Blowen | het beste NON-RS topic |

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Akwasi
Berichten: 7851
Lid geworden op: donderdag 21 juli 2011, 21:11

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Akwasi »

Methox is ook binnen.
Beetje jammer dat m'n ma de post onderschepte :lol:
Afbeelding
MQ-9 Reaper
Berichten: 9816
Lid geworden op: woensdag 10 januari 2007, 15:21
Oude naam: Koetje

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door MQ-9 Reaper »

Wat staat er eigenlijk op het pakketje als je t binnenkrijgt?
Afbeelding
Akwasi
Berichten: 7851
Lid geworden op: donderdag 21 juli 2011, 21:11

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Akwasi »

MQ-9 Reaper schreef: Wat staat er eigenlijk op het pakketje als je t binnenkrijgt?
Niks over de inhoud, alleen dat het uit tsjechie komt
Afbeelding
MQ-9 Reaper
Berichten: 9816
Lid geworden op: woensdag 10 januari 2007, 15:21
Oude naam: Koetje

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door MQ-9 Reaper »

Zat te denken om wat te bestellen maar woon nog thuis dus heb liever niet dat er op staat 1 gram Methox oid :lol:
Afbeelding
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Simon` »

Nee dat sowieso niet, alleen kan de afkomst en/of labeling wel ietwat verdacht zijn, het product zelf staat sowieso niet zo vermeld.
Afbeelding
Thieske
Berichten: 4064
Lid geworden op: zaterdag 10 oktober 2009, 16:25

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Thieske »

Normaal zij. Het gewoon brief met alleen je naam en adres. Meer niet
Interview Straatvader :wub:

Afbeelding
Dief
Berichten: 2414
Lid geworden op: zaterdag 12 april 2008, 13:33
RS: D i e f (OSRS)

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Dief »

2cb :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: hoeveel mg had je gedaan?
De Jonathan
Berichten: 2424
Lid geworden op: zondag 30 maart 2008, 16:48
RS: Gestopt
Clan: Lunagang (Funclan)
Oude naam: sagabmx

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door De Jonathan »

J oey schreef: Gisterochtend flinke paniekaanval gehad na het blowen (i.c.m nog werkende pep waardoor m'n hart een flinke tik kreeg en het nog erger werd). Doe ik niet nog een keer. :')

Zaterdagnacht voor het eerst 2cb gedaan. Wat een machtig mooi spul. :wub:
2C-b <3 Nog de straat op geweest? Vind het zo awesome dat alles wat dichtbij is superdichtbij lijkt en alles ver weg superver, haha!

Ik ben weer lekker twee weken gestopt met blowen :-) Werd teveel, elke dag sloom enzo, was er wel klaar mee! :)

Midden Nederland, pas op met Roze Paul Franks, kan PMMA in zitten.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40385
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Daan »

Ik merkte de afgelopen week dat het wel ongelooflijk lang bij mij duurt voordat iets intikt. Donderdag x duurde ruim 2 uur (stond daarna wel superstrak, maar kreeg er 0 energie van en ging uiteindelijk 3 uur lang tegen zo'n bassapparaat zitten, machtig gevoel) en de 4fmp (eerste keer) zaterdag tikte al helemaal niet in, met een halfje. Avond daarvoor stond een vriendin nog wel strak op dat andere halfje, dus had ik er zeker wel meer van verwacht.
Truth
Berichten: 729
Lid geworden op: zaterdag 10 mei 2014, 18:28

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Truth »

J oey schreef:
Dief schreef: 2cb :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: hoeveel mg had je gedaan?
Ik had in de trein twee rode nijntjes op, zal zo'n 20-24mg geweest zijn. Begon in te werken toen ik net een kwartiertje op de after was (expres zo getimed zodat je er niet dan nog drie kwartier tot een uur op moet gaat zitten wachten).
De Jonathan schreef:
J oey schreef: Gisterochtend flinke paniekaanval gehad na het blowen (i.c.m nog werkende pep waardoor m'n hart een flinke tik kreeg en het nog erger werd). Doe ik niet nog een keer. :')

Zaterdagnacht voor het eerst 2cb gedaan. Wat een machtig mooi spul. :wub:
2C-b <3 Nog de straat op geweest? Vind het zo awesome dat alles wat dichtbij is superdichtbij lijkt en alles ver weg superver, haha!
Toen het een beetje licht begon te worden naar buiten gegaan ja. Durfde bijna niet meer m'n huis in te gaan omdat ik het echt niet kon bevatten hoe die overeind kon blijven staan terwijl die zo heen en weer golfde. :') Vond het effect van die 2cb op wolken waar een beetje licht doorheen valt ook heel mooi. Het leek echt net een kunstwerk. :wub: Heb kleuren gezien waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden en het vervormen van schilderijen was ook zeker een heel fijn effect. :)
Haha dat van die kleuren is zo herkenbaar. Ik zie de wereld dan echt in instagram filters.
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Rems »

Daan schreef: Ik merkte de afgelopen week dat het wel ongelooflijk lang bij mij duurt voordat iets intikt. Donderdag x duurde ruim 2 uur (stond daarna wel superstrak, maar kreeg er 0 energie van en ging uiteindelijk 3 uur lang tegen zo'n bassapparaat zitten, machtig gevoel) en de 4fmp (eerste keer) zaterdag tikte al helemaal niet in, met een halfje. Avond daarvoor stond een vriendin nog wel strak op dat andere halfje, dus had ik er zeker wel meer van verwacht.
yung dour strijder, ik heb het wel bond gemaakt dit jaar. 2 dagen xtc, 2 dagen coke en elke dag mxe/keta. Was helemaal niet mijn bedoeling maar ging gewoon vanzelf. Iedereen op Dour deed eigenlijk elke dag harddrugs, best wel apart. Voel me ook best vaag nu, nog niet geslapen sinds zondag 08:00 ofzo. Was wel echt super vet, heb me heerlijk vermaakt met de mensen van Camping A, was een betere editie dan vorig jaar.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Simon` »

Seuww, die nieuwe Nespressos zijn mundige knoeperts.

Dominator was weer prachtig, after d'r na ook, net op tijd thuis om de finales van EVO te kijken, moi moi moi
Afbeelding
Kodie
Berichten: 4286
Lid geworden op: maandag 12 december 2011, 20:28
RS: Grote pik (p2p)
Clan: Salty Raid
Oude naam: Cooby

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Kodie »

Aron schreef: 240mg 4f capsules geregeld. Kijken of we t daar bij houden of nog 100 bij proberen te regelen
Regel nog maar wat meer bij
Afbeelding
Akwasi
Berichten: 7851
Lid geworden op: donderdag 21 juli 2011, 21:11

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Akwasi »

Aron schreef: 240mg 4f capsules geregeld. Kijken of we t daar bij houden of nog 100 bij proberen te regelen
350 kun je sws nie slapen
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Rems »

250 mg is veel te veel lol, jullie doen die 4fmp shit veel te vaak [-X Ga gewoon lekker speed snuiven, is minder slecht voor je hersenen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
pauperunit
Grapjas
Berichten: 16867
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 10:42
RS: Rondjeslopen (OSRS)
Oude naam: grootmonster

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door pauperunit »

snuiverdesnuif

maar van spiet kun je niet meer slapen :^(
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Rems »

Van 4fmp kun je ook niet slapen. 4fmp zal wel leuker zijn, maar met 4fmp moet je een grotere pauze tussen houden wil het slecht voor je zijn. Met speed boeit het niet zoveel, als je het met mate doet. Je dopamine receptoren zijn veel sneller hersteld dan je serotonine receptoren.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Dief
Berichten: 2414
Lid geworden op: zaterdag 12 april 2008, 13:33
RS: D i e f (OSRS)

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Dief »

Lol, speed is gewoon één en al rommel.. dat je dat zelf wilt snuiven snap ik niet
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Rems »

Dief schreef: Lol, speed is gewoon één en al rommel.. dat je dat zelf wilt snuiven snap ik niet
Je hebt ook nog nooit goede speed gehad.

Kater van dour toch nog best wel killer :') Heb echt nergens zin in en ben nog steeds uitgeput.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40385
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Daan »

Dacht dat ik de enige was, hehe.
Plaats reactie