey.
Gewoon
Berichten: 7349
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2011, 18:33
Oude naam: Ongewoon

Re: De Screenshotcompetitie - Thema End of Summer

Bericht door Gewoon »

en anonieme inzendingen
Afbeelding
Plaats reactie