Het verkiezen van nieuwe moderatoren.

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18644
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Het verkiezen van nieuwe moderatoren.

Bericht door Ricc »

Megareus12 schreef:
Ricc schreef: Zoals ik al eerder zei: In België gaat dat allemaal niet zo simpel.

En waarom de onderstelling dat ik niet werk?
Hoe zuidelijker je komt in Europa hoe langer mensen bij hun ouders blijven wonen. Zelfs tussen Amsterdam en Groningen is al een enorm verschil.

En iedereen kan wel op zijn achttiende op kamers, zeker met de lonen in België, het is alleen maar net hoe graag je het wilt.
Ik wil gerust wel uit huis, maar ik heb geen zin om daar direct volledig werk van te maken zodat ik uit huis kan en op m'n eigen zit te wonen, terwijl ik studeer.

En neen, koten huren zit er zowel voor mij als mijn ouders er financieel niet in. Zeker niet om te voldoen aan Tims autistische 'ideale wereld'.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Het verkiezen van nieuwe moderatoren.

Bericht door Sam »

Tristan schreef:
Sam schreef: Ik wil me ook wel open stellen tot mod status, zit hier al vrij lang en heb momenteel een waarschuwing niveau van slechts 0%.
Mijn stem zal je hebben.

Al heb ik geen stemrecht.
Fijn om te horen Tristan! Om je nog meer te overtuigen om op mij te stemmen ben ik van plan om een suggestie in het Avatar topic te zetten voor meer leven.

gr sam
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Het verkiezen van nieuwe moderatoren.

Bericht door Joa »

Waar gaat dit nu weer over :')

Ik nomineer dit topic voor de Tipaward "Grootste Off-topic topic" van 2015.
Daniel_1102
Berichten: 4277
Lid geworden op: vrijdag 22 september 2006, 14:46
Clan: Eternity
Oude naam: daniel 1102

Re: Het verkiezen van nieuwe moderatoren.

Bericht door Daniel_1102 »

Eerst de mensen in het Blowen topic een beetje belachelijk proberen te maken en nu dit. Verschillende mensen hebben verschillende gewoontes en hobby's, betekent nog niet dat die minderwaardig zijn aan die van jou.
t he wat ben jij een sneu figuur.
Afbeelding
'What is our heart's desire?'
'Vengeance. Justice. Fire and blood.'
Gesloten