Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - 99 Slayer - Loot sold!

Heeft een monster iets leuks voor je achter gelaten of heb je level 99 in iets gehaald? Je kunt het hier kwijt. Hier is ook ruimte om te bloggen over je vorderingen in RuneScape.
Forumregels
Voor alle buit met een hogere waarde dan 1000K mag je een apart onderwerp aanmaken. Buit onder de 1000K kun je in dit onderwerp posten. Het is verplicht om een plaatje van je buit in je bericht te zetten.
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Update #13 - 82/99

Bericht door KingBartt2 »

wat hou ik van die maandag avonden :wub:

nu alleen duimen voor je eerste ASC-member task... die keys zouden er niet misplaatst zijn :bier:
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Update #14 - Reaper!

Bericht door Ru ben ik »

KingBartt2 schreef: wat hou ik van die maandag avonden :wub:

nu alleen duimen voor je eerste ASC-member task... die keys zouden er niet misplaatst zijn :bier:
Die eerste Ascended-task is er deze week jammer genoeg nog steeds niet van gekomen :'(

Het is weer maandag: updatedag! Vanwege mijn onoplettendheid was het bijna zondag updatedag geweest.. Tot een maatje me vertelde dat het zondag was ipv maandag #-o

Deze week heb ik de volgende tasks gedaan:

Plaatje86. 280 Volcanic Creatures;
87. 151 Warped Tortoises;
88. 247 Waterfiends;
(89. 126 Living Rock Creatures -> Blocked)
89. 195 Spiritual Mages;
90. 229 Dagannoth;
91. 243 Waterfiends.

Reaper 15. 12x Commander Zilyana;
Reaper 16. 6x Corporeal Beast;
Reaper 17. 5x Chaos Elemental.

Eindelijk eens een keer wat Reaper tasks! Ik heb ze alledrie duo gedaan.

Vooral veel waterfiends deze week! De reden hiervoor is dat ik tegenwoordig Slayer Vip tickets gebruik van Cabbage Facepunch Bonanza. Waterfiends leven veel exp en charms op en verkies ik daarom al snel boven een andere task :)

Als tweede task deze week kreeg ik de keuze voor een Volcanic Creatures task, die ik wederom met beide handen aannam. Ik heb er ook nog een nieuw record van gemaakt (al had dat 5-10 minuten sneller kunnen zijn als ik niet even had moeten wachten tot ik klaar was met keihard laggen..):
In- of uitklappen • Jad killed
Afbeelding
Voor mijn Warped Tortoise-task heb ik de Quiver van de Tirannwn-tasks gehaald. Deze geeft namelijk een kans op noted Tortoise shell-drops. Jammer genoeg heb ik er niet veel aan gehad, want ik heb geen noted shell-drops gehad. De Quiver komt wel weer terug in mijn standaard melee- en magic-outfit vanwege de prayer-bonus!

Living Rock Creatures heb ik besloten te blocken. De vorige keer bevielen ze me namelijk niet heel goed en de exp was ook niet erg best.

De Spiritual Mages-task leverde erg veel op! Ruim 2m in 40-45 minuten! Ik kreeg onder andere een Sirenic Scale, Hard clue, veel Battlestaffs en een Warpriest Cuirass.
In- of uitklappen • Spiritual Mage drops
Afbeelding
Tijdens mijn laatste Waterfiends task haalde ik 85 Slayer, wat er in combinatie met mijn Abyssal mask voor heeft gezorgd dat mijn eerstvolgende task Abyssal Demons is. Ik ben benieuwd of deze voor een leuke volgende update zorgen!

Naast de normale tasks heb ik ook een aantal duo Reaper tasks gedaan.
Tijdens de Commander Zilyana task werd er wat leuks gedropt, door een minion note bene:

Afbeelding

Aan het eind van de task besloten we gewoon door te gaan tot onze supplies op waren, dit heeft tot het volgende resultaat geleid (Deze drops komen uiteraard niet in mijn loottab):
In- of uitklappen • Saradomin GWD drops
AfbeeldingAfbeelding
Tijdens mijn Corporeal Beast-task werden er nog wat Onyx Bolts (e) gedropt, die terug te vinden zijn in mijn loottab-pic van deze week (Arma cbow is terug te vinden als cash). Hiernaast heb ik de Sharks eruit gehaald, omdat ik deze nu ook als food gebruik bij het bossen, waardoor het erg lastig bij te houden wordt:

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
yarik6
Berichten: 966
Lid geworden op: maandag 8 juni 2009, 12:42
RS: pvm yarik (p2p)
Clan: maxed in progress

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Update #14 - Reaper!

Bericht door yarik6 »

Ik kijk altijd weer uit naar je updates, en hij is weer mooi geworden! gratz met de loot en succes met de weg naar 99 toe! :D
Afbeelding
Lars
Berichten: 1274
Lid geworden op: woensdag 7 september 2011, 21:21
RS: Sir Gareth (p2p)
Clan: Rs Addicts
Oude naam: larsjero

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Update #14 - Reaper!

Bericht door Lars »

Je bent pas 85 Slayer en toch al bijna 60m loot. Moet je nagaan dat de echt leuke monsters nog komen :mrgreen:
Afbeelding
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Update #14 - Reaper!

Bericht door KingBartt2 »

Lars schreef: Je bent pas 85 Slayer en toch al bijna 60m loot. Moet je nagaan dat de echt leuke monsters nog komen :mrgreen:
ik denk dat dit vooral komt doordat Ruben ook zijn clue rewards in zijn tab houdt.

OT:
Weer een erg mooie update. Helaas zijn er bij de slayertasks niet echt veel printscreen drops gekomen naast de fire cape. Je reaper tasks maken dit echter goed. Nu je abbysal demons elke dag als task kan halen, verwacht ik wel dat je gemiddeld 7 Abbysal Whips / Vines per update krijgt he :-$

ik had geen lagg bij jou armadyl cbow drop plaatje :oops:
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Update #14 - Reaper!

Bericht door Ru ben ik »

KingBartt2 schreef:
Lars schreef: Je bent pas 85 Slayer en toch al bijna 60m loot. Moet je nagaan dat de echt leuke monsters nog komen :mrgreen:
ik denk dat dit vooral komt doordat Ruben ook zijn clue rewards in zijn tab houdt.

OT:
Weer een erg mooie update. Helaas zijn er bij de slayertasks niet echt veel printscreen drops gekomen naast de fire cape. Je reaper tasks maken dit echter goed. Nu je abbysal demons elke dag als task kan halen, verwacht ik wel dat je gemiddeld 7 Abbysal Whips / Vines per update krijgt he :-$

ik had geen lagg bij jou armadyl cbow drop plaatje :oops:
Mwah, die clue's zorgen misschien voor 5-7m van het totaal, dus toch nog best veel van drops zelf :)
Dat er niet veel printscreens van slay tasks zijn komt vooral omdat bij de meeste tasks gewoon heel veel drops van +-10k vallen, die zijn dan samen veel waard, maar niet individueel de moeite om te screenen. Als ik een erg goeie task heb zal ik in het vervolg aan het eind een screen van de drops maken!

Enne, ga maar snel weer fishen jij! Whip vines komen van Jadinko's, niet van Abyssal Demons :>
Afbeelding
pure ss4
Berichten: 131
Lid geworden op: dinsdag 21 juli 2009, 10:17
RS: pvm kingly (p2p)
Clan: tha imperium

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Update #14 - Reaper!

Bericht door pure ss4 »

Hallo, Succes met slayer trainen ! Jij bent een bron van motivatie, als het eens tegen zit je blog weer eens lezen en gelijk weer zin hebben in slayer!
Verder een vraag als je een task hebt en krijgt een clue los je die gelijk op of wacht je na de taskt, en doet deze hierna?


gl verder
Afbeelding
z0ow
Berichten: 41
Lid geworden op: maandag 18 maart 2013, 14:00
RS: Z 0ow (p2p)

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Update #14 - Reaper!

Bericht door z0ow »

Have fun dit weekend! 8-)
'Follow the sun'
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Update #14 - Reaper!

Bericht door Ru ben ik »

Wegens omstandigheden is de update van vandaag vertraagd. Deze kunnen jullie dus morgen verwachten!
Laat dit geen reden zijn om morgen niet te kijken, deze update is juist erg interessant! :D
Afbeelding
Lars
Berichten: 1274
Lid geworden op: woensdag 7 september 2011, 21:21
RS: Sir Gareth (p2p)
Clan: Rs Addicts
Oude naam: larsjero

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Update #14 - Reaper!

Bericht door Lars »

boeeee.
Afbeelding
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Update #14 - Reaper!

Bericht door KingBartt2 »

Lars schreef: boeeee.
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Massive update: #15!

Bericht door Ru ben ik »

pure ss4 schreef:Hallo, Succes met slayer trainen ! Jij bent een bron van motivatie, als het eens tegen zit je blog weer eens lezen en gelijk weer zin hebben in slayer!
Verder een vraag als je een task hebt en krijgt een clue los je die gelijk op of wacht je na de taskt, en doet deze hierna?


gl verder
Leuk om te horen dit! :D
Wat die clue betreft: dat ligt er gewoon aan of ik er zin in heb of niet. Vaak doe ik hem gelijk, maar als ik geen zin heb om hem te doen wacht ik ook weleens tot het eind van de task.
Lars schreef: boeeee.
KingBartt2 schreef:
Lars schreef: boeeee.
Huh, ik dacht dat alle koeien rond deze tijd van het jaar in de schuur stonden? Nouja, zijn er zeker twee overgeslagen...

Excuses voor de late update, maar het kon gewoon even niet anders! Om het goed te maken is deze update wel veel groter dan normaal! Dit komt een klein beetje door de kerstvakantie, maar vooral door de extra motivatie van het Slayer weekend, waardoor ik echt (te) veel gespeeld heb. Ik zal in deze update meer pics en minder tekst plaatsen, omdat de update anders simpelweg veel te lang zou worden met zo veel tasks. In deze update missen wel een paar pics van de dingen die in het begin van de week gebeurd zijn. Ik ben namelijk momenteel niet thuis en kan die pics daarom niet uploaden. Deze kunnen jullie dus in de loop van de week (waarschijnlijk donderdag) verwachten.

Ik heb de volgende tasks gedaan:

92. 197 Abyssal Demons;
93. 121 Grotworms;
94. 186 Spiritual Mages;
95. 192 Gargoyles;
96. 221 Waterfiends;
Plaatje97. 180 Hellhounds;
98. 27 Mithril Dragons;
99. 80 Steel Dragons;
100. 130 Ascension Members;
101. 164 Spiritual Mages;
102. 66 Terror Dogs;
103. 172 Abyssal Demons;
104. 103 Ascension Members;
105. 210 Abyssal Demons;
106. 184 Abyssal Demons;
107. 28 Mithril Dragons;
108. 152 Gargoyles;
109. 219 Aberrant Spectres;
110. 56 Tormented Demons;
111. 189 Warped Tortoises;
112. 110 Ascension Members;
113. 130 Aviansies;
114. 141 Grotworms.

Reaper 18. 13x General Graardor.

De Reaper task was wederom duo.

Deze week heb ik voor het eerst Abyssal Demons mogen proberen. En nog vaak ook! Ik heb een Abyssal Demon mask. Deze heb ik deze week meerdere keren gebruikt om een task te halen, omdat deze monsters best lekkere exp en drops geven. Dit heeft (mede dankzij dubbele kans op rare drops tijdens het Slayer weekend) tot de volgende drops geleid:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ook heb ik deze week een aantal keer Ascension Members als task gehad. Ik heb deze nu ook gepreferred, omdat ze heerlijke drops hebben!
De drops die ik bij deze monsters heb gehad zijn als volgt (de vele rune drops die ik heb gehad staan vanwege mijn spring cleaner op de bank en dus niet in de pricecheck, zie ook de charms in mijn inventory!):

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tasks als Gargoyles en Grotworms hebben deze week ook erg meegeholpen met het verhogen van het aantal Rune ores op mijn bank! Daarnaast heb ik ook 10+ Clue scrolls kunnen oplossen! Ook heb ik vanwege het grote aantal Slayer points wat ik tijdens het Slayer weekend heb kunnen halen, mijn Slayer helmet geupgrade tot Mighty Slayer helmet. Dit zal terug te zien zijn in de beginpost.

Hiernaast ben ik ook nog bij Waterfiends geweest, wat (wegens de Charm +1-bonus van het Slayer weekend) een enorme hoeveelheid charms opleverde.
Om even een idee te schetsen van de hoeveelheid:

Afbeelding

Ook ben ik deze week twee keer bij Spiritual mages geweest, wat tot de volgende resultaten geleid heeft:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Wonder boven wonder, maar helaas, heb ik de hele week geen Clue Scroll opgelost die meer dan 200k opbracht, dus daarvan geen pics dit keer. Aan het eind van de week werd mijn harde werk wel beloond met het volgende:

Afbeelding

Naast al deze normale tasks heb ik ook nog een duo General Graardor Reaper task gedaan. Jammer genoeg vielen hierbij geen drops. We gingen na de task nog een uur door, maar we hebben in dat uur jammer genoeg alsnog geen drops gekregen.

De beloning voor een week flink doorslayen mag er zeker wezen vind ik:

Afbeelding
Afbeelding
Lars
Berichten: 1274
Lid geworden op: woensdag 7 september 2011, 21:21
RS: Sir Gareth (p2p)
Clan: Rs Addicts
Oude naam: larsjero

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Massive update: #15!

Bericht door Lars »

Umg wat een update :mrgreen:
Afbeelding
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Massive update: #15!

Bericht door Ru ben ik »

Lars schreef: Umg wat een update :mrgreen:
80-90% ervan is in het Slayer weekend gedaan :mrgreen:
Afbeelding
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Massive update: #15!

Bericht door Ru ben ik »

De pics die nog bij afgelopen update hoorden:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Falici
Berichten: 561
Lid geworden op: zondag 21 december 2008, 9:42
RS: Falici (OSRS)
Oude naam: Xydro

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Massive update: #15!

Bericht door Falici »

Mooie update! Zie je de laatste tijd niet meer zoveel online als ik ff snel RS check :p
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Kas per
Berichten: 1
Lid geworden op: zondag 4 januari 2015, 5:26
RS: Kas per (p2p)
Clan: Dutch Revolutions

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Massive update: #15!

Bericht door Kas per »

Netjes netjes hoor!
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Massive update: #15!

Bericht door KingBartt2 »

Heerlijke update is dat :wub:
ik ben echter bang dat de komende update iets minder zal zijn, omdat ik je bijna niet online heb gezien de afgelopen week [-(

RUBEN MOET MEER ONLINE KOMEN!
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Massive update: #15!

Bericht door Siddy00 »

Heel toffe update! Ik kijk uit naar de volgende :D
Afbeelding
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Massive update: #15!

Bericht door Ru ben ik »

Xydro schreef: Mooie update! Zie je de laatste tijd niet meer zoveel online als ik ff snel RS check :p
KingBartt2 schreef:Heerlijke update is dat :wub:
ik ben echter bang dat de komende update iets minder zal zijn, omdat ik je bijna niet online heb gezien de afgelopen week [-(

RUBEN MOET MEER ONLINE KOMEN!
Jullie hebben gelijk, ik ben erg weinig online geweest afgelopen week.
Ik had gewoon weinig tijd en weinig zin om te spelen deze week. Misschien komt hier morgen nog even verandering in, maar ik verwacht het niet. Waarschijnlijk komt er dus geen update deze week :oops:
Afbeelding
Plaats reactie