Snotdoekje [11/50 M clues] [Zammy page 1!]

Heeft een monster iets leuks op de grond laten liggen of heb jij een mooie mijlpaal behaald tijdens het trainen van een skill? Vertel het ons hier!
Flipper
Berichten: 66
Lid geworden op: zondag 25 augustus 2013, 18:00

Snotdoekje [11/50 M clues] [Zammy page 1!]

Bericht door Flipper »

Afbeelding
Introductie
Plaatje Het begin
Mijn runescape ervaring begon allemaal op de basisschool. Iedereen speelde het, iedereen had het erover, behalve ik. Ik deed niet mee aan de hype totdat mensen zeiden dat ik ze nooit zou aankunnen in de wildy. Hierbij hadden ze de verkeerde, ik was namelijk altijd iemand die graag de beste wou zijn. En zo begon het, snel alles trainen, en laat ze maar komen in de wildy. En dat hebben ze geweten :fluit: , hierna ben ik maar gewoon doorgaan spelen met mijn account. Had immers toch al flink genolifed om mijn vrienden aan te kunnen. Maar je kent het wel, je verliest je interesse, start weer een nieuw account zo door en door. Heb eigenlijk nooit een account gehad waarop ik echt flink heb doorgespeeld. Dus ik kan helaas niet opscheppen over mijn extreem goede main, want die is er niet. Ook intereseerde RS3 mij totaal niet, EOC? Belachelijk. Maar er kwam een moment dat ik opeens op een OSRS filmpe stuitte, na wat te hebben gekeken (en meteen ook wat meer bekeken te hebben) begon het toch weer te prikkelen. Een echt jeugdsentiment, en zo is dat account ontstaan. Een account nog steeds in opbouw, maar hopelijk snel "aan de top".

Wie is die Flipper

Ik ben Tim. En nee meer gegevens krijgen jullie niet ^^. Momenteel heb ik nog geen opleiding, ben immers gestopt. Nu werk ik dus wat meer om een redelijke bankrekening op te bouwen. Hiernaast sport ik actief 4 tot 5 maal per week. Eerst was dit 2-3 maal per week maar ik wou er wat serieuzer in worden en grotere stappen gaan maken dus vandaar. Hiernaast heb ik een vriendin waar het erg goed mee gaat. Een familie waarin ik veel moet bijspringen. En vrienden die me geweldig vinden (duh). Weinig tijd voor RS dus, maar wanneer ik tijd heb speel ik wel eens wat. De ene keer nuttig, het andere maal niet. Echt grote stappen hoeven jullie dus niet te verwachten van dit account, het gaat beetje bij beetje. Maar ook beetje bij beetje komen we er!

Flipper op Lunagang

Heb natuurlijk lang gebruik gemaakt van Lunagang, questen uit het hoofd gaat natuurlijk niet op jonge leeftijd. Maar pas sinds 2-3 jaar ben ik ook "actief" op het forum, of ja het is maar wat je actie noemt. Ik meng me eigenlijk alleen in het deel blogs en guides. Heb een keer een guide vd maand gehad (als ik hem zo terug lees vraag ik me af hoe k dat voor elkaar heb gekregen eigenlijk, afschuwelijk). Ik vermaak me tijdens het opzetten van een blog, en tijdens het updaten ervan. Een leuke lay-out neerzetten vind ik wel leuk :tssk: . Updates zitten altijd een verhaal achter, ook als er geen verhaal is. Ik verzin wel iets, ik ben niet van het random plaatjes posten. Dus ook daarin kan een update soms wat duren. Want een degelijke update neerzetten duurt wel even en moet je ook tijd voor vrij maken :oops: .
Stats en goals
Stats
In- of uitklappen • 17-05
Is kwijt, nieuwe volgt. *zonder spoed*
In- of uitklappen • 07-05
Afbeelding
Plaatje

Lang heb ik geen goals gehad, maar heb bepaald om toch maar enkele goals vast te stellen, zodat ik maar eens wat nuttigs ga uitvoeren wanneer ik online ben. Heb enkele short term goals en enkele long term goals. Wanneer deze behaald zullen worden... De tijd zal het leren. Daarnaast ga ik voor mezelf een hoofdgoal bepalen waar ik me voornamelijk mee ga bezig houden, ook hierbij is niet te voorspellen hoelang het duurt voordat deze goal word behaald.

Short term goals:

Attack level 60
Strength level 60
Defence Level 60
Magic level 65
Alle skils 50+

Long term goals:
Maar dan ook echt lóóóng term

Slayer level 72
Quest cape behalen
Magic level 85+
Defence level 80
Ranged level 80

Hoofdgoal:

Het voltooien van 50 medium clue scrolls
Loot
AfbeeldingDe meest waardige clue scrollsAfbeelding

Afbeelding
Zammy page 1! ~900k

Wanneer ik waardig genoeg ben om naar Barrows te gaan zal ik voor een x aantal chests gaan en dan komt er hier nog een mooi gedeelte
Einde
Bedankt voor het lezen. Dit was dan weer het einde van deze blog. Niet al te groot, ook niet al te klein. Just perfect. Het account is nog niks daverends dus er valt niet veel te zien. Maar het is eens wat anders, van klein naar iets-minder klein, daar gaan we voor! Updates zullen random plaats vinden indien er tijd is geweest om wat nuttigs uit te voeren. Tot de updates dan maar!
~Flipper out
Laatst gewijzigd door Flipper op maandag 25 mei 2015, 13:00, 13 keer totaal gewijzigd.
Faisje
Berichten: 604
Lid geworden op: donderdag 10 april 2014, 19:00
RS: Zwijg (OSRS)
Contacteer:

Re: The adventures of Snotdoekje

Bericht door Faisje »

Ziet er zeer netjes uit, succes met je blog en je vindt vast wel leuke goals om te doen in plaats van de lage level grinds.
Afbeelding
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: The adventures of Snotdoekje

Bericht door Itachi »

Succes! Leuk om meer leven te zien in het OldSchool gedeelte.
Plaatje
Flipper
Berichten: 66
Lid geworden op: zondag 25 augustus 2013, 18:00

Re: The adventures of Snotdoekje

Bericht door Flipper »

Faisje schreef:Ziet er zeer netjes uit, succes met je blog en je vindt vast wel leuke goals om te doen in plaats van de lage level grinds.
Dankjewel! :fluit:
Eerste goal heb ik al even bepaald, ookal is het geen super hoge goal het is even nodig voor mij om verder te kunnen ^^
Itachi schreef:Succes! Leuk om meer leven te zien in het OldSchool gedeelte.
Dank :D

Update time
Tijd voor de eerste update! Heb het nogal druk deze dagen dus heb niet super veel kunnen doen, ook in het weekend niet absurd veel tijd zoals het er nu naar uit ziet. Maar toch al een paar kleine dingetjes kunnen doen, en dan voornamelijk quests!

Afbeelding
Heb deze even gehaald om naar hoog te mogen springen naar 29 smithing!

Afbeelding
Hiermee behaalde ik 26 agility!

Afbeelding
Hiermee schoot ik omhoog naar 44 Attack, 33 Magic en 32 agility!

Het doel wat ik voor ogen had was al bijna in bereik. Laat ik dit even uitleggen. Mijn idee was om Monkey Madness te gaan voltooien, voor die 35k xp in Strenght en HP. Vind het namelijk niet zo leuk dat Attack zo ver voor loopt op de rest :( (trainen is natuurlijk géén optie, duhh). Maar voor Monkey Madness had ik the Grand Tree moeten voltooien, hiervoor had ik 25 agility nodig. Dus vogelde ik uit dat door the Tourist Trap ik 26 agilty zou behalen, maar hiervoor had ik weer 10 smithing nodig (ellende...) dus koos ik ervoor om the Knights Sword te behalen (hiervoor moest ik dan weer 10 cooking halen.. dat was wel even doorbijten hoor pfoe..) Vandaar dat ik in deze volgorde deze quests ben gaan doen. Daarbij leverde deze quests gewoon mooi wat xp op! Helaas merkte ik bij chapter two van Monkey Madness dat het een akelig moeilijke quest is zonder 40 prayer.. Ik ging dus dood..

Nu heb ik even als goal neer gezet om 40 Prayer te gaan behalen. Hiervoor zal ik ongeveer 250k nodig gaan hebben voor de big bones. Aangezien ik nog vrij lage levels heb en ook niet over de tijd beschik om te gaan grinden heb ik besloten om dit te gaan doen dmv easy clue scrolls te hunten. Dit doe ik met het killen van mans, ze droppen immers vaak wat herbs dus dat is mooi meegenomen. Zou ook bij de HAMs kunnen gaan maar daar krijg je niks extra's, bij de mans teminste nog iets..

Afbeelding
Een black beret! Sold voor 45k. Komop mensen lach me niet uit :(.. Het is een begin :(. Ik drukte de clue te snel weg want ik dacht dat het niks waard was.. Inmiddels ook een 3e clue gedaan maar die was dus echt #@(%*@&#%(@*#%& (<gecensureerd voor de kinderen onder ons). Nog 200k te gaan c:
Wanneer ik 40 prayer heb zal ik zsm Monkey Madness gaan voltooien, als dit is bereikt.. Ja.. Dan zie ik wel weer. Ben al lang blij dat ik even een doel heb voor mezelf :D

~Flipper out
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Snotdoekje going for Monkey Madness

Bericht door Simon` »

Blog ziet er leuk uit, goed bezig!
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40385
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Snotdoekje going for Monkey Madness

Bericht door Daan »

Succes!
Flipper
Berichten: 66
Lid geworden op: zondag 25 augustus 2013, 18:00

Re: Snotdoekje going for Monkey Madness

Bericht door Flipper »

Simon` schreef:Blog ziet er leuk uit, goed bezig!
Dankjewel!
Daan schreef:Succes!
Dank :fluit:

Update time
Zoals eerder aangegeven was Monkey Madness het doel deze dagen.. Hiervoor moest ik eerst wat geld bij elkaar sprokkelen om 40 prayer te gaan bereiken. Lang bij de Mans gehunt naar clue scrolls, lange tijd niks gekregen. Maar toen was daar opeens...

Afbeelding

Een black platebody (g)! Verkocht voor 95k en meteen genoeg big bones gekocht voor 40 prayer. Even 40 prayer gehaald en weer terug gegaan naar Monkey Madness.. Protect from missles hielp veel! Alleen niet genoeg.. Toen ze mij opeens een stuk heiligdom vol met apen lieten binnen gaan merkte ik al gauw dat het een lastige taak ging worden om daar voorbij te rennen met (slechts) lobsters.. En daar ging ik al de 2e keer dood in deze (rot) quest.. Toen maar even lang overwogen en bekeken, en toch maar ook meteen voor 43 prayer gegaan. Had immers toch wat geld over want die Mans hadden me vrij veel herbs gegund, plus had ik een rekenfout gemaakt bij de big bones voor 40 prayer dus had hier nog genoeg voor. En zo werd 43 prayer een feit!

Afbeelding

Vervolgens had ik nog nét genoeg voor één inv voor de bossfight. Ik met volle moed die bossfight in, ging allemaal lekker Demon was al bijna dood! Maar toen lette ik niet op mijn prayer.. Een hit van 32 zorgde ervoor dat ik weer in Lumbridge terecht kwam.. Daar boven op was ik ook nog mijn sigil kwijt dus ik moest weer die lange tunnel in om er ééntje terug te krijgen, ik maar mijn rune scimitar verkocht (letterlijk mijn laatste beetje wat ik nog had) om genoeg potions te krijgen voor in de tunnel.. Vervolgens had ik wederom genoeg voor één inv met supplementen voor de bossfight. Weer die bossfight in! Demon was al bijna dood, ik zet een paar stapjes naar achter om te potten en opeens is de demon verdwenen, dus ik snel praten met de desbetreffende gnome daar, vraagt hij of ik wil gaan door vechten, terwijl de vijand al was verdwenen. En opeens verdwenen de gnomes ook. De meest achterlijke bug (of wat dan ook) die mij ooit is overkomen. Vervolgens heb ik op een vrij beschamende manier weer wat geld bij elkaar gesprokkeld voor de bossfight.. En ja hoor, eindelijk ging hij dan dood, eindelijk. En zo kon ik de quest voltooien.

Afbeelding

Wat een toeval net genoeg geld voor mijn scimmy :wub: . Door deze quest kregen de combat skills een flinke boost! 47 Attack, 47 Strength, 44 Hitpoints en 35 defence werden behaald door het voltooien van deze quest! Oh en combat level 55 :fluit:

Ik kan met zekerheid zeggen dat ik echt even geen zin meer heb in quests na zoveel moeite voor die rot apen :-& .. Zal de komende dagen waarschijnlijk wat afk gaan skillen, wellicht wat slayeren. Maar denk ook niet meer dan dat. Heb even geen doelen, even alles wat omhoog gooien lijkt me wel een strak plan :D!

~Flipper out
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Snotdoekje - Apen quest voltooid

Bericht door Simon` »

Lekker!
Afbeelding
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Snotdoekje - Apen quest voltooid

Bericht door Itachi »

Sweet bru!
Plaatje
Flipper
Berichten: 66
Lid geworden op: zondag 25 augustus 2013, 18:00

Re: Snotdoekje - Apen quest voltooid

Bericht door Flipper »

Simon` schreef:Lekker!
:bier:
Itachi schreef:Sweet bru!
:fluit:

Update time
Weer even een update! Vandaag ziek op bed gelegen dus het was een typische film dag met wat afk skills tussendoor op rs. Best veel behaald ook! Zonder al te veel inspanningen gelukkig!

Afbeelding

Had gister al wat afk wc getraind tot ongeveer level 27 volgens mij. Vandaag maar even door gegaan tot 41 voor de Rune axe. Besloot toen maar om te stoppen.

Afbeelding

Aangezien ik nog wat logs op mijn bank had staan besloot ik om firemaking maar even omhoog te gooien naar 30 :fluit:

Afbeelding

Bleek 30 Firemaking nou net de req te zijn voor Sea Slug :D! Tien minuten werk om mijn fishing omhoog te zien gaan naar level 24, niet verkeerd!

Afbeelding

Aangezien ik nog wat willow logs op mijn bank had staan en ik nog veel willows zal gaan krijgen met woodcutting in de toekomst leek het me wel handig om alvast 35 fletching te hebben om te kunnen starten met willow shortbows. Even gehaald dan maar :dus:

Afbeelding

Nou, hier zit dus echt geen verhaal achter. Ik zag dat deze ook nog op level 1 stond en wil even al die level 1s weg werken. Dus heb wat ingekocht en ben begonnen! Tot level 23 gekomen en toen waren mijn supplies op, had ook niet echt de behoefte om nog door te gaan met deze skill vandaag dus kwam goed uit !

Afbeelding

Toen deze maar eens even voltooid om te kunnen beginnen aan Herblore die ook nog op level 1 stond! Vervolgens ben ik wat gaan rekenen 4 levels in combat (door een halve slayer task, was niks daverends dus geen shots van), 3 slayer levels, 14 woodcutting levels, 27 firemaking levels, 23 fishing levels, 22 construction levels, 25 fletching levels. Dan komen we uit op 118 levels. Hier kwam ik op uit terwijl ik Herblore aan het trainen was. Nou wist ik niet zo goed tot welk level ik Herblore moest doortrainen, heb toen maar besloten om Herblore door te trainen tot ik een totaal van 150 levels had bereikt. Dat betekenden dus 32 herblore levels!

Afbeelding

Vandaag dus 150 levels omhoog geschoten! Denk dat ik dat wel een productief dagje mag noemen :D! Binnenkort de andere below 10s maar eens wat omhoog gaan krikken. Ik zou willen zeggen below 20s maar daar valt mining ook onder, en god wat heb ik een hekel aan mining..

~Flipper out
Dennis
Berichten: 8917
Lid geworden op: woensdag 14 oktober 2009, 22:16

Re: Snotdoekje - Low level grinding

Bericht door Dennis »

Lekker bezig!
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Snotdoekje - Low level grinding

Bericht door Itachi »

Zo vol enthousiasme. ^^
Leuk om te lezen en veel succes verder!
Plaatje
Gebruikersavatar
V jenne
Berichten: 936
Lid geworden op: vrijdag 23 oktober 2009, 21:25
RS: Gestopt
Oude naam: vjennecity32

Re: Snotdoekje - Low level grinding

Bericht door V jenne »

Leest erg lekker weg :)
Runite Swamp
Berichten: 36
Lid geworden op: zaterdag 25 april 2015, 20:26
RS: Runite Swamp (OSRS)
Clan: T D H

Re: Snotdoekje - Low level grinding

Bericht door Runite Swamp »

Lekker bezig man!!!!!!!
Support!
Flipper
Berichten: 66
Lid geworden op: zondag 25 augustus 2013, 18:00

Re: Snotdoekje - Low level grinding

Bericht door Flipper »

Dennis schreef:Lekker bezig!
Doe mn best :fluit:
Itachi schreef:Zo vol enthousiasme. ^^
Leuk om te lezen en veel succes verder!
Momenteel nog wel ja :D! Vind het momenteel wel vermakelijk om te spelen ^^
Dank!
V jenne schreef:Leest erg lekker weg :)
Trying to perform 8-[
Runite Swamp schreef:Lekker bezig man!!!!!!!
Support!
Dankjewel :D!

Update time
Daar zijn we weer! Alweer een winnaar! Nieuwe ronde nieuwe kansen! Kinderen altijd prijs :bier:
Met Monkey Madness achter de rug vroeg ik me af wat ik moest gaan doen.. Ik zat wat te kijken naar mijn stats en naar de quests die nog open stonden en mijn oog viel gelijk op een stel quests. De meest uitdagende quests en moeilijke quests die er zijn 07. Met volle macht ging ik deze 4 quests in!

Afbeelding
De ik-ga-echt-niet-voor-je-koken-quest

Afbeelding
De ik-ga-echt-geen-schapen-scheren quest

Afbeelding
De bekijk-het-met-je-imps quest

Afbeelding
De ik-haat-runecrafting-nu-al quest

Zoals jullie zien zijn dit een stel van de moeilijkste quests die we hebben in Runescape. Ik ben ook echt trots dat ik deze quests heb voltooid. Eennnnn back to reality. Ik wou graag beginnen aan Runecrafting aangezien die nog op level 1 stond, daarvoor moest ik dus Rune Mysteries gaan voltooien. Aangezien ik op dat moment toch al in Lumbridge was en uiteindelijk naar de Wizards Tower moest vond ik het wel een strak plan om deze quests even mee te pikken. Hoefde alleen maar wat spullen af te geven en klaar. Deze vier quests kosten me misschien 20 minuten van me tijd. Easy peasy dus. Vervolgens dus runecrafting gaan trainen!

Afbeelding

Had het wel weer gezien.. Ik raak niet echt getriggerd door Runecrafting. Vond het wel welletjes toen ik level 20 zag verschijnen! Dus toen ben ik maar weer even een quest gaan doen.

Afbeelding

Zeer makkelijke quest natuurlijk, maar super handig! Zo geraak ik iets sneller in Ardougne ipv steeds naar Varrock te moeten teleporteren en daar de Spirit Tree te nemen. Het scheelt maar enkele minuten maar toch, tijd is tijd (of geld, of xp, idk)! Maar hiermee schoot mijn Mining dus omhoog naar level 19. Toen nog maar even 2 levels doorgebikkeld.

Afbeelding

Vervolgens ben ik weer naar mijn stats gaan kijken. Nog maar één skill stond op level 1. Farming! Dus ik ben heel gauw begonnen met farming te trainen. Maar al gauw zag ik dat het veels te sloom ging voor mij zonder trees. Ik ben niet iemand die elk uur overal langs gaat rennen en maar eeuwig blijft harken etc. Ik ben dus gaan kijken hoe dit makkelijker kon, via quests natuurlijk. En ik had een uitweg gevonden! Maar hiervoor moest ik eerst even 31 crafting gaan halen! Zo gezegd zo gedaan, nog wat winst gemaakt ook!

Afbeelding

Toen dit eenmaal was gehaald was de quest Lost City vrij gespeeld. Even snel gaan halen dus! Duurde niet eens heel erg lang. Pakweg 15 minuten?

Afbeelding

Toen kwam de volgende quest om te voltooien. Hiermee kreeg ik toegang tot het hele Oostelijke deel van Runescape :shock:

Afbeelding

Vond het wel killing toen ik de hond moest doden.. Ging met pijn in mijn hart.. Maar goed, door deze quest werd weer een andere quest vrij gespeeld!

Afbeelding

Conclusie die ik heb kunnen trekken na het voltooien van deze quest. Ik haat het moeras. Zelfs virtueel. Maar goed, door deze quest te voltooien was alles behaald wat ik moest behalen voor de laatste quest, waarmee ik mijn farming een boost kon geven. Want daar deden we dit alles immers voor!

Afbeelding

En hier deden we het allemaal voor! Om mijn farming omhoog te zien gaan naar level 18! Niet verkeerd. Nu kan ik lekker passief bomen gaan planten en mijn farming langzaam omhoog zien gaan schieten. Hmm.. Valt verder geen leuk verhaal aan te breien eigenlijk :fluit:

Ben vervolgens nog maar wat cooking gaan trainen!

Afbeelding

Het is niet veel, maar het is teminste iets :D! Hierna nog even wat slayer gedaan en zag zo opeens een total level van 700 verschijnen. Betekend dat ik toch weer 102 levels omhoog ben gegaan ten opzichten van de vorige update. Again, het is niet veel maar het is teminste iets :D!

Tijdens the Fairy tale 1 moest ik naar verschillende farmers reizen. Ben toen via Catherby naar Brimhaven gegaan en daar stond opeens een grote egyptische gozer? Nog nooit gezien, nog nooit van gehoord. Echt een typisch "Wat..." momentje. Kennelijk is dit Big Mo waarbij je elke dag voor 50 gp een clue scroll naar keuze kan krijgen? Nou dan weet ik dat ook meteen ^^ Heb gevraagd om een medium clue. En met deze clue heb ik de dag afgesloten.

Afbeelding

Ongeveer 140k. Bank was made :oops: . Best tevreden mee dus :D! En hiermee sluit ik deze update af. Krijg het de komende dagen weer drukdruk dus veel tijd zal er niet zijn om te spelen. Heb ik mooi tijd om na te denken wat voor doel ik ga bepalen voor mezelf. Ik quest nogal veel af dus heb de questcape in mijn hoofd zitten. Alleen is dat idee nog ver weg, moet nog veel voor behaald worden. We zullen zien, zal er lang en breed gaan over nadenken! :bier:

~Flipper out




Runite Swamp
Berichten: 36
Lid geworden op: zaterdag 25 april 2015, 20:26
RS: Runite Swamp (OSRS)
Clan: T D H

Re: Snotdoekje - Low level grinding

Bericht door Runite Swamp »

:D/ :D/
Dat is alles wat ik daar op heb te zeggen/gebaren ;)
Flipper
Berichten: 66
Lid geworden op: zondag 25 augustus 2013, 18:00

Re: Snotdoekje - Low level grinding

Bericht door Flipper »

Runite Swamp schreef: :D/ :D/
Dat is alles wat ik daar op heb te zeggen/gebaren ;)
Dank ^^

Update time
Even een snelle korte update! Niet veel kunnen doen want heb een druk bezet leven :dus: . Toch een paar kleine dingen kunnen mee pikken! Beginnend met een quest (ofc)! Was level 36 defence en vond het wel tijd om dit naar 40 te kunnen krijgen en daarmee rune te kunnen gaan dragen! Keuze kwa quest was natuurlijk snel gemaakt!

Afbeelding

Vrij simpele quest in vergelijking met bijv Monkey Madness (nog steeds van slag van die rot quest...). Na deze quest ben ik af en toe als ik tijd had wat afk gaan skillen. En toen kwam daar een mooi level uitgerold!

Afbeelding

Op naar Maples :D! Beetje bij beetje gaat alles omhoog! Toen nog even heel kort wat gaan slayeren, heb een vrij akelige rot task: crocodiles. Dus moet soms even alle motivatie bij een pakken om door te gaan. Echt een rot task...

Afbeelding

Verder nog wat kleine lvl ups. Ben ook al begonnen aan mijn farm runs. Zit nu op level 22, kunnen bijna overgaan naar fruit trees (en dan ook vrij snel willows). Hoe beter deze update af te sluiten dan met een pic van mijn stats op het moment. Blog is een week oud volgens mij? Bepaal zelf maar of dit een goede progress ^^ (voor iemand zonder al te veel tijd haha)

Afbeelding

Kort maar krachtig! Tot de volgende dan maar weer :fluit:

~Flipper out
Frankos9
Ex-moderator
Berichten: 17925
Lid geworden op: zaterdag 28 juli 2007, 18:44

Re: Snotdoekje - In the quest-flow

Bericht door Frankos9 »

Leuk! Succes met questen en trainen. Quests ftw :wub:
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Snotdoekje - In the quest-flow

Bericht door Itachi »

Snelle gains!
Succes hero.
Plaatje
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Snotdoekje - In the quest-flow

Bericht door Simon` »

Je gaat echt snel haha!
Afbeelding
Plaats reactie