Guide: Een sterke Pure maken

Hier worden alle RuneScape-guides die verouderd zijn geplaatst. Zo staan hier bijvoorbeeld guides over de Holiday Events uit 2007 en de Gnome Copters.
Forumregels
Welkom in het RuneScape-guides-archief! Het is toegestaan om guides te bumpen in dit forumdeel, je hoeft bump-posts dus niet te melden, tenzij het spam is. Het bericht moet dus wel nuttig zijn, zet dus niet alleen 'bump' in je bericht.
Gebath
Berichten: 80
Lid geworden op: zondag 19 maart 2006, 16:21
Contacteer:

Guide: Een sterke Pure maken

Bericht door Gebath »

Hallo ik ben gebath (97 Combat),

1. Inhoud:

Veel mensen hebben Problemen of Weten niet wat ze met z'n Pure aanmoeten, of weten niet hoe of waar ze het moeten trainen. Daarom is deze guid best wel Handig om eens te gebruiken of om eens een kijkje in te nemen:

Een Pure maken is soms ingewikkelt. Om een sterke Pure te maken hoef je niet Persé member te worden, daarom maak ik 2 verschillende Guides.
Een guide voor F2p Pures en een Guide voor P2p Pures:

2. F2p Guide: Sterke Pure maken.

Je Hebt een 3 keuzens om een Pure te maken: Ranged Pure, Magic Pure en een Melee Pure. Het beste is om een Pure te maken waar je ook 1 ding op blijft trainen stel: Je hebt besloten om een Melee Pure te gaan maken. Dan moet je ook Melee Blijven Trainen zie dit:

3. Melee Pure[F2p]:

Een melee pure is goed als die def 1-10 is Niet hoger, je kan hem wel hoger trainen maar dan ben je geen echte Pure meer. Begin om strength en attack gelijk te houden. Dus train eerst attack naar 10 en daarna strength naar 10. Dan attack naar 20 en strength naar 20. Begin wel met attack voordat je met strength begint, het voordeel daarvan is dat je ''veel'' beteren wapen aan kan doen; Dan 30 attack 30 strength, 40 attack 40 strength. Hooo!!! Als je 40 attack hebt en 40 strength is het verstandig om attack niet meer te trainen(Als je f2p bent). Dan ga je verder met strength. Strength blijf je dan zo hoog mogelijk trainen:

attack en strength: level 1 tot en met 10: Train plek: Kippen/Goblins
attack en strength: level 10 tot en met 20: Train plek: Koeien/Monniken
attack en strength: level 20 tot en met 30: Train plek: Monniken/Barbaren
attack en strength: level 30 tot en met 40: Train plek: Monniken/Mossys
Strength level: 40 of hoger: Train plek: Moss giants/Hill Giants

4. Deze beesten kan je vinden bij & Algemene uitleg:

Kippen/Goblins: Lumbridge Allebij
Koeien/Monniken: Koeien: Lumbridge / Monniken: Naast Edgevill
Monniken/Barbaren: Monniken: Naast Edgevill / Barbaren boven Edgevill
Monniken/Mossys: Monniken: Naast Edgevill / Mossys hier:

Afbeelding

Volg het Rode Pat en dan kom je bij de Moss Giants.

5. Algemene informatie over de mossgiants en over de monniken.


6. Monniken:

De monniken die naast edgevill staan hebben een redelijk lage combat level maar geven zeker veel XP. Ze hitte soms wel veel, daarom is het zo handig bij die monniken dat ze je kunnen healen. praat met ze en vraag of ze je beter willen maken. je kunt ze herkennen aan hun bruinen robes.
Hierzo zie je waar de monniken zich bevinden:

Afbeelding

7. Moss giants:

Moss giants hebben een best hoog combat level en hitte veel op je. Daarom is het verstandig om in een drukke wereld te gaaan staan:
Wereld: 49,50,51,52,1,3. De plek bij de Moss Giants is multi dat betkent dat iedereen om de moss Giants heen de Moss Giants te gelijkke tijd kan aanvallen.Zorg dan dat iemand anders begint om de moss giants te attacken. Zodat jij niet geattackt wordt. En die ander wel want als het goed is heb je een lage defense en daardoor hit de Moss Giant veel op je.

8. Pken in F2p:

Als je wilt pken in f2p moet je dat pas bij dit Combat level doen om goed te pken: rond de 60 combat waarom 60: Mensen hebben dan beteren dingen bijzich dus als je iemand pk't heb je meer spullen/Betere spullen. En omdat je dan goed en sterk genoeg bent.

Voor de mages en Rangers geld dit precies hetzelfde men je een ranged pure kan je hier trainen ben je een mage pure kan je hier trainen.








1. Melee/Ranged/Magic Member Guide:

Om een Pure te maken heb je niet veel geld nodig 300k is al genoeg om een goede pure te maken. in dat geld steek je in: Food/een wapen ''en nog een wapen''.

Als je een member pure Wilt worden in melee is het verstandig om pas member te worden als je 40 attack en 40 strength hebt. Dan kan je van 40 strength op 1 plaats trainen om 99 strength te krijgen en dat is: Rock Krabs. Bijna alle goede Pures trainen daar.

Dit is de plaats van de Rock Krabs:

Afbeelding
Volg de rode lijn en dan kom je vanzelf de rock krabs tegen.

2. Pken in de Member Wereld:

Pken in de member wereld kan je sneller doen dan in de F2p wereld omdat de member vaak rijker zijn dan F2p's. Rond 50 Combat kan je al goed Pken in de Member Wereld.

Voor de rangers geld dit precies hetzelfde voor de mages wil ik nog iets zeggen:

3. Magie:

Als je hebt besloten om een mage pure te worden kan dat natuurlijk, hoewel dit 1 van de duurtse pures is als je een goede mage pure wilt worden tenminste.

4. Als je een mage pure wilt worden moet je dit doen:

Koop 500 Nats/1k nats 500=150k 1000=300k en koop 500 yew long{s}/1k yew Long{s} 500=300k 1000=600k. Alch de Yews en je krijgt er geld voor+magic XP dit is 1 van de snelste manieren en het is niet al te duur. Heb je 1k yews gealchd:

heb je: 65.000 Magic XP
En: 768k Cash Terug
Dat betent: Dat je 32k verlies hebt gemaakt en 65k magic xp hebt.

Ik hoop dat jullie iets aan deze guide hebben, veel geluk met je pure te trainen :wink:
Laatst gewijzigd door Gebath op woensdag 5 juli 2006, 9:01, 3 keer totaal gewijzigd.
mativis
Berichten: 411
Lid geworden op: zondag 8 januari 2006, 11:32

Bericht door mativis »

nice guide :wink:
mooi geschreven :)
vologens mij geen ripped screens
ik kan deze guide goed gebruiken
Afbeelding
Jur Joosten
Ex-moderator
Berichten: 2982
Lid geworden op: maandag 13 februari 2006, 10:41
Clan: Lunagang
Oude naam: Sh4rky

Bericht door Jur Joosten »

mativis schreef:nice guide :wink:
mooi geschreven :)
vologens mij geen ripped screens
ik kan deze guide goed gebruiken
1 ripped screen van tip.it toch?

Chille guide verder.. goed bruikbaar voor de meeste van ons.
Afbeelding
arnaabis
Berichten: 932
Lid geworden op: zaterdag 20 mei 2006, 18:15
Contacteer:

Bericht door arnaabis »

goeie guide!
jornVdV
Berichten: 6
Lid geworden op: woensdag 3 mei 2006, 16:08

Bericht door jornVdV »

deze guide kan ik zeker goed gebruiken, hoor ! :D
Je mag me bij vrienden zetten maar verwittig mij! ........................................
(mij runescape naam is Sibberke)
P.S. ik heb een runescape fansite
Lmaomg
Berichten: 3880
Lid geworden op: dinsdag 6 juni 2006, 20:34

Bericht door Lmaomg »

Niets over ranged? #-o

Het is wel een goede guide maar niet zo uitgebreid. Zelf kan ik het niet beter hoor.. :o
Gebath
Berichten: 80
Lid geworden op: zondag 19 maart 2006, 16:21
Contacteer:

Bericht door Gebath »

Bumb
The Darklain
Berichten: 4432
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 13:39
Contacteer:

Bericht door The Darklain »

goeie guide
mijn mini gallery, klik erop voor de hele pixel :bier:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Steun de Wub smiley en doe mee! Afbeelding ( Klik op de Wub! )
Ronnie518
Berichten: 3598
Lid geworden op: dinsdag 27 december 2005, 21:03
Clan: Dutch Generation
Oude naam: Ron

Bericht door Ronnie518 »

nice guid had zelf neit beter kunnen schrijven
AfbeeldingProud Council/Fa manager Of Dutch-generation Since 23-11-09Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Maaten Vt
Berichten: 2389
Lid geworden op: vrijdag 23 juni 2006, 21:46
Clan: None

Bericht door Maaten Vt »

mooi en duidelijk met de screens :D
Afbeelding
tjapo
Berichten: 336
Lid geworden op: woensdag 25 januari 2006, 15:12

Bericht door tjapo »

is wel goeie guide 7/10[size=0]bumb[/size]
doe mee met tribalwars een leuk spel! mijn 1e guide
Afbeelding Afbeelding
flintjoris
Berichten: 1601
Lid geworden op: woensdag 20 december 2006, 15:50

Bericht door flintjoris »

wel een beetje zielig als je iemand anders account
in je gegvens in vult he
haal die naam brad king 1 maar weg
brad king1
Berichten: 190
Lid geworden op: zaterdag 11 november 2006, 19:03

Bericht door brad king1 »

flintjoris schreef:wel een beetje zielig als je iemand anders account
in je gegvens in vult he
haal die naam brad king 1 maar weg
Dat ben ik zelf, heb 2 account op lunagang, maar gebath is verbannen en heb dus een nieuwe account; brad king1. Aangezien brad king1 me nieuwe account is is het nutteloos om door te posten op gebath. Er stond toch niet veel post-count op :)
flintjoris
Berichten: 1601
Lid geworden op: woensdag 20 december 2006, 15:50

Bericht door flintjoris »

brad king1 schreef:
flintjoris schreef:wel een beetje zielig als je iemand anders account
in je gegvens in vult he
haal die naam brad king 1 maar weg
Dat ben ik zelf, heb 2 account op lunagang, maar gebath is verbannen en heb dus een nieuwe account; brad king1. Aangezien brad king1 me nieuwe account is is het nutteloos om door te posten op gebath. Er stond toch niet veel post-count op :)
oke dat wist ik niet maar waarom heb je er dan een guide mee gemaakt?
l0nsd4l3r
Berichten: 4
Lid geworden op: zondag 20 mei 2007, 15:44

Bericht door l0nsd4l3r »

er klopt iets niet je lijd dan 132k verlies geen 32 verander dat maar ff
pure's ownz u
Jericho
Berichten: 1925
Lid geworden op: donderdag 5 april 2007, 20:05
Oude naam: Elve Range38

Bericht door Jericho »

Goeie guide! Geef ik een 7.5/10. Maar je kon misschien ook wat meer vermelden over range pure? En wat meer info over de verschillende pures, want je hebt ook een mage/range pure (zo heb ik een account) Je hebt een Rune Pure.
Afbeelding
swissbw2
Berichten: 2020
Lid geworden op: dinsdag 20 december 2005, 23:07

Bericht door swissbw2 »

zodra je 40 str hebt kan je bij de flesh crawlers in stronghold of security gaan trainen, die hitten max 1, hitten wel best vaak maar geven goede exp
Afbeelding
YellowTribe schreef: "Arguing with the moderators is like shaking your fist at God. There's nobody there; and if there is, he's not listening. And if he's listening, all you're doing is pissing him off"
BlAdeKe schreef: If at first you don't succeed, Destroy all evidence that you tried
Soepdino
Berichten: 4495
Lid geworden op: vrijdag 26 mei 2006, 16:07
Oude naam: Superdino11

Bericht door Soepdino »

Barbaren zitten in Barbarian Village, dat is niet boven maar onder Edge :)
Quitted
Afbeelding
tommie314101
Berichten: 3623
Lid geworden op: zaterdag 4 februari 2006, 12:57
RS: Infinilel (p2p)

Bericht door tommie314101 »

wat moet je aan als f2p melee pure dan?
Afbeelding
dark svennie
Berichten: 148
Lid geworden op: maandag 2 oktober 2006, 18:12

Bericht door dark svennie »

maar ff een vraagie bij die yews highalchen moet je dan ook nog van de yews yew bows maken?
Plaats reactie