«Rizmors Road» ~ Bank screenshot

Heeft een monster iets leuks voor je achter gelaten of heb je level 99 in iets gehaald? Je kunt het hier kwijt. Hier is ook ruimte om te bloggen over je vorderingen in RuneScape.
Forumregels
Voor alle buit met een hogere waarde dan 1000K mag je een apart onderwerp aanmaken. Buit onder de 1000K kun je in dit onderwerp posten. Het is verplicht om een plaatje van je buit in je bericht te zetten.
Amneys
Berichten: 5919
Lid geworden op: vrijdag 19 december 2008, 14:06
Contacteer:

Re: «ғroм zero тo мaх» ~ W17: 89/99 Fishing

Bericht door Amneys »

Grats met al jouw levels! ;)

Ik heb 99 Fishing juist gedaan met Rocktails, duurde lang maar had me wel 50M opgeleverd :) .
Afbeelding
Rizmor
Berichten: 202
Lid geworden op: dinsdag 9 september 2014, 19:07
RS: Rizmor (p2p)
Clan: Exuro
Extra rang: Winnaar Battle of the Divisions, RoS #1 Construction

Re: «ғroм zero тo мaх» ~ W17: 89/99 Fishing

Bericht door Rizmor »

Sorry too late! Morgen update waarschijnlijk.
Skil to Pure
Berichten: 46
Lid geworden op: dinsdag 18 augustus 2009, 16:29

Re: «ғroм zero тo мaх» ~ W17: 89/99 Fishing

Bericht door Skil to Pure »

Geweldig blog, altijd leuk om te lezen! Echt knap hoe je zo snel al zo'n hoog total level hebt behaald. Hoe heb je al die protean planks gehaald voor construction?
Rizmor
Berichten: 202
Lid geworden op: dinsdag 9 september 2014, 19:07
RS: Rizmor (p2p)
Clan: Exuro
Extra rang: Winnaar Battle of the Divisions, RoS #1 Construction

Re: «ғroм zero тo мaх» ~ W17: 89/99 Fishing

Bericht door Rizmor »

AmberAmnesia schreef: Lekker bezigggg! :)
Dankjoe Amber :D
Amneys schreef:Grats met al jouw levels! ;)
Ik heb 99 Fishing juist gedaan met Rocktails, duurde lang maar had me wel 50M opgeleverd :) .
Thanks! Heb d'r inderdaad ook wel aangedacht, alleen levert 't met bxp hooguit 13M op, wat ik 't niet echt waard vond.
Skil to Pure schreef:Geweldig blog, altijd leuk om te lezen! Echt knap hoe je zo snel al zo'n hoog total level hebt behaald. Hoe heb je al die protean planks gehaald voor construction?
Bedankt! Leuk om te horen. Die heb ik gehaald via oak planks maken met portable sawmills. Leverde me toen 600 prots en 2M cash per uur op, alleen die cash is nu wat lager dacht ik.
Afbeelding
Ben ik weer! Helaas wel een dagje te laat omdat ik d'r gister zo snel niet aan toe had. Heel wat te vertellen in deze update! Zoals je ziet voor de eerste keer niet zo'n mooie banner tijdens de update omdat ik photoshop problemen heb. Helaas! Ik heb daarnaast wederom weer een redelijk rustig rs-weekje gehad. Ik heb gewoon minder tijd omdat ik doordeweeks bijna elke dag tot 5 wel op school op stage zit en zaterdag werk. Mag de pret niet drukken natuurlijk want heb wel weer wat meer screenshotjes als vorige week!

Afbeelding

Zoals je ziet niet heel veel levels gehaald. Mijn 'goal' om 95 Fishing te halen ook niet gelukt, maar ben d'r eerlijk gezegd ook niet echt veel mee bezig geweest. Ik speel de laatste tijd namelijk wat anders. Eerder interesseerde ik me altijd veel in efficientie & de mogelijkheid om snel te maxen, maar dit heb ik tegenwoordig niet zoveel meer. Het is gewoon zo dat ik de laatste tijd veel afk & graag wat relaxder speel. Ik had eerder bijvoorbeeld altijd het idee om nooit Runecrafting te trainen zonder bxp, Divination met caches only te doen en zo nog wel meer. Natuurlijk ga ik niet minder spelen maar dit zal mijn speelstijl wel wat veranderen, heb namelijk niet meer zozeer het goal om snel te maxen, maar simpelweg te maxen! Daarnaast interesseer ik me heel erg in de kunst van het flippen & merchanten op het moment. Steek hier dus ook al mijn cash in, en doe geen buyable skills meer. Zit op het moment al wel op ongeveer 60M cash, dus het gaat best lekker! Daarnaast toch nog wel wat Fishing gedaan, deze is namelijk level 92! Toch nog even 3 leveltjes meegepakt. Wel bijna weer out-of-bxp, dus snel weer richting de landen der klei.

Afbeelding

Verder ook nog 2 questjes gedaan. Begonnen met Lunar Diplomacy. enige reden was eigenlijk zodat ik met me wicked hood Astrals kon craften. En omdat ik dan toch bezig was, direct maar even Dream Mentor erachter aan gedaan. Ben halverwege met de gedane quests ongeveer, wat me eigenlijk best tegenvalt. Ook van de daily boxtrap nog 75 Hunter gekregen. Ook weer een beetje zitten runespannen, wat me 85 Runecrafting gaf. Schiet ook al mooi op voor een van de traagste skills is. Goal blijft natuurlijk 90 voor Seasinger. Daarover gesproken, ik ben ook eindelijk begonnen met ports! Het stelt niet veel voor op het moment maar overal is een begin! Ben op het moment toch niet van plan veel te gaan slayen, dus veel haast zit er ook niet bij. Last but not least een farming level, namelijk 79!
De aankomende week weet ik eigenlijk niet goed wat ik ga doen. Zal het waarschijnlijk vrij druk krijgen dus veel levels zullen er niet komen, maar ik gok dat er wel weer wat Runecrafting en Fishing levels zullen vallen, en met geluk nog een paar questjes. Hoop ook de 100M cashstack te kunnen bereiken met flippen.

Tot volgende week!
Rizmor
Berichten: 202
Lid geworden op: dinsdag 9 september 2014, 19:07
RS: Rizmor (p2p)
Clan: Exuro
Extra rang: Winnaar Battle of the Divisions, RoS #1 Construction

Re: «ғroм zero тo мaх» ~ W18: 92/99 Fish & 85/90 Rc

Bericht door Rizmor »

Deze week geen update sinds ik amper progress heb gemaakt. Sinds vrijdag niet meer gespeeld. Als dit vaker voorkomt doe ik enkel een update eens in de 2 weken, omdat ik anders alsmaar van die lege updates krijg.
Rizmor
Berichten: 202
Lid geworden op: dinsdag 9 september 2014, 19:07
RS: Rizmor (p2p)
Clan: Exuro
Extra rang: Winnaar Battle of the Divisions, RoS #1 Construction

Re: «ғroм zero тo мaх» ~ W18: 92/99 Fish & 85/90 Rc

Bericht door Rizmor »

Afbeelding

'The last update'. Ja dat lees je goed. Al stop ik natuurlijk niet met m'n blog! Ik ga voor nu wel stoppen met wekelijkse updates. Ik had laatst een poll gehouden met de vraag of mensen graag wekelijkse updates zagen of random levels. De uitkomst was 50/50. En sinds mijn updates steeds leger worden omdat ik niet meer zoveel speel als in het begin is dit concept dus niet meer zo van toepassing als toen. Ik zal deze week dus nog een wekelijkse update doen maar vanaf dan zal ik meer screenshots spammen hierzo.

En nu over naar de gains, welke d'r wel waren. Het is een 2wekige update, maar ik denk dat je hem ongeveer kunt vergelijken met een wekelijkse update welke ik wel is in het begin deed. Ik heb bijzonder veel gequest, wat me uiteindelijk op 204 QP heeft gezet! Hier een screenshotje van One Small Favour een van de saaiste quests die ik heb gedaan, met daarachter aan een van de leukere die ik heb gedaan, Hunt for Red Raktuber! Had deze voorheen ook nog niet gedaan, en vind de penguin serie erg fun om te doen. Hopelijk dat ze een nieuwe ooit daarvan uit gaan brengen!

Afbeelding

Zoals je ziet bijna 2049 total! Gaat rustig door. Heb bijvoorbeeld 80 Divination bereikt door het bxp van hati event, en 93 Woodcutting van divine locations & dailys. Me daarnaast eindelijk is verzet om te gaan tasken, en dus alle Lumbridge tasks gefinished. Helpt weer een beetje met de herb runs en de alch optie is natuurlijk ook makkelijk :P !

De komende tijd blijf ik vooral questen en mijn daily activities doen. Moet ook nog 300 slayer points halen om broad arrows te leren maken voor in het bonus xp weekend. Wil in dat weekend:

-2k Crimsons opmaken
-85 Herblore
-Stacked broad arrowheads opmaken (hopelijk 90 fletch)

En verder misschien nog meer herblore. Ga daarna waarschijnlijk slayer & combat is grinden naar 99 & max. Ook wil ik dan doorgaan met questen natuurlijk.
Skilling1
Berichten: 56
Lid geworden op: donderdag 30 oktober 2014, 11:00

Re: «ғroм zero тo мaх» ~ W20: The last update?

Bericht door Skilling1 »

Je gaat hardd Romzir
Rizmor
Berichten: 202
Lid geworden op: dinsdag 9 september 2014, 19:07
RS: Rizmor (p2p)
Clan: Exuro
Extra rang: Winnaar Battle of the Divisions, RoS #1 Construction

Re: «ғroм zero тo мaх» ~ W20: The last update?

Bericht door Rizmor »

Skilling1 schreef: Je gaat hardd Romzir
Tnx :P
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Superleuke quest natuurlijk darkness of hallowvale! :( 3 quests left voor Elf city tho. Skillreqs haal ik in bxp.
Skilling1
Berichten: 56
Lid geworden op: donderdag 30 oktober 2014, 11:00

Re: «ғroм zero тo мaх» ~ -(W20)- 230QP & 80 Farm

Bericht door Skilling1 »

Pff je account is nog niet zo heel oud en je moet nog 60 QP en je hebt me al ingehaald :lol:
Rizmor
Berichten: 202
Lid geworden op: dinsdag 9 september 2014, 19:07
RS: Rizmor (p2p)
Clan: Exuro
Extra rang: Winnaar Battle of the Divisions, RoS #1 Construction

Re: «ғroм zero тo мaх» ~ -(W20)- 230QP & 80 Farm

Bericht door Rizmor »

Skilling1 schreef: Pff je account is nog niet zo heel oud en je moet nog 60 QP en je hebt me al ingehaald :lol:
Ja kan t beter nu doen sinds de xp rewards nog iets nut hebben, al ben ik eigenlijk al te laat. :roll:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Even hellhondjes ge-afkt omdat ik 75 stats / 110 combat wil voor godsword & kuradal. Daarnaast nog weer zitten questen. Binnenkort nog MEP2 & Legends, en dan weer verder richting WGS. Daarnaast is zitten checken dat ik ongeveer 12 quests niet kan doen vanwege mijn stats, waar zo'n 5 aan Magic liggen. Nog ongeveer 55 left dus! Zou in n weekje kunnen maar ik neem rustig de tijd, dus met 3 week hoop ik het gehaald te hebben.
Rizmor
Berichten: 202
Lid geworden op: dinsdag 9 september 2014, 19:07
RS: Rizmor (p2p)
Clan: Exuro
Extra rang: Winnaar Battle of the Divisions, RoS #1 Construction

Re: «ғroм zero тo мaх» ~ -(W20)- 235QP & 93 Fishing

Bericht door Rizmor »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bovenstaande zijn gains van gister en vandaag. Niet gespeeld in 't weekend. Daarnaast 70 base gehaald! Vandaag ook een beetje nieuwe demon raids uittesten, wat best wel fun is. :)
Amneys
Berichten: 5919
Lid geworden op: vrijdag 19 december 2008, 14:06
Contacteer:

Re: «ғroм zero тo мaх» ~ -(W20)- 235QP & 93 Fishing

Bericht door Amneys »

Grats met alles 70+!
Afbeelding
Oleum
Berichten: 217
Lid geworden op: vrijdag 15 juli 2011, 11:19
RS: Oleum (p2p)
Clan: NaturalBornSkillers
Extra rang: RoS #1 Cooking, Runecrafting

Re: «ғroм zero тo мaх» ~ -(W20)- 235QP & 93 Fishing

Bericht door Oleum »

Grats! :D/
Afbeelding
Rizmor
Berichten: 202
Lid geworden op: dinsdag 9 september 2014, 19:07
RS: Rizmor (p2p)
Clan: Exuro
Extra rang: Winnaar Battle of the Divisions, RoS #1 Construction

Re: «ғroм zero тo мaх» ~ -(W20)- 235QP & 93 Fishing

Bericht door Rizmor »

Oleum schreef:Grats! :D/
Amneys schreef: Grats met alles 70+!
Bedankt!

-

Zit erg te twijfelen wat ik ga doen in het bonus-xp weekend. Weet sowieso zeker dat ik:
-Summoning tot 84
-Fletching 100k-150K broad arrows
-Alle protean items behalve traps
-Farm rondjes

Maar zit te twijfelen of ik herblore tot 83/85 in het bxpw doe of er al voor, sinds super ranged pots na de tijd flink zullen zakken, en als je uitgaat van een prijs van 11K nu en 8K dan ik voor het bxpw goedkoper uit ben. Echter als ik de pots kan verkopen in het bxpw ik dan nog goedkoper uit ben.
Indien ik herblore voor het bonus xp weekend ga doen is de kans groot dat ik nog construction of smithing ga doen.

Hier daarnaast nog een lijstje met quests die ik de komende tijd wil gaan doen, zijn alle reqs voor WGS, Plagues End en ik finish RFD dan. Gister Legends nog gedaan maar vergeten een fotootje te maken :(

Quests
MEP 1
MEP 2
Within the Light
RFD Evil Dave
What Lies Below
Hunt for Surok
Defender of Varrock
The Eyes of Glouphrie
The Path of Glouphrie
Spirit of Summer
Summer’s End
Swan Song
King’s Ransom
Darxay
Berichten: 219
Lid geworden op: vrijdag 30 mei 2014, 13:36
RS: Darxay (p2p)
Clan: Ceecs clan

Re: «ғroм zero тo мaх» ~ -(W21)- 70 Base!

Bericht door Darxay »

Ik zal doen wat je wilt doen.
Rizmor
Berichten: 202
Lid geworden op: dinsdag 9 september 2014, 19:07
RS: Rizmor (p2p)
Clan: Exuro
Extra rang: Winnaar Battle of the Divisions, RoS #1 Construction

Re: «ғroм zero тo мaх» ~ -(W21)- 70 Base!

Bericht door Rizmor »

Darxay schreef: Ik zal doen wat je wilt doen.
Heb 't goedkoopste gedaan. :P
Afbeelding

Afbeelding

Sinds herblore me vrijdag bijna niks kostte dit even keihard zitten grinden :). Kost helaas nu wel redelijk wat dus even wachten en hopen dat de prijzen weer beter worden, zodat ik naar ovls toe kan werken. Daarnaast ook RFD klaar. Moest alleen Evil Dave nog dus een kat laten groeien. Hopelijk dus binnenkort alle quests van het lijstje klaar, en verder zie ik het wel.

Speciaal bedankje daarnaast richting Destroyable voor de vrije en genereuze donatie van 10M, wordt zeer gewaardeerd!
Amneys
Berichten: 5919
Lid geworden op: vrijdag 19 december 2008, 14:06
Contacteer:

Re: «ғroм zero тo мaх» ~ -(W21)- 90 Herblore & RFD klaar!

Bericht door Amneys »

Grats met 90 Herblore! :)
Afbeelding
Darxay
Berichten: 219
Lid geworden op: vrijdag 30 mei 2014, 13:36
RS: Darxay (p2p)
Clan: Ceecs clan

Re: «ғroм zero тo мaх» ~ -(W21)- 90 Herblore & RFD klaar!

Bericht door Darxay »

Gratttzz met 90 Herblore. En wat was het goedkoopste?
Rizmor
Berichten: 202
Lid geworden op: dinsdag 9 september 2014, 19:07
RS: Rizmor (p2p)
Clan: Exuro
Extra rang: Winnaar Battle of the Divisions, RoS #1 Construction

Re: «ғroм zero тo мaх» ~ -(W21)- 90 Herblore & RFD klaar!

Bericht door Rizmor »

Amneys schreef: Grats met 90 Herblore! :)
Bedankt!
Darxay schreef:Gratttzz met 90 Herblore. En wat was het goedkoopste?
Herblore kostte me vrij weinig i.v.m. de normale prijzen, dus daarvoor gegaan. Heb nu ook ovls, nouja kan ze maken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Behoorlijk wat gespeeld dit weekend zoals je kunt zien! Heb m'n eerste chaotic gekocht en heb nu zowel chaotic staff als royal crossbow! Daarnaast nog een beetje herblore gedaan. Heb ongeveer gemiddeld voor 2gp/xp getraint gok ik, sinds ik ongeveer 10M van m'n cashstack heb verloren. Ook even de hele glouphrie questserie gedaan, omdat die op 't lijstje stond voor WGS! Deze week hopelijk het lijstje volledig kunnen afstrepen. Wil met het xp van wgs 75 Agility halen, en dan dus alleen nog Summoning (bxpw) left voor Elf City. Vind dat m'n account al heel wat is als ik zo is terugkijk in m'n blog!


Iemand btw al enig idee of ik op ongeveer 1/3 van Max cape zit?
Rizmor
Berichten: 202
Lid geworden op: dinsdag 9 september 2014, 19:07
RS: Rizmor (p2p)
Clan: Exuro
Extra rang: Winnaar Battle of the Divisions, RoS #1 Construction

Re: «ғroм zero тo мaх» ~ -(W21)- 2100+ & T80 weps

Bericht door Rizmor »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hele bult quests gedaan zeg! Heb nu alle requirements voor WGS, alleen nu geen tijd meer voor, dus waarschijnlijk morgen. Ook besloten sinds ik na WGS 75 agility haal via die lamps, ik dus voor Elf city alleen 71-75 Summoning moet doen. Dat morgen ook nog even doen en ook Elf city unlocken dus! :D Daarna zoveel mogelijk blijven questen en sowieso One of A Kind / Fate of the Gods / The World Wakes nog doen. Eigenlijk ook nog 99 Fishing halen maar idk of ik daar uberhaupt zo snel nog aan toe kom. :-#
Plaats reactie