Festivals & Concerten

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Sam »

Hangt nog wel flink van het feest af hoor. Hier in Nijmegen merk je al enorm verschil per locatie.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Akwasi
Berichten: 7851
Lid geworden op: donderdag 21 juli 2011, 21:11

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Akwasi »

kan me geen fuqq herinneren van gisteravond
#2muchvodka
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Sam »

Akwasi schreef: kan me geen fuqq herinneren van gisteravond
#2muchvodka
nog gegaan? ik kon niks meer fixen en toen ben ik maar gaan gamen met maten :(

Was goed kut overigens want blijkbaar hadden 2 maten al interesse in middag toen er nog 100 kaartjes waren maar toen reageerde ze niet :( :(
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Nooby killor
Berichten: 2300
Lid geworden op: zaterdag 21 april 2007, 18:06

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Nooby killor »

Gio schreef: Meh electro. Ik hou meer van Metal/rock like Sabaton enzo.
Goed om te weten, ik niet.
Aron schreef:
Gio schreef: Meh electro. Ik hou meer van Metal/rock like Sabaton enzo.
Oké. Heeft hij veel aan.

Wat kost een kaartje tegenwoordig nog nooby?
Je kan nu helaas alleen nog maar een ticket kopen voor allebei de dagen, die zijn 110 euro. Vrijdag is het volgens mij van 6 tot 1 en zaterdag van 6 tot 6. Tickets voor individuele dagen zijn waarschijnlijk pas in oktober te koop als ze nog beschikbaar zijn.
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40377
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Daan »

Het is natuurlijk wel een 'bekende' line-up, maar toch vind ik 110 euro veel geld hoor.
Akwasi
Berichten: 7851
Lid geworden op: donderdag 21 juli 2011, 21:11

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Akwasi »

Sam schreef:
Akwasi schreef: kan me geen fuqq herinneren van gisteravond
#2muchvodka
nog gegaan? ik kon niks meer fixen en toen ben ik maar gaan gamen met maten :(

Was goed **** overigens want blijkbaar hadden 2 maten al interesse in middag toen er nog 100 kaartjes waren maar toen reageerde ze niet :( :(
Nee, ben maar gewoon naar 3g enzo geweest :')
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Rems »

Aron schreef: De techno feestjes zijn geen haar beter tegenwoordig hoor.
je moet ook niet valhalla chateu awekenings gaan. dats zelfde troep. Verdiep je gewoon wat meer in de scene ipv gewoon 'de grote groep te volgen' en 0 producers kennen die er draaien. Dan vind je veel leukere feestjes voor ~1000 man waar een veel betere sfeer hangt.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
MQ-9 Reaper
Berichten: 9816
Lid geworden op: woensdag 10 januari 2007, 15:21
Oude naam: Koetje

Re: Festivals & Concerten

Bericht door MQ-9 Reaper »

Nog meer lui die volgende week naar Free Festival gaan? (zaterdag)
Afbeelding
Nooby killor
Berichten: 2300
Lid geworden op: zaterdag 21 april 2007, 18:06

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Nooby killor »

Daan schreef: Het is natuurlijk wel een 'bekende' line-up, maar toch vind ik 110 euro veel geld hoor.
Mee eens, vooral omdat 1 van de 2 dagen zo kort is.
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Rems »

J oey schreef: Zit er aan te denken om te gaan vanwege de nostalgische waarde (was twee jaar geleden m'n eerste festival), maar denk dat het een enorme teleurstelling zou zijn aangezien ik sindsdien zoveel hoogstaande festivals gehad heb.
Ja, maar Free Festival kost niet eens 10 euro, dat ff wat anders dan de gebruikelijke 50-80 euro of wat een random hardcore feest ook kost.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
MQ-9 Reaper
Berichten: 9816
Lid geworden op: woensdag 10 januari 2007, 15:21
Oude naam: Koetje

Re: Festivals & Concerten

Bericht door MQ-9 Reaper »

Vond hardcoreXL een lachen feest en zkr voor 5 euro dus goedkope feesten kunnen wel leuk zijn imo.
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40377
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Daan »

Bij goedkopere feesten ligt imo het verwachtingspatroon ook veel lager, dus ben je veel sneller tevreden. :P
Aphex
Berichten: 3806
Lid geworden op: vrijdag 28 november 2014, 16:14
Oude naam: linkerteelbal

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Aphex »

Op kleine feestjes is de sfeer vaak ook beter
Do I have a life, or am I just living?
Truth
Berichten: 729
Lid geworden op: zaterdag 10 mei 2014, 18:28

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Truth »

Ik ga nooit meer naar dure festivals. Niet omdat ik het niet kan betalen maar omdat ik toch maar 5-6 uur aanwezig ben. En het boeit met niets als er 11 stages zijn want kan er toch maar bij eentje staan. Vroeger bij z'n grote festivals had ik uiteindelijk hoogstens bij helft van de stages ff gestaan.

Verder vind ik de muziek van Guetta en consorten ook gewoon echt k.t.
Aphex
Berichten: 3806
Lid geworden op: vrijdag 28 november 2014, 16:14
Oude naam: linkerteelbal

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Aphex »

Afwisseling kan erg leuk zijn
Do I have a life, or am I just living?
Lenneas
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 25 mei 2014, 17:16
RS: Lenneas

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Lenneas »

Truth schreef: Ik ga nooit meer naar dure festivals. Niet omdat ik het niet kan betalen maar omdat ik toch maar 5-6 uur aanwezig ben. En het boeit met niets als er 11 stages zijn want kan er toch maar bij eentje staan. Vroeger bij z'n grote festivals had ik uiteindelijk hoogstens bij helft van de stages ff gestaan.

Verder vind ik de muziek van Guetta en consorten ook gewoon echt k.t.
Alsof je altijd komt voor de gehele line up. Ik heb altijd maar een paar artiesten waarvan ik weet dat ik erbij wil zijn. Daarvoor heb ik het geld over.
Truth
Berichten: 729
Lid geworden op: zaterdag 10 mei 2014, 18:28

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Truth »

Lenneas schreef:
Truth schreef: Ik ga nooit meer naar dure festivals. Niet omdat ik het niet kan betalen maar omdat ik toch maar 5-6 uur aanwezig ben. En het boeit met niets als er 11 stages zijn want kan er toch maar bij eentje staan. Vroeger bij z'n grote festivals had ik uiteindelijk hoogstens bij helft van de stages ff gestaan.

Verder vind ik de muziek van Guetta en consorten ook gewoon echt k.t.
Alsof je altijd komt voor de gehele line up. Ik heb altijd maar een paar artiesten waarvan ik weet dat ik erbij wil zijn. Daarvoor heb ik het geld over.
Ik ga sowieso niet naar een festival voor een artiest. Ik ga met mijn vrienden mee om gezellige tijd te hebben. Natuurlijk wel leuk als er een goeie artiest staat maar is bij mij niet doorslaggevend. Als ik een artiest wil zien ga ik wel naar concert of gewoon boiler room sessie/ all night sessie.
Lenneas
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 25 mei 2014, 17:16
RS: Lenneas

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Lenneas »

Truth schreef:
Lenneas schreef:
Truth schreef: Ik ga nooit meer naar dure festivals. Niet omdat ik het niet kan betalen maar omdat ik toch maar 5-6 uur aanwezig ben. En het boeit met niets als er 11 stages zijn want kan er toch maar bij eentje staan. Vroeger bij z'n grote festivals had ik uiteindelijk hoogstens bij helft van de stages ff gestaan.

Verder vind ik de muziek van Guetta en consorten ook gewoon echt k.t.
Alsof je altijd komt voor de gehele line up. Ik heb altijd maar een paar artiesten waarvan ik weet dat ik erbij wil zijn. Daarvoor heb ik het geld over.
Ik ga sowieso niet naar een festival voor een artiest. Ik ga met mijn vrienden mee om gezellige tijd te hebben. Natuurlijk wel leuk als er een goeie artiest staat maar is bij mij niet doorslaggevend. Als ik een artiest wil zien ga ik wel naar concert of gewoon boiler room sessie/ all night sessie.
En wat als je vrienden naar een festival gaan met 11 stages?
Truth
Berichten: 729
Lid geworden op: zaterdag 10 mei 2014, 18:28

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Truth »

Lenneas schreef:
Truth schreef:
Lenneas schreef:
Truth schreef: Ik ga nooit meer naar dure festivals. Niet omdat ik het niet kan betalen maar omdat ik toch maar 5-6 uur aanwezig ben. En het boeit met niets als er 11 stages zijn want kan er toch maar bij eentje staan. Vroeger bij z'n grote festivals had ik uiteindelijk hoogstens bij helft van de stages ff gestaan.

Verder vind ik de muziek van Guetta en consorten ook gewoon echt k.t.
Alsof je altijd komt voor de gehele line up. Ik heb altijd maar een paar artiesten waarvan ik weet dat ik erbij wil zijn. Daarvoor heb ik het geld over.
Ik ga sowieso niet naar een festival voor een artiest. Ik ga met mijn vrienden mee om gezellige tijd te hebben. Natuurlijk wel leuk als er een goeie artiest staat maar is bij mij niet doorslaggevend. Als ik een artiest wil zien ga ik wel naar concert of gewoon boiler room sessie/ all night sessie.
En wat als je vrienden naar een festival gaan met 11 stages?
Dan gaat deel van de groep niet mee. Dit komt wel heel weinig voor though. Hebben allemaal wel zelfde muzieksmaak.
Druidspruit
Berichten: 2417
Lid geworden op: zondag 29 juni 2008, 9:45
RS: DRUIDSPRUIT (p2p)
Clan: ltf
Oude naam: no l1f3r 0di

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Druidspruit »

iemand die naar The Qontinent gaat?
Afbeelding
Afbeelding


lolled at my skills
Plaats reactie