[MOBA] League of Legends

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
arceus
Berichten: 708
Lid geworden op: donderdag 24 februari 2011, 18:26
RS: arceus916 (p2p)
Clan: drunkdragons
Oude naam: p0wnfletcher

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door arceus »

Gijs dit is echt de grootste bs ooit :")
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Rems »

Vind het ook een beetje rare manier van denken. In mijn games wordt mn teammate al helemaal mad als ik zeg dat ie verkeerd build (iemand ging smite ezreal mid in 5.13) ik zei tegen hem dat het nerfed was, 'stfu vi you dont know how to play'. Laat staan wat de reactie was geweest als ik ging 'flamen' :roll:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gijs
Berichten: 12942
Lid geworden op: zaterdag 10 februari 2007, 8:16
Contacteer:

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Gijs »

Slay a Stone schreef: Waarom zou je nog denken dit kunnen we winnen als 1/2 mensen nog alleen maar bezit zijn met afkraken?
Op het moment dat mensen gaan "flamen" realiseer je je als speler juist dat ze deze match willen winnen en dan weet je dat in ieder geval je teamgenoten hun best gaan doen. Dit zorgt ervoor dat je als mindere speler juist gaat realiseren dat het mogelijk is om te gaan winnen, en je dus wel beter je best gaat doen. Het is dan ook naar mijn mening correct om te suggereren dat een speler juist niet alles uit zich heeft gehaald als hij niet optimaal presteert, en het "flamen" hem juist bewust maakt van zijn onderpresteren. Indien zo'n speler vervolgens afk gaat, wat mij een heel uitzonderlijke reactie lijkt, bevestigt dit juist dat hij niet realiseert dat de game nog niet verloren is waardoor flamen er voor zorgt dat hij dus bij de game blijft om te laten zien dat hij wel degelijk iets snapt van het spel.
arceus schreef: Gijs dit is echt de grootste bs ooit :")
Kan je dit onderbouwen met fatsoenlijke argumenten, in plaats van dit enkel als "grootste bs ooit" te bestempelen?
Rems schreef: Vind het ook een beetje rare manier van denken. In mijn games wordt mn teammate al helemaal mad als ik zeg dat ie verkeerd build (iemand ging smite ezreal mid in 5.13) ik zei tegen hem dat het nerfed was, 'stfu vi you dont know how to play'. Laat staan wat de reactie was geweest als ik ging 'flamen' :roll:
Ja in zo'n geval, en ik ben van ook verheugd dat je het aanhaalt zodat ik het als voorbeeld kan gebruiken, is het dus correct om hem te attenderen op zijn faalende build gezien jij als wijze speler dus op de hoogte bent van de recente patch notes. Indien zo'n persoon dergelijke autoriteit niet erkend kan je dit dus duidelijk maken door hem de **** in te schelden zodat hij weet dat je hoger staat in anciënniteit, wat bijvoorbeeld ondersteund kan worden door een betere score dan Ezreal. Juist omdat je in dit geval niet ging flamen is hij in staat om zijn kaart eerder in te zetten, hij snoert je namelijk gelijk de mond door "stfu" te zeggen. Hierdoor geef je indirect aan dat hij eigenlijk boven jou staat en dat hij dus zelf mag bepalen wat hij gaat builden, terwijl dat niet het geval is omdat jij de patch notes wel hebt gelezen. Had je op heb geflamed had dit nog enkele twijfel bij hem gebracht, waardoor jouw autoriteit binnen het team wordt beschermd.

Zo was ik net bijvoorbeeld in de lobby, en ik moest helaas Swain top, wat ik liever niet wil omdat mid gewoon vele malen makkelijker is. Afijn, het maakte niet uit en ik pikte Swain, echter wilde Ezreal die mid was dat ik teleport pakte. Omdat ik Swain top al meerdere malen heb gespeeld weet ik dat ignite mij gewoon beter ligt, wat ik dus laat merken door gelijk op hem te flamen in de chat van de lobby.
StepaCarryME: top mb tp?
Adne: fuck off no
Mensen moeten gewoon weten dat wanneer ze niet fatsoenlijk spelen of te weinig kennis hebben van de game ze niet ineens allerlei dingen kunnen roepen of dingen kunnen claimen.
Afbeelding
Voorheen Ever121
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Slay a Stone »

Gijs schreef:
Slay a Stone schreef: Waarom zou je nog denken dit kunnen we winnen als 1/2 mensen nog alleen maar bezit zijn met afkraken?
Op het moment dat mensen gaan "flamen" realiseer je je als speler juist dat ze deze match willen winnen en dan weet je dat in ieder geval je teamgenoten hun best gaan doen. Dit zorgt ervoor dat je als mindere speler juist gaat realiseren dat het mogelijk is om te gaan winnen, en je dus wel beter je best gaat doen. Het is dan ook naar mijn mening correct om te suggereren dat een speler juist niet alles uit zich heeft gehaald als hij niet optimaal presteert, en het "flamen" hem juist bewust maakt van zijn onderpresteren. Indien zo'n speler vervolgens afk gaat, wat mij een heel uitzonderlijke reactie lijkt, bevestigt dit juist dat hij niet realiseert dat de game nog niet verloren is waardoor flamen er voor zorgt dat hij dus bij de game blijft om te laten zien dat hij wel degelijk iets snapt van het spel.
Terug naar het Nasus verhaal, mij lijkt daar dat Ahri liever wil winnen dan de Flamer. En geef mij is een voorbeeld iemand gaat 0/5 top wat voor dingen zeg je dan tegen ze?
Afbeelding
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door elzou »

Nasus 0-2: please play under tower
Nasus 0-3: play safe
Nasus 0-4: best nasus EUW
Nasus 0-5: fucktard nasus we can sur at 20
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Rems »

Ik haat low-elo nasus spelers, enige wat ze doen is 24/7 top chillen en stacken. TP gebruiken ze alleen om terug in lane te komen, ze maken nooit TP's naar bot of drag. Vooral leuk als je nasus ghost heeft ipv flash, is ie nog meer een easy kill voor de enemy jungler.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Slay a Stone »

elzou schreef: Nasus 0-2: please play under tower
Nasus 0-3: play safe
Nasus 0-4: best nasus EUW
Nasus 0-5: fucktard nasus we can sur at 20
Ja zoiets denk ik ook, ik kan niet geloven dat dit iemand zijn gameplay verbeterd.
Afbeelding
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Yves W »

Als iemand flamet, dan negeer ik ze de hele match. Ga je dus tegen mij flamen, dan geef ik geen zak meer om je en dan zal de teamplay een stuk slechter zijn, vaker resulterend in een loss.
Afbeelding
Dboy

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Dboy »

Dit bericht is op verzoek van de auteur verwijderd
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Simon` »

Gijs schreef:
Slay a Stone schreef: Waarom zou je nog denken dit kunnen we winnen als 1/2 mensen nog alleen maar bezit zijn met afkraken?
Op het moment dat mensen gaan "flamen" realiseer je je als speler juist dat ze deze match willen winnen en dan weet je dat in ieder geval je teamgenoten hun best gaan doen. Dit zorgt ervoor dat je als mindere speler juist gaat realiseren dat het mogelijk is om te gaan winnen, en je dus wel beter je best gaat doen. Het is dan ook naar mijn mening correct om te suggereren dat een speler juist niet alles uit zich heeft gehaald als hij niet optimaal presteert, en het "flamen" hem juist bewust maakt van zijn onderpresteren. Indien zo'n speler vervolgens afk gaat, wat mij een heel uitzonderlijke reactie lijkt, bevestigt dit juist dat hij niet realiseert dat de game nog niet verloren is waardoor flamen er voor zorgt dat hij dus bij de game blijft om te laten zien dat hij wel degelijk iets snapt van het spel.
arceus schreef: Gijs dit is echt de grootste bs ooit :")
Kan je dit onderbouwen met fatsoenlijke argumenten, in plaats van dit enkel als "grootste bs ooit" te bestempelen?
Rems schreef: Vind het ook een beetje rare manier van denken. In mijn games wordt mn teammate al helemaal mad als ik zeg dat ie verkeerd build (iemand ging smite ezreal mid in 5.13) ik zei tegen hem dat het nerfed was, 'stfu vi you dont know how to play'. Laat staan wat de reactie was geweest als ik ging 'flamen' :roll:
Ja in zo'n geval, en ik ben van ook verheugd dat je het aanhaalt zodat ik het als voorbeeld kan gebruiken, is het dus correct om hem te attenderen op zijn faalende build gezien jij als wijze speler dus op de hoogte bent van de recente patch notes. Indien zo'n persoon dergelijke autoriteit niet erkend kan je dit dus duidelijk maken door hem de **** in te schelden zodat hij weet dat je hoger staat in anciënniteit, wat bijvoorbeeld ondersteund kan worden door een betere score dan Ezreal. Juist omdat je in dit geval niet ging flamen is hij in staat om zijn kaart eerder in te zetten, hij snoert je namelijk gelijk de mond door "stfu" te zeggen. Hierdoor geef je indirect aan dat hij eigenlijk boven jou staat en dat hij dus zelf mag bepalen wat hij gaat builden, terwijl dat niet het geval is omdat jij de patch notes wel hebt gelezen. Had je op heb geflamed had dit nog enkele twijfel bij hem gebracht, waardoor jouw autoriteit binnen het team wordt beschermd.

Zo was ik net bijvoorbeeld in de lobby, en ik moest helaas Swain top, wat ik liever niet wil omdat mid gewoon vele malen makkelijker is. Afijn, het maakte niet uit en ik pikte Swain, echter wilde Ezreal die mid was dat ik teleport pakte. Omdat ik Swain top al meerdere malen heb gespeeld weet ik dat ignite mij gewoon beter ligt, wat ik dus laat merken door gelijk op hem te flamen in de chat van de lobby.
StepaCarryME: top mb tp?
Adne: fuck off no
Mensen moeten gewoon weten dat wanneer ze niet fatsoenlijk spelen of te weinig kennis hebben van de game ze niet ineens allerlei dingen kunnen roepen of dingen kunnen claimen.
Of je zegt I feel more comfortable playing with ignite, LOL, wat een onzin dit, je gedraagt je enkel als een klein kind zo.
Afbeelding
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Joa »

Net Gijs z'n bericht gelezen. Hij is gewoon aan het trollen lol. Klinkt niet echt serieus dat.
Gijs
Berichten: 12942
Lid geworden op: zaterdag 10 februari 2007, 8:16
Contacteer:

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Gijs »

Afbeelding

Maar even ter zake, wordt die username lijst in het begin nog bijgehouden? Lijkt me tof om weer eens een ranked team te starten voor de fun.
Afbeelding
Voorheen Ever121
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Off-er »

Ik update 't meestal jaarlijks. Volgend jaar maak ik er rank van vorige season van :p
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Rems »

Gijs schreef:
In- of uitklappen • Afbeelding
Afbeelding
Maar even ter zake, wordt die username lijst in het begin nog bijgehouden? Lijkt me tof om weer eens een ranked team te starten voor de fun.
Nah, ltf spelers zijn te slecht he dan ga ik ze alleen maar flamen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Kaaskop
Berichten: 2371
Lid geworden op: zondag 4 april 2010, 17:40
RS: Me Gusta (OSRS)
Oude naam: iPure

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Kaaskop »

Gijs schreef:
In- of uitklappen • Afbeelding
Afbeelding
Maar even ter zake, wordt die username lijst in het begin nog bijgehouden? Lijkt me tof om weer eens een ranked team te starten voor de fun.
Ik wil wel :)
Afbeelding
Timo
Berichten: 3864
Lid geworden op: vrijdag 20 november 2009, 16:54
RS: RS Above IRL (OSRS)

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Timo »

Ik wil er ook wel bij gijs :P
arceus
Berichten: 708
Lid geworden op: donderdag 24 februari 2011, 18:26
RS: arceus916 (p2p)
Clan: drunkdragons
Oude naam: p0wnfletcher

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door arceus »

Mij lijkt het wel leuk!
Afbeelding
Job
Berichten: 1390
Lid geworden op: vrijdag 22 oktober 2010, 15:16
RS: Jeod (p2p)
Clan: ELlTE
Oude naam: Job pls

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Job »

Mij lijkt het ook wel wat. :P
Thx J0rn.
Afbeelding
Aphex
Berichten: 3806
Lid geworden op: vrijdag 28 november 2014, 16:14
Oude naam: linkerteelbal

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Aphex »

Ik heet Embrionyc
Plat 2
Super knap
Do I have a life, or am I just living?
System
Berichten: 31
Lid geworden op: donderdag 29 januari 2015, 20:10

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door System »

Iemand zin in een grapje?
Afbeelding
Plaats reactie