Vampire slayer

Zet hier de fouten die je in de website gevonden hebt. Fouten en suggesties omtrent het forum kun je in over het forum plaatsen.
Forumregels
Fouten en suggesties die over het forum gaan, kun je in Over het forum plaatsen.
Plaats reactie
Abbo kid
Verbannen (permanent)
Berichten: 652
Lid geworden op: maandag 20 januari 2014, 18:36
Oude naam: Syrno

Vampire slayer

Bericht door Abbo kid »

Aangezien ik de Vampire Slayer guide van de 2007 versie van Lunagang nogal karig vond heb ik, aangezien ik toch die quest moest doen, een guide geschreven :


Moeilijkheidsgraad: Gemakkelijk

Lengte: Kort

Startpunt: Praat met Morgan in het huisje in het noorden van Draynor Village.

Alleen voor members: Nee

Eisen: Je moet een vampier van level 34 kunnen doden.

Benodigde spullen: Garlic (tijdens de quest te krijgen), een hamer en een bier (of 2 gp).

- Praat met Morgan in het huisje in het noorden van Draynor Village.

Hij zal je om hulp vragen, het dorp wordt geteisterd door een vampier die in de kelder van het landhuis ten noorden woont en ze hebben iemand nodig die de vampier een kopje kleiner kan maken.

- Klik op “Ok, I’m up for an adventure”.

Morgan vertelt je dat je beter eerst bij Dr Harlow langs kunt gaan voor tips om vampieren te doden. Morgan vertelt ook dat Dr Harlow waarschijnlijk in de Blue Moon Inn is in Varrock.

- Ga na het gesprek met Morgan eerst naar boven de trap op en doorzoek de cupboard. Hierin zal een garlic liggen die je later in de quest nog nodig zal hebben.

Nu moeten we naar de Blue Moon Inn voor Dr Harlow, zoals verteld woont hij in Varrock maar om het nog wat duidelijker te maken staat hieronder een plaatje van de precieze plek :

Afbeelding

- Ga nu naar de Blue Moon Inn en praat met Dr Harlow.

Zodra je met Dr Harlow praat zal hij vragen om een bier.

- Klik op “Morgan needs your help!”

Vervolgens zal je uitleggen dat Draynor Village geteisterd wordt door een vampier en Morgan jou gevraagd heeft om de vampier een halt toe te roepen.
Dr Harlow zegt dat als je voor hem een bier koopt hij je alles uit zal leggen wat je moet weten. Koop dus een bier of neem van tevoren een bier mee.

- Praat weer met Dr Harlow met bier in je inventory.

Nadat je het bier gegeven hebt zal je weer vragen om tips.
Dr Harlow zal zeggen dat je een stake nodig hebt om de laatste klap mee uit te delen, anders geneest de vampier weer. Toevallig heeft Dr Harlow net een stake bij zich en hij geeft die aan jou.
Verder zal Dr Harlow zeggen dat je een hammer nodig hebt om de stake goed in de vampier te kunnen slaan.
Ook zegt hij dat het verstandig is om een garlic mee te nemen omdat vampiers daardoor verzwakt worden.

- Ga nu naar het landhuis ten noorden van Draynor Village. Je zult met de vampier gaan vechten dus trek je armour aan en neem een wapen mee en eventueel food. Verder moet je ook een hammer, garlic en de stake meenemen.

In het plaatje hieronder kun je zien waar het landhuis is :

Afbeelding

- Ga zodra je in het landhuis bent naar het oosten en ga de trap af naar de kelder.

In de kelder zul je een coffin zien staan, zodra je die open maakt zal de vampier tevoorschijn komen en zal het gevecht beginnen.

- Open de coffin en versla de vampier

Zodra je de coffin opent zal er een vampier van level 34 tevoorschijn komen die je aan begint te vallen. Maak de vampier dus een kopje kleiner.
Zodra je de vampier gedood hebt zal je automatisch de quest voltooid hebben.

Beloning: 4825 Attack xp

Quests points: 3

Quests waarvoor je deze quest nodig hebt: Geen
Laatst gewijzigd door Abbo kid op dinsdag 30 december 2014, 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Vampire slayer

Bericht door Siddy00 »

Bedankt! Ik ga er straks naar kijken :D

Toegevoegd na 22 minuten:

Hij is bijgewerkt ^_^ Geef het maar aan als ik iets ben vergeten of op een andere wijze niet-kloppend heb gemaakt :)
Afbeelding
Abbo kid
Verbannen (permanent)
Berichten: 652
Lid geworden op: maandag 20 januari 2014, 18:36
Oude naam: Syrno

Re: Vampire slayer

Bericht door Abbo kid »

Niet negatief bedoelt, maar ik heb telkens '-' gebruikt voor mensen die geen zin hebben om het hele verhaal achter de quest te lezen.
Dit is natuurlijk subjectief, maar ik heb dat gedaan omdat ik van mezelf weet dat ik in quest guides zoals ze er nu staan vaak heel snel door de tekst lees omdat ik geen behoefte heb om het verhaal te kennen. Hierdoor mis ik soms dingen en daarom zou het in mijn oogpunt handiger zijn om gewoon '-' te gebruiken zodat de mensen die gewoon snel de quest willen doen dat kunnen lezen en de mensen die ook het verhaal achter de quest willen weten de vrijheid hebben om de rest ook nog te lezen.

Nogmaals niet negatief bedoelt, zoals de quest er nu staat is die al vele malen beter dan eerst.
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Vampire slayer

Bericht door Siddy00 »

Goed punt. Ik had deze manier aangehouden omdat vrijwel alle andere quests ook zo zijn opgeschreven, maar ik snap wat je bedoelt. Ik ga nog eens kijken wat daarmee te doen valt :)
Afbeelding
Plaats reactie