Mijn mening over mods

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Gewoon
Berichten: 7349
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2011, 18:33
Oude naam: Ongewoon

Re: Mijn mening over mods

Bericht door Gewoon »

Lisette schreef:Waarom kan je dit niet in privé oplossen met de mods? Het gaat over lunatip, dat kun je gewoon met een algemene mod/chat mod bespreken.

Dit is Lunagang. Ga eens ergens anders naartoe met jouw redelijke argumenten en logica.
Afbeelding
Lisette
Berichten: 17151
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: Mijn mening over mods

Bericht door Lisette »

Ongewoon schreef:
Lisette schreef:Waarom kan je dit niet in privé oplossen met de mods? Het gaat over lunatip, dat kun je gewoon met een algemene mod/chat mod bespreken.

Dit is Lunagang. Ga eens ergens anders naartoe met jouw redelijke argumenten en logica.
Sorry.
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18644
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Mijn mening over mods

Bericht door Ricc »

waarom is dit topic nog niet dicht lol
samidurran
Berichten: 44
Lid geworden op: vrijdag 10 juni 2016, 18:27
RS: samidurran (p2p)

Re: Mijn mening over mods

Bericht door samidurran »

Lisette schreef:Waarom kan je dit niet in privé oplossen met de mods? Het gaat over lunatip, dat kun je gewoon met een algemene mod/chat mod bespreken.
Je denkt toch niet dat de mods gaan toegeven via privé. Ook niet publiek, maar dan kan je ze tenminste nog eens door de modder sleuren.
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: Mijn mening over mods

Bericht door Jelmer »

Jo schreef:Volkomen onrechtmatig. Het was geen kick, maar een ban. De beschuldigingen van de moderators tegen mij waren volslagen onzin. Ze zeiden dat ik begin juni een account JelmerKanker had aangemaakt. Dat is onzin. Ik was dat niet en zo hebben nooit uitgelegd wat ik moest doen. Jelmer stuurde me een PB vanaf zijn computer in Nederland. Daar is de zaak op gebaseerd. Een PB van Jelmer die claimt dat ik JelmerKanker ben. Er is geen zaak, het was een belachelijke ban, vanaf het begin volkomen onrechtmatig. Jelmer respecteert de wet niet, hij noemt mij een vijandelijke strijder. Alsof 't een stripverhaal is. Billy Batson zei "Shazam" en dan werd hij Captain Marvel. Hij zei: vijandelijke strijder. Nu heb je al je rechten verspeeld. Het is een farce, net als m'n ban. Volkomen onrechtmatig. Ik had de pech dat die misdadige idioten van een andere moderators, die andere klootzakken, zo'n goede vrienden zijn van Jelmer en alles doen en geloven wat hij hen opdraagt. Die man is geestelijk gestoord. Jelmer is volgens mij gek. Hij zegt tegen Lunatip: "Ik wil je, ik heb je nodig, ik hou van je". Lunatip is een clan chat vol onwettigheden. Lunatip behoort toe tot de oude leden. Het is beschamend om lid van lunatip te zijn, want iedereen die daar zit is medeplichtig aan deze misdaad. Namelijk het onterecht bannen van leden. Ik ben opgegroeid met vrijheid van meningsuiting. Ik ben te oud om me aan te passen aan de nieuwe wereld. De nieuwe wereldorde.

En iedereen hier denkt dat ik troll. Wauw.
Als jij mij openbaar gaat beschuldigen van het onterecht bannen van jou, zal ik ook even wat feiten op een rijtje zetten.
  • Sinds juli vorig jaar word jij al bestempeld als onruststoker in de chat, vanwege de opmerkingen die jij de chat in gooit.
  • Je bent al twee keer verbannen sinds juli vorig jaar, een keer twee weken en een keer twee maanden.
  • Binnen een maand na je terugkomst van een was ben je al weer verkeerd bezig, wat telkens heeft geresulteerd in een kick.
  • In een jaar tijd heb je meer dan 20 kicks op je naam gekregen.
Gezien je al een jaar bezig bent met het terroriseren van de chat, lijkt het me dan ook niet meer dan logisch dat je nu een permanente ban hebt gekregen. Daarnaast kan er afgevraagd worden waarom het niet eerder is gebeurd, want ik vind ook dat je té vaak de grenzen groots hebt overschreden.
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Renschmov
Ex-moderator
Berichten: 2761
Lid geworden op: woensdag 18 januari 2012, 15:44
RS: Renschmov (OSRS)
Clan: Lunatip

Re: Mijn mening over mods

Bericht door Renschmov »

Aangezien dit alles naar Jelmer gericht is (en het gaat over een ban in Lunatip), kan dit beter via privéberichten besproken worden, desnoods met de teamleider van de chat mochten jullie er samen niet uitkomen.
Afbeelding
Gesloten