Rio 2016

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Rio 2016

Bericht door Meutr »

i k0nijn i schreef:
Meutr schreef:Moet zowat de mooiste Olympische gouden medaille voor een Belg zijn ooit. Wat een koers ook. Wat een renner. Prachtig.
Gohja, dat is heel relatief, natuurlijk. Toen Tia Hellebaut won was het ook ongelooflijk. Toen Henin won was het niet zo spannend, maar het was wel tekenend hoe dominant ze was toen - ongenaakbaar naar goud. Ik denk dat elke gouden medaille haar pracht wel heeft en dat het er ook wel wat toe doet in welke sport het is en waar die sport een plaats heeft voor jou persoonlijk.

Flipkens die Venus Williams uitschakelt is ook al mooi. Zeker na een teleurstellende Wickmayer.
Ik bedoel meer bij de mensen in het algemeen. Hoe het bij hen leeft. Ik doel niet per se op de prestatie. Wielrennen lijkt me toch een veel grotere volkssport dan vrouwentennis of hoogspringen. De vreugde-uitbarstingen die ik gisteren heb meegemaakt, dat heb ik in België voor de OS nog niet gezien.
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Odius
Ex-chatmoderator
Berichten: 16826
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 19:01

Re: Rio 2016

Bericht door Odius »

Dat komt ook vind ik omdat het toch meer een loterij is waarbij alles goed moet zitten. Te meer omdat de andere sporten individueel zijn.
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Rio 2016

Bericht door Mystery »

Om wel even op te merken dat de Belgische meneer van het wielrennen enorm veel geluk had dat Nibali onderuit was gegaan. Neemt niet weg dat hij het mooi heeft afgemaakt daarna en de gouden medaille heeft binnengehaald. Het spreekwoord de een zijn dood is de ander zijn brood is daarmee wel erg van toepassing.
Odius
Ex-chatmoderator
Berichten: 16826
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 19:01

Re: Rio 2016

Bericht door Odius »

Tsja vallen hoort ook wel bij het wielrennen. De ene keer is het die, de andere keer die. Stom van Nibali gewoon om daar zulke risico's te nemen.
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Rio 2016

Bericht door Mystery »

En ironisch genoeg gebeurt vandaag hetzelfde, maar maakt Nederland het mooi af.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Rio 2016

Bericht door Zeekoe »

Gisteren helaas niet kunnen kijken, daarnet wel. Mooi afgewerkt, wel enorm zuur voor die Amerikaanse, maar blij dat Nederland heeft gewonnen, zeker na die val.
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Rio 2016

Bericht door Joost »

Wat is dat toch de laatste tijd al die ongelofelijke fouten in afdalingen met Nederlanders.. Gelukkig toch nog goed afgemaakt door Anna
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Rio 2016

Bericht door Meutr »

Mystery schreef:Om wel even op te merken dat de Belgische meneer van het wielrennen enorm veel geluk had dat Nibali onderuit was gegaan. Neemt niet weg dat hij het mooi heeft afgemaakt daarna en de gouden medaille heeft binnengehaald. Het spreekwoord de een zijn dood is de ander zijn brood is daarmee wel erg van toepassing.
Mja, een val in het wielrennen heeft niet puur met (on)geluk te maken. Nibali ging in de fout en verloor mede daardoor de koers. Ik denk dat dat juister is. Idem wat betreft die Nederlandse.

De Nederlandse winnares is overigens ook een halve Belgische winnares! Ze woont al heel lang in België (niet ver van mij :-({|= ) en heeft ook een vrij grote Belgische aanhang. Ook gewoon een sympathieke vrouw. Leuke winnares!
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: Rio 2016

Bericht door Wup »

Amai zeg Meutr. Ze komt gewoon uit het schone Overijssel. Niet alle overwinningen in de BeNeLux opeigenen aub.
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Rio 2016

Bericht door La Pulga »

Wup schreef:Amai zeg Meutr. Ze komt gewoon uit het schone Overijssel. Niet alle overwinningen in de BeNeLux opeigenen aub.
Geboren in Hasselt volgens mij.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Odius
Ex-chatmoderator
Berichten: 16826
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 19:01

Re: Rio 2016

Bericht door Odius »

Sterk van Van Tichelt. Op het juiste moment top zijn, daar gaat het om.
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: Rio 2016

Bericht door Wup »

La Pulga schreef:
Wup schreef:Amai zeg Meutr. Ze komt gewoon uit het schone Overijssel. Niet alle overwinningen in de BeNeLux opeigenen aub.
Geboren in Hasselt volgens mij.
Anna van der Breggen (Zwolle, 18 april 1990)

Toegevoegd na 22 seconden:
NOC*NSF stuurt Yuri van Gelder naar huis vanwege alcoholgebruik

Lol
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Rio 2016

Bericht door Mystery »

Meutr schreef:
Mystery schreef:Om wel even op te merken dat de Belgische meneer van het wielrennen enorm veel geluk had dat Nibali onderuit was gegaan. Neemt niet weg dat hij het mooi heeft afgemaakt daarna en de gouden medaille heeft binnengehaald. Het spreekwoord de een zijn dood is de ander zijn brood is daarmee wel erg van toepassing.
Mja, een val in het wielrennen heeft niet puur met (on)geluk te maken. Nibali ging in de fout en verloor mede daardoor de koers. Ik denk dat dat juister is. Idem wat betreft die Nederlandse.

De Nederlandse winnares is overigens ook een halve Belgische winnares! Ze woont al heel lang in België (niet ver van mij :-({|= ) en heeft ook een vrij grote Belgische aanhang. Ook gewoon een sympathieke vrouw. Leuke winnares!
Over Nibali kunnen we niet veel zeggen. Heb jij het precies zien gebeuren? Hij kan ook over die andere zijn gevallen, wat het daarmee niet zijn fout maakt en dat hij dan puur pech heeft gehad. De andere viel eerst, geloof ik.
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Rio 2016

Bericht door La Pulga »

Wup schreef:
La Pulga schreef:
Wup schreef:Amai zeg Meutr. Ze komt gewoon uit het schone Overijssel. Niet alle overwinningen in de BeNeLux opeigenen aub.
Geboren in Hasselt volgens mij.
Anna van der Breggen (Zwolle, 18 april 1990)

Toegevoegd na 22 seconden:
NOC*NSF stuurt Yuri van Gelder naar huis vanwege alcoholgebruik

Lol
Wat was de NOS dan weer aan het lullen

Homo's
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Rio 2016

Bericht door Meutr »

Wup schreef:
La Pulga schreef:
Wup schreef:Amai zeg Meutr. Ze komt gewoon uit het schone Overijssel. Niet alle overwinningen in de BeNeLux opeigenen aub.
Geboren in Hasselt volgens mij.
Anna van der Breggen (Zwolle, 18 april 1990)

Toegevoegd na 22 seconden:
NOC*NSF stuurt Yuri van Gelder naar huis vanwege alcoholgebruik

Lol
Klopt inderdaad, ik had haar verward met een andere renster. :mrgreen: Het is degene die zilver pakte waar ik het over had. De Zweedse dus!
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Rio 2016

Bericht door Simon` »

Ben benieuwd of 't daadwerkelijk alleen door wat alcohol komt
Afbeelding
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: Rio 2016

Bericht door Wup »

Nouja niet erg slim om om 6 uur thuis te komen en collega sporters wakker te maken. Achja poar nem'n
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Dieselpker
Berichten: 11650
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Rio 2016

Bericht door Dieselpker »

Poar neem'n is leef

Staan we al voor op belgië met aantal medailles?
FEYENOORD ROTTERDAM
Akwasi
Berichten: 7851
Lid geworden op: donderdag 21 juli 2011, 21:11

Re: Rio 2016

Bericht door Akwasi »

Dieselpker schreef:Poar neem'n is leef

Staan we al voor op belgië met aantal medailles?
Nee maar dat gaat nog wel gebeuren
Belgie is best bagger op de olympische spelen
Afbeelding
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Rio 2016

Bericht door Joost »

Zoals ook al op TV gezegd, door hem weg te sturen is het allemaal meer opgeblazen geworden ook al begrijp ik dat ze daar heel professioneel te werk gaan en dit soort dingen niet tolereren, aan de hand van wat er nu bekend is over wat er gebeurd is vind ik het persoonlijk een iets te drastische maatregel. Erg triest voor van Gelder zelf na zijn carriereverloop tot dusver, zoiets gun je hem niet ook al is dit oliedom van hem...
Plaats reactie