Bekijkt Gebruikersinformatie

Zet hier de fouten die je in de website gevonden hebt. Fouten en suggesties omtrent het forum kun je in over het forum plaatsen.
Forumregels
Fouten en suggesties die over het forum gaan, kun je in Over het forum plaatsen.
Plaats reactie
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Bekijkt Gebruikersinformatie

Bericht door xNitrous »

Beste Feppie/Siddy/Siteteam,

Het valt mij de laatste dagen/weken enorm op dat er steeds personen/leden online komen die hun account al jaren hebben maar ook al jaren inactief zijn. Sommige zijn aangemaakt in 2008,2011 etc. maar ze zijn allemaal niet actief meer. Wat vreemd is is dat deze accounts überhaupt steeds online komen, maar het enige wat ze doen 'wie is er online tabel' is naar hun gebruikerspaneel/informatie kijken.. wat is dit precies?
feppie64
Webmaster
Berichten: 7826
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 18:05
RS: Feppie64 (p2p)
Contacteer:

Re: Bekijkt Gebruikersinformatie

Bericht door feppie64 »

Heb je een voorbeeld? Ik weet het niet zeker, maar het zou kunnen dat ze de questcalculator gebruiken. Die gebruikt forumaccounts, maar ik heb nooit gemaakt dat ze een goede weergave in de onlinelijst krijgen.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Bekijkt Gebruikersinformatie

Bericht door xNitrous »

feppie64 schreef:Heb je een voorbeeld? Ik weet het niet zeker, maar het zou kunnen dat ze de questcalculator gebruiken. Die gebruikt forumaccounts, maar ik heb nooit gemaakt dat ze een goede weergave in de onlinelijst krijgen.
Het duurde even voor er een voorbeeld te vinden was, maar het gaat om het volgende: En van sommige kan ik me toch niet bedenken dat die de quest calculator gebruiken, of pakt Lunagang random accounts?

Afbeelding


Afbeelding
feppie64
Webmaster
Berichten: 7826
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 18:05
RS: Feppie64 (p2p)
Contacteer:

Re: Bekijkt Gebruikersinformatie

Bericht door feppie64 »

Ik kan aan dat account echt niets raars ontdekken. Gewoon Nederlands, met een account bij de questcalculator. Ik kan het niet voor 100% zeggen als ik alleen in de code kijk, maar het lijkt mij aannemelijk dat de standaardwaarde na inloggen precies "wie is online" is als er niets is geschreven om de tabel goed te krijgen voor extra pagina's zoals de questcalculator. Misschien los ik het ooit nog wel op, maar nu heeft het voor mij geen prioriteit.
Plaats reactie