[MOBA] League of Legends

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [MOBA] League of Legends - Deze week patch 5.14

Bericht door Slay a Stone »

Rems schreef: **** rito, heb ff game dat ik mad werd op mijn teammates omdat ze gingen feeden (ik zat in promos) terwijl ik fkn 8/0 ging, had de enemy top lane & mid laner like 3x solo killed. Meteen 14 dagen ban uit het niets, ben niet meer toxic rito plz. Dit zei ik btw.
ye
u got ignite
:/
sucks
btw
vlad is top
nah
well ok
ill go top
since u can build armor
vs gp
but malp
just build tank not AP
you will need MR too malp
vlad no tp
yi top
ty for freezing my lane gp
malp
switch soon
vlad is rly bd
u should be fine
ult
cmoin malp....
u make it look too obivuous
bot lane
try to help mid
invade yi
so he cant get stacks
im fine rengar
help mid
why 1v4?
cmon ghuys
let me carry
:s
i cant
if u all die
ure 0/3..
and we lost 2 turrets
nice
a fed yi
nice
malphite please
i even switched lanes
botlane are u sleeping?
always fun
getting placed in teams like this
always in promos aswell
push lanes..
it sucks we dont have tp
no pressure
i want to win
thnx for fking up my promos
reported
u guys are so bad i cant believe it
elo hell in a nutshell
dude
im the only one in this game
that has done like
anything at all
all u do is
die a
and feed
btw malp ur build is bad
rengar wow
u do 0 damage
worst rengar euw
you belong in bronze
so keep playing
so u drop elo
if all u guys did
was not feed
we would have won
nice flash
reported
malp...
ure 1/8....
always when in promos
my team is bronze 5
looks like it tho
this elo system sucks
pls report rengar and malp for intentional feed
WOOO MALP GOT A KILL
Ik scheld niet, ik zeg alleen dat ze fkn slecht zijn. Ik werd gewoon beetje boos dat ik ALTIJD in mijn promo's met noobs kom, tja, had het niet moeten doen, maar 14 dagen ban? komop, mag hierna lekker ook 80 normals drafts gaan doen. Plat halen gaat em niet worden dus, kan nu meer dan een maand geen ranked spelen.
Aan je chat log te lezen, en het feit dat je al like 100 chat restrictions hebt gehad vind ik dit een goede actie van rito.
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: [MOBA] League of Legends - Deze week patch 5.14

Bericht door Rems »

Je haat me wel he slay a stone, wil je over praten? Ik ben 3 maanden terug 2x chat/rank restrict geweest. Blijkbaar onthouden ze dat voor altijd, je doet 1x fout hoppa gelijk ban.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Dutchnuts
Berichten: 338
Lid geworden op: donderdag 3 april 2014, 19:15

Re: [MOBA] League of Legends - Deze week patch 5.14

Bericht door Dutchnuts »

1v1 him irl
Main
Smurf
Afbeelding Afbeelding
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: [MOBA] League of Legends - Deze week patch 5.14

Bericht door Off-er »

Alleen die chatlog is niet banwaardig, dus ben benieuwd wat je nog meer hebt uitgespookt. Overigens wel heel kinderachtig gedrag, maarja, dat weten we toch al? :wub: :wub: :wub:
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Rems »

Ja, ik weet wel dat ik fout zit, maar ik werd gewoon ff boos dat ik precies weer in mn promos met zulke mensen kom. Ik zit echt al weken op 97/98/99 lp... Wat dus betekent dat wanneer ik mijn promo's verlies, ik 4 van de 5 games moet winnen om in Gold III te komen. Ik ben niet super goed, een winrate van 60-70% lukt me wel maar als ik zelf 8/0 ga en 180 farm heb op 20 min en mijn team zo hard weet te feeden ben ik het echt zat. Die game daarvoor was ook niet heel lief tho, ik was 3de pick en lockte mid in (cho), ik zei dit 3x. De 4de pick lockt vervolgens pantheon mid in... Ik zei toen in het begin van de game 'let me mid or I'll afk'. Ik ga natuurlijk niet afk, maar ik wilde gewoon graag mid omdat het promos is dan kan ik carryen. Ik wachte expres in base met items kopen, maar die panth koop dood leuk sword 3 en loopt naar mid... Dus toen ging ik maar met tegen zin support.

Ik snap zeker dat ik toxic ben, alleen ik heb me 300(?)+ games gewoon prima gedragen, ik ben 2 games toxic en gelijk 14 dagen en 35 ranked restrict wins? Komop zeg, dat tribunal system is echt veel te autistisch reddit cirle jerk gezeik.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Tijmtio
Berichten: 3220
Lid geworden op: zondag 14 juni 2009, 9:57
Oude naam: killer007tij

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Tijmtio »

Tribunal bestaat toch helemaal niet meer?
Afbeelding
Willeem
Berichten: 1320
Lid geworden op: maandag 10 november 2008, 21:00

Re: [MOBA] League of Legends - Deze week patch 5.14

Bericht door Willeem »

Gijs schreef: Zow, ik zie allemaal mensen over hun promo praten, dus laat ik ook maar mijn verhaal delen! Ik was adc samen met een best wel goede Nautilus support. Ik had al vrij vroeg in het begin van de wedstrijd een First Blood! Op naar de volgende promo victory!!!!!!
In- of uitklappen • Afbeelding
Afbeelding
Ik probeer met moeite gold IV te halen( en te blijven/ klimmen) , ondertussen laat jij Swain adc werken in je gold 3 promos. Ik doe toch echt iets fout. :P
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Rems »

Adne
Seizoen 3 Platinum Seizoen 4 Gold
Ik denk eerder dat Adne veel fout doet :mrgreen:

Toegevoegd na 31 seconden:
Tijmtio schreef: Tribunal bestaat toch helemaal niet meer?
Nja, soort van wel nu. Alleen dat beslissen bots of ze je bannen of niet, je krijgt dan een e-mail met effidence.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Off-er »

Hij speelde gewoon een tijdje niet eh :p
Afbeelding
Tijmtio
Berichten: 3220
Lid geworden op: zondag 14 juni 2009, 9:57
Oude naam: killer007tij

Re: [MOBA] League of Legends - Deze week patch 5.14

Bericht door Tijmtio »

Willeem schreef:
Gijs schreef: Zow, ik zie allemaal mensen over hun promo praten, dus laat ik ook maar mijn verhaal delen! Ik was adc samen met een best wel goede Nautilus support. Ik had al vrij vroeg in het begin van de wedstrijd een First Blood! Op naar de volgende promo victory!!!!!!
In- of uitklappen • Afbeelding
Afbeelding
Ik probeer met moeite gold IV te halen( en te blijven/ klimmen) , ondertussen laat jij Swain adc werken in je gold 3 promos. Ik doe toch echt iets fout. :P
Gijs speelt ook wel iets langer hoor :P Gewoon blijven proberen
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Rems »

Off-er schreef: Hij speelde gewoon een tijdje niet eh :p
Kan dat? Kan je een tijdje geen league spelen? Kan me niet voorstellen :mrgreen: achja, zal nu wel moeten met 14 dagen ban. Ach wat zeg ik, ik vraag wel account van een vriend.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gijs
Berichten: 12942
Lid geworden op: zaterdag 10 februari 2007, 8:16
Contacteer:

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Gijs »

Amai ik heb anderhalf jaar geen ranked gedaan hiervoor (tussen season 4 en 5), uiteraard demote je dan gigantisch. Daarvoor had ik ook een periode van 400 matches alleen Swain gepickt nadat ik dus inderdaad platinum was, maar mede door telkens last pick bleef het ook bij gold I.
Afbeelding
Voorheen Ever121
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door elzou »

Pfft zucht denk je nog even snel decisive promo voor het slapen te gaan word je in 18 minuten gestompt .... Was ik maar gaan slapen...
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Gijs
Berichten: 12942
Lid geworden op: zaterdag 10 februari 2007, 8:16
Contacteer:

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Gijs »

Oh man, die objectives voor de derde act. Ik koos Gangplank en je moet 2 keer Brawler Market winnen, vervolgens 750 krakens spenden (!!!) en 15 keer de derde upgrade krijgen op een brawler. Dat is geforceerd ongeveer 17 matches spelen in die gamemode.

Edit: aah het valt wel mee als de tegenstander niet surrendered :P
Afbeelding
Voorheen Ever121
Smartie`
Berichten: 11017
Lid geworden op: dinsdag 19 december 2006, 18:42

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Smartie` »

Gijs schreef: Oh man, die objectives voor de derde act. Ik koos Gangplank en je moet 2 keer Brawler Market winnen, vervolgens 750 krakens spenden (!!!) en 15 keer de derde upgrade krijgen op een brawler. Dat is geforceerd ongeveer 17 matches spelen in die gamemode.

Edit: aah het valt wel mee als de tegenstander niet surrendered :P
Ja 750 is echt te veel, heb niet zo veel zin in die gamemode.. Maar de andere icons heb ik ook, dus zal wel moeten he 8-[
"Kill the boy and let the man be born" - Maester Aemon, A Dance with Dragons
Afbeelding
Sig: sKull | Ava: Stijnn
Gijs
Berichten: 12942
Lid geworden op: zaterdag 10 februari 2007, 8:16
Contacteer:

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Gijs »

Ik heb er nu 5 gespeeld en zit nog niet eens op 1/5 van de tweede challenge zeg maar xd
Afbeelding
Voorheen Ever121
Smartie`
Berichten: 11017
Lid geworden op: dinsdag 19 december 2006, 18:42

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Smartie` »

Maar je moet er eerst 2 winnen voordat je aan de volgende challenge kan beginnen, dus het is nog erger dan ik dacht :-({|= .

Weet niet of ik deze ga halen, want eigenlijk wil ik ook nog ff ranked spelen komende dagen. Moet toch ooit gold halen..
"Kill the boy and let the man be born" - Maester Aemon, A Dance with Dragons
Afbeelding
Sig: sKull | Ava: Stijnn
Gijs
Berichten: 12942
Lid geworden op: zaterdag 10 februari 2007, 8:16
Contacteer:

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Gijs »

Naja het geeft net zoveel IP als normals. Ik probeer het nu snel te halen voordat de queues ongeveer 12 minuten gaan duren.
Afbeelding
Voorheen Ever121
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [MOBA] League of Legends - Deze week patch 5.14

Bericht door Slay a Stone »

Rems schreef: Je haat me wel he slay a stone, wil je over praten? Ik ben 3 maanden terug 2x chat/rank restrict geweest. Blijkbaar onthouden ze dat voor altijd, je doet 1x fout hoppa gelijk ban.
Ik erger mij gewoon kapot aan hypocriete mensen zoals jij.
Afbeelding
Smartie`
Berichten: 11017
Lid geworden op: dinsdag 19 december 2006, 18:42

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Smartie` »

Gijs schreef: Naja het geeft net zoveel IP als normals. Ik probeer het nu snel te halen voordat de queues ongeveer 12 minuten gaan duren.
Zelfde gevoel inderdaad.

Alleen 20 min surrenders zijn jammer, want dan haal ik niet eens een lvl 3 upgrade. Nu in 4 games 145/750 kraken en 2/15 lvl 3
"Kill the boy and let the man be born" - Maester Aemon, A Dance with Dragons
Afbeelding
Sig: sKull | Ava: Stijnn
Plaats reactie