Verandering officiële evenementen

Lees de regels en het laatste nieuws over het forum.
Plaats reactie
Evenementen
Officieel account
Berichten: 58
Lid geworden op: zondag 27 november 2011, 13:39

Verandering officiële evenementen

Bericht door Evenementen »

Afbeelding
Het evenemententeam heeft de afgelopen tijd hard gewerkt om Lunagangs officiële evenementen weer nieuw leven in te blazen. Bekijk het nieuwe forumdeel en schrijf je in voor een evenement!


Hieronder een kort overzicht van de meest belangrijke veranderingen:
  • Een nieuw en overzichtelijk forumdeel
  • Nieuwe evenementen
  • RuneScape 2007-evenementen
  • Meer prijzengeld!
  • Nieuwe layout voor officiële topics
  • Evenementen worden in de nabije toekomst ook op onze homepage gepromoot
  • Eend heeft aangegeven zijn functie neer te leggen. Wij bedanken hem voor zijn vruchtbare inbreng en inzet voor en tijdens de evenementen.
  • Vanaf heden worden evenementen gehost in Lunatip
    Chatmoderators hebben hier kickrechten, evenementenorganisatoren niet



Bekijk het aanbod en schrijf je in!
Treasure Trails evenement donderdag 16 oktober '14
Ga op zoek naar schatten in RuneScape en maak kans op 50.000.000GP!
Afbeelding

Ltf meeting '14 zondag 7 december '14
Ontmoet het team en de leden van De Lunagang in Varrock.
Afbeelding

Hide & Seek zondag 26 oktober '14
Struin RuneScape af op zoek naar mede forumleden en maak kans op 10.000.000GP!
Afbeelding

Het Bossevenement gehele jaar door, om de week
Samen sta je sterker. Neem het op tegen RuneScape's meest gevaarlijke monsters!
Afbeelding

LunaWars maandag 20 oktober '14
Het eerste 2007-only evenement! Vecht mee in de Duel arena!
Afbeelding

Road of Skillers gehele jaar door, elke maand
Schrijf je nu in en skill mee voor een plek in de highscores!
Afbeelding
Ingewel, Odius33, Kweet Vaniks en Just Gio wensen jullie veel evenementenplezier!
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Verandering officiële evenementen

Bericht door Tristan »

F.A.Q.: Wat gaan de hervormingen betekenen voor Lunatip?
1. Ben ik verplicht (of verwacht) om mee te doen aan evenementen?

Nee absoluut niet. Het is gewoon een vrije keuze, als je liever niet meedoet dan hoeft dat dus niet.

2. Als ik veel bij evenementen aanwezig ben, geeft dat mij een hogere kans om Lunatipchatter van de maand te worden?

Nee. Lunatipchatter van de maand is uitsluitend voor gedrag in de chat. Je ondervindt geen extra voordelen als je meedoet aan de evenementen.

3. Hebben de evenementenorganisatoren nu kickrechten in de chat?

Nee. De chatmoderators behouden alleen de kickrechten. EO hebben wel een sergeant rank, zo kan je ze herkennen in de chat.

4. Zijn de chatmoderators nu ook evenementenorganisatoren?

Nee. De taken blijven hetzelfde. Vragen over evenementen moet je dus nog gewoon bij evenementenorganisatoren zijn, en voor chatzaken bij de chatmoderators.

5. Op het moment ben ik verbannen uit Lunatip/Evenementen. Wordt mijn ban nu overgezet?

Ja. Als je op het moment een ban van één van de twee hebt of in de toekomst er een krijgt, dan ben je dus uitgesloten van beide. Door de de integratie van evenementen in Lunatip is dit onvermijdelijk. Mocht je dus nu een ban hebben van Lunatip, dan kan je niet meer meedoen aan evenementen en vice versa. Heb je vragen over jouw ban en hoe het verder gaat? Stuur een PB!

6. Wordt het niet een chaos om alle evenementen praat door Lunatip te doen samen met leden die niet aanwezig zijn op het evenement?

We hebben hier goed naar gekeken en we zijn tot de conclusie gekomen dat we eerst de praktijk goed willen onderzoeken, daarom zijn we nog een beetje in de experimentele fase. Als we zien dat bepaalde evenementen te veel onrust veroorzaken in Lunatip, dan zullen we daar ook een oplossing voor vinden. Het is daarom belangrijk dat we van jullie feedback krijgen!

Mocht je nog verdere vragen hebben over de relatie tussen evenementen en de chat dan kan je terecht bij mij of bij de evenementenorganisatoren.

Heb vooral veel chatplezier!

Namens het chatteam,
Tristan.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Plaats reactie