Araxxor Eggs

Praat hier over RuneScape in het algemeen. Hier is ook ruimte om vragen te stellen.
Plaats reactie
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Araxxor Eggs

Bericht door KingBartt2 »

Hallo,
Ik heb een vraagje. Ik ben namelijk aan het toe werken naar de IFB title, en Raxor staat nog op het programma.
Nu wil ik graag alle loot van de pet hunt, en de pet items in mijn bank stoppen.
Dan heb ik via twitter al een vraag gesteld over of je meerdere pet items kon hebben van verschillende bosses, waar ik redelijk snel antwoord op kreeg (is tijdje terug alweer).
Nu heeft Raxor verschillende "Araxyte Pet drops", met Bill, Dave, Gavin, Lana, Pete en Steve,
Bovendien, als je al deze 6 hebt, kan je de "Araxyte Egg drops" (de boss pets zoals elke boss die heeft) krijgen, met als eerste Barry en vervolgens Mallory
Zoals je hierboven ziet gebruik ik 2 termen: Pet (6 soorten) en Egg (2 soorten)

De vragen zijn heel simpel:

1. Is het mogelijk om alle 6 de pets zonder te "obtainen" in je bank te stoppen
2. Is het mogelijk om de egg drops te krijgen als je de pets nog niet hebt unlocked (en dus alle 6 nog op je bank staan)
3. Is het mogelijk om Mallory te krijgen als je Barry's egg nog niet hebt unlocked

Heel erg bedankt voor de persoon die de moeite neemt even te reageren :bier:
Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Re: Araxxor Eggs

Bericht door Thys »

1: nee, het zijn geen items. Ze komen meteen in je pet interface als je de requirements ervoor haalt. De eerste die je unlocked is style-based en is random of je kan de base araxyte pet unlocken door een reroll.
2: nee dat kan niet, je moet alle skins unlocken om de egg drops te krijgen (zie ook hierboven).
3: nee dat kan niet, je moet Barry claimen om de volgende araxyte egg te krijgen, a.k.a. Mallory. Je kan deze laatste wel in je bank laten zitten.
Plaats reactie