Blowen | het beste NON-RS topic |

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40382
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Daan »

Rick_Hardstyle
Berichten: 1219
Lid geworden op: zondag 18 september 2011, 23:03
RS: zaros99str (OSRS)

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Rick_Hardstyle »

Daan schreef: http://4-fa-kopen.com/product/1-gram-4-fa/

Is dit betrouwbaar?
Over die niet zulke goede dingen gehoord als mijn geheugen me niet in de steek laat. Je zou het beste CM of SA kunnen pakken.
Zin om een leuke RTS te spelen registreer je met deze link http://signup.leagueoflegends.com/?ref= ... 0342304096 en kom League of Legends spelen :D
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Simon` »

Daan schreef: http://4-fa-kopen.com/product/1-gram-4-fa/

Is dit betrouwbaar?
Ziet er enigszins betrouwbaar uit, hoe goed (puur) je spul is is dan nog maar wel de vraag.
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Rems »

Daan schreef: http://4-fa-kopen.com/product/1-gram-4-fa/

Is dit betrouwbaar?
4fakopen.com

seems legit.

Ben de site vergeten waar ik het steeds haalde, was volgensmij chemicalmaster ja.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door La Pulga »

Simon` schreef:
La Pulga schreef:
Simon` schreef: Nu je het zegt, in Nijmegen heb ik ook nog nooit ruzie meegemaakt in een kroeg, terwijl ik afgelopen weekend in Maastricht juist wel meteen zo'n gespannen sfeertje voelde.
Tja dat is Maastricht. Waar was je in Maastricht uit?
Eerst in ??, erna in de feestfabriek, dat is als een van de weinige kroegjes daar nog laat open, daar was die sfeer ook zo :p.
Akwasi schreef:
Simon` schreef: Nu je het zegt, in Nijmegen heb ik ook nog nooit ruzie meegemaakt in een kroeg, terwijl ik afgelopen weekend in Maastricht juist wel meteen zo'n gespannen sfeertje voelde.
Ben keer door een meisje geslagen :lol:
Geil!
Ja feestbabrik is inderdaad een pauper tent. Wel lachen altijd. Ben je in de Alla geweest? Daar is het nog erger.

Toegevoegd na 32 seconden:

Als je een chick wilt hebben moet je daar rond een uur of 4 's nachts heen gaan.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Thieske
Berichten: 4064
Lid geworden op: zaterdag 10 oktober 2009, 16:25

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Thieske »

Cm altijd. Bestel daar al 2 jaar ofzo. Is ook net goedkoper dan sa
Interview Straatvader :wub:

Afbeelding
Rick_Hardstyle
Berichten: 1219
Lid geworden op: zondag 18 september 2011, 23:03
RS: zaros99str (OSRS)

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Rick_Hardstyle »

Thieske schreef: Cm altijd. Bestel daar al 2 jaar ofzo. Is ook net goedkoper dan sa
En is van dezelfde leverancier als ik me niet vergis :") Prima spul though, weegschaal is alleen stuk en nog steeds geen nieuwe gehaald ](*,)
Zin om een leuke RTS te spelen registreer je met deze link http://signup.leagueoflegends.com/?ref= ... 0342304096 en kom League of Legends spelen :D
Zion
Berichten: 4382
Lid geworden op: zaterdag 17 november 2007, 12:47
Oude naam: Road to Zion

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Zion »

is cm nog altijd legit? Een dik jaar geleden 4fa besteld maar die is ondertussen op. Dacht dat die sites nooit lang 'open' bleven.
Afbeelding
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Simon` »

La Pulga schreef:
Simon` schreef:
La Pulga schreef:
Simon` schreef: Nu je het zegt, in Nijmegen heb ik ook nog nooit ruzie meegemaakt in een kroeg, terwijl ik afgelopen weekend in Maastricht juist wel meteen zo'n gespannen sfeertje voelde.
Tja dat is Maastricht. Waar was je in Maastricht uit?
Eerst in ??, erna in de feestfabriek, dat is als een van de weinige kroegjes daar nog laat open, daar was die sfeer ook zo :p.
Akwasi schreef:
Simon` schreef: Nu je het zegt, in Nijmegen heb ik ook nog nooit ruzie meegemaakt in een kroeg, terwijl ik afgelopen weekend in Maastricht juist wel meteen zo'n gespannen sfeertje voelde.
Ben keer door een meisje geslagen :lol:
Geil!
Ja feestbabrik is inderdaad een pauper tent. Wel lachen altijd. Ben je in de Alla geweest? Daar is het nog erger.

Toegevoegd na 32 seconden:

Als je een chick wilt hebben moet je daar rond een uur of 4 's nachts heen gaan.
Niet geweest nee, maar d'r zijn in iedere tent wel dames.
Of het moet een hoerenkast zijn waar het op dat moment happyhour is.
Afbeelding
Thieske
Berichten: 4064
Lid geworden op: zaterdag 10 oktober 2009, 16:25

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Thieske »

Zion schreef: is cm nog altijd legit? Een dik jaar geleden 4fa besteld maar die is ondertussen op. Dacht dat die sites nooit lang 'open' bleven.
Ja hoor. Vorige maand nog bestelt.
Interview Straatvader :wub:

Afbeelding
Zion
Berichten: 4382
Lid geworden op: zaterdag 17 november 2007, 12:47
Oude naam: Road to Zion

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Zion »

Goed nieuws!
Afbeelding
Toez
Berichten: 4662
Lid geworden op: zaterdag 5 december 2009, 15:42
RS: Dwarf Haze (OSRS)

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Toez »

Ik smoke dus al een tijdje, dus ik ben van plan voor mijn verjaardag een vaporizer te halen. Heeft iemand hier een goede aan te raden die niet al te duur is?
/s
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40382
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Daan »

4/20 vandaag. 8-)
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Simon` »

420 blaas het vagot
Afbeelding
Aphex
Berichten: 3806
Lid geworden op: vrijdag 28 november 2014, 16:14
Oude naam: linkerteelbal

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Aphex »

Afgelopen zaterdag voor het eerst 4fmp gebruikt, ongeveer 180mg.
Rond half 6 ingenomen en om iets over 6 voelde ik hem opkomen toen ik drinken ging halen. Ik voelde me ineens heel licht worden (wel fijn) en kreeg overal tintelingen.
Alles voelde heel fijn en heb toen een hele tijd rondgelopen met een glimlach op m'n gezicht :mrgreen: .
De euforie bleef wel minder lang aan dan verwacht, ik denk tussen de 2 en 3 uur. Daarna nog wel veel energie gehad tot half 12 ongeveer, toen begon ik toch wel moe te worden.

Gisteren toch nog wel erg moe maar vandaag was ik toch wel redelijk fit, fijne ervaring dus.
Do I have a life, or am I just living?
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Rems »

Afgelopen zaterdag pillen gedaan op een Techno feest (Liefhebbers), ik begon maar met een hele want we waren pas om 00:30 binnen, slome wijven ook altijd... Nou ging lekker moeilijk hard, kon niet stil staan, was epic. 2 uur daarna ofzo nog een halfje genomen, ging lekker door. Had ook nog met een meisje gezoend daaro, zij was nuchter en ik stond superrr strak, was echt raar. Toen ik met haar ging zoenen zei ze een keer "je trilt helemaal!" "Ja, dat komt omdat jij zo mooi bent!!" :mrgreen: Stond zo strak kon letterlijk niet stil staan. Daarna lekker uitgescaped in een overvolle spinter naar Schiphol vol met toeristen, al die gasten helemaal ingepakt in winterjassen (het was blijkbaar koud), ik zat daar in mn t-shrits met het raam open lol.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Ewout
Berichten: 1971
Lid geworden op: zaterdag 15 maart 2008, 14:26

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Ewout »

Happy 4/20 :mrgreen:
Afbeelding
I'm gonna break your little heart
Watch you take the fall
Laughing all the way to the hospital
'Cause there's nothing surgery can do
When I break your little heart in two
I'm gonna break your little heart in two
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Volture »

Rems schreef: Afgelopen zaterdag pillen gedaan op een Techno feest (Liefhebbers), ik begon maar met een hele want we waren pas om 00:30 binnen, slome wijven ook altijd... Nou ging lekker moeilijk hard, kon niet stil staan, was epic. 2 uur daarna ofzo nog een halfje genomen, ging lekker door. Had ook nog met een meisje gezoend daaro, zij was nuchter en ik stond superrr strak, was echt raar. Toen ik met haar ging zoenen zei ze een keer "je trilt helemaal!" "Ja, dat komt omdat jij zo mooi bent!!" :mrgreen: Stond zo strak kon letterlijk niet stil staan. Daarna lekker uitgescaped in een overvolle spinter naar Schiphol vol met toeristen, al die gasten helemaal ingepakt in winterjassen (het was blijkbaar koud), ik zat daar in mn t-shrits met het raam open lol.
Lol, ja da's wel irritant. Afgelopen keer bij Soenda Indoor; laatste halfje om 4:45 genomen, feest was klaar om 8 uur, tot 12:15 nog een "after" gehad bij een maat (iedereen sliep maar hey), was vanaf 10:00 tot 14:00 zo erg aan het zweten dat ik helemaal doorweekt was. Was geen pretje op de terugreis ;_;
Afbeelding
Truth
Berichten: 729
Lid geworden op: zaterdag 10 mei 2014, 18:28

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Truth »

Rems schreef: Afgelopen zaterdag pillen gedaan op een Techno feest (Liefhebbers), ik begon maar met een hele want we waren pas om 00:30 binnen, slome wijven ook altijd... Nou ging lekker moeilijk hard, kon niet stil staan, was epic. 2 uur daarna ofzo nog een halfje genomen, ging lekker door. Had ook nog met een meisje gezoend daaro, zij was nuchter en ik stond superrr strak, was echt raar. Toen ik met haar ging zoenen zei ze een keer "je trilt helemaal!" "Ja, dat komt omdat jij zo mooi bent!!" :mrgreen: Stond zo strak kon letterlijk niet stil staan. Daarna lekker uitgescaped in een overvolle spinter naar Schiphol vol met toeristen, al die gasten helemaal ingepakt in winterjassen (het was blijkbaar koud), ik zat daar in mn t-shrits met het raam open lol.
Snap eerlijk gezegd niet dat je dat nog chill vindt. Ben met halfje vaak echt 2.5 uur zoet, en kan er al helemaal niet tegen als ik me lichaam niet meer onder controle heb, vooral qua hitte.
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Rems »

Had het niet echt heel warm ofzo, ik vond het wel chill. Had het gewoon 'lekker' warm, en ik vind het altijd zo'n benauwd stinkhok zo'n oude Sprinter. Heb het liefst dat altijd de ramen open staan in die treinen, is gewoon 0 frisse lucht. Maar al die downies zitten liever in een stinkhok dan een beetje frisse lucht in de trein. Je hebt toch een fkn jas aan?!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie