'Suggesties' archief?

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40371
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: 'Suggesties' archief?

Bericht door Daan »

Neite schreef:
J oey schreef:Laten we het maken van nieuwe topics dan ook maar gelijk toestaan en het subforum 'Suggesties' noemen.
Dit is inderdaad best wel een goed idee, je verliest er niets bij.
Tjonge, moet het nog duidelijker?

Suggesties is gesloten omdat het letterlijk niemand iets boeide, en zeker met de huidige staat van het forum verwacht ik niet dat daar verandering in gaat komen. Mag wat mij betreft best weer open om te laten zien dat het toch al dood is, maar het modereren van posts zal niet nodig zijn aangezien daar niemand ook maar iets gaat posten.
Kijk maar naar guides.
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8552
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Re: 'Suggesties' archief?

Bericht door Neite »

Daan schreef:
Neite schreef:
J oey schreef:Laten we het maken van nieuwe topics dan ook maar gelijk toestaan en het subforum 'Suggesties' noemen.
Dit is inderdaad best wel een goed idee, je verliest er niets bij.
Tjonge, moet het nog duidelijker?

Suggesties is gesloten omdat het letterlijk niemand iets boeide, en zeker met de huidige staat van het forum verwacht ik niet dat daar verandering in gaat komen. Mag wat mij betreft best weer open om te laten zien dat het toch al dood is, maar het modereren van posts zal niet nodig zijn aangezien daar niemand ook maar iets gaat posten.
Kijk maar naar guides.
Ik zei de vorige pagina al dat ik lang inactief ben geweest en me niet gewaar was hoe inactief sommige fora zijn geworden.

Nu ik het beter bekijk zie ik inderdaad dat het volledige forum terugbrengen nogal overbodig is.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40371
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: 'Suggesties' archief?

Bericht door Daan »

Lang inactief, maar toch alweer een paar weken op het forum te vinden. Dan had je dat al makkelijk kunnen zien.
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8552
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Re: 'Suggesties' archief?

Bericht door Neite »

Daan schreef:Lang inactief, maar toch alweer een paar weken op het forum te vinden. Dan had je dat al makkelijk kunnen zien.
Ik zit enkel op de Osrs fora, zocht toevallig achter suggestie subforum. Ga aub niet witchunten op een normaal topic :|
Exoemo
Berichten: 1851
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 14:12
Clan: ELlTE

Re: 'Suggesties' archief?

Bericht door Exoemo »

Daan schreef:Lang inactief, maar toch alweer een paar weken op het forum te vinden. Dan had je dat al makkelijk kunnen zien.
Muggenzifter :bier:
Plaatje
JOIN ELLTE

EN ONTVANG !!!GRATIS!!!

EEN EIGEN LUXE-CITADEL
EEN EIGEN BATTLEFIELD
EEN EIGEN PARTY ROOM
EEN EIGEN THEATRE
EEN EIGEN BONUS XP RING
EEN EIGEN CLAN AVATAR

Klap uit...
Plaats reactie