Quests van de moderne site naar 07 runescape

Zet hier de fouten die je in de website gevonden hebt. Fouten en suggesties omtrent het forum kun je in over het forum plaatsen.
Forumregels
Fouten en suggesties die over het forum gaan, kun je in Over het forum plaatsen.
Plaats reactie
Een Frietje
Berichten: 10
Lid geworden op: zaterdag 10 januari 2015, 20:46
RS:

Quests van de moderne site naar 07 runescape

Bericht door Een Frietje »

Er zijn een aantal quests mits een aantal kleine aanpassingen die kunnen gebruikt worden voor de 07 site.

Een mooi voorbeeld is Goblin Diplomacy



2007 edititie: http://2007.lunagang.nl/quest/goblin-diplomacy/
moderne editie: http://www.lunagang.nl/quest/goblin-diplomacy/

IK wil daar gerust aan helpen. Ik wil de sites nog schrijven in HTML als dat gemakkelijker is om up te daten...
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: Quests van de moderne site naar 07 runescape

Bericht door Superheat »

Je kunt op de pagina van de quest zelf een wijziging doorgeven. Zie onderaan de pagina.
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
feppie64
Webmaster
Berichten: 7827
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 18:05
RS: Feppie64 (p2p)
Contacteer:

Re: Quests van de moderne site naar 07 runescape

Bericht door feppie64 »

Er zijn erg veel quests die na wat aanpassingen (weghalen van lodestones en toolbelt) zo op de 2007-site kunnen, maar veel kleine taken maakt samen een grote klus. De normale site heeft prioriteit en daar is ook nog genoeg werk aan te doen. Mocht je willen helpen, dan kun je dat inderdaad via de link onderaan de pagina doen.
Plaats reactie