[SHOOTER] OVERWATCH - Season 2

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Release 24 mei!

Bericht door Yves W »

Slay a Stone schreef:
Yves W schreef:TB is fine naar mijn idee; zijn winrate is zo hoog omdat teams slecht coördineren in pugs. McCree nerfs zijn niet slecht. Flashbang blijft een probleem, maar Bliz wilde dat niet echt tackelen. Reload nerf is minder groot dan het lijkt door combat roll. Widowmaker nerfs kunnen goed werken, geen idee. Het verbaast me wel dat haar ult sneller charget. Ik neem aan dat ze ongeveer even snel willen zoals nu, maar ik hoorde vaak al complaints dat haar ult zo vaak up was. Mercy bug fix is wel huge. Goede Mercys konden dat erg hard abusen. Zeker benieuwd welke impact deze veranderingen hebben op de competitive meta.
Haar ult charged juist slomer nu.
Afbeelding

Ik las "Ultimate charge increased by 10%" in plaats van "Ultimate charge cost increased by 10%" en nam aan dat het om een toegenomen charging speed ging :P.
Afbeelding
Kris
Berichten: 928
Lid geworden op: woensdag 21 december 2011, 13:25
RS: Le Kris (OSRS)

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Release 24 mei!

Bericht door Kris »

wie vinden jullie best ult hebben?
imo heeft Lucio echt de beste ult
Afbeelding
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Release 24 mei!

Bericht door Mystery »

Hangt erg af van de situatie hoor.. Zenyatta heeft iets vergelijkbaars als Lúcio, maar er zijn genoeg ults die passend zijn voor verscheidene situaties.
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Release 24 mei!

Bericht door Yves W »

Een ietwat vreemde vraag, aangezien je champions niet alleen pickt voor hun ult, maar ook rekening houdt met hun hele kits en hoe ze in team comps passen. Tevens verschilt de snelheid van chargen, ligt het soms aan de team comps hoe goed een ult is etc. De ult van Mercy is bijvoorbeeld erg sterk en charget snel, Zarya's ult kan de sterkste in de game zijn, Lucio's ult is niet slecht etc.
Afbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Release 24 mei!

Bericht door Slay a Stone »

Damage ult:
1. Hanzo
2. Mccree
3. Reaper

Heal/shield/utility ut:
1. Lucio
2. Mercy
3. Widowmaker
4. Zenyetta

Dit is mijn top 3/4, je kan dmg ults niet echt van de rest onderscheiden dus die doe ik los.
Afbeelding
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14574
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Release 24 mei!

Bericht door Bighead »

Zarya duidelijk beste offensive ult.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Release 24 mei!

Bericht door Yves W »

Comp is trouwens nu uit! Vanaf 1 juli heb ik vakantie, dus dan wat competitive spelen voor wat golden guns ^_^.
Afbeelding
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Release 24 mei!

Bericht door Mystery »

Short note: je hebt minimaal level 25 (brons, zonder sterren) nodig om aan ranked deel te kunnen nemen.
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Release 24 mei!

Bericht door Yves W »

Ah ja, level 25 is inderdaad een vereiste. Daar ben ik zelf wel blij mee; ik zou het niet al te plezierig vinden als ik met mensen van level 5 e.d. in ranked zou komen :mrgreen:. Als je een redelijke tijd hebt gespeeld, dan zal je dat onderhand wel bereikt hebben (level 1-20 gaat natuurlijk sneller dan 20-100).
Afbeelding
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Release 24 mei!

Bericht door Mystery »

Nu ja ik ben nog steeds level 12 door de tentamens en ik wind me soms wel eens op als mensen doen besluiten om alleen maar voor kills te gaan in plaats van de objective (soms ook wel in HotS). 8-[ Ik mag nog niet deelnemen maar ik geloof wel dat ik al wel genoeg weet / doe wat er van mij verwacht wordt. Ik heb dan ook vrijwel nooit de 20% bonus gekregen omdat ik vaak niemand heb om mee te spelen, dat maakt toch een behoorlijk verschil. En waarschijnlijk een w/l van 30% ofzo: het is lastig om mensen die het niet begrijpen te carry'en met tank / defense / support heroes.

In HotS kun je nu ook moeilijk climben als je zelf al aan de bronze-kant zit, maar dat is een een ander onderwerp. Elo hell kan daar nu echt bestaan en ik vraag me af of Overwatch hetzelfde overkomt.
Ijs is koud
Berichten: 988
Lid geworden op: woensdag 4 februari 2009, 15:01
RS: Ijs is koud (p2p)
Clan: Geen
Oude naam: ijs is koud

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Release 24 mei!

Bericht door Ijs is koud »

Kunnen we niet een lijst met LTF-gamertags maken ofzo in de beginpost?

De mijne is alvast QuintenVL#1776
Laatst gewijzigd door Ijs is koud op woensdag 29 juni 2016, 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Release 24 mei!

Bericht door Mystery »

Ik opteer liever voor een algemeen Battle-tag topic waarin we dat kunnen aangeven. Games als Hearthstone, Overwatch, Diablo, Heroes of the Storm, WoW, Starcraft zijn namelijk shared daarin. We kunnen vast ergens één lijst maken en daarbij gewoon wat tabelletjes wat iedereen bezit / speelt en nog belangrijker in het geval van Overwatch: of ze de consoleversies hebben. ^_^
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Release 24 mei!

Bericht door Yves W »

Ben zelf onderhand level 51 en ik heb ook relatief veel gesoloqueued, doordat ik vaak op tijden speelde waarop iedereen sliep. Ik nam dus aan dat de meesten dan wel lvl 25 waren 8-[.
Deel van de b.net tags staan al in het HS topic, heb ook wel redelijk wat mensen van ltf. Nogmaals, mijn b.net tag is YvesW#2504. Natuurlijk kan het ook gewoon hier gepost worden, ipv dat we steeds zeggen dat we het ergens in een tabel moeten zetten maar er nooit iets gebeurt.
Ijs is koud schreef:
Je #code is ook nog nodig.
Afbeelding
Ijs is koud
Berichten: 988
Lid geworden op: woensdag 4 februari 2009, 15:01
RS: Ijs is koud (p2p)
Clan: Geen
Oude naam: ijs is koud

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Release 24 mei!

Bericht door Ijs is koud »

Yves W schreef:Ben zelf onderhand level 51 en ik heb ook relatief veel gesoloqueued, doordat ik vaak op tijden speelde waarop iedereen sliep. Ik nam dus aan dat de meesten dan wel lvl 25 waren 8-[.
Deel van de b.net tags staan al in het HS topic, heb ook wel redelijk wat mensen van ltf. Nogmaals, mijn b.net tag is YvesW#2504. Natuurlijk kan het ook gewoon hier gepost worden, ipv dat we steeds zeggen dat we het ergens in een tabel moeten zetten maar er nooit iets gebeurt.
Ijs is koud schreef:
Je #code is ook nog nodig.
Aangepast, dank hiervoor.
Afbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Release 24 mei!

Bericht door Slay a Stone »

Ik zal battletags in de openingspost zetten, als je er ook bij wil moet je hem even plaatsen :)
Afbeelding
Kaaskop
Berichten: 2371
Lid geworden op: zondag 4 april 2010, 17:40
RS: Me Gusta (OSRS)
Oude naam: iPure

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Competitive mode!

Bericht door Kaaskop »

Is overwatch worth als je TF2 helemaal niks vonD(!)?
Afbeelding
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14574
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Competitive mode!

Bericht door Bighead »

Hangt er vanaf wanneer je TF2 hebt gespeeld.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Competitive mode!

Bericht door Slay a Stone »

Kaaskop schreef:Is overwatch worth als je TF2 helemaal niks vonD(!)?
Ikzelf vond tf2 niks, maar overwatch is awesome. Je moet shooter/moba principe wel leuk vinden though.
Afbeelding
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Competitive mode!

Bericht door Mystery »

Heb net uitgerekend dat ik vanaf level 13 nog minimaal 95 potjes moet spelen (aangenomen 7.5 minuten) om aan 25 te komen en dus ranked te mogen doen. Dat is mij echt veel te veel en vind ik ook niet eens de moeite waard om dat te doen: het moet leuk blijven en geen grind. :c
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14574
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Competitive mode!

Bericht door Bighead »

Niet lullig bedoeld, maar het is ook juist de bedoeling dat je in ieder geval een minimale hoeveelheid ervaring hebt voordat je competitive gaat spelen. Van de mensen die ik op battle.net heb die het spel al sinds het begin spelen ben ik met level 47 de laagste.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Plaats reactie