Feedbackmoment voor de chat

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: Feedbackmoment voor de chat

Bericht door Gozert »

Tristan schreef:
Gozert schreef:Dat gedoe over dropbox bijvoorbeeld, ene keer noemt iemand hem cruseder geen kick. Doe ik dat 1x meteen een kick, dat deed je zelf hoogstpersoonlijk. Of weet je dat niet meer?

Recentelijk is er ook nog genoeg gepost over geen constante kicks door velen.
Het verschil is dat anderen inzagen dat het cruseder-grapje na tien keer niet meer leuk is. Het probleem is dat jij letterlijk ieder nieuw lid - die je niet aanstaat - uitmaakt voor cruseder, er zelfs ruzie meegaat zoeken en gaat uitschelden alleen omdat je die vermoedens hebt. Dropbox was zeker een rare snuiter en hij is voor goede redenen ook verbannen, maar steeds olie op het vuur gooien helpt ons ook niet om de situatie af te handelen.
Buiten dropbox om heb ik niemand anders cruseder genoemt :')?
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Feedbackmoment voor de chat

Bericht door Zeekoe »

Ik ben eens gekickt geweest omdat ik 'poepeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer' zei in de chat. Dat was uiteraard gericht naar de toenmalige LTF'er. Instakick van Robert gekregen, tot de dag van vandaag nog steeds geen verontschuldigingen ontvangen. Ook al zei Poekies dat die kick onterecht was.
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Feedbackmoment voor de chat

Bericht door Tristan »

Gozert schreef:
Tristan schreef:
Gozert schreef:Dat gedoe over dropbox bijvoorbeeld, ene keer noemt iemand hem cruseder geen kick. Doe ik dat 1x meteen een kick, dat deed je zelf hoogstpersoonlijk. Of weet je dat niet meer?

Recentelijk is er ook nog genoeg gepost over geen constante kicks door velen.
Het verschil is dat anderen inzagen dat het cruseder-grapje na tien keer niet meer leuk is. Het probleem is dat jij letterlijk ieder nieuw lid - die je niet aanstaat - uitmaakt voor cruseder, er zelfs ruzie meegaat zoeken en gaat uitschelden alleen omdat je die vermoedens hebt. Dropbox was zeker een rare snuiter en hij is voor goede redenen ook verbannen, maar steeds olie op het vuur gooien helpt ons ook niet om de situatie af te handelen.
Buiten dropbox om heb ik niemand anders cruseder genoemt :')?
Het is wat je ervan wilt maken. Als je er toen veel last van had en het gevoel had dat jij als enige door de mods eruit werd gepakt, dan is dat natuurlijk erg spijtig.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: Feedbackmoment voor de chat

Bericht door Gozert »

Ik vind het jammer dat je de feiten probeert te verdraaien met jouw mening die niet subjectief is tristan.
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Feedbackmoment voor de chat

Bericht door Joost »

En ook zeker niet de laatste keer
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Feedbackmoment voor de chat

Bericht door Tristan »

J oey schreef:"De feiten verdraaien met jouw mening die niet subjectief is"

Maar dan is het toch juist de feiten geven zoals ze zijn ipv hoe hij ze opvat? :')
Afbeelding
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Tuin
Berichten: 5933
Lid geworden op: maandag 9 november 2009, 21:33
RS: Tuin (p2p)

Re: Feedbackmoment voor de chat

Bericht door Tuin »

Algemene impressie van de chat:

Rustâgh


Teamleiders van de chat (Tristan en Poekies):

Ik wist niet Poekies mede-chatteamleider was. Zo leer je elke dag iets nieuws

Chatmoderators, inclusief de forummoderatoren die actief zijn in Lunatip.

Tristan: Rare vogel met nazistische trekjes zoals het aspireren van 30 idol anime per seizoen, maar verder wel chill.
i_Matthijs: Heeft wel een mooie jas.
Hank1705: Hanks is altijd +1
J elmer: ken ik niej soo goewt.
Robert Gx: is bae
Skythepro: ken ik niej soo goewt
Thys:ons pap


Het chatmoderatorteam:

Er moet meer gekicked worden.
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: Feedbackmoment voor de chat

Bericht door Gozert »

J oey schreef:"De feiten verdraaien met jouw mening die niet subjectief is"

Maar dan is het toch juist de feiten geven zoals ze zijn ipv hoe hij ze opvat? :')
Hij heeft een mening die niet subjectief is, vervolgens interpreteert hij dat dat een feit is.
Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Re: Feedbackmoment voor de chat

Bericht door Thys »

Tuin schreef: Thys:ons pap
Ik ben jullie vader niet.

Toegevoegd na 13 seconden:
Thys schreef:
Tuin schreef: Thys: ons pap
Ik ben jullie vader niet.
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Feedbackmoment voor de chat

Bericht door Itachi »

Tuin schreef: Thys:ons pap
:"""""""""""")
Plaatje
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Feedbackmoment voor de chat

Bericht door xNitrous »

Algemene impressie van de chat:

Helaas verpesten sommige mensen het voor andere, vele 'jongere' en 'onvolwassenen' dagen de moderators te veel uit ook een reden waardoor deze topics zijn onstaan. Verder veel naar mijn zin in de chat ondanks dat je soms even een aantal personen moet negeren!
Opmerkingen chatbeleid en regels:

Ik vind in het algemeen dat het redelijk goed loopt, misschien wat meer gelijkheid tussen moderators en overleg dat iedereen dezelfde aanpak hanteert.
Teamleiders van de chat (Tristan en Poekies):

Beide moderators doen prima hun werk, poekies weet ik van jaren terug dat het een prima dame is nu wat minder online maar dat is verder geen probleem.

Chatmoderators, inclusief de forummoderatoren die actief zijn in Lunatip.

Tristan: Doet het prima, oplettend wanneer online.
i_Matthijs: Krijgt veel gezeur over zich heen is wel consequent en hanteert de regels van de chat.
Hank1705: Prima kerel, vooral zijn woonplaats.. doet wat hij moet doen niet zo zeer op de voor of achtergrond.
J elmer: Tofste kerel uit de chat vind ik zelf, prima in omgang met iedereen en goed oplettend ook consequent met de regels.
Robert Gx: Hapt toe wanneer de andere mods niet opletten is wat mij opgevallen is, verder weinig mee gesproken.
Skythepro: Zelfde verhaal als bij Robert
Thys: Het meest online naar mijn mening, ook een prima kerel. Kan zich wellicht wat meer inleven in andere in plaats van alleen in zijn eigen level ups etc.
Eend: Over de laatste 3 kan ik niet veel vertellen, ik weet dat Renschmov vaak op het forum oplettend is en daar alles in de gaten houdt.
Mystery:
Renschmov:

Het chatmoderatorteam:

Gewoon zo door gaan en zorg dat iedereen op een lijn komt te zitten met elkaar dat iedereen hetzelfde handelt. Verder: Aan sommige mensen (Gasten) in de chat kun je toch niets veranderen helaas, dat is niet jullie fout.


:D
Laatst gewijzigd door xNitrous op vrijdag 11 maart 2016, 10:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Feedbackmoment voor de chat

Bericht door Mystery »

Plottwist: Poekies is geen kerel. 8-[
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Feedbackmoment voor de chat

Bericht door xNitrous »

Mystery schreef:Plottwist: Poekies is geen kerel. 8-[
Haha, klopt dat wist ik. Maar pakte die als laatste om in te vullen, had ik al te veel dezelfde zinnen en woorden gebruikt. O:)
Kev
Berichten: 1917
Lid geworden op: zondag 3 juli 2011, 23:19
RS: 30 (p2p)
Extra rang: Road of Skillers #1 Thieving

Re: Feedbackmoment voor de chat

Bericht door Kev »

Mystery schreef:Plottwist: Poekies is geen kerel. 8-[
Leugens. Heeft gewoon een piemeltje daar beneden hangen.
Smartie` schreef: -.q (chinees met een monocle)
[kolom]Afbeelding[/kolom][kolom]
Parsonsda schreef:Lifepoints are red...
...Bodies lay blue...
don't turn your back....
Or trolls will get you!
[/kolom]
Poekies
Adviseur
Berichten: 13571
Lid geworden op: maandag 12 december 2005, 17:20
RS: Poekies (p2p)

Re: Feedbackmoment voor de chat

Bericht door Poekies »

Tuin schreef:Teamleiders van de chat (Tristan en Poekies):

Ik wist niet Poekies mede-chatteamleider was. Zo leer je elke dag iets nieuws
Ik ook niet, ik dacht dat ik daar lang terug al eens afstand van had gedaan. Bij dezen dan 8-[ Tijd om mezelf uit het lijstje te verwijderen.
Afbeelding
Klik hier voor een guide die eens wat anders is dan anders, de leuke questitemguide ^^
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Feedbackmoment voor de chat

Bericht door Tristan »

Bedankt iedereen voor het geven van feedback. De officiële feedbackronde in dit topic is bij deze voorbij, uiteraard mag je gewoon je mening blijven delen met ons via PB/PM wanneer je dat wilt. :)
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Gesloten