Tooltips Update

In dit forum tref je de oudere nieuwsberichten van RuneScape aan. Dit archief heeft al het nieuws vanaf september 2009.
Plaats reactie
Bot
Forumbot
Berichten: 1010
Lid geworden op: woensdag 5 december 2007, 17:55

Tooltips Update

Bericht door Bot »

Tooltips Update

Originele tekst

Updated item tooltips

Mod Shauny's been putting his TAPP time to good use by improving the amount of information that appears when mousing over items! Say goodbye to the days of dragging and clicking; hovering over an item now reveals more detailed stats, such as remaining charge, volume of contents, time remaining, etc..

But that's just a high level overview. For a more detailed list of changes, see this week's patch notes.

LootScape!

Do you watch our live streams? If not, why not?

LootScape is an all-new way for you to get yourself some awesome in-game goodies by watching our live streams every month. Just connect your RuneScape account to your Twitch account and tune into one of our Tuesday or Friday live streams to get some free stuff!

This month, we've created an all-new LootScape Loot Chest, in which you'll have a chance to win one of many different prizes - the rarest of which this month is the Warborne Behemoth pet. Good luck, and may RNGesus be in your favour!

You can connect your RS account to your Twitch account and find out more about it here.

Patch Notes

You can read the full list of this week's updates on the patch notes forum thread.

Enjoy!

Make sure you give Mod Shauny a virtual clap on the back if you're grateful for all his hard work!

The RuneScape Team

Live Streams This Week

Each week we livestream Q&As, in-game events and more. Watch our streams and find out more information about our streams over on our Twitch channel.

Check our YouTube channel too for recap videos of streams you may have missed!

Saturday, November 18th - 19:45 UTC (Game Time) - Dimension of the Damned: the Finale

1,000 bold adventures. Thousands of zombies just waiting to be slain. Who will emerge victorious in this free-for-all finale to win epic prizes?

Find out live on Twitch and YouTube!

LootScape will be enabled for this stream.

Sunday, November 19th - 19:00 UTC (Game Time) - PvM with Mod Lee

Top up your PvM tactics with your weekly dose of monster-killing with Mod Lee!
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Tooltips Update

Bericht door buitje »

Erg leuke patchnotes deze week!
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Tooltips Update

Bericht door Zeekoe »

Permanent golden accumulator
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Tooltips Update

Bericht door Siddy00 »

Luck rings and items now state which items were received (including items from the rare drop table) when informing the player that the item shone brightly.
Nice! ๐Ÿ˜„
A cabbage in the Falador cabbage patch that took some time off during Easter 2017 has returned, feeling refreshed and no or more less delicious. Brassica Prime be praised.
Kudo's voor de verwoording ๐Ÿ˜‹
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Tooltips Update

Bericht door Zeekoe »

Sid!!
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Tooltips Update

Bericht door Siddy00 »

Hai! ๐Ÿ˜„ Ik ben volgens mij al een half jaar niet online geweest of zo (en m'n membership is sinds juni verlopen), maar het begon de afgelopen tijd steeds meer te jeuken om hier wat bij te lezen ๐Ÿ˜‹

Afgaande op de BTS-artikelen van augustus, september, oktober en november heb ik volgens mij niet veel boeiends gemist. Dimensions of the Damned klonk erg tof, maar dat las ik pas begin november toen het al gesloten was. De BTS-artikelen van juni en juli kan ik hier of in het archief zo snel niet terugvinden, maar lees ik wel een keer bij op de site of zo. Maar รฉรฉn nieuwe quest (en ook nog eens novice) in de afgelopen vier maanden, meh ๐Ÿ™

Het is hier ook een stuk rustiger geworden, zeg. Elk topic krijgt nog wel een paar honderd views, maar er zijn nog maar zelden reacties en als ze er zijn, zijn ze wel erg kort ๐Ÿ˜ฎ
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Tooltips Update

Bericht door Daan »

๐Ÿ™ƒ๐Ÿ˜‘๐Ÿ˜‡๐Ÿ˜‰๐Ÿคฃ
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Tooltips Update

Bericht door buitje »

Die van jou is dan weer erg lang :P maar inderdaad laatste tijd niet heel veel spannends gebeurt.
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Tooltips Update

Bericht door Daan »

Gebeurd.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Tooltips Update

Bericht door Zeekoe »

Siddy00 schreef: โ†‘woensdag 15 november 2017, 12:01 Hai! ๐Ÿ˜„ Ik ben volgens mij al een half jaar niet online geweest of zo (en m'n membership is sinds juni verlopen), maar het begon de afgelopen tijd steeds meer te jeuken om hier wat bij te lezen ๐Ÿ˜‹

Afgaande op de BTS-artikelen van augustus, september, oktober en november heb ik volgens mij niet veel boeiends gemist. Dimensions of the Damned klonk erg tof, maar dat las ik pas begin november toen het al gesloten was. De BTS-artikelen van juni en juli kan ik hier of in het archief zo snel niet terugvinden, maar lees ik wel een keer bij op de site of zo. Maar รฉรฉn nieuwe quest (en ook nog eens novice) in de afgelopen vier maanden, meh ๐Ÿ™

Het is hier ook een stuk rustiger geworden, zeg. Elk topic krijgt nog wel een paar honderd views, maar er zijn nog maar zelden reacties en als ze er zijn, zijn ze wel erg kort ๐Ÿ˜ฎ
Ik ben erg blij om je terug te zien, hopelijk blijft je ook voor een tijdje! Het is hier inderdaad best wel dood, zeker in de RS3-delen is het zoeken naar sporen van activiteit.
Welke quest was dat dan, want ik dacht dat de miniquests van Menaphos de meest recente waren? 8-[
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Tooltips Update

Bericht door Siddy00 »

Ah, BTS van november, Evil Dave's Big Day Out. Moet dus zelfs nog komen ๐Ÿ˜œ
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Tooltips Update

Bericht door Zeekoe »

Aahh ja haha nog even wachten :P
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Tooltips Update

Bericht door Siddy00 »

Ik speel trouwens (nog) niet, mijn membership is in juli stopgezet (verlopen creditkaart, nota bene de dag voor mijn verjaardag) en heb ik toen niet verlengd. Ik heb de maanden daarna eigenlijk ook niet de behoefte gehad om in te loggen. Het begint inmiddels wel wat te kriebelen, maar ik heb het druk genoeg met studie en bestuurswerk om het nog even uit te stellen. Wie weet is er dan ook iets meer interessante nieuwe content om mee aan de slag te gaan ๐Ÿ˜‰

In een topic in Buit werd overigens wat gezegd over een toekomstige update aan clue scrolls, is daar een makkelijke plek voor om bij te lezen wanneer en wat ongeveer? Daar ben ik altijd fan van geweest!

Toegevoegd na 1 minuut en 19 seconden:
Ah laat maar, gevonden ๐Ÿ˜Š (viewtopic.php?f=112&t=279829&p=5205652& ... l#p5205652)
Afbeelding
Plaats reactie