Mayweather vs. Pacquiao

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
wa6dftw
Berichten: 301
Lid geworden op: donderdag 7 oktober 2010, 9:57

Mayweather vs. Pacquiao

Bericht door wa6dftw »

Hey, ik weet niet of er een bokstopic is, maar vanavond is het gevecht tussen Floyd Mayweather en Manny Pacquiao.

Wat denken jullie? Wie gaat er winnen en waarom?


Also, weten jullie op welk kanaal het wordt uitgezonden in NL? Want ik las dat het overal PPV is, maar er stond geen enkel kanaal tussen waarop het uit wordt gezonden in Nederland.
The Beast of Terror
Berichten: 5224
Lid geworden op: dinsdag 10 juni 2008, 18:48
Clan: furys clan

Re: Mayweather vs. Pacquiao

Bericht door The Beast of Terror »

Geen flauw idee wie gaat winnen, maar hoop met elke cel in mijn lichaam op Pacman <3
wa6dftw
Berichten: 301
Lid geworden op: donderdag 7 oktober 2010, 9:57

Re: Mayweather vs. Pacquiao

Bericht door wa6dftw »

Het is echt hard tegen hard. Mayweather met zijn legendarische techniek van ontwijken, en pacman die zo ongelofelijk accuraat slaat. Het wordt in ieder geval fantastisch om te zien welke van de twee technieken superieur is, omdat ze beiden de besten zijn in deze tactieken.

Ps ik hoop ook op pacman
Akwasi
Berichten: 7851
Lid geworden op: donderdag 21 juli 2011, 21:11

Re: Mayweather vs. Pacquiao

Bericht door Akwasi »

Volgens mij hoopt iedereen op pacman behalve ghetto negers
Afbeelding
Akwasi
Berichten: 7851
Lid geworden op: donderdag 21 juli 2011, 21:11

Re: Mayweather vs. Pacquiao

Bericht door Akwasi »

Aron schreef: Zijn beide easy voor badr
Nee goh ze zijn ook iets lichter
Gelukkig is ome volodymyr er nog:
In- of uitklappen •
Afbeelding
Badr poept 30 kleuren
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Mayweather vs. Pacquiao

Bericht door Rems »

Pacquiao gaat winnen. Is gewoon omgekocht. De meeste mensen zullen geld inzetten op Mayweather, omdat die nog nooit verloren heeft. Het lijkt me nogal obvious dat er omkoping plaatsvind.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14574
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Mayweather vs. Pacquiao

Bericht door Bighead »

Ben er niet erg bekend mee, maar ik vond dit een leuk gerelateerd artikel dat ik voorbij zag komen: http://aplus.com/a/floyd-mayweather-cry ... BtB&ref=ns.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Lijpe
Berichten: 10300
Lid geworden op: dinsdag 3 maart 2009, 17:54
Oude naam: Badr Hari

Re: Mayweather vs. Pacquiao

Bericht door Lijpe »

Aron schreef: Zijn beide easy voor badr
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40377
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Mayweather vs. Pacquiao

Bericht door Daan »

Rems schreef: Pacquiao gaat winnen. Is gewoon omgekocht. De meeste mensen zullen geld inzetten op Mayweather, omdat die nog nooit verloren heeft. Het lijkt me nogal obvious dat er omkoping plaatsvind.
Het was inderdaad nogal bijzonder dat (na zoveel jaren van onderhandelingen) er ineens in februari volgens mij een akkoord kwam dat niemand aan had zien komen.

Je kan dit gewoon via een stream bekijken toch?
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Mayweather vs. Pacquiao

Bericht door Rems »

De officiele stream kost 100 dollar, maar je zult vast wel ergens een stream van een stream hebben :')
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Akwasi
Berichten: 7851
Lid geworden op: donderdag 21 juli 2011, 21:11

Re: Mayweather vs. Pacquiao

Bericht door Akwasi »

Daan schreef:
Rems schreef: Pacquiao gaat winnen. Is gewoon omgekocht. De meeste mensen zullen geld inzetten op Mayweather, omdat die nog nooit verloren heeft. Het lijkt me nogal obvious dat er omkoping plaatsvind.
Het was inderdaad nogal bijzonder dat (na zoveel jaren van onderhandelingen) er ineens in februari volgens mij een akkoord kwam dat niemand aan had zien komen.

Je kan dit gewoon via een stream bekijken toch?
Er is niet jarenlang onderhandelt, de onderhandelingen kwamen telkens snel stil te liggen door onenigheden over geld en dopingcontroles
Afbeelding
Larsboy
Berichten: 598
Lid geworden op: zaterdag 27 december 2008, 11:58
RS: prins pl0x (p2p)
Clan: Consentus
Contacteer:

Re: Mayweather vs. Pacquiao

Bericht door Larsboy »

Ik snap niet wat er leuk is aan om 2 mannen op elkaar in te zien slaan.
Afbeelding
Ex-gebruiker 35543
Berichten: 7802
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 20:09

Re: Mayweather vs. Pacquiao

Bericht door Ex-gebruiker 35543 »

tis ook halve finale wereldkampioenschap tafeltennis in china rond dat uur, moest ik opblijven kijk ik dus tafeltennis, who the fuck cares about boxing ? roflmao
Comrade
Berichten: 1202
Lid geworden op: dinsdag 11 mei 2010, 14:45
Clan: Sovjet Unie

Re: Mayweather vs. Pacquiao

Bericht door Comrade »

Je kunt geen moderators of beheerders aan je vijandenlijst toevoegen.
Afbeelding
Fierce Devil
Berichten: 9658
Lid geworden op: maandag 11 september 2006, 22:18

Re: Mayweather vs. Pacquiao

Bericht door Fierce Devil »

wa6dftw schreef: Het is echt hard tegen hard. Mayweather met zijn legendarische techniek van ontwijken, en pacman die zo ongelofelijk accuraat slaat. Het wordt in ieder geval fantastisch om te zien welke van de twee technieken superieur is, omdat ze beiden de besten zijn in deze tactieken.

Ps ik hoop ook op pacman
Ach hou toch op man met die Mayweather, alleen maar tegen no-namers gevochten. Dan claimt hij ook nog eens dat hij beter dan Muhammed Ali is. Hoe durft een arrogante kwal als hij zichzelf met een legende als Ali te vergelijken.
Afbeelding
It must be knowledge that frees them, not force
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Mayweather vs. Pacquiao

Bericht door Simon` »

http://mayweather.x10.bz/

get in here bshes

Toegevoegd na 30 minuten:

http://www.idntv.net/#
hd
Afbeelding
Patahpoef
Berichten: 7630
Lid geworden op: maandag 14 juli 2008, 23:36
RS: Bioshok (OSRS)
Clan: Vanguard
Oude naam: Darcey

Re: Mayweather vs. Pacquiao

Bericht door Patahpoef »

present
Wie slim wilt lijken praat, maar wie slim wilt zijn luistert..
Akwasi
Berichten: 7851
Lid geworden op: donderdag 21 juli 2011, 21:11

Re: Mayweather vs. Pacquiao

Bericht door Akwasi »

Fierce Devil schreef:
wa6dftw schreef: Het is echt hard tegen hard. Mayweather met zijn legendarische techniek van ontwijken, en pacman die zo ongelofelijk accuraat slaat. Het wordt in ieder geval fantastisch om te zien welke van de twee technieken superieur is, omdat ze beiden de besten zijn in deze tactieken.

Ps ik hoop ook op pacman
Ach hou toch op man met die Mayweather, alleen maar tegen no-namers gevochten. Dan claimt hij ook nog eens dat hij beter dan Muhammed Ali is. Hoe durft een arrogante kwal als hij zichzelf met een legende als Ali te vergelijken.
Dat is ook weer overdreven, het is eigenlijk jammer dat mayweather ongeslagen is gebleven zonder die 0 had hij sowieso meer risico's genomen met zijn gevechten.

Anti-climax trouwens dat gevecht, jammer
Afbeelding
Minol
Berichten: 4288
Lid geworden op: donderdag 7 juni 2007, 16:46
RS: RS Above RL (p2p)
Oude naam: El Macaro

Re: Mayweather vs. Pacquiao

Bericht door Minol »

Fierce Devil schreef:
wa6dftw schreef: Het is echt hard tegen hard. Mayweather met zijn legendarische techniek van ontwijken, en pacman die zo ongelofelijk accuraat slaat. Het wordt in ieder geval fantastisch om te zien welke van de twee technieken superieur is, omdat ze beiden de besten zijn in deze tactieken.

Ps ik hoop ook op pacman
Ach hou toch op man met die Mayweather, alleen maar tegen no-namers gevochten. Dan claimt hij ook nog eens dat hij beter dan Muhammed Ali is. Hoe durft een arrogante kwal als hij zichzelf met een legende als Ali te vergelijken.
Muhammad Ali* volgens mij?
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Mayweather vs. Pacquiao

Bericht door Simon` »

Akwasi schreef:
Fierce Devil schreef:
wa6dftw schreef: Het is echt hard tegen hard. Mayweather met zijn legendarische techniek van ontwijken, en pacman die zo ongelofelijk accuraat slaat. Het wordt in ieder geval fantastisch om te zien welke van de twee technieken superieur is, omdat ze beiden de besten zijn in deze tactieken.

Ps ik hoop ook op pacman
Ach hou toch op man met die Mayweather, alleen maar tegen no-namers gevochten. Dan claimt hij ook nog eens dat hij beter dan Muhammed Ali is. Hoe durft een arrogante kwal als hij zichzelf met een legende als Ali te vergelijken.
Dat is ook weer overdreven, het is eigenlijk jammer dat mayweather ongeslagen is gebleven zonder die 0 had hij sowieso meer risico's genomen met zijn gevechten.

Anti-climax trouwens dat gevecht, jammer
Tja, snap het wel, maar pacman was leuker om naar te kijken in ieder geval :p
Afbeelding
Plaats reactie