[MOBA] League of Legends

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
broodoos
Berichten: 3125
Lid geworden op: maandag 29 december 2008, 19:58

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Maestro, muziek!

Bericht door broodoos »

In SoloQ heb je altijd wel afkers of feeders, dat je nu in platinum of silver zit. Als je goed speelt zal je uiteindelijk wel climben.

Als je geen afkers wilt zal het moeilijk worden in soloQ.
Afbeelding
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Maestro, muziek!

Bericht door Joa »

Ja, maar daardoor is het gewoon geluk hebben in welk team die afk zit. Ik heb de laatste 2 weken 2 games gehad waarin ik eindelijk eens blij was dat ik een free win had door een afk in het enemy team. 2 games, dat weet ik 100% zeker. In 5-6 games van mijn laatste 20 zat de afk in mijn team. Kan goed zijn dat ik geluk heb en dat de volgende 4 games de enemy een afk heeft, maar is dat dan de bedoeling van het spel?

In veel gevallen weet je gewoon tijdens de champion select al of je wint of verliest, dat kan niet de bedoeling zijn van het spel.
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Maestro, muziek!

Bericht door elzou »

Timo schreef:
elzou schreef:
Joa schreef: haha irelia moeilijk

Toegevoegd na 22 minuten:

yup weer trying to reconnect. Gebeurt tegenwoordig minstens 2x per week dat ik er gewoon uitgegooid word. Vroeger nooit..

Toegevoegd na 1 uur en 44 minuten:

ik ging even ad malz, had 52% lifesteal

lel
Rondspringen met q om farmen kan iedereen maar Irelia full potential spelen is moeilijk hoor.
Meh naar mijn idee is irelia best wel gemakkelijk om te spelen.
Het lastigste gedeelte van een champion vind ik altijd positioning, maar bruisers zijn daar heel erg forgiving in, zeker als ze mobility hebben.
Vind je? Je bent niet echt sterk in lane of zo, als een goede tegenstander je kan counterpicken heb je een probleem. Moet goed in de smiezen hebben hoe je die dash kan optimaliseren in trades etc. In ieder geval, ondanks haar simpele kit heeft ze wel diversiteit en dat soort champs zie ik liever dan Kalista.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Timo
Berichten: 3864
Lid geworden op: vrijdag 20 november 2009, 16:54
RS: RS Above IRL (OSRS)

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Maestro, muziek!

Bericht door Timo »

Irelia haar lane is best wel safe met haar e en er komt altijd een turning point waarop je de lane kan fighten.
Verschil tussen redelijk resultaat halen en heel erg goed spelen is altijd wel groot. Maar veel bruisers zijn naar mijn idee gewoon makkelijker om te spelen omdat je niet opgeblazen wordt als je out of position staat of op het verkeerde moment dived.
Willeem
Berichten: 1320
Lid geworden op: maandag 10 november 2008, 21:00

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Maestro, muziek!

Bericht door Willeem »

Joa schreef: Ja, maar daardoor is het gewoon geluk hebben in welk team die afk zit. Ik heb de laatste 2 weken 2 games gehad waarin ik eindelijk eens blij was dat ik een free win had door een afk in het enemy team. 2 games, dat weet ik 100% zeker. In 5-6 games van mijn laatste 20 zat de afk in mijn team. Kan goed zijn dat ik geluk heb en dat de volgende 4 games de enemy een afk heeft, maar is dat dan de bedoeling van het spel?

In veel gevallen weet je gewoon tijdens de champion select al of je wint of verliest, dat kan niet de bedoeling zijn van het spel.
Als jij in champion select al denkt te weten dat je gaat verliezen, kun je gewoon dodgen hè. LP loss > MMR loss.
Dutchnuts
Berichten: 338
Lid geworden op: donderdag 3 april 2014, 19:15

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Maestro, muziek!

Bericht door Dutchnuts »

Iedereen krijgt de trolls/feeders etc...

Als je zelf ook gaat flamen/opmerkingen maakt kan het mensen 'tilten' wat ook niet echt helpt.

Wees consistent en climb elo.

Edit: En wat Willem zegt dodge als je denkt dat je gaat verliezen, beter -3lp dan -15 en mmr loss.
Main
Smurf
Afbeelding Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Maestro, muziek!

Bericht door Rems »

Timo schreef: Irelia haar lane is best wel safe met haar e en er komt altijd een turning point waarop je de lane kan fighten.
Verschil tussen redelijk resultaat halen en heel erg goed spelen is altijd wel groot. Maar veel bruisers zijn naar mijn idee gewoon makkelijker om te spelen omdat je niet opgeblazen wordt als je out of position staat of op het verkeerde moment dived.
Je kan wel leuk een bruiser zijn, maar als het enemy team goed is focussen ze jou vol als je out of position bent. Dan ben je niet dood, maar kan je zomaar 30% hp zijn. Dan zonen ze je hele team weg omdat je geen goede frontline hebt, dan kunnen ze een objective pakken.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Robin
Berichten: 6265
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 19:25
Contacteer:

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Maestro, muziek!

Bericht door Robin »

Annie mid is zo makkelijk dat het gewoon grappig is. Ik kan geen reet van mid, is veruit mijn slechste role. Maar met Annie is carryen gewoon zo makkelijk. Flash + Tibers 5 man = gg, en je oneshot is al te gek.
Het is allemaal de schuld van de sossen.
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Maestro, muziek!

Bericht door Slay a Stone »

Vergeet niet voor eind juni lol met facebook te connecte (via find friends), dna krijg je een gratis champion.
Afbeelding
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Maestro, muziek!

Bericht door Joa »

Net gedaan. Die champ krijg je dan pas in juli? Heb er nooit ergens wat over zien staan eigenlijk.
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Maestro, muziek!

Bericht door Slay a Stone »

1 Juli krijg je hem.
Afbeelding
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Maestro, muziek!

Bericht door Joa »

lol ik heb nog 5 450 IP champs niet. Sws krijg ik er daar eentje van

Toegevoegd na 34 minuten:

nice nu gooit riot me er al uit voor de game begint
Dboy

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Maestro, muziek!

Bericht door Dboy »

Dit bericht is op verzoek van de auteur verwijderd
Dutchnuts
Berichten: 338
Lid geworden op: donderdag 3 april 2014, 19:15

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Maestro, muziek!

Bericht door Dutchnuts »

Iemand plat-gold die ranked DuoQ wilt spelen met mijn smurf? verveel me atm. O:)
Main
Smurf
Afbeelding Afbeelding
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Maestro, muziek!

Bericht door elzou »

Dutchnuts schreef: Iemand plat-gold die ranked DuoQ wilt spelen met mijn smurf? verveel me atm. O:)
Ikke kan morgen? Ben plat V, speel het best support of jungle.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Veloxraptor
Ex-moderator
Berichten: 6247
Lid geworden op: dinsdag 20 juni 2006, 19:02
RS: Gestopt

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Maestro, muziek!

Bericht door Veloxraptor »

Man, heb een hele slechte streak. 4 games achter elkaar lane gewonnen met vayne (ja, dat kan op mijn lage niveau), heb vooral het traden nu echt goed door. Blijkbaar doe ik daarna iets niet goed.. Het eindigt er altijd mee dat iedereen zijn eigen ding doet op de map, nooit gegrouped wordt door mijn team, iemand zich slecht positioneert en doodgaat, inhib weg, en vanaf daar is het bergafwaarts. Balen, want voor de rest gaat het best lekker.
Assist System Guide | Firecape Guide | Ranged Guide | Stronghold of Security Guide |
ClanWars Guide | Hoe maak ik een guide | Fist Of Guthix Guide
Afbeelding <- Enorm bedankt sKull! Vragen over wis-, schei- of natuurkunde? Pm me!
Smartie`
Berichten: 11017
Lid geworden op: dinsdag 19 december 2006, 18:42

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Maestro, muziek!

Bericht door Smartie` »

Veloxraptor schreef: Man, heb een hele slechte streak. 4 games achter elkaar lane gewonnen met vayne (ja, dat kan op mijn lage niveau), heb vooral het traden nu echt goed door. Blijkbaar doe ik daarna iets niet goed.. Het eindigt er altijd mee dat iedereen zijn eigen ding doet op de map, nooit gegrouped wordt door mijn team, iemand zich slecht positioneert en doodgaat, inhib weg, en vanaf daar is het bergafwaarts. Balen, want voor de rest gaat het best lekker.
Wat is je ign? Misschieen kunnen we een keer samen slecht positioneren en doodgaan op een laag niveau, lijkt me gezellig :bier: ! Ik ben in ieder geval "Jinzha".
"Kill the boy and let the man be born" - Maester Aemon, A Dance with Dragons
Afbeelding
Sig: sKull | Ava: Stijnn
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Maestro, muziek!

Bericht door elzou »

Hebben jullie FB met League geconnect?
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Robin
Berichten: 6265
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 19:25
Contacteer:

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Maestro, muziek!

Bericht door Robin »

Hoor ik er nu ook bij?

Afbeelding

Na het seizoen geplaced te worden in B2, op losing streak gegaan en terug naar B5 0LP, ik zat zwaar te tilten. Daarna makkelijk van B5 naar B1 gegaan. 2 promos naar B1 verloren puur op ongeluk (Sorry hoor maar 5 afks in 6 promo games? Pls.)
Stond na 20 minuten 1/7/0 omdat fuck Annie support OP en stress omdat ik 2-1 in promos stond. Ik had mijn 2de game verloren door een Diamond smurf, dankjewel daarvoor (Riven die 30/0/7 stond op einde van een game). Uiteindelijk gewoon gedacht van: ik heb niks meer te verliezen en ben vervolgens 19/14/12 gegaan. Blitz zat trouwens hard te flamen op mij omdat we lane verloren, maar hij hitte wel geen enkele hook. Maarja, zo'n spelers heb je nu eenmaal. :C

Toegevoegd na 8 minuten:

Ik hoop aan het einde van het seizoen G5 te zijn, dat moet haalbaar zijn als ik op dit tempo blijf verbeteren.

Toegevoegd na 8 minuten:

Ik hoop aan het einde van het seizoen G5 te zijn, dat moet haalbaar zijn als ik op dit tempo blijf verbeteren.
Het is allemaal de schuld van de sossen.
Veloxraptor
Ex-moderator
Berichten: 6247
Lid geworden op: dinsdag 20 juni 2006, 19:02
RS: Gestopt

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Maestro, muziek!

Bericht door Veloxraptor »

Smartie` schreef:
Veloxraptor schreef: Man, heb een hele slechte streak. 4 games achter elkaar lane gewonnen met vayne (ja, dat kan op mijn lage niveau), heb vooral het traden nu echt goed door. Blijkbaar doe ik daarna iets niet goed.. Het eindigt er altijd mee dat iedereen zijn eigen ding doet op de map, nooit gegrouped wordt door mijn team, iemand zich slecht positioneert en doodgaat, inhib weg, en vanaf daar is het bergafwaarts. Balen, want voor de rest gaat het best lekker.
Wat is je ign? Misschieen kunnen we een keer samen slecht positioneren en doodgaan op een laag niveau, lijkt me gezellig :bier: ! Ik ben in ieder geval "Jinzha".
Big surprise: Veloxraptor!

Toegevoegd na 23 seconden:

Speel alleen in sommige weekenden overigens als ik bij mijn ouders ben, dus ik ben niet vaak online :P
Assist System Guide | Firecape Guide | Ranged Guide | Stronghold of Security Guide |
ClanWars Guide | Hoe maak ik een guide | Fist Of Guthix Guide
Afbeelding <- Enorm bedankt sKull! Vragen over wis-, schei- of natuurkunde? Pm me!
Plaats reactie