't Voetbaltopic

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Dieselpker
Berichten: 11651
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Dieselpker »

Ja was een leuke pot, die van Everton en Tottenham. Leicester viel me wel tegen man.
FEYENOORD ROTTERDAM
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door elzou »

AhahahahahaGHAHAH Groningen

Faber haalt de kerst niet
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40377
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Daan »

Ajax 82% balbezit, lol. Twee klasse goals van Ajax, maar mochten er wel meer zijn. Roda is echt ontzettend zwak maar dan is het slecht dat ze dan alsnog een goaltje meepikken. 9 corners ook al voor Ajax.
Dieselpker
Berichten: 11651
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Dieselpker »

Tbh, dit is wat je gaat krijgen met Bosz. Speelt met heel erg veel risico.
FEYENOORD ROTTERDAM
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door elzou »

Come on Den Haag
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40377
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Daan »

Dieselpker schreef:Tbh, dit is wat je gaat krijgen met Bosz. Speelt met heel erg veel risico.
Lekker dit ja.
Dieselpker
Berichten: 11651
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Dieselpker »

Ik heb het tegen al m'n maten die voor Ajax zijn al gezegd, Bosz is geen trainer voor Ajax. Veel te aanvallend en teveel risico.

Vitesse verloren van ADO, Groningen weer verlies en PEC achter. Vrij leuke uitslagen.
FEYENOORD ROTTERDAM
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Joost »

elzou schreef:AhahahahahaGHAHAH Groningen

Faber haalt de kerst niet
Wel mooie kopbal van die keeper lolol
Daniel_1102
Berichten: 4277
Lid geworden op: vrijdag 22 september 2006, 14:46
Clan: Eternity
Oude naam: daniel 1102

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Daniel_1102 »

elzou schreef:AhahahahahaGHAHAH Groningen

Faber haalt de kerst niet
Smoel houden
Afbeelding
'What is our heart's desire?'
'Vengeance. Justice. Fire and blood.'
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Kipcorn »

Elzou ik snap niet waarom je lacht om Vitesse, ADO zijn jullie concurrenten dit seizoen als je wilt overleven.
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18645
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Ricc »

xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door xNitrous »

Arsenal - Liverpool, ik dank Ziggo dat ik deze wedstrijd live kan kijken. Niet normaal! United had moeite genoeg trouwens, vrij logisch dat Ibra scoort.. ik ben benieuwd als Pogba ook nog eens speelt.
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door elzou »

xNitrous schreef:Arsenal - Liverpool, ik dank Ziggo dat ik deze wedstrijd live kan kijken. Niet normaal! United had moeite genoeg trouwens, vrij logisch dat Ibra scoort.. ik ben benieuwd als Pogba ook nog eens speelt.
Zal Mourinho worst wezen, inpakken en wegwezen zullen ze zeggen. Eerste paar potjes worden de kaarten geschud, gewoon zorgen dat je foutloos bent.

Toegevoegd na 48 seconden:
2:2 in Deventer. Weet niet wie ik moet geloven, m'n maten zeggen twee punten verloren de rest van Nederland zegt een punt gestolen.

Volgende week ben ik er weer bij thuis tegen Hoerenveen, ZIN AN!
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Dieselpker
Berichten: 11651
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Dieselpker »

Feyenoord prima spel en twee mooie goals. Marge had groter moeten zijn maar afwerking was slecht. Weer een week koploper voor nu.
FEYENOORD ROTTERDAM
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door xNitrous »

Toch jammer dat PSV 2 weken op rij punten pakt met toch redelijk wat mazzel, AZ had toch de 1-1 binnen mogen en eigenlijk moeten schieten. Ik ben ook al ben ik een Ajacied wel benieuwd naar het verloop van het seizoen van Feyenoord, ze lijken zeer sterk.

Ajax moet beter gaan verdedigen of een andere tactiek (niet perse de formatie) gaan spelen om nog iets te kunnen waar maken.
Dieselpker
Berichten: 11651
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Dieselpker »

Niks van PSV gezien nog dus heb echt geen idee. Maar Feyenoord tja, elk seizoen is het tja, wat moet ik zeggen. Het gaat altijd een paar keer goed fout, wedstrijden die PSV en Ajax dan vaak wel wonnen, dat geluk zat bij ons vaak niet mee. Dat is puur afdwingen en vandaag was ook een beetje hetzelfde verhaal, de 2e treffer blijft te lang uit en Twente blijft te lang in leven.

Ik durf er nog niet veel over te zeggen, maar een goede ontwikkeling is dat we paar weken achter elkaar koploper zijn. Ook benieuwd naar de invloed van Europees voetbal.
FEYENOORD ROTTERDAM
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door elzou »

Ben benieuwd naar Ajax vanavond. Ben ook benieuwd wat ik kan kijken vanavond, vermoedelijk niet veel...
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
iRon
Berichten: 12164
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 14:23

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door iRon »

xNitrous schreef:Toch jammer dat PSV 2 weken op rij punten pakt met toch redelijk wat mazzel, AZ had toch de 1-1 binnen mogen en eigenlijk moeten schieten. Ik ben ook al ben ik een Ajacied wel benieuwd naar het verloop van het seizoen van Feyenoord, ze lijken zeer sterk.

Ajax moet beter gaan verdedigen of een andere tactiek (niet perse de formatie) gaan spelen om nog iets te kunnen waar maken.
PSV heeft wel een relatief zwaar programma met wedstrijden als Utrecht, AZ en volgende week PEC. Voetballend niet oogstrelend, maar ik denk dat dat nog wel komt.

Ben ook benieuwd naar Ajax vanavond. Gaat een lastig karwei worden. Die gasten zijn niet al te bekend, maar vermoedelijk wel wat sterker dan PAOK. Voetballen zullen ze weinig willen doen, denk ik.
Dieselpker
Berichten: 11651
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Dieselpker »

Zal wel een doorsnee oostblok ploeg zijn met 4 kerels van 2 meter en 100 kilo achterin en een grote snelle neger voorin die alles erin trapt
FEYENOORD ROTTERDAM
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door xNitrous »

Aantal dingen gelezen over Bostov, zoals dat de spelers al 2 maanden niet betaald hebben gekregen van de club en ook de trainer zal binnenkort opstappen. De beste voetballer (aanvoerder) en 1 redelijke voetbal geblesseerd. Dus ik ben inderdaad benieuwd! En zoals verwacht: Westermann buiten de selectie.
Plaats reactie