Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Praat hier over RuneScape in het algemeen. Hier is ook ruimte om vragen te stellen.
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door Going4Quests »

Reddit kanaal met als poster RevenantCrow. Het is dus inderdaad het bedrijf van MMG volgens mij: http://www.reddit.com/r/LegendsWorld
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door Superheat »

Best een vette site.
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door Kweet Vaniks »

https://twitter.com/Mark__Gerhard/status/611058537117167616

:lol: Sorry G4Q, maar de website lijkt er bij langer na niet op de site van RS.
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door Going4Quests »

Onee? Ik vind het toch vrij duidelijk..

https://twitter.com/Going4Quests/status/611235944356782080

Toegevoegd na 27 seconden:

Afbeelding

Header menu top left, login stuff rechts, dan groot logo met eronder de play now button. En dan de grote plaatjes onder play now.
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door Tristan »

Kweet Vaniks schreef:https://twitter.com/Mark__Gerhard/status/611058537117167616

:lol: Sorry G4Q, maar de website lijkt er bij langer na niet op de site van RS.
Lmao. :lol:

Geen haat verder voor G4Q (al is dat wel trending nu?) maar het is toch echt tijd om van je high horse af te komen en je niet te gedragen als de guardian van Jagex. Daar zit echt niemand op te wachten, zeker niet als je nog mensen hun twitters ermee gaat bestoken. Of de site erop lijkt of niet.
Laatst gewijzigd door Tristan op woensdag 17 juni 2015, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Google Says
Berichten: 2067
Lid geworden op: woensdag 18 november 2009, 17:21
RS: Google Says (p2p)
Clan: The Scrying Pool

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door Google Says »

Welke game website doet dat nu niet?
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door Going4Quests »

Wat je er grappig aan vind: het verschil tussen België en Nederland niet weten.
Renschmov
Ex-moderator
Berichten: 2761
Lid geworden op: woensdag 18 januari 2012, 15:44
RS: Renschmov (OSRS)
Clan: Lunatip

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door Renschmov »

Het heeft er inderdaad wel wat van weg, maar aangezien het niet lijkt op de huidige website van RuneScape vind ik dat het niet veel uitmaakt.
Afbeelding
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door Going4Quests »

Google Says schreef: Welke game website doet dat nu niet?
http://www.elderscrollsonline.com/en-gb/home
http://www.commandandconquer.com/ (nu wel helaas dicht)
http://www.thewitcher.com/
..

En als je het dan toch op die plaatsen doet, kan je toch een uniek ontwerp hebben? Zoals de site van EA bijvoorbeeld: http://www.ea.com/. Maar de site van Mod MMG heeft gewoonweg dezelfde vormen etc.

Toegevoegd na 59 seconden:
Renschmov schreef: Het heeft er inderdaad wel wat van weg, maar aangezien het niet lijkt op de huidige website van RuneScape vind ik dat het niet veel uitmaakt.
Ik vind het niet erg talentvol dat je als een nieuw gamebedrijf (waar je normaal toch nieuwe ideeën zou moeten hebben? 8-[ ) je vorig bedrijf een beetje gaat naapen. Het spel zelf ziet er ook weer uit als een War of Legends/8Realms kloon vanaf de website imo.

Toegevoegd na 4 minuten:

Ik vind het oké dat totaal unrelated bedrijven (zoals bv een bedrijf in China, zoals ik zei op Twitter.. als me toch ineens Twitter naar Lunagang halen, Kweet) ongeveer dezelfde ideeën hebben van modern webdesign, maar niet het nieuwe bedrijf dat uitkomt uit een ander bedrijf. Dan ben je beter gewoon bij je oude bedrijf gebleven imo. Maar de vraag is dan of dit wel kon voor Mod MMG.

Ik heb met een paar spelers gesproken vandaag ook en er zouden geruchten zijn dat Mod MMG eruit gezet is door iemand van IVP na zijn voortdurende fails bij FunOrb t/m Transformers, waar Transformers de laatste druppel was. Dit zijn wel geruchten.
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Die websites zijn echt 2 druppels water!!!
Vele kusjes aan iedereen
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door Going4Quests »

Tristan schreef: je niet te gedragen als de guardian van Jagex.
Ik ben nu eenmaal voor RuneScape, en bij mensen met autisme liggen waarden en normen veel sterker, waardoor ik sneller opkom voor de dingen waarvan ik hou.
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Maar is de liefde wederzijds?
Vele kusjes aan iedereen
Google Says
Berichten: 2067
Lid geworden op: woensdag 18 november 2009, 17:21
RS: Google Says (p2p)
Clan: The Scrying Pool

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door Google Says »

Tuurlijk kon MMG niet meer bij Jagex blijven, hij heeft geen enkel succesvol project afgeleverd in zijn termijn. En de populariteit van RuneScape is naar beneden gegaan. Ik zou het met gemak kunnen geloven dat de meerderheid van de board of directors hem weggestemd heeft uit het bedrijf.

Een nieuwe start kunnen maken is dan het enige wat je dan nog kan doen en dat lijkt me wat MMG nu aan het doen is op een kleinere schaal als Jagex (wat nog steeds het grootste indie bedrijf van het Verenigd Koninkrijk is). De website dan gaan afkraken enkel omdat het wat elementen heeft van de website van RuneScape gaat wat ver vind ik dan persoonlijk. Daarentegen vind ik dat er inderdaad stevig appels met peren worden vergeleken.
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door Going4Quests »

Ja, ik heb die dingen altijd meestal in een korte tweet of een paar gezegd over de website bv, maar andere mensen vormen het dan om in een discussie, en de limitatie van tekens op Twitter maakt het niet echt makkelijk. :fluit:

Toegevoegd na 51 seconden:

Perfect voorbeeld hier ook: Kweet Vaniks antwoord en start een volgende discussie, post hier mijn ene tweet rond de website en binnen de 5 minuten is hier ook al een discussie. :P
Google Says
Berichten: 2067
Lid geworden op: woensdag 18 november 2009, 17:21
RS: Google Says (p2p)
Clan: The Scrying Pool

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door Google Says »

Als je het als feedback wil laten overkomen kan je de volgende keer misschien het woord 'stolen' weglaten, want dat komt over als een enorme beschuldiging.
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door Going4Quests »

Als jij voor je schoolwerk iets ergens op baseerd zegt de leerkracht toch ook dat het plagiaat was en krijg je een mooie 0? Of dat is toch bij mij hier. 8-[ Feiten zijn feiten en het is niet zo dat MMG een bedrag aan Jagex betaald heeft om de template na te apen, of wel? 8-[
Google Says
Berichten: 2067
Lid geworden op: woensdag 18 november 2009, 17:21
RS: Google Says (p2p)
Clan: The Scrying Pool

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door Google Says »

Hier is geen sprake van plagiaat. Alles op die website is uniek, buiten onderdelen van de indeling, waar geen copyright op kan gezet worden.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door Zeekoe »

Kweet Vaniks schreef: https://twitter.com/Mark__Gerhard/status/611058537117167616

:lol: Sorry G4Q, maar de website lijkt er bij langer na niet op de site van RS.
Er zijn echt wel duidelijke constanten te vinden, hoor. G4Q zijn vergelijking zo als nonsens afdoen is niet serieus.

En ja, ik vind ook dat G4Q wat fel reageert op dit onderwerp, maar het feit dat MMG niets beter vindt dan een persoonlijke belediging in plaats van een weerlegging zegt volgens mij toch ook wel veel.
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door Going4Quests »

Ik heb het ook een paar keer geprobeerd om het constructief te formuleren, maar dan gaat de CEO zijn ex klanten (en potentiale klanten) beschuldigen met zo'n tweets, tweets die trouwens als je ernaar kijkt ook best falen aangezien ik een Belg ben en geen Nederlander. Ben zelfs nog nooit in Amsterdam geweest, eigenlijk. :ninja:
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door Zeekoe »

Going4Quests schreef: Ik heb het ook een paar keer geprobeerd om het constructief te formuleren, maar dan gaat de CEO zijn ex klanten (en potentiale klanten) beschuldigen met zo'n tweets, tweets die trouwens als je ernaar kijkt ook best falen aangezien ik een Belg ben en geen Nederlander. Ben zelfs nog nooit in Amsterdam geweest, eigenlijk. :ninja:
Je kan toch niet verwachten dat iemand met zo'n druk leven daar een onderscheid in gaat maken of dat gaat uitzoeken?
Plaats reactie