EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Hebben bewaaksters stiekem een oogje op Kipcorn?

Ja
10
12%
Nee
0
Geen stemmen
Haha nee
19
23%
Ban Kipcorn
39
48%
Ban Kipcorn niet
13
16%
 
Totaal aantal stemmen: 81

Dieselpker
Berichten: 11647
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Dieselpker »

Dat de Damn this negativity copy pasta nog niet gedropt is jongens
FEYENOORD ROTTERDAM
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Wup »

Als ik ooit tijd te veel heb zal ik er eens wat leuke variaties op maken.
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Bighead »

Sfeer staat wat mij betreft op nummer 1 in ons banbeleid. Als iemand de sfeer structureel verneukt krijgt 'ie van mij een ban van gepaste duur. Als iemand het daar niet mee eens is hoor ik graag welk aspect van het forum belangrijker is dan de sfeer en waarom dan precies.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Volture »

Sam schreef: woensdag 7 juni 2017, 22:59 Wel als iemand daadwerkelijk de sfeer verneukt in elk topic waarin ie post, imo.
tjebek sam

Toegevoegd na 1 minuut en 57 seconden:
Bighead schreef: woensdag 7 juni 2017, 23:23 Sfeer staat wat mij betreft op nummer 1 in ons banbeleid. Als iemand de sfeer structureel verneukt krijgt 'ie van mij een ban van gepaste duur. Als iemand het daar niet mee eens is hoor ik graag welk aspect van het forum belangrijker is dan de sfeer en waarom dan precies.
Sfeer is compleet subjectief en als we kutposts van anderen kunnen negeren, dan ook vast wel van kipcorn. Ik merk alleen dat er systematisch op Kipcorn gehaat wordt en soms zelfs zonder gegronde reden en vind het ook zeer jammer dat dit zelfs bij jou blijkt te gebeuren Groothoofd (zie je poll).

Gewoon dezelfde maatstaat bij iedereen hanteren, heel simpel. Anders is er altijd inderdaad nog de ignoreknop en daar mag je dan altijd nog mensen op wijzen.
Afbeelding
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Bighead »

De poll was een voorstel van iemand anders. Polls zijn tegenwoordig altijd wat komisch bedoeld. Als ik er voortaan een trigger warning op moet zetten ofzo zal ik eraan proberen te denken.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Volture »

Bighead schreef: woensdag 7 juni 2017, 23:30 De poll was een voorstel van iemand anders. Polls zijn tegenwoordig altijd wat komisch bedoeld. Als ik er voortaan een trigger warning op moet zetten ofzo zal ik eraan proberen te denken.
Kan je wel lekker bijdehand gaan doen maat, maar je werkt gewoon wel lekker mee aan t probleem
Afbeelding
Ruthless
Berichten: 15287
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Ruthless »

volture verpest door deze discussie echt een beetje de sfeer van dit forum
pls afkoelban voor volture
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Bighead »

Overigens is geen van de andere posts gemeld, anders had ik daar zeer zeker ook serieus naar gekeken. Ik heb geen zin om alle posts in dit topic te gaan viseren als niemand moeite heeft met de betreffende posts.

Aan welk probleem ik meewerk is me onduidelijk, vermoedelijk omdat je dat niet hebt besloten uit te spreken. Als je gewoon salty bent over het feit dat je een terechte waarschuwing hebt ontvangen voor je gescheld met kanker stel ik voor dat je verder de eer aan jezelf houdt.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Wup »

PJsalt
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Ruthless
Berichten: 15287
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Ruthless »

eigenlijk bedtijd maar wil dit drama niet missen
keuzes......
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Volture »

Bighead schreef: woensdag 7 juni 2017, 23:32 Overigens is geen van de andere posts gemeld, anders had ik daar zeer zeker ook serieus naar gekeken. Ik heb geen zin om alle posts in dit topic te gaan viseren als niemand moeite heeft met de betreffende posts.

Aan welk probleem ik meewerk is me onduidelijk, vermoedelijk omdat je dat niet hebt besloten uit te spreken. Als je gewoon salty bent over het feit dat je een terechte waarschuwing hebt ontvangen voor je gescheld met kanker stel ik voor dat je verder de eer aan jezelf houdt.
Hey grotekaalkop, ik kom er letterlijk 10 seconden geleden pas achter dat ik een warn heb, waarvoor bedankt (nerd). Verder schijnt het blijkbaar nogal lastig voor je om je in te beelden dan iemand het gewoon compleet met je oneens is en je als deel van het probleem ziet ondanks je blauwe kleurtje.

Ik zou er nog eens over na denken kerel.

Groet, kus, pats op je harige bil.
Laatst gewijzigd door Volture op donderdag 8 juni 2017, 2:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Simon` »

kvind kippacorns ban ook onterecht bruurs tbh, mensen stellen zich ziek aan, haten oneindig op die boy om letterlijk alle posts en als het in dit geval om het gemelde bericht gaat wordt er sowieso met twee maten gemeten. Dat persoon A persoon B haat en daarom zijn post meld, terwijl persoon C eenzelfde bericht post maar die persoon wel getolereerd wordt en er derhalve dus ook maar niks mee wordt gedaan is echt bs.
Afbeelding
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Bighead »

De enige oplossing die ik daar effectief voor heb is de posts die wel gemeld worden ook niet te bestraffen, want ik heb echt de tijd niet om iedere situatie waarin een post gemeld wordt volledig uit te gaan pluizen, en het lijkt er niet op dat mijn mede-moderators daar anders tegenover staan. Als dat wenselijk is en meldingen alleen nog maar gezien moeten worden als dingen die we als moderator af en toe even moeten wegklikken, vind ik dat ook prima, maar ik betwijfel of dat een terechte manier van handelen is. Verder weet ik niet zo goed waarom ik een afkoelban van een week voor een bizar beledigende post als die van Kipcorn überhaupt aan het verdedigen ben.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Nilsie »

Well, I guess I fucked up, of zo? Vriendin heeft dus gezegd dat ze van me houdt, en ik als flabbergasted bewoner van Mongolië gewoon niks terug zeggen.
Niet actueel gebeurd, maar nu komt het een beetje naar boven.
Leuk zeg, dit.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40367
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Daan »

Bighead schreef: woensdag 7 juni 2017, 23:45 De enige oplossing die ik daar effectief voor heb is de posts die wel gemeld worden ook niet te bestraffen, want ik heb echt de tijd niet om iedere situatie waarin een post gemeld wordt volledig uit te gaan pluizen, en het lijkt er niet op dat mijn mede-moderators daar anders tegenover staan. Als dat wenselijk is en meldingen alleen nog maar gezien moeten worden als dingen die we als moderator af en toe even moeten wegklikken, vind ik dat ook prima, maar ik betwijfel of dat een terechte manier van handelen is. Verder weet ik niet zo goed waarom ik een afkoelban van een week voor een bizar beledigende post als die van Kipcorn überhaupt aan het verdedigen ben.
Ik geef je 100% gelijk over die ban, want die post kon inderdaad echt niet. Wel vind ik het gek dat Stefan er dan niets mee deed en zijn ban zelfs onterecht vond, terwijl het absoluut niet door de beugel kon.

Toegevoegd na 16 seconden:
Wat wil je er zelf mee, Nils?
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Volture »

Bighead schreef: woensdag 7 juni 2017, 23:45 De enige oplossing die ik daar effectief voor heb is de posts die wel gemeld worden ook niet te bestraffen, want ik heb echt de tijd niet om iedere situatie waarin een post gemeld wordt volledig uit te gaan pluizen, en het lijkt er niet op dat mijn mede-moderators daar anders tegenover staan. Als dat wenselijk is en meldingen alleen nog maar gezien moeten worden als dingen die we als moderator af en toe even moeten wegklikken, vind ik dat ook prima, maar ik betwijfel of dat een terechte manier van handelen is. Verder weet ik niet zo goed waarom ik een afkoelban van een week voor een bizar beledigende post als die van Kipcorn überhaupt aan het verdedigen ben.
Lol hou op man. Minste wat je kan doen is in zulke extreme gevallen de posts erboven of eronder in ieder geval bekijken. Zoals ik zei, niet dat ik er voor pleit Joey en Durex gebanned te krijgen, want dat boeit me echt zeer weinig, maar wat me wel stoort is dat Kipcorn wel gebanned wordt voor dergelijke posts en die twee niet, terwijl ze nagenoeg dezelfde beledigdende opmerkingen maken. Is inderdaad gewoon meten met twee maten.
Probleem is denk ik meer dat men gewoon teveel opgaat in de trend van het haten op kipcorn opgaat en zich teveel laten beïnvloeden, wat denk ik ook is gebeurd bij het uitdelen van die ban. Lijkt me gewoon niet chill als we zo'n kant op gaan.
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Rems »

ik snap wat je bedoelt ferdi, maar kipcorn maakt wel vaker van dat soort posts. hij haat best veel tegenover moslims, ook in dat aanslagen topic. van niet elke moslim is een terrorist maar elke terrorist is wel een moslim blabla.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Simon` »

Bighead schreef: woensdag 7 juni 2017, 23:45 De enige oplossing die ik daar effectief voor heb is de posts die wel gemeld worden ook niet te bestraffen, want ik heb echt de tijd niet om iedere situatie waarin een post gemeld wordt volledig uit te gaan pluizen, en het lijkt er niet op dat mijn mede-moderators daar anders tegenover staan. Als dat wenselijk is en meldingen alleen nog maar gezien moeten worden als dingen die we als moderator af en toe even moeten wegklikken, vind ik dat ook prima, maar ik betwijfel of dat een terechte manier van handelen is. Verder weet ik niet zo goed waarom ik een afkoelban van een week voor een bizar beledigende post als die van Kipcorn überhaupt aan het verdedigen ben.
Ben het ook wel met volture eens dat een post omhoog kijken om te zien waar 't nou omdraait niet verkeerd is, maar ik dacht ook dat het om een ban van een jaar ging, een afkoelban van een week verdient niet zo'n heisa als deze.
Afbeelding
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Volture »

Simon` schreef: donderdag 8 juni 2017, 0:23
Bighead schreef: woensdag 7 juni 2017, 23:45 De enige oplossing die ik daar effectief voor heb is de posts die wel gemeld worden ook niet te bestraffen, want ik heb echt de tijd niet om iedere situatie waarin een post gemeld wordt volledig uit te gaan pluizen, en het lijkt er niet op dat mijn mede-moderators daar anders tegenover staan. Als dat wenselijk is en meldingen alleen nog maar gezien moeten worden als dingen die we als moderator af en toe even moeten wegklikken, vind ik dat ook prima, maar ik betwijfel of dat een terechte manier van handelen is. Verder weet ik niet zo goed waarom ik een afkoelban van een week voor een bizar beledigende post als die van Kipcorn überhaupt aan het verdedigen ben.
Ben het ook wel met volture eens dat een post omhoog kijken om te zien waar 't nou omdraait niet verkeerd is, maar ik dacht ook dat het om een ban van een jaar ging, een afkoelban van een week verdient niet zo'n heisa als deze.
Ja er was eerst ook nergens te zien hoe lang die ban was en natuurlijk valt een ban van een week uiteindelijk wel mee, maar t blijft gewoon raar allemaal
Afbeelding
Dieselpker
Berichten: 11647
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Dieselpker »

Ik mis mn boy kipcorn
FEYENOORD ROTTERDAM
Plaats reactie