[MOBA] League of Legends

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Joa »

Misschien dat soort met luck zonder afk's in het team dat elke game carried wordt en met luck in gold komt ofzo.
Paulus
Berichten: 2357
Lid geworden op: dinsdag 2 maart 2010, 16:54

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Paulus »

alweer silver, gewoon geen echte trolls gehad voor 10 games op rij, gaat wel lekker dan.

Dynamic queue is op zich wel nice, vooral dat je gewoon 2 picks maakt en je dan daar aan wordt gehouden. Vooral op de elo waar ik momenteel zit zijn veel trolls die echt gaar doen af en toe als ze moeten suppen. Soms wel effe wennen om alles te vinden maar dat komt wel.
hoi
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Slay a Stone »

Ik vind het ook wel prima, 3 puntjes die ik jammer vind is dat rito te hard probeert er voor te zorgen dat je de hele champion select niet afk gaat (zelf locken, client popt niet up als je champion moet kiezen), enemy ziet de prefered champion die je wil gaan spelen, ik vind dat dit alleen zichtbaar moet zijn voor je eigen team (maybe ben je mid en top vraagt of je voor hem wil picken dan weet de enemy al wie je mid gaat). En als laatste vind ik dat je meer kans moet hebben op je nr 1 prefered role, ik krijg bijna nooit mid :(
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18645
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Ricc »

Slay a Stone schreef:Ik vind het ook wel prima, 3 puntjes die ik jammer vind is dat rito te hard probeert er voor te zorgen dat je de hele champion select niet afk gaat (zelf locken, client popt niet up als je champion moet kiezen), enemy ziet de prefered champion die je wil gaan spelen, ik vind dat dit alleen zichtbaar moet zijn voor je eigen team (maybe ben je mid en top vraagt of je voor hem wil picken dan weet de enemy al wie je mid gaat). En als laatste vind ik dat je meer kans moet hebben op je nr 1 prefered role, ik krijg bijna nooit mid :(
Enemy ziet je prefered pick niet hoor.
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Slay a Stone »

Zodra je moet kiezen doet rito automatisch je prefered champion selecteren, die ziet de enemy.
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Rems »

Vind die nieuwe champ select maar niks. Een one trick pony zijn wordt nu alleen maar aangemoedigd, waarom 5 roles spelen als 1 ook gewoon kan? tja,

Toegevoegd na 4 minuten en 41 seconden:
Ook zat ik net met iemand van Silver 5 en Platinum 4 in de game, gj rito.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18645
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Ricc »

Rems schreef:Vind die nieuwe champ select maar niks. Een one trick pony zijn wordt nu alleen maar aangemoedigd, waarom 5 roles spelen als 1 ook gewoon kan? tja,

Toegevoegd na 4 minuten en 41 seconden:
Ook zat ik net met iemand van Silver 5 en Platinum 4 in de game, gj rito.
Dat is juist de bedoeling.... Het is namelijk zeer logisch dat iemand heel goed is in 1 role dan average in vijf roles.. Ik zelf zie namelijk niet in waarom ik bijvoorbeeld ADC en Top moet kunnen puur omdat een champ select order mij forceert in dergelijke role. Daarom ook dat spelers in LCS teams ook niet roteren in hun roles.

(Een one trick pony is overigens een speler die maar 1 champion (kan) spelen)
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Rems »

Ging 2/0 in placements, het ziet er nu naar uit dat ik 2/8 ga. Heb echt moeilijke slechte teams de hele tijd en ben vet titled maar het boeit me geen fuck, kom toch bronze of ik nou win of niet.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Paulus
Berichten: 2357
Lid geworden op: dinsdag 2 maart 2010, 16:54

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Paulus »

ken het gevoel, maar dat had ik vanaf het begin. Ik snap dat mensen af en toe zeggen dat als je altijd in een slecht team zit je eigenlijk naar jezelf moet kijken, maar ik had gewoon een gigantische troll streak. En nu pak een beet 5 games na mn placements zit ik gewoon met normale teams. Kijk er gaat wel is iemand 0-4 na 15 mins, maar dat is nog op te vangen. Had in die 5 games ook iemand die 0-17 ging samen met een 0-13 supp. Ja dat werd een surrender op 20 mins. Er is dan ook gewoon helemaal niks wat je eigenlijk er aan kan doen.

Maar met dynamic queue heb je minder mensen die zeggen dat ze geen supp gaan ofzo, je hebt meestal wel een fatsoenlijk team. Was wel ff wennen eerste paar keren, maar mooie verbetering.

Verder kan je verwachten dat je brons komt als je lager was dan goldv. Of je moet mazzel hebben, maar over het algemeen is het gewoon tilten.
hoi
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Rems »

Ik was gold 3 en kwam in silver 3 met 3/7. Denk dat ik niet veel hoger was geworden als ik mn placements wel had gedaan, beetje random dit.

Toegevoegd na 16 seconden:
nu kan ik weer lekker door silver climben thnx rito.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Slay a Stone »

Maar dan met high mmr en waarschijnlijk division skipping, niet zo huilen pls.
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Rems »

Ik heb 3 wins en 7 losses, denk niet dat mn mmr hoog is. En ik ben best noob want ik kan geen silver games solo carryen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Slay a Stone »

Als je vorig seizoen gold/plat was en nu in silver komt heb je echt geen silver mmr, alleen als je in gold zat met silver mmr.
Afbeelding
Dieselpker
Berichten: 11651
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Dieselpker »

5/5 met dynamic queue placements, silver I. Vorig season gold III met 14 games played. Ik vind t prima.
FEYENOORD ROTTERDAM
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door elzou »

Ik heb vakantie ik wil spelen maar nu gaat dat downloaden zo sloom!
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Slay a Stone »

Het is zo pijnlijk om FNC games te zien :(
Afbeelding
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door elzou »

Slay a Stone schreef:Het is zo pijnlijk om FNC games te zien :(
Wat dan? Heb vandaag niet kunnen kijken.

Vind Spirit een van de slechtste Junglers in EU.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Rems »

Ze verloren bijna van Splyce (?), een bottom tier team in de lcs.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Slay a Stone »

elzou schreef:
Slay a Stone schreef:Het is zo pijnlijk om FNC games te zien :(
Wat dan? Heb vandaag niet kunnen kijken.

Vind Spirit een van de slechtste Junglers in EU.
Er is gewoon geen shotcalling, soms pakt de enemy 2 free towers terwijl FNC alleen maar kijkt, Spirit is super vaak out of position en door communicating issues zijn teamfights zo sloppy, ze hadden eergister tegen een adc comp lissandra en malphite, goede combo tegen adcs, maar er was geen 1 moment waarbij febiven en gamsu tegelijkertijd in gingen, waardoor ze 1 voor 1 dood gingen.
Febiven speelt ook gewoon niet zoals hij vorig jaar speelde. Ik denk dat tegelijkertijd goed spelen en shotcallen teveel voor hem is.
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Rems »

Noxiak shotcalld volgensmij, maar febiven speelt ook super slecht inderdaad. Hij chocked gewoon veel omdat er nu veel van hem verwacht wordt, rekkles doet nog wel oké maar ze spelen te veel soloq style.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie