EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Hebben bewaaksters stiekem een oogje op Kipcorn?

Ja
10
12%
Nee
0
Geen stemmen
Haha nee
19
23%
Ban Kipcorn
39
48%
Ban Kipcorn niet
13
16%
 
Totaal aantal stemmen: 81

Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Volture »

Nee gaat wel prima
Afbeelding
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Dexter »

Oke dan. Dan zal ik maar wat posten, al is het niet direct op liefdesvlak maar meer qua relatie.

Heb nu een maand geleden tegen een vriendin gezegd via messenger (ja, dom ja, ik wou het in persoon doen, maar we zitten op een andere stageplek momenteel, dus kon niet anders) dat ik het gevoel had dat we precies uit elkaar dreven. Nja, zij heeft dit blijkbaar verkeerd geinterpreteerd of ik heb wel echt een gevoelige snaar geraakt, want ze voelde zich enorm gekwetst en wou dat ik haar tot na de stage tijd gaf om alles te verwerken.
Morgen zien we elkaar weer terug voor het eerst en gaan we erover babbelen. Ben wel zenuwachtig, want deze jongedame betekent echt veel voor me als vriend. Ik hoop echt dat we het kunnen uitpraten. :/
Afbeelding
Sjowie
Berichten: 1688
Lid geworden op: woensdag 9 november 2016, 0:30

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Sjowie »

Hoe kleinzerig ben je als dat je kwetst. :')
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Simon` »

wtf :')
Afbeelding
Ricardo
Chatmoderator
Berichten: 1913
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 13:13
RS: Riicardo (p2p)
Clan: Hellsquad
Oude naam: Skythepro
Extra rang: Siteteamlid

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Ricardo »

Nog steeds niks tegen haar gezegd, ze nodigt me wel vaak uit en ze kookt voor me ;') Maar nog steeds niks durven zeggen... why?!? :(
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Volture »

Dexter schreef: maandag 15 mei 2017, 1:06 Oke dan. Dan zal ik maar wat posten, al is het niet direct op liefdesvlak maar meer qua relatie.

Heb nu een maand geleden tegen een vriendin gezegd via messenger (ja, dom ja, ik wou het in persoon doen, maar we zitten op een andere stageplek momenteel, dus kon niet anders) dat ik het gevoel had dat we precies uit elkaar dreven. Nja, zij heeft dit blijkbaar verkeerd geinterpreteerd of ik heb wel echt een gevoelige snaar geraakt, want ze voelde zich enorm gekwetst en wou dat ik haar tot na de stage tijd gaf om alles te verwerken.
Morgen zien we elkaar weer terug voor het eerst en gaan we erover babbelen. Ben wel zenuwachtig, want deze jongedame betekent echt veel voor me als vriend. Ik hoop echt dat we het kunnen uitpraten. :/
Dramaqueen zeg, lel

Toegevoegd na 9 seconden:
Ricardo schreef: maandag 15 mei 2017, 14:48 Nog steeds niks tegen haar gezegd, ze nodigt me wel vaak uit en ze kookt voor me ;') Maar nog steeds niks durven zeggen... why?!? :(
beta

Toegevoegd na 32 seconden:
Grapje, wat zou je moeten zeggen dan? Bedoel, uitnodigen en koken is leuk, maar dat is t dan ook wel lel, eerst beetje flirten enzo
Afbeelding
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3448
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Atem_nijo »

wrm zou je zeggen tegen een meisje ik mis je enzo hoe beta kan je zijn :s
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door i k0nijn i »

Dexter schreef: maandag 15 mei 2017, 1:06 Oke dan. Dan zal ik maar wat posten, al is het niet direct op liefdesvlak maar meer qua relatie.

Heb nu een maand geleden tegen een vriendin gezegd via messenger (ja, dom ja, ik wou het in persoon doen, maar we zitten op een andere stageplek momenteel, dus kon niet anders) dat ik het gevoel had dat we precies uit elkaar dreven. Nja, zij heeft dit blijkbaar verkeerd geinterpreteerd of ik heb wel echt een gevoelige snaar geraakt, want ze voelde zich enorm gekwetst en wou dat ik haar tot na de stage tijd gaf om alles te verwerken.
Morgen zien we elkaar weer terug voor het eerst en gaan we erover babbelen. Ben wel zenuwachtig, want deze jongedame betekent echt veel voor me als vriend. Ik hoop echt dat we het kunnen uitpraten. :/
Dit kan je gemakkelijk verkeerd interpreteren, denk ik. Jij kan bedoelen dat je het gevoel hebt dat jullie minder doen samen en minder delen en zij kan begrijpen dat jij het gevoel hebt dat je haar niet meer zo belangrijk vindt. Dat het tweede kwetsend kan zijn als je echt goed bevriend bent, kan ik wel begrijpen.
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Sam »

Ricardo schreef: maandag 15 mei 2017, 14:48 Nog steeds niks tegen haar gezegd, ze nodigt me wel vaak uit en ze kookt voor me ;') Maar nog steeds niks durven zeggen... why?!? :(
Dat is gewoon dom vriend
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Simon` »

Nja doe je helemaal zelf dan tbh
Afbeelding
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Dexter »

i k0nijn i schreef: maandag 15 mei 2017, 19:20
Dexter schreef: maandag 15 mei 2017, 1:06 Oke dan. Dan zal ik maar wat posten, al is het niet direct op liefdesvlak maar meer qua relatie.

Heb nu een maand geleden tegen een vriendin gezegd via messenger (ja, dom ja, ik wou het in persoon doen, maar we zitten op een andere stageplek momenteel, dus kon niet anders) dat ik het gevoel had dat we precies uit elkaar dreven. Nja, zij heeft dit blijkbaar verkeerd geinterpreteerd of ik heb wel echt een gevoelige snaar geraakt, want ze voelde zich enorm gekwetst en wou dat ik haar tot na de stage tijd gaf om alles te verwerken.
Morgen zien we elkaar weer terug voor het eerst en gaan we erover babbelen. Ben wel zenuwachtig, want deze jongedame betekent echt veel voor me als vriend. Ik hoop echt dat we het kunnen uitpraten. :/
Dit kan je gemakkelijk verkeerd interpreteren, denk ik. Jij kan bedoelen dat je het gevoel hebt dat jullie minder doen samen en minder delen en zij kan begrijpen dat jij het gevoel hebt dat je haar niet meer zo belangrijk vindt. Dat het tweede kwetsend kan zijn als je echt goed bevriend bent, kan ik wel begrijpen.
Uiteindelijk vandaag elkaar dus gezien en paar uur gepraat, ze voelde zich gekwetst omdat het feit dat ik zo over heel de situatie dacht voor haar een teken is dat ik haar niet voldoende vertrouw. Zaken zijn nu uitgepraat grotendeels, we vinden het allebei enorm jammer wat er nu gebeurd is, maar we gaan er terug aan werken om alles in orde te krijgen.

Heb gewoon keiveel schrik dat we elkaar gaan verliezen, zeker nu we gaan beginnen werken, op zo'n 60km van elkaar en met drukke werkweken.
Afbeelding
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Volture »

Wtf heeft dat met vertrouwen te maken lol

Wat een naar wief
Afbeelding
Aron

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Aron »

Zoveel moeite voor een vrouw die je bijna nooit meer gaat zien
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Dexter »

Nja, ik snap wel waar ze van komt, dat ik geen vertrouwen in haar zou hebben als vriend etc.

Ach, ben gewoon al blij dat we het zo hebben kunnen oplossen.
Afbeelding
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door La Pulga »

Volture schreef: maandag 15 mei 2017, 22:57 Wtf heeft dat met vertrouwen te maken lol

Wat een naar wief
#belgen
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Bearserk »

Dexter dat soort rotzooi moet je direct de grond in boren anders blijven ze altijd zeuren
Afbeelding
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Simon` »

Ik vind t sowieso een vrij gay verhaal maar goed, als je dr zelf blij van wordt.
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Sam »

Ik heb niet eens de emotionele capaciteit om toe te geven aan vrienden of vriendinnen dat we uit elkaar groeien lol.

Ik vind dat ook niet zo erg tbh, als het zo ver komt is waarschijnlijk wel terrecht. Als ik vriendschap wil onderhouden zorg ik wel dat we contact houden, en als ik het gevoel heb dat ik de enige ben die er aan trekt hou ik er ook gewoon mee op en dan sterft de vriendschap in stilte. Aan de andere kang heb ik ook nog een paar vrienden van de middelbare die echt bijna nooit meer spreek, maar als ze ik spreek is het altijd meteen gezellig en als vanouds. Dat vind ik veel relaxter. Lekker low maintenance.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Dieselpker
Berichten: 11650
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Dieselpker »

Ik heb gewoon een hele hechte vriendengroep al sinds het begin van de middelbare, daar doe ik nog steeds alles mee en ik denk ook niet dat we uit elkaar groeien. Zelfs nu iedereen verspreid studeert, komen we nog steeds bijna elk weekend bij elkaar en grote evenementen als koningsdag etc doen we ook altijd samen. De rest is inderdaad wat jij zegt, van die low maintenance maar als je ze ziet is het als vanouds.
FEYENOORD ROTTERDAM
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Bearserk »

ja wtf is dat eigenlijk voor gezeur dat je zo homo doet over "uit elkaar groeien" kom op Dex wordt eens een vent
Afbeelding
Plaats reactie