Jaarlijkse Feedbacktopic

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Abbo kid
Verbannen (permanent)
Berichten: 652
Lid geworden op: maandag 20 januari 2014, 18:36
Oude naam: Syrno

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Abbo kid »

Nabuko Hond schreef:
Abbo kid schreef:
Kweet Vaniks schreef:
Abbo kid schreef:
Off-er schreef: ....
Ik krijg warns voor posts die ik zo'n beetje letterlijk kopier en plak van moderators zelf of van leden die moderators beter liggen. En je kunt al wel raden wat er dan gebeurd, de mods en de lievelingen van de mods kan natuurlijk nooit blaam op worden gelegd.

Nog poekies en feppie64 ge-pmt hierover maar hun zijn ook incapabele baby's, negeren is hun volwassen standpunt hierin.
Vaak zijn de lievelingen van de mods ook de leden die zich juist wél weten te gedragen en niet overal lopen te trollen en/of drama lopen te maken. Het enige wat ik jou zie doen de afgelopen tijd is zeuren op alles wat met LTF te maken heeft, en dan ondertussen denken dat je een voorbeeldig lid bent, nou nee. Ik erger me er juist aan dat je arrogant bezig bent en jezelf continue de hemel in moet prijzen. Maar als je het niet met het hele LTF-systeem eens bent, zoek dan een ander forum waar je beter bij voelt? Het is juist fijn dat er nu eens wat gedaan wordt aan de mensen die altijd de onnodige problemen veroorzaken.
Een makkelijk voorbeeld is dat Nabuko een .gif plaatste met een man die onthoofd werd en verwees naar mij. Die 'meldde' ik toen en er gebeurde niks. Vervolgens post ik een .gif waarin een man gestoken wordt in de rug en een verwijzing naar Nabuko krijg ik binnen 5 minuten een warn??
In- of uitklappen • Afbeelding
Afbeelding
wtf?????
Laatst gewijzigd door Abbo kid op donderdag 22 januari 2015, 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Kweet Vaniks »

^ Precies wat ik bedoelde dus. Je loopt iets te melden omdat je het niet kan appreciëren, maar tegelijkertijd post je iets soortgelijks. Hypocriet.
B70
Berichten: 1742
Lid geworden op: woensdag 1 augustus 2012, 12:58
Clan: Doge
Oude naam: Rakazon

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door B70 »

Wtf hahahahaha.
Abbo kid
Verbannen (permanent)
Berichten: 652
Lid geworden op: maandag 20 januari 2014, 18:36
Oude naam: Syrno

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Abbo kid »

Informatie

Dit bericht is al gemeld.

Keer terug naar het laatst gelezen onderwerp

Keer terug naar het laatst geopende forum
Ex-gebruiker 1440
Berichten: 18446
Lid geworden op: zondag 28 mei 2006, 21:24

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Ex-gebruiker 1440 »

ik heb vankids als getuige
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Kweet Vaniks »

Ik vind het amuserend hoe je je bericht aangepast hebt nu, goed bezig knul. Maar dit is trouwens ook allemaal lekker off-topic. Het gaat om het (half)jaarlijkse feedback topic, en niet om je persoonlijke dingen naar een ander te verwijten.
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Tristan »

Nabuko Hond schreef: ik heb vankids als getuige
Ik heb het ook gezien. Nu heeft hij snel zijn eigen gif weggehaald en dan nog beweren dat hij een rechtvaardige moderator zal zijn. Abbo kid blijft ons vermaken.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Abbo kid
Verbannen (permanent)
Berichten: 652
Lid geworden op: maandag 20 januari 2014, 18:36
Oude naam: Syrno

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Abbo kid »

Er wordt overigens weer niks gedaan, wat mijn statement van eerder natuurlijk alleen maar sterker maakt.
Megareus12
Ex-moderator
Berichten: 14140
Lid geworden op: vrijdag 10 november 2006, 19:09
Extra rang: Holbewoner

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Megareus12 »

Het probleem van dit forum is dat er geen nieuwe instroom is van leden. Bepaalde kleine ruzies zijn ontstaan en je kan elkaar hier niet ontlopen. Dus ontstaat er irritatie.

En dat er wat leden zijn die hier al een behoorlijke tijd zitten maar geen functie hebben gehad. Dat vreet aan ze, want "ik ziet hier al zó lang".

En vriendjespolitiek is hier zeker geweest. Maar niet de afgelopen twee à drie jaar.
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Helemaal fout is het niet dat er soms verschillende waarden en normen worden gebruikt bij verschillende leden.
Vele kusjes aan iedereen
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door i k0nijn i »

Dennis schreef:
Off-er schreef:
Dennis schreef:En vriendjespolitiek roept nou eenmaal weerstand op, duh. En niet alleen weerstand, maar ook een samen gecreëerde tunnelvisie, wat weer leidt tot een onschendbaar gevoel en machtsmisbruik. Ook wel de fase waarin een deel van de moderators zich nu bevinden.
Machtsmisbruik? Wie, wat, hoe en waar? Bans geven is geen machtsmisbruik, warns geven is geen machtsmisbruik. Machtsmisbruik is ieder waaraan je een hekel hebt zo snel mogelijk van het forum verwijderen of iets vergelijkbaars. Onschendbaarheid hebben ze in principe, want het is hier een verdomde dictatuur. Echter, als iemand echt te ver gaat, liggen ze snel uit het team. Neem Devil hiervoor als voorbeeld.
Neem het voorbeeld met die rank "luchtfietser" van Meutr, een typisch voorbeeld van machtsmisbruik imo, om vervolgens de discussie die daarop zou volgen maar af te doen met "ik zal hier niet meer op reageren". Ik ben er stellig van overtuigd dat als een normaal lid die rank zou krijgen, er van uitgaande dat hij hem niet wil dragen, daar niet zo makkelijk voor weg komt. Dit is zelfs bewezen met JW's situatie.

Voorts ben ik blij met de post van K0nijn, hier kunnen wij als leden tenminste iets mee.
Ik moet toegeven dat ik de tip-awards helemaal niet gevolgd heb, maar het lijkt me niet meer dan logisch dat mensen hun rang ook effectief dragen. Het geval van JW heb ik zelf maar achteraf vernomen en daar valt weinig te zeggen voor de manier waarop hij zelf acties ondernam.

Houden we de onzin voor andere topics, trouwens? In forumspelletjes staat wellicht wel een topic waar jullie je onderlinge frustraties kwijt kunnen.
Afbeelding
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Off-er »

i k0nijn i schreef:Houden we de onzin voor andere topics, trouwens? In forumspelletjes staat wellicht wel een topic waar jullie je onderlinge frustraties kwijt kunnen.
Laat lekker open zou ik zeggen. Hier en daar komt een serieuze discussie tussendoor. Mocht het dan geen discussie zijn, is het wel top vermaak :D
Afbeelding
Abbo kid
Verbannen (permanent)
Berichten: 652
Lid geworden op: maandag 20 januari 2014, 18:36
Oude naam: Syrno

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Abbo kid »

i k0nijn i schreef: Houden we de onzin voor andere topics, trouwens? In forumspelletjes staat wellicht wel een topic waar jullie je onderlinge frustraties kwijt kunnen.
Even om hierop in te haken.

Vergeet allemaal niet om het leukste forumspel : 'wie als laatst post wint' eens te bezoeken. Het is niks maar grappen en grollen daar, zeker een kijkje waard!
Verder kunnen mensen die vaker in het topic geweest zijn beamen dat het moment waarop je je eerste punt haalt je een gevoel van extase krijgt dat je nergens anders kunt krijgen. Bezoek wie als laatst post wint dus eens!
Laatst gewijzigd door Abbo kid op donderdag 22 januari 2015, 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Off-er »

Bij nader inzien...
Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door i k0nijn i »

Off-er schreef:
i k0nijn i schreef:Houden we de onzin voor andere topics, trouwens? In forumspelletjes staat wellicht wel een topic waar jullie je onderlinge frustraties kwijt kunnen.
Laat lekker open zou ik zeggen. Hier en daar komt een serieuze discussie tussendoor. Mocht het dan geen discussie zijn, is het wel top vermaak :D
Ik vind de discussie die gevoerd wordt interessant en ben ook niet van plan het topic te sluiten, maar dan voer ik liever de discussie voor handen dan er een hoop onzin tussen te hebben. Indien nodig verwijder ik die posts wel gewoon, maar laten we vooral focussen op het probleem dat zich effectief voordoet.
Afbeelding
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Off-er »

i k0nijn i schreef:
Off-er schreef:
i k0nijn i schreef:Houden we de onzin voor andere topics, trouwens? In forumspelletjes staat wellicht wel een topic waar jullie je onderlinge frustraties kwijt kunnen.
Laat lekker open zou ik zeggen. Hier en daar komt een serieuze discussie tussendoor. Mocht het dan geen discussie zijn, is het wel top vermaak :D
Ik vind de discussie die gevoerd wordt interessant en ben ook niet van plan het topic te sluiten, maar dan voer ik liever de discussie voor handen dan er een hoop onzin tussen te hebben. Indien nodig verwijder ik die posts wel gewoon, maar laten we vooral focussen op het probleem dat zich effectief voordoet.
Ah, nvm. Ik las sowieso je eerste bericht verkeerd. Prima plan.
Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door i k0nijn i »

Het topic omtrent de tip-awards zal inderdaad nog wel ergens in privé staan, trouwens. Aangenomen dat niemand er problemen mee zou hebben dat dit even terug verplaatst wordt, kan dat natuurlijk gebeuren.
Afbeelding
Dennis
Berichten: 8917
Lid geworden op: woensdag 14 oktober 2009, 22:16

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Dennis »

Nog even terugkomend op het "tunnelvisie-verhaal", dit is voornamelijk gebaseerd op het verhaal omtrent JW. Ik stelde dat zowel de moderators als JW fout zaten in deze kwestie, maar Bighead en Meutr waren er stellig van overtuigd dat enkel JW hier fout zat en dit benadrukten ze dan ook stevig. Dit duurde totdat Stefan kwam en inderdaad toegaf dat ook desbetreffende moderator fout zat. Vervolgens weigerde Meutr ineens om zijn rang als luchtfietser te dragen en toen brak de hel los, zoals logisch is. Sindsdien is hij eigenlijk ook al niet meer online geweest.
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18644
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Ricc »

Tim schreef:
Dennis schreef:
Tim schreef: Omdat er iemand verbannen is met 18 waarschuwingen? :')
Gedraag je gewoon dan is er niks aan de hand.
Dit heeft daar vrijwel niets mee te maken, ik doel op eerdere discussies ten tijde van de tip awards.
Overigens weet jij natuurlijk alles over "je gedragen" :mrgreen:
Ah, dat wist ik niet, maar dit kan eventueel gewoon een feedback topic worden toch, lijkt me een prima oplossing.

Zeker waar, maar ik heb m'n waarschuwingen gehad en ben ook 'ns volwassen geworden ;)
en ben ook 'ns volwassen geworden ;)
volwassen geworden
volwassen
...
Tim schreef:Onderwerp: Het verkiezen van nieuwe moderatoren.
Ricc schreef:
omdat je op je 21e nog thuis woont
Als je al vanaf je 18de uit huis vertrekt, geef je me een redelijk marginale indruk.

Niet voor een of ander, maar de gemiddelde persoon die studeert heeft niet genoeg vermogen om een eigen huis te kopen.

Verder mooie post. Ik vond het prachtig. Fijn dat je je OSD trekjes met ons deelt!

Toegevoegd na 21 seconden:

Ik ben overigens bereid om Bighead te vervangen. :-({|=
Waarom voel je je zo aangevallen Ricc?
Tim schreef:Je bedoelt dat je je aangevallen voelt, is niet erg hoor.
Ik wil je best advies geven als je ergens mee zit
Tim schreef:Totaal niet jongen, ik cruise door het leven op de relax-versnelling.
Ooit al een vriendinnetje gehad Ricc?
Tim schreef:Zit je er erg mee dat je nooit een vriendinnetje hebt gehad?
Laat je emoties gaan Ricc
:-({|=
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door i k0nijn i »

Dennis schreef: Nog even terugkomend op het "tunnelvisie-verhaal", dit is voornamelijk gebaseerd op het verhaal omtrent JW. Ik stelde dat zowel de moderators als JW fout zaten in deze kwestie, maar Bighead en Meutr waren er stellig van overtuigd dat enkel JW hier fout zat en dit benadrukten ze dan ook stevig. Dit duurde totdat Stefan kwam en inderdaad toegaf dat ook desbetreffende moderator fout zat. Vervolgens weigerde Meutr ineens om zijn rang als luchtfietser te dragen en toen brak de hel los, zoals logisch is. Sindsdien is hij eigenlijk ook al niet meer online geweest.
Daar is inderdaad een fout gebeurd. Waarom JW die rang absoluut niet wilde was ons ook volledig onduidelijk en dan is te impulsief gereageerd door beide partijen. Ondertussen kunnen we natuurlijk weinig omkeren hierin.
Afbeelding
Plaats reactie