een ban, maar weet niet voor wat?

Praat hier over RuneScape in het algemeen. Hier is ook ruimte om vragen te stellen.
Gesloten
roytjee2
Berichten: 3
Lid geworden op: dinsdag 5 juni 2018, 14:18

een ban, maar weet niet voor wat?

Bericht door roytjee2 »

ik ben dus permanent gebanned op 17-10-17, ik heb dus verder geen idee waarom want ik speelde niet eens meer. In de message stond dit:

Account banned for macroing in OldSchool. Our macro detection system has been monitoring your account closely and has detected that you are using illegal 3rd party software which violates the rules of the game and breaches your terms of service with Jagex. Our team have reviewed the evidence and can confirm that you were using illegal botting software. Jagex are able to accurately detect all illegal 3rd party software and any promises from their makers about being 'totally undetectable' or 'no ban guaranteed' are inaccurate. As such your account has been permanently removed from game. Please take this time to familiarise yourself with the rules should you wish to create another account.

geen idee wat ze ermee bedoelen dus ik vroeg ze gewoon om me te unbannen.

Hi Da,

You're receiving this email as you've recently appealed a ban on the account with the login name:

After a comprehensive review of this account, there is no evidence to suggest the ban was applied in error and so will not be returning this account to play.

Our decision is final and any repeated attempts to appeal this ban will be denied.

allemaal leuk en aardig, maar ik speelde niet eens meer en geen idee waarom ik een ban heb gekregen.

weet iemand misschien wat dit zou kunnen zijn?
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: een ban, maar weet niet voor wat?

Bericht door Hank1705 »

Precies wat Jagex zegt, dat jouw account in OSRS gebruik heeft gemaakt van macro's, oftewel heeft gebot. Of je dit zelf was of dat je bent gehackt en het vervolgens door goldfarmers op je gehackte account is gebeurd weet ik niet, maar in beide gevallen zal je de eerste noch de laatste zijn.

Verder helpen kunnen we je hier in ieder geval niet, mocht je weer willen spelen kun je het beste gewoon een nieuw account beginnen.
Afbeelding
Afbeelding
roytjee2
Berichten: 3
Lid geworden op: dinsdag 5 juni 2018, 14:18

Re: een ban, maar weet niet voor wat?

Bericht door roytjee2 »

Nee, ik heb zelf geen idee hoe ik dat zou moeten doen. Ik was helemaal niet aan het spelen ook. maar oke opnieuw beginnen dus.
bedankt voor de info! maar doen ze daar verder geen onderzoek naar met IP adress ofso?
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: een ban, maar weet niet voor wat?

Bericht door buitje »

Je kunt t proberen door je eigen ip door te geven en t uit te leggen. Maar geef je niet zo veel kans...
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
roytjee2
Berichten: 3
Lid geworden op: dinsdag 5 juni 2018, 14:18

Re: een ban, maar weet niet voor wat?

Bericht door roytjee2 »

waar zou ik dat kunnen uitleggen? en anders maar helemaal opnieuw beginnen:( was al opnieuw begonnen omdat je niet de stats kan omswitchen
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: een ban, maar weet niet voor wat?

Bericht door Bearserk »

ze kunnen inderdaad kijken welke ip's hebben ingelogd, maar in de terms of service staat dat jij verantwoordelijk bent voor het account en als je gehacked bent is het je eigen schuld (zelfs al is het niet jouw schuld en had je authenticator en alles)
Afbeelding
Panzkajr
Berichten: 1246
Lid geworden op: zondag 24 juni 2007, 21:25

Re: een ban, maar weet niet voor wat?

Bericht door Panzkajr »

Echt kut man. Nog steeds banned nu?
Mooi :bier:
Gesloten