Meligheidstopic!

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14574
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Meligheidstopic!

Bericht door Bighead »

stop met pesten pls
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Meligheidstopic!

Bericht door Kipcorn »

Going4Quests schreef: Ik wil even daarbij toelichten dat er een verschil is met grappen of doelbewust personen eruit pikken (zoals bv mij) en me steeds op alles viseren en aanvallen wanneer het kan. In sommige onderwerpen wordt er zelfs openlijk gescholden, zoals bv "autist".
ja klopt. tiktak noemt mij altijd een kid :cry:
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Meligheidstopic!

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Maar dat komt gewoon omdat je een kid bent
Vele kusjes aan iedereen
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Meligheidstopic!

Bericht door Joa »

Ik zou zeggen doe zo voort iedereen. Hoe meer minder geliefde personen, hoe geliefder ik in verhouding word.
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Meligheidstopic!

Bericht door Going4Quests »

Bighead schreef:
In- of uitklappen • Afbeelding
Afbeelding
Laat me het heel simpel maken: je wordt er door niemand "doelbewust uitgepikt", je collectieve postgeschiedenis beslaat naar mijn persoonlijke mening (en ik kan me zo voorstellen dat ditzelfde geldt voor diverse anderen) simpelweg het grootste aantal objectief bespottelijke posts. Iedere keer dat je het met iemand oneens bent bijt je agressief van je af met drogredenen totdat die persoon de discussie maar gewoon opgeeft zodat jij als een duif op een schaakbord kan springen en doen alsof je gewonnen hebt. Het feit dat je posts wat vaker dan gemiddeld minder dan liefdevolle reacties uitlokken is simpelweg het gevolg van de kwaliteit van je posts. Oorzaak, gevolg.

Tevens ga ik je het voordeel van de twijfel geven en aannemen dat je begrijpt dat "autist" geen scheldwoord is maar een omschrijving van een spectrum serieuze aandoeningen waar een groot aantal mensen in hun dagelijks leven te maken heeft. Mocht het je niet opgevallen zijn wordt het op denigrerende wijze gebruiken van deze term wanneer opgemerkt door een moderator nagenoeg altijd op gepaste wijze afgehandeld aangezien wij niet achter dit soort gedrag staan. Overigens heeft je reactie geen enkele betrekking op het bericht waar je op reageert, één van de vele manieren waarop je jezelf (in ieder geval in non-RS) minder geliefd hebt weten te maken dan veel andere leden.

Ik neem aan dat je deze post tactisch over het hoofd gaat zien of op een specifieke uitsnede besluit te reageren om aan te geven waarom ik precies een slechte mod zou zijn, in welk geval ik bij voorbaat aangeef dat ik niet op je post zal reageren. Mocht je echter inhoudelijk iets te reageren hebben hoor ik het graag.
Hier maak je imo ook een fout. Moderators moeten naar leden kijken ook hoe ze zijn en ingrijpen wanneer het fout loopt met de community. Ik heb een vorm van autisme, waardoor ik gebrekken heb ik mijn sociale vaardigheden. Als mensen met mij grappen of trollen (wat veel gebeurd anno 2015 op Lunagang) dan voel ik mij direct aangevallen door deze vorm van autisme. De huidige sfeer (die de mods zeker en vast kennen) helpt daar zeker niet bij.

Het is dan ook nog eens hoe Tristan aankaarte wel zowat een Trend geworden in quotes of het meligheids om eens met "die G4Q" te spotten; of zoals Bearblock soms uitte "(de) autist". Het gebeurd nu zelfs zo vaak dat ik dagelijks beiden topics check omdat ik vermoed dat er weer wat gepost zal worden, en dit houd je gewoon mentaal niet vol, waarna soms de emmer vol kan geraken en je uit de bocht kan vliegen, wat zich misschien onbewust ook uit op Twitter.

Net als leerkrachten, mensen van politie, ... (dus eender welke functie met een verantwoordelijkheid) zou je hiermee rekening moeten houden en dit ontdekken/in de gaten houden imo. Maar dit gebeurt helaas helemaal niet atm, integendeel, je gooit nog extra olie op het vuur.
Ex-gebruiker 1440
Berichten: 18446
Lid geworden op: zondag 28 mei 2006, 21:24

Re: Meligheidstopic!

Bericht door Ex-gebruiker 1440 »

van ltf mods kan je niet verwachten dat ze zich verantwoordelijk gedragen imo

studies tonen aan dat 77,2% van de ltf mods in de gevangenis terecht komen/ajaxsupporter worden/nog steeds ltf mod zijn op hun 60ste
B70
Berichten: 1742
Lid geworden op: woensdag 1 augustus 2012, 12:58
Clan: Doge
Oude naam: Rakazon

Re: Meligheidstopic!

Bericht door B70 »

Kipcorn schreef:
Going4Quests schreef: Ik wil even daarbij toelichten dat er een verschil is met grappen of doelbewust personen eruit pikken (zoals bv mij) en me steeds op alles viseren en aanvallen wanneer het kan. In sommige onderwerpen wordt er zelfs openlijk gescholden, zoals bv "autist".
ja klopt. tiktak noemt mij altijd een kid :cry:
Trek je er niks van aan knul, Benja is de grootste kid.

Toegevoegd na 1 seconden:

Toegevoegd na 2 minuten:
Nabuko Hond schreef: van ltf mods kan je niet verwachten dat ze zich verantwoordelijk gedragen imo

studies tonen aan dat 77,2% van de ltf mods in de gevangenis terecht komen/ajaxsupporter worden/nog steeds ltf mod zijn op hun 60ste
Afbeelding
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Meligheidstopic!

Bericht door La Pulga »

Going4Quests schreef:
Bighead schreef:
In- of uitklappen • Afbeelding
Afbeelding
Laat me het heel simpel maken: je wordt er door niemand "doelbewust uitgepikt", je collectieve postgeschiedenis beslaat naar mijn persoonlijke mening (en ik kan me zo voorstellen dat ditzelfde geldt voor diverse anderen) simpelweg het grootste aantal objectief bespottelijke posts. Iedere keer dat je het met iemand oneens bent bijt je agressief van je af met drogredenen totdat die persoon de discussie maar gewoon opgeeft zodat jij als een duif op een schaakbord kan springen en doen alsof je gewonnen hebt. Het feit dat je posts wat vaker dan gemiddeld minder dan liefdevolle reacties uitlokken is simpelweg het gevolg van de kwaliteit van je posts. Oorzaak, gevolg.

Tevens ga ik je het voordeel van de twijfel geven en aannemen dat je begrijpt dat "autist" geen scheldwoord is maar een omschrijving van een spectrum serieuze aandoeningen waar een groot aantal mensen in hun dagelijks leven te maken heeft. Mocht het je niet opgevallen zijn wordt het op denigrerende wijze gebruiken van deze term wanneer opgemerkt door een moderator nagenoeg altijd op gepaste wijze afgehandeld aangezien wij niet achter dit soort gedrag staan. Overigens heeft je reactie geen enkele betrekking op het bericht waar je op reageert, één van de vele manieren waarop je jezelf (in ieder geval in non-RS) minder geliefd hebt weten te maken dan veel andere leden.

Ik neem aan dat je deze post tactisch over het hoofd gaat zien of op een specifieke uitsnede besluit te reageren om aan te geven waarom ik precies een slechte mod zou zijn, in welk geval ik bij voorbaat aangeef dat ik niet op je post zal reageren. Mocht je echter inhoudelijk iets te reageren hebben hoor ik het graag.
Hier maak je imo ook een fout. Moderators moeten naar leden kijken ook hoe ze zijn en ingrijpen wanneer het fout loopt met de community. Ik heb een vorm van autisme, waardoor ik gebrekken heb ik mijn sociale vaardigheden. Als mensen met mij grappen of trollen (wat veel gebeurd anno 2015 op Lunagang) dan voel ik mij direct aangevallen door deze vorm van autisme. De huidige sfeer (die de mods zeker en vast kennen) helpt daar zeker niet bij.

Het is dan ook nog eens hoe Tristan aankaarte wel zowat een Trend geworden in quotes of het meligheids om eens met "die G4Q" te spotten; of zoals Bearblock soms uitte "(de) autist". Het gebeurd nu zelfs zo vaak dat ik dagelijks beiden topics check omdat ik vermoed dat er weer wat gepost zal worden, en dit houd je gewoon mentaal niet vol, waarna soms de emmer vol kan geraken en je uit de bocht kan vliegen, wat zich misschien onbewust ook uit op Twitter.

Net als leerkrachten, mensen van politie, ... (dus eender welke functie met een verantwoordelijkheid) zou je hiermee rekening moeten houden en dit ontdekken/in de gaten houden imo. Maar dit gebeurt helaas helemaal niet atm, integendeel, je gooit nog extra olie op het vuur.
Mods op een runescape forum vergelijken met mensen met een publieke functie, ja goeie.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Meligheidstopic!

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Als het hen uitkomt, doen ze wel graag alsof.
Vele kusjes aan iedereen
Ex-gebruiker 1440
Berichten: 18446
Lid geworden op: zondag 28 mei 2006, 21:24

Re: Meligheidstopic!

Bericht door Ex-gebruiker 1440 »

jij doet ook graag alsof
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Meligheidstopic!

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Ja, ben goede acteur.
Vele kusjes aan iedereen
Rasmus
Moderator in Non-RS
Berichten: 4182
Lid geworden op: vrijdag 29 mei 2009, 14:00

Re: Meligheidstopic!

Bericht door Rasmus »

Going4Quests schreef:
Bighead schreef:
In- of uitklappen • Afbeelding
Afbeelding
Laat me het heel simpel maken: je wordt er door niemand "doelbewust uitgepikt", je collectieve postgeschiedenis beslaat naar mijn persoonlijke mening (en ik kan me zo voorstellen dat ditzelfde geldt voor diverse anderen) simpelweg het grootste aantal objectief bespottelijke posts. Iedere keer dat je het met iemand oneens bent bijt je agressief van je af met drogredenen totdat die persoon de discussie maar gewoon opgeeft zodat jij als een duif op een schaakbord kan springen en doen alsof je gewonnen hebt. Het feit dat je posts wat vaker dan gemiddeld minder dan liefdevolle reacties uitlokken is simpelweg het gevolg van de kwaliteit van je posts. Oorzaak, gevolg.

Tevens ga ik je het voordeel van de twijfel geven en aannemen dat je begrijpt dat "autist" geen scheldwoord is maar een omschrijving van een spectrum serieuze aandoeningen waar een groot aantal mensen in hun dagelijks leven te maken heeft. Mocht het je niet opgevallen zijn wordt het op denigrerende wijze gebruiken van deze term wanneer opgemerkt door een moderator nagenoeg altijd op gepaste wijze afgehandeld aangezien wij niet achter dit soort gedrag staan. Overigens heeft je reactie geen enkele betrekking op het bericht waar je op reageert, één van de vele manieren waarop je jezelf (in ieder geval in non-RS) minder geliefd hebt weten te maken dan veel andere leden.

Ik neem aan dat je deze post tactisch over het hoofd gaat zien of op een specifieke uitsnede besluit te reageren om aan te geven waarom ik precies een slechte mod zou zijn, in welk geval ik bij voorbaat aangeef dat ik niet op je post zal reageren. Mocht je echter inhoudelijk iets te reageren hebben hoor ik het graag.
Hier maak je imo ook een fout. Moderators moeten naar leden kijken ook hoe ze zijn en ingrijpen wanneer het fout loopt met de community. Ik heb een vorm van autisme, waardoor ik gebrekken heb ik mijn sociale vaardigheden. Als mensen met mij grappen of trollen (wat veel gebeurd anno 2015 op Lunagang) dan voel ik mij direct aangevallen door deze vorm van autisme. De huidige sfeer (die de mods zeker en vast kennen) helpt daar zeker niet bij.

Het is dan ook nog eens hoe Tristan aankaarte wel zowat een Trend geworden in quotes of het meligheids om eens met "die G4Q" te spotten; of zoals Bearblock soms uitte "(de) autist". Het gebeurd nu zelfs zo vaak dat ik dagelijks beiden topics check omdat ik vermoed dat er weer wat gepost zal worden, en dit houd je gewoon mentaal niet vol, waarna soms de emmer vol kan geraken en je uit de bocht kan vliegen, wat zich misschien onbewust ook uit op Twitter.

Net als leerkrachten, mensen van politie, ... (dus eender welke functie met een verantwoordelijkheid) zou je hiermee rekening moeten houden en dit ontdekken/in de gaten houden imo. Maar dit gebeurt helaas helemaal niet atm, integendeel, je gooit nog extra olie op het vuur.
En hier maak jij naar mijn mening een fout. Het is niet zo dat moderatoren er zijn om jou te beschermen. Ik vind het oprecht vervelend voor je dat je autisme hebt. Maar dan is het aan jou om daar rekening mee te houden. Jij moet je eigen grenzen bewaken. Als jij merkt dat je overprikkeld raakt, of zoals je zelf zegt, je emmer vol zit, moet jij beslissen of het verstandig is voor je om op een forum te blijven kijken.
En een van de mensen die olie op het vuur blijft gooien ben je zelf. Misschien komt het 'door je gebrek aan sociale vaardigheden' maar ik snap niet dat je zelf niet inziet dat je manier van posten er voor zorgt dat mensen op je blijven reageren. Daarnaast heb je nog de irritante gewoonte om jezelf naar mijn mening wat al te graag in het middelpunt van de aandacht te willen plaatsen, daardoor kom je naar mijn mening irritant over, lijkt het alsof je het altijd graag beter wilt weten en is er weinig ruimte voor de mening van anderen. Dus als je zelf nou een stopt met te zeuren over je autisme (hoe vervelend het ook is dat je hier last van hebt), wat gas terug neemt in je posts en ophoud met reageren op posts die je niet aanstaan denk ik dat je al een eind komt met minder gedoe hebben op het forum. Als je dan ook nog even een paar dagen niet op het forum kijkt als je overprikkeld bent, zit je denk ik, helemaal gebakken.
"Be yourself, everyone else is already taken"
Ex-gebruiker 1440
Berichten: 18446
Lid geworden op: zondag 28 mei 2006, 21:24

Re: Meligheidstopic!

Bericht door Ex-gebruiker 1440 »

als ik tussen de lijntjes lees dan zie ik dat rasmus in feite zegt dat g4q niet zo autistisch moet doen

wow????????????

zal vast wel geen ban krijgen omdat ie ex-mod is
Rasmus
Moderator in Non-RS
Berichten: 4182
Lid geworden op: vrijdag 29 mei 2009, 14:00

Re: Meligheidstopic!

Bericht door Rasmus »

Nabuko Hond schreef: als ik tussen de lijntjes lees dan zie ik dat rasmus in feite zegt dat g4q niet zo autistisch moet doen

wow????????????

zal vast wel geen ban krijgen omdat ie ex-mod is
Dan moet je toch nog een keer lezen, ik zeg dat het aan g4q is om zelf rekening te horen met hetgeen hij last heeft. Daarnaast raad ik hem aan op een iets andere manier te posten en weg te blijven van confrontaties als hij daar niet tegen kan.
En als de mods mij een waarschuwing willen geven omdat ik iets zeg wat het halve forum denkt, moeten ze dat, ongeacht dat ik een ex-mod ben, vooral doen.
"Be yourself, everyone else is already taken"
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Meligheidstopic!

Bericht door Going4Quests »

Het is erg moeilijk om van conflicten weg te blijven als het bijna zich overal voordoet op het forum; omdat mods niet (op tijd) ingrijpen. Mods die de vrede zouden moeten bewaren zouden normaal hiervoor bekwaam moeten zijn en dit inzien, ik heb dit al vaker gemeld bij het modteam tenslotte de afgelopen jaren. Mods hebben een verantwoordelijkheid.

Toegevoegd na 54 seconden:
Rasmus schreef: En hier maak jij naar mijn mening een fout. Het is niet zo dat moderatoren er zijn om jou te beschermen. Ik vind het oprecht vervelend voor je dat je autisme hebt. Maar dan is het aan jou om daar rekening mee te houden.
Dat is het juist; dat gaat niet.
Rasmus
Moderator in Non-RS
Berichten: 4182
Lid geworden op: vrijdag 29 mei 2009, 14:00

Re: Meligheidstopic!

Bericht door Rasmus »

Going4Quests schreef: Het is erg moeilijk om van conflicten weg te blijven als het bijna zich overal voordoet op het forum; omdat mods niet (op tijd) ingrijpen. Mods die de vrede zouden moeten bewaren zouden normaal hiervoor bekwaam moeten zijn en dit inzien, ik heb dit al vaker gemeld bij het modteam tenslotte de afgelopen jaren. Mods hebben een verantwoordelijkheid.

Toegevoegd na 54 seconden:
Rasmus schreef: En hier maak jij naar mijn mening een fout. Het is niet zo dat moderatoren er zijn om jou te beschermen. Ik vind het oprecht vervelend voor je dat je autisme hebt. Maar dan is het aan jou om daar rekening mee te houden.
Dat is het juist; dat gaat niet.
En het feit dat jij overal tegen conflicten aanloopt is de schuld van de mods? Oh, nee wacht, dit zal toch niet aan jou liggen? Als jij je een beetje leert aan te passen, hoe je dit leert is aan jou, dan heb je er al minder last van.
En hetzelfde geldt voor het rekening houden met je eigen grenzen, want anders ga je hoer nog erg vaak tegenaan lopen.
"Be yourself, everyone else is already taken"
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40377
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Meligheidstopic!

Bericht door Daan »

Schat, je wijst nu volledig op ons/de leden terwijl je met deze post eigenlijk zelf al aangeeft waar het probleem ligt. Het is dus de schuld van de moderators dat jij irritant overkomt? Dat lijkt me heel sterk. Als je het al jaren meldt en al jaren het dus blijkbaar niet fijn vindt hier dan ga je toch lekker weg? Niemand die je mist.
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Meligheidstopic!

Bericht door Tristan »

Je kan niet al je conflicten met leden naar de mods toe trekken. Mods hebben zeker de taak om de sfeer te bewaken, maar als je zelf constant het ook uitlokt kan je niet het slachtoffer gaan spelen en verwachten dat de mods het wel voor je opruimen. Leden zijn ook zelf verantwoordelijk voor de 'vrede bewaken'.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Ex-gebruiker 1440
Berichten: 18446
Lid geworden op: zondag 28 mei 2006, 21:24

Re: Meligheidstopic!

Bericht door Ex-gebruiker 1440 »

mods zoeken ook vaak ruzie hoor heb je die meutr al eens gezien !! jeetje
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Meligheidstopic!

Bericht door Going4Quests »

Ouch ik lok helemaal niets uit, maar mensen maken misbruik dat ik gevoelig ben aan trolls etc om zichzelf hier te liggen vermaken, waardoor ik in de bait val, mods moeten dit zien en hiervoor ingrijpen. En jullie begrijpen verder duidelijk niet wat ik bedoel, maar ik heb totaal geen energie om dit meer uit te leggen.

Toegevoegd na 1 minuten:
Daan schreef:Niemand die je mist.
Het is fijn om te horen dat je zoveel tijd in Lunagang steekt en dat dit dan allemaal gebeurd. Echt totaal geen enkele vorm van respect. En mensen vragen zich af waarom Lunagang zo doods is.. De enige reden dat ik hier blijf is vanwege mijn waarde en norm voor loyaliteit.
Plaats reactie