Nieuwe organisatoren

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Glenn.
Berichten: 7944
Lid geworden op: woensdag 18 oktober 2006, 22:09
Clan: Eternity
Oude naam: Glenndebang

Re: Nieuwe organisatoren

Bericht door Glenn. »

Vroeger was het de 'bom' om EO te zijn. Wekelijks evenementen met minimaal 10 man die naar het evenement kwamen. Dung evenementen met 20 man, waar een aantal teams werden gemaakt of gezellig naar Corp gaan. Ook werd er lekker Bandos gekild of Maple's cutten. Toen was er nog vraag naar, omdat Lunagang nog groot, gezellig & actief was.

Maar doordat de meeste mensen die Runescapen in hun eigen clan zitten of in een clan zitten en goede mates hebben, gaan ze vaker duo of trio naar een evenement. Ook doe je tegenwoordig WC lekker afk en zit je een serie te kijken. Maten waarmee je pvm'd of mee doet dungen heb je op app en ken je soms ookal IRL.

De vraag is de afgelopen jaren dus afgenomen. Nu proberen de EO's het met 3/4 evenementen wel goed op de rails te houden, een paar evenementen die goed lopen.

Rs3: Durf ik even niet over te spreken!

OSRS: Als je gaat kijken naar de actieve mensen die 07 spelen via blogs en algemeen, kun je stellen dat vele in clans zitten en high lvl zijn. Meestal zijn deze personen ook zo in RS geïntegreerd, dat zei ook weten wat wel/niet kan worden gedaan met een groep. High lvl's zie ik geen Corp doen met mensen van combat 90. Dit werd vroeger wel gedaan, omdat dit fun en leuk was. Nu zijn we ouder en willen ze dit niet meer.


Daarbij komt nog dat er op dit moment weinig vraag is naar evenementen, waarna je er 4 aanneemt, waarmee je hoopt het gat om te vullen wat je op dit moment hebt. De vraag is alleen of dit niet te veel is, omdat je anders elkaar in de weg gaat lopen. Veel Runescapers hebben toch s'avonds in de weekenden tijd en door de week zitten ze meer op de AFK skills.



Iniedergeval is dit mijn mening en wil iedereen ook het voordeel van de twijfel geven en wens ze succes! :)
AfbeeldingOnderwaeg heb ik meej zelf verteld
Ut waas neet mier als un blaad dat velt
Soms is 't beater iets moeis te verleeze.
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad.
Auto,Vliegtuug , een Trein een boewt.


De mooiste citaten van Rowwen Heze <'3 Love Him <'3
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Nieuwe organisatoren

Bericht door Tristan »

Slay a Stone schreef: Maar misschien is de vraag naar evenementen ook gewoon afgenomen en moet je dat accepteren i.p.v. meer mensen aannemen?
Niet alle soorten evenementen trekken veel mensen, zoals ze dat vroeger misschien wel deden. De penguintour trok nu bijvoorbeeld maar drie mensen tenzij je vroeger een hele groep had. Echter zijn er ook evenementen waar nog wel degelijk mensen geïnteresseerd in zijn. Competities zoals: Le Tour de Runescape, Skill of the Week en Team vs Team Skill Challenge! lijken wel altijd wel populair te zijn. Misschien moeten er meer evenementen in een competitie-format komen?

De algemene belangstelling naar allerlei evenementen is inderdaad denk ik véél minder dan vroeger, maar toch zijn er pieken te vinden. Het is ook aan de EO's om te kijken wat aanslaat en daarop in te spelen.
Laatst gewijzigd door Tristan op woensdag 19 augustus 2015, 23:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Glenn.
Berichten: 7944
Lid geworden op: woensdag 18 oktober 2006, 22:09
Clan: Eternity
Oude naam: Glenndebang

Re: Nieuwe organisatoren

Bericht door Glenn. »

Tristan schreef:
Slay a Stone schreef: Maar misschien is de vraag naar evenementen ook gewoon afgenomen en moet je dat accepteren i.p.v. meer mensen aannemen?
Niet alle soorten evenementen trekken veel mensen, zoals ze dat vroeger misschien wel deden. De penguintour trok nu bijvoorbeeld maar drie mensen tenzij je vroeger een hele groep had. Echter zijn er ook evenementen waar nog wel degelijk mensen geïnteresseerd in zijn. Competities zoals: Le Tour de Runescape, Skill of the Week en Team vs Team Skill Challenge! lijken wel altijd wel populair te zijn. Misschien moeten er meer evenementen in een competitie-format komen?

De algemene belangstelling naar allerlei evenementen is inderdaad denk ik véél minder dan vroeger, maar toch zijn er nog wel bepaalde soorten evenementen die wél blijken aan te slaan. Het is ook aan de EO's om te kijken wat aanslaat en daarop in te spelen.
Dat zijn evenementen waar mensen individueel punten en exp's kunnen krijgen. Ook ga je hier met een 'groep' vrienden tegen elkaar de strijd aan zonder dat je met 'onbekende' moet spelen. Er zijn inderdaad evenementen die blijven aanslaan, maar zijn 4 nieuwe Eo's niet te voortvarend?
AfbeeldingOnderwaeg heb ik meej zelf verteld
Ut waas neet mier als un blaad dat velt
Soms is 't beater iets moeis te verleeze.
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad.
Auto,Vliegtuug , een Trein een boewt.


De mooiste citaten van Rowwen Heze <'3 Love Him <'3
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Nieuwe organisatoren

Bericht door Gio »

We hadden sowieso mensen nodig voor Old School evenementen. Daar hadden we al mensen voor gevraagd zoals Tristan al zei, maar ze konden niet. Dus daardoor hadden we besloten dat we met sollicitaties gingen werken, dat ze niet actief waren op het forum zijn omdat ze een forum account hadden aangemaakt om te kunnen solliciteren kunnen we zelf ook niks aan doen. Hun sollicitaties waren veel beter dan de troll sollicitaties die we binnen hebben gekregen, wij hebben de volle vertrouwen in dat het goed met ze gaat met steun van ons (oudere eo's).
Afbeelding
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Nieuwe organisatoren

Bericht door Tristan »

Glenn. schreef:
Tristan schreef:
Slay a Stone schreef: Maar misschien is de vraag naar evenementen ook gewoon afgenomen en moet je dat accepteren i.p.v. meer mensen aannemen?
Niet alle soorten evenementen trekken veel mensen, zoals ze dat vroeger misschien wel deden. De penguintour trok nu bijvoorbeeld maar drie mensen tenzij je vroeger een hele groep had. Echter zijn er ook evenementen waar nog wel degelijk mensen geïnteresseerd in zijn. Competities zoals: Le Tour de Runescape, Skill of the Week en Team vs Team Skill Challenge! lijken wel altijd wel populair te zijn. Misschien moeten er meer evenementen in een competitie-format komen?

De algemene belangstelling naar allerlei evenementen is inderdaad denk ik véél minder dan vroeger, maar toch zijn er nog wel bepaalde soorten evenementen die wél blijken aan te slaan. Het is ook aan de EO's om te kijken wat aanslaat en daarop in te spelen.
Dat zijn evenementen waar mensen individueel punten en exp's kunnen krijgen. Ook ga je hier met een 'groep' vrienden tegen elkaar de strijd aan zonder dat je met 'onbekende' moet spelen. Er zijn inderdaad evenementen die blijven aanslaan, maar zijn 4 nieuwe Eo's niet te voortvarend?
Ik zal gelijk zeggen dat ik niet de spokesman ben voor EO's, het was hun beslissing om het op deze manier te doen. Maar de redenatie zal wel ergens in de lijnen liggen dat nieuwe EO's een verfrissende kijk op evenementen kunnen hebben en het voormalige team gewoon te kort schoot. :P
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Glenn.
Berichten: 7944
Lid geworden op: woensdag 18 oktober 2006, 22:09
Clan: Eternity
Oude naam: Glenndebang

Re: Nieuwe organisatoren

Bericht door Glenn. »

Tristan schreef:
Glenn. schreef:
Tristan schreef:
Slay a Stone schreef: Maar misschien is de vraag naar evenementen ook gewoon afgenomen en moet je dat accepteren i.p.v. meer mensen aannemen?
Niet alle soorten evenementen trekken veel mensen, zoals ze dat vroeger misschien wel deden. De penguintour trok nu bijvoorbeeld maar drie mensen tenzij je vroeger een hele groep had. Echter zijn er ook evenementen waar nog wel degelijk mensen geïnteresseerd in zijn. Competities zoals: Le Tour de Runescape, Skill of the Week en Team vs Team Skill Challenge! lijken wel altijd wel populair te zijn. Misschien moeten er meer evenementen in een competitie-format komen?

De algemene belangstelling naar allerlei evenementen is inderdaad denk ik véél minder dan vroeger, maar toch zijn er nog wel bepaalde soorten evenementen die wél blijken aan te slaan. Het is ook aan de EO's om te kijken wat aanslaat en daarop in te spelen.
Dat zijn evenementen waar mensen individueel punten en exp's kunnen krijgen. Ook ga je hier met een 'groep' vrienden tegen elkaar de strijd aan zonder dat je met 'onbekende' moet spelen. Er zijn inderdaad evenementen die blijven aanslaan, maar zijn 4 nieuwe Eo's niet te voortvarend?
Ik zal gelijk zeggen dat ik niet de spokesman ben voor EO's, het was hun beslissing om het op deze manier te doen. Maar de redenatie zal wel ergens in de lijnen liggen dat nieuwe EO's een verfrissende kijk op evenementen kunnen hebben en het voormalige team gewoon te kort schoot. :P
Maar nemen de actieve leden van LTF, die OSRS spelen en allang op het forum zitten dingen aan van nieuwe onbekende Lunagangers, die alleen actief zijn in Lunatip? Ik geef het geen go, omdat er altijd al een vorm is van 'O die is bekend, ik ga maar.'
AfbeeldingOnderwaeg heb ik meej zelf verteld
Ut waas neet mier als un blaad dat velt
Soms is 't beater iets moeis te verleeze.
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad.
Auto,Vliegtuug , een Trein een boewt.


De mooiste citaten van Rowwen Heze <'3 Love Him <'3
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Nieuwe organisatoren

Bericht door Joa »

Tristan schreef: Ik snap wel waarom sommige vraagtekens zetten omdat ze nog niet op het forum actief waren, alleen men moet wel snappen dat EO gewoon z'n gat lag en dat nieuw bloed hard nodig was. Sollicitaties waren geen vetpot, de helft alleen al bestonden uit troll-berichten. Er was al geprobeerd om mensen zelf uit te kiezen van het forum, maar dat leverde ook geen resultaten op. Als LTF zelf niet veel oplevert dan moet er ook gekeken of mensen buiten LTF. Ik ben niet meer dan dankbaar naar de mensen toe die bereid zijn speciaal een LTF account aanmaken om ons te helpen met evenementen. Het zijn dan geen popidolen hier, maar zonder hen hadden we niemand.
Mijn sollicitatie was geen troll. Dat was gewoon een kort en krachtig bericht. Heel erg fijn dat die kids een lange sollicitatiebrief sturen alsof ze voor een serieuze job in de running zijn, maar had je mij EO gemaakt had je nu gewoon een EO die iets deed. Die heb je hier niet vaak. :lol:
Laatst gewijzigd door Joa op woensdag 19 augustus 2015, 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Nieuwe organisatoren

Bericht door Tristan »

Glenn. schreef:
Tristan schreef:
Glenn. schreef:
Tristan schreef:
Slay a Stone schreef: Maar misschien is de vraag naar evenementen ook gewoon afgenomen en moet je dat accepteren i.p.v. meer mensen aannemen?
Niet alle soorten evenementen trekken veel mensen, zoals ze dat vroeger misschien wel deden. De penguintour trok nu bijvoorbeeld maar drie mensen tenzij je vroeger een hele groep had. Echter zijn er ook evenementen waar nog wel degelijk mensen geïnteresseerd in zijn. Competities zoals: Le Tour de Runescape, Skill of the Week en Team vs Team Skill Challenge! lijken wel altijd wel populair te zijn. Misschien moeten er meer evenementen in een competitie-format komen?

De algemene belangstelling naar allerlei evenementen is inderdaad denk ik véél minder dan vroeger, maar toch zijn er nog wel bepaalde soorten evenementen die wél blijken aan te slaan. Het is ook aan de EO's om te kijken wat aanslaat en daarop in te spelen.
Dat zijn evenementen waar mensen individueel punten en exp's kunnen krijgen. Ook ga je hier met een 'groep' vrienden tegen elkaar de strijd aan zonder dat je met 'onbekende' moet spelen. Er zijn inderdaad evenementen die blijven aanslaan, maar zijn 4 nieuwe Eo's niet te voortvarend?
Ik zal gelijk zeggen dat ik niet de spokesman ben voor EO's, het was hun beslissing om het op deze manier te doen. Maar de redenatie zal wel ergens in de lijnen liggen dat nieuwe EO's een verfrissende kijk op evenementen kunnen hebben en het voormalige team gewoon te kort schoot. :P
Maar nemen de actieve leden van LTF, die OSRS spelen en allang op het forum zitten dingen aan van nieuwe onbekende Lunagangers, die alleen actief zijn in Lunatip? Ik geef het geen go, omdat er altijd al een vorm is van 'O die is bekend, ik ga maar.'
Dat lijkt me de grootste onzin ooit. Ik betwijfel ten zeerste of mensen speciaal niet naar evenementen komen omdat de EO iemand is die zij niet persoonlijk kennen. Evenementen zijn altijd georganiseerd door officiële EO's hier, niet iedereen die ooit op een evenement is gekomen zal vriendjes met die EO zijn geweest of hem/haar persoonlijk kennen. Als er echt mensen zijn die denken "O die persoon zit niet lang genoeg op LTF dus ik wil niks van hem hebben" hebben ze gewoon een ego probleem als je het mij vraagt.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Nieuwe organisatoren

Bericht door Kweet Vaniks »

@Glenn Normaliter zouden we drie EO's aannemen. Aangezien Zee Koe heeft besloten om het evenemententeam te verlaten hebben we niet drie, maar vier organisatoren aangenomen. Daarbij komt dat Ingewel nu ook niet meer in het team zit, ook al deed hij niet zo heel veel meer de afgelopen maanden. Door dus meerdere EO's aan te nemen hopen wij op een vaste stroom van evenementen waardoor mensen realiseren dat het toch wel leuk kan zijn om met elkaar schatten te zoeken (voorbeeld!) en het zeer gezellig te hebben. De bezoekersaantallen zijn de afgelopen tijd dramatisch, en dat komt ook vooral door punten die je zelf aan gaf, zoals dat mensen bijvoorbeeld met vrienden naar God Wars gaan i.p.v met Lunagang.
Slay a Stone schreef:Maar misschien is de vraag naar evenementen ook gewoon afgenomen en moet je dat accepteren i.p.v. meer mensen aannemen?
In plaats van het in een negatief daglicht te stellen kan je het ook positief bekijken: Evenementen worden inderdaad slecht bezocht zoals ik net aangaf, maar daar proberen wij dus een verandering in te brengen met meerdere organisatoren en een constante stroom van evenementen. RS gaat langzaam maar zeker dood, en dat heeft dus ook effect op de evenementen.
Joa schreef:Mijn sollicitatie was geen troll. Dat was gewoon een kort en krachtig bericht. Heel erg fijn dat die kids een lange sollicitatiebrief sturen alsof ze voor een serieuze job in de running zijn, maar had je mij EO gemaakt had je nu gewoon een EO die iets deed. Die heb je hier niet vaak. :lol:
Zoals ik eerder aangaf, stop met het vooroordelen van mensen als je niet eens een idee hebt wie ze zijn. Geef deze jongens gewoon een kans om zich te bewijzen. Als je nou een niet zo kinderachtig was altijd dan had je wellicht een kans gehad op een plekje in het EO team.
Ruthless schreef:'actief in FC' nogsteeds heb ik hem nog nooit gezien, toevallig toen ik vanmiddag ging kijken stond zijn naam inderdaad wel in het lijstje van de cc maar ik heb hem nog nooit zien praten
Ik zie jou anders ook weinig tot niet in de FC, wellicht moet je oordelen op basis van feiten i.p.v het moment waarop je toevallig de FC joinde. Je hoeft ook niet continue aan een lopende band door te praten, zijn aanwezigheid is te merken als je in de FC zit en dat is dus prima.


Nog even wat dingen op een rijtje, aangezien in mijn privéberichten bleek dat er vragen waren rondom de functie van EO:
  • Een EO hoeft geen forumkennis te hebben omdat hij/zij permissies in het forumdeel evenementen heeft. Deze dienen enkel om berichten naar het privéarchief te verplaatsen en berichten te sluiten indien nodig.
  • Een EO is geen moderator.
  • EO's hebben een kleurtje die dient als herkenning dat hij/zij een organisator is.
Mochten er verder nog vragen zijn over de EO functie, gelieve mij dan een privébericht te sturen. Verder lijkt het me handig als we het hierbij gewoon laten en eerst maar eens afwachten tot ze de kans gehad hebben om zichzelf te bewijzen.
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Nieuwe organisatoren

Bericht door Joa »

Moet je mijn suggesties even hebben als serieuze wannabe EO die snapt hoe je in 2015 een event moet hosten? Ik weet toch dat er niks mee gebeurd omdat dit forum nog meer vastgeroest zit dan mijn fiets, en die is echt oud man geloof me.
  • Verplaats dat hele forumdeel naar een plek waar mensen dagelijks kijken. Die 2-3 vaste evenementen kunnen makkelijk stickies zijn in algemeen. Geen kat gaat nog speciaal opzoeken of er evenementen zijn.
  • "Klassementen". Denk je echt dat er nog iemand serieus wekenlang moeite gaat doen op RS speciaal voor een evenement op Lunagang? Misschien een enkeling maar nooit genoeg volk om een serieus evenement te hosten. Als je iets met een klassement doet, dan maximum gedurende de 2 dagen in het weekend omdat dan, zoals iemand hier al aanhaalde, de meeste mensen wel eens iets anders willen doen dan afk'en.
  • "Inschrijven". Mensen die zich serieus gaan inschrijven om aan een evenement dat over 2 weken plaats vindt deel te nemen mankeren of hebben tijd teveel. Misschien dat jullie denken dat de lijst met inschrijvingen op die manier langer wordt en dat er meer mensen komen, maar die tijd is al wel voorbij gok ik.
    Post gewoon op een donderdag een topic als je vrijdag een evenement host, of op vrijdag als je zaterdag gaat. Dan zit het bij de meeste mensen nog vers in het geheugen waardoor ze de dag erna wel meewillen. Niemand 'plant' 2 weken vooruit op RS.
  • Dus gewoon in het algemeen. Maak het allemaal niet zo serieus maar focus gewoon op een groep mensen samenkrijgen om iets te doen. Erg stoer dat je 5 Hall of Fame's maakt en dat je topic een prijs voor lay-out zou kunnen krijgen, maar daar draait het dus niet om. Niemand bekijkt die Hall of Fame nog, daar zijn Lunagang en RS gewoon niet meer actief genoeg voor.

Je mag negeren wat ik hier zeg maar ik meen serieus dat ik een betere EO was geweest dan iemand die gewoon 100% dezelfde dingen gaat doen als de afgelopen jaren. Veel mis kan je er niet mee doen want echt slechter dan het nu gaat kan het toch niet he. :bier:

Lunagang is al lang geen grote community meer, maar jullie behandelen het nog steeds als iets groot terwijl het ondertussen gewoon een klein groepje mensen met dezelfde hobby is. Zolang je dat niet snapt en er niks aan doet gaat het jullie jammer genoeg niet lukken.
Laatst gewijzigd door Joa op woensdag 19 augustus 2015, 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Nieuwe organisatoren

Bericht door Tristan »

Joa met een nuttige inbreng. Dat ik die dag nog mag meemaken...
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Nieuwe organisatoren

Bericht door Joa »

Tristan schreef: Joa met een nuttige inbreng. Dat ik die dag nog mag meemaken...
:bier:
Gebruikersavatar
Gratus
Berichten: 173
Lid geworden op: woensdag 29 oktober 2008, 17:32
RS: Gratus (p2p)
Clan: Zer0 PvM

Re: Nieuwe organisatoren

Bericht door Gratus »

Iedereen kan nog steeds zelf een event organiseren ipv te klagen :D
Ik ben inderdaad niet super actief op dit forum, maar dat is volgens mij geen vereiste om een EO te worden. Ervaring doe je niet op door een forum vol te spammen.
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Nieuwe organisatoren

Bericht door Joa »

Gratus schreef: Iedereen kan nog steeds zelf een event organiseren ipv te klagen :D
Ik ben inderdaad niet super actief op dit forum, maar dat is volgens mij geen vereiste om een EO te worden. Ervaring doe je niet op door een forum vol te spammen.
Ja kijk we kennen elkaar niet eens en je vindt al dat ik spam! Geen goed begin he vriend. :(
Gebruikersavatar
Gratus
Berichten: 173
Lid geworden op: woensdag 29 oktober 2008, 17:32
RS: Gratus (p2p)
Clan: Zer0 PvM

Re: Nieuwe organisatoren

Bericht door Gratus »

Joa schreef:
Gratus schreef: Iedereen kan nog steeds zelf een event organiseren ipv te klagen :D
Ik ben inderdaad niet super actief op dit forum, maar dat is volgens mij geen vereiste om een EO te worden. Ervaring doe je niet op door een forum vol te spammen.
Ja kijk we kennen elkaar niet eens en je vindt al dat ik spam! Geen goed begin he vriend. :(
Waar zeg ik dat je spam? Lol
Ik zeg gewoon dat Posts op een forum niets te maken hebben met hoe goed/slecht een EO is. Het gaat hier over inzet/motivatie/ervaring,..
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40382
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Nieuwe organisatoren

Bericht door Daan »

Posts op het forum geven een meer dan redelijk beeld over hoe de persoon in kwestie ook echt is. We weten helemaal niets van je. Misschien ben je wel een heel naar persoon.
Ex-gebruiker 1440
Berichten: 18446
Lid geworden op: zondag 28 mei 2006, 21:24

Re: Nieuwe organisatoren

Bericht door Ex-gebruiker 1440 »

het helpt ook niet als alle leuke mensen van het forum en de chat verbannen worden :?
Glenn.
Berichten: 7944
Lid geworden op: woensdag 18 oktober 2006, 22:09
Clan: Eternity
Oude naam: Glenndebang

Re: Nieuwe organisatoren

Bericht door Glenn. »

Daan schreef: Posts op het forum geven een meer dan redelijk beeld over hoe de persoon in kwestie ook echt is. We weten helemaal niets van je. Misschien ben je wel een heel naar persoon.
AfbeeldingOnderwaeg heb ik meej zelf verteld
Ut waas neet mier als un blaad dat velt
Soms is 't beater iets moeis te verleeze.
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad.
Auto,Vliegtuug , een Trein een boewt.


De mooiste citaten van Rowwen Heze <'3 Love Him <'3
Ex-gebruiker 1440
Berichten: 18446
Lid geworden op: zondag 28 mei 2006, 21:24

Re: Nieuwe organisatoren

Bericht door Ex-gebruiker 1440 »

moet wel hij studeert in leuven :?
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Nieuwe organisatoren

Bericht door Kweet Vaniks »

Als men nog wat te klagen heeft over de nieuwe EO's stuur me dan maar een privébericht i.p.v hier. Geef die jongens eens een kans en stop met het vooroordelen.
Plaats reactie