ik las vandaag in de update dat precise perk een kleine buf kreeg.
nu heb ik opgezocht wat hij precies deed en kreeg ik de volgende formule
(max hit+(min hit+maxhit*R/100))/2 (zie http://runescape.wikia.com/wiki/Precise )
als ik nu shadow tendril gebruik met een H_{min} van 50% en een H_{max} van 500% dat het een gigantische boost geeft.
ik gebruik nu een rank 3. dus (500+(50+150))/2 is een attack van average 350%
Klopt dit? want het lijkt mij dan erg OP
precise perk
-
- Berichten: 492
- Lid geworden op: zondag 30 januari 2011, 14:05
- RS: bladerboy60 (p2p)
- Clan: runetip
-
- Berichten: 1457
- Lid geworden op: zondag 6 januari 2013, 14:17
- RS: MELEEPRO NL (p2p)
- Contacteer:
Re: precise perk
Ik denk dat dit wel mee valt, Je wordt zelf ook nog gehit, daarnaast betaal je ook bekant 500k per uur voor een augment, en met deathswiftness cap je meestal toch al op 12k, ,als je naar de kosten gaat kijken vind ik dit in mijn ogen wel mee vallen van hoe OP het is
Met 350% bedoel je zeker dat de de hit van tendrils gemiddeld op 350% weapondamage zit? (66-500% zonder perks)
met asc en void heb ik een totale weapondamage van 1189+594=1783 (aka abilitydamage), 1783*3,5=6241, Dit is een normale goede hit voor tendrils, Ik weet niet of de voidboost hierbij in zit begrepen, ik denk het niet.
Met 350% bedoel je zeker dat de de hit van tendrils gemiddeld op 350% weapondamage zit? (66-500% zonder perks)
met asc en void heb ik een totale weapondamage van 1189+594=1783 (aka abilitydamage), 1783*3,5=6241, Dit is een normale goede hit voor tendrils, Ik weet niet of de voidboost hierbij in zit begrepen, ik denk het niet.