't Voetbaltopic

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Ex-gebruiker 35543
Berichten: 7802
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 20:09

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Ex-gebruiker 35543 »

Varane blijft, RM gaat hem niet laten gaan voor als SR met pensioen gaat
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door La Pulga »

Thomas schreef:
Daan schreef:Varane gaat toch niet van Real Madrid naar Napoli man. :")

Het transferbeleid van Real kennende zegt ook genoeg, alles kan. Kijk naar Ozil, Di Maria, Higuain.
Zidane is de reden dat Varane bij Real speelt.
Laatst gewijzigd door La Pulga op woensdag 8 juni 2016, 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ex-gebruiker 37732
Berichten: 2937
Lid geworden op: maandag 27 juli 2009, 13:40
Oude naam: Fabio ftw

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Ex-gebruiker 37732 »

La Pulga schreef:
Thomas schreef:
Daan schreef:Varane gaat toch niet van Real Madrid naar Napoli man. :")

Het transferbeleid van Real kennende zegt ook genoeg, alles kan. Kijk naar Ozil, Di Maria, Higuain.
Zidane is de reden Varane bij Real speelt.
misschien vertrekt ie dan in de winterstop nadat zidane 3 wedstrijden op rij verliest en op staande voet wordt onslagen
If you steal from one author, it’s plagiarism; If you steal from multiple people, it’s research

ewa
Ex-gebruiker 35543
Berichten: 7802
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 20:09

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Ex-gebruiker 35543 »

Leuke poll! ik heb gestemd op frankrijk
Gebruikersavatar
Ex-gebruiker 37732
Berichten: 2937
Lid geworden op: maandag 27 juli 2009, 13:40
Oude naam: Fabio ftw

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Ex-gebruiker 37732 »

ik heb op belgie gestmed
If you steal from one author, it’s plagiarism; If you steal from multiple people, it’s research

ewa
Ex-gebruiker 35543
Berichten: 7802
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 20:09

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Ex-gebruiker 35543 »

staat niet eens in de poll. dikke troller die daan
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Zeekoe »

Daan, is het moeilijk voor je om België mee in de poll op te nemen? Zo komt het in ieder geval over.

Recent nog gelezen dat België een grotere kans heeft om het EK te winnen dan Italië. Dus doe niet zo bekrompen en voeg België gewoon toe als je Italië en Portugal ook hebt toegevoegd.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40377
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Daan »

Mourinho heeft eerste aankoop bij Man Utd binnen
Woensdag, 8 juni 2016 om 14:08
José Mourinho heeft zijn eerste versterking als manager van Manchester United binnen. De Engelse grootmacht maakt woensdag via de officiële kanalen bekend dat het zich heeft weten te verzekeren van de handtekening van Eric Bailly, die overkomt van Villarreal. De Ivoriaans international tekent een contract voor vier seizoenen op Old Trafford.
De 22-jarige stopper is afkomstig uit de jeugdopleiding van Espanyol, maar hij stapte in januari 2015 over naar Villarreal. Daar is hij binnen een mum van tijd uitgegroeid tot rots in de branding. Bailly groeide in dezelfde periode ook uit tot vaste waarde bij de nationale ploeg van Ivoorkust, waarmee hij in 2015 de Afrika Cup won. Hij deed gedurende dat toernooi in alle zes wedstrijden mee.
De verdediger kost naar verluidt liefst veertig miljoen euro. “Dit is een droom die uitkomt”, zegt Bailly op de website van zijn nieuwe club. “Ik wil zo goed mogelijk worden en denk dat een samenwerking met Mourinho me zal helpen bij mijn ontwikkeling. Ik kijk ernaar uit om mijn nieuwe teamgenoten te ontmoeten en te beginnen aan een nieuwe hoofdstuk in mijn leven.”
Mourinho looft het natuurlijke talent van de 1,93 meter lange stopper, die in Manchester de strijd aan zal moeten gaan met onder anderen Daley Blind. “Hij heeft een geweldige ontwikkeling doorgemaakt en kan een van de beste stoppers ter wereld worden. We kijken ernaar uit om met hem samen te werken en zijn talent verder te ontwikkelen. Daarvoor is Eric hier op de goede plek”, besluit de Portugees.
Tevreden Ricc? In ieder geval een talentvolle defensieve kracht.

Toegevoegd na 2 minuten en 15 seconden:
Iraans international Sosha Makani heeft een schorsing van zes maanden aan zijn broek gekregen. De reden is wel heel bijzonder: de 29-jarige keeper van de club Persepolis uit de hoofdstad Teheran werd gefotografeerd in een broek van het tekenfilmfiguur SpongeBob.
“Sosha is voor zes maanden geschorst omdat hij een gele broek droeg”, meldt Varzesh3, een sportpersbureau in Iran. “De broek van SpongeBob heeft voor de schorsing gezorgd.” Amerikaanse 'fictieve personages’ als SpongeBob, Mickey Mouse en Barbie zijn niet populair in het strenge Iran, schrijft the Guardian. Winkels die dat soort speelgoed of kleding verkopen zijn in het verleden aangevallen.
De autoriteiten zijn bezorgd over de manier waarop bekende sporters en culturele persoonlijkheden in het openbaar verschijnen. “We hebben deze beslissing genomen vanwege zijn verschijning en de impact die het kan hebben op de samenleving”, zegt een woordvoerder van het ‘moralistische comité’ tegen Varzesh3.
Overigens is het niet voor het eerst dat drievoudig international Makani, met Iran actief op het WK van 2014, in de problemen komt bij de overheid. In januari moest hij tijdelijk de gevangenis in: op sociale media plaatste hij foto’s van zichzelf met vrouwen die niet een verplichte hidjab droegen.
https://www.instagram.com/p/BGZnRtwMPHl/
Haha wauw.
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Salty Daan
Vele kusjes aan iedereen
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door elzou »

Ff serieus zijn er Belgen die serieus denken dat Les Diables Rouges het toernooi gaan winnen?

Toegevoegd na 2 minuten en 42 seconden:
Doen we nog een Scorito poule? In 2014 hadden we nog 50 deelnemers of zo. Ik stond bovenaan na de groepsfase maar vergat de knock-out in te vullen
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40377
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Daan »

50?!
Wat een tijden. Nu zijn er niet eens meer 50 mensen op dit hele forum.

Toegevoegd na 16 seconden:
Won ik niet?
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Ik niet, maar er zullen er wel zijn, ja.
Spanje, Duitsland en Frankrijk lijken mij de grootste kanshebbers, maar de Belgen staan wel op plaats 4/5 op alle betting sites. Dus het is vrij belachelijk dat Daan de Belgen niet in de poll zet en Portugal en Italië wel. Het zal wel iets te maken hebben met het minderwaardigeheidscomplex van de Nederlanders tegenover de Belgen.

Toegevoegd na 43 seconden:
elzou schreef:Ff serieus zijn er Belgen die serieus denken dat Les Diables Rouges het toernooi gaan winnen?

Toegevoegd na 2 minuten en 42 seconden:
Doen we nog een Scorito poule? In 2014 hadden we nog 50 deelnemers of zo. Ik stond bovenaan na de groepsfase maar vergat de knock-out in te vullen
Niet liegen, Jaestro stond bovenaan na de groepsfase. Jij stond waarschijnlijk niets eens top 45.
Vele kusjes aan iedereen
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door elzou »

Daan schreef:50?!
Wat een tijden. Nu zijn er niet eens meer 50 mensen op dit hele forum.

Toegevoegd na 16 seconden:
Won ik niet?
Jij praatte de Nederlandse azijnpissers media na; Nederland was volgens jou kansloos in de groepsfase. Ik had Nederland op 9 punten en de Engelse flop bijvoorbeeld ook goed voorspeld.

Toegevoegd na 5 minuten en 26 seconden:
Daan schreef:50?!
Wat een tijden. Nu zijn er niet eens meer 50 mensen op dit hele forum.

Toegevoegd na 16 seconden:
Won ik niet?
Ja, meer dan 50 zelfs. Maar ik kan het niet meer terugvinden.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40377
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Daan »

Ik had wel Duitsland goed.
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door elzou »

Daan schreef:Ik had wel Duitsland goed.
Ik had dat wel fout. Voorspelde wel een foutloos Oranje in de groepsfase.

Ik kreeg toen heel veel flame hier dat ik geen voetbal wil kijken in een menigte. Aron bijv. vond mooiste wat er is in de dorpstent kijken
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40377
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Daan »

Ik keek de wedstrijden van Oranje op het Museumplein. Zeker die pot tegen Spanje was echt geweldig daar, wat een sfeer.
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door elzou »

Daan schreef:Ik keek de wedstrijden van Oranje op het Museumplein. Zeker die pot tegen Spanje was echt geweldig daar, wat een sfeer.
Ik heb dat in 2010 ook eens gedaan, ben in de rust weggegaan. Gingen zo'n dom deuntje doen bij een corner van Nederland en zo..
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Zeekoe »

TikTakTokTekTuk schreef:Ik niet, maar er zullen er wel zijn, ja.
Spanje, Duitsland en Frankrijk lijken mij de grootste kanshebbers, maar de Belgen staan wel op plaats 4/5 op alle betting sites. Dus het is vrij belachelijk dat Daan de Belgen niet in de poll zet en Portugal en Italië wel. Het zal wel iets te maken hebben met het minderwaardigeheidscomplex van de Nederlanders tegenover de Belgen.
Zeekoe schreef:Daan, is het moeilijk voor je om België mee in de poll op te nemen? Zo komt het in ieder geval over.

Recent nog gelezen dat België een grotere kans heeft om het EK te winnen dan Italië. Dus doe niet zo bekrompen en voeg België gewoon toe als je Italië en Portugal ook hebt toegevoegd.
Daan schreef:
Aangezien je onze posts negeert. Je zou een goede RS-mod zijn, Daan.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40377
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Daan »

elzou schreef:
Daan schreef:Ik keek de wedstrijden van Oranje op het Museumplein. Zeker die pot tegen Spanje was echt geweldig daar, wat een sfeer.
Ik heb dat in 2010 ook eens gedaan, ben in de rust weggegaan. Gingen zo'n dom deuntje doen bij een corner van Nederland en zo..
Ach joh, hoort er een beetje bij. En de euforie bij een doelpunt is echt geweldig.
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door elzou »

Daan schreef:
elzou schreef:
Daan schreef:Ik keek de wedstrijden van Oranje op het Museumplein. Zeker die pot tegen Spanje was echt geweldig daar, wat een sfeer.
Ik heb dat in 2010 ook eens gedaan, ben in de rust weggegaan. Gingen zo'n dom deuntje doen bij een corner van Nederland en zo..
Ach joh, hoort er een beetje bij. En de euforie bij een doelpunt is echt geweldig.
Ja verschilt per persoon man! Zo'n toernooi zit altijd wel veel spanning op he

Ik heb btw Duitsland gestemd, grootste statistische kans denk ik. Others?
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Plaats reactie