Festivals & Concerten

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Lenneas
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 25 mei 2014, 17:16
RS: Lenneas

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Lenneas »

Rems schreef: dinsdag 13 november 2018, 21:38 ik vind dat er te veel toeristen in shelter zijn, was er laatst voor het eerst. vind het wel een vette locatie ja, maar toeristen stom!
Is dit nog steeds zo? Dacht dat ze juist die steeds meer wegsturen. Ik was er voor het laatst anderhalf jaar geleden. Vind het geen aantrekkelijke tent ofzo en die toeristen zijn op z'n zachtst gezegd geen improvement.
Blij dat Adriatique goed was. Dacht al ruim een jaar dat zijn de mannen die zich gaan vestigen in de top, helaas vind ik ze daar nog veel te wisselvallig voor. Zowel tussen sets als in sets zelf. Bij vlagen fantastisch en bij vlagen boring. Dus hou vast Adriaantjes.
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Rems »

nja shelter staat overal op al die residentadvisor apps enzo, en dat het op loop afstand is vanaf centraal helpt ook niet mee.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
rarevogelman
Ex-moderator
Berichten: 8101
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:22
Clan: Rarevogelman-unit

Re: Festivals & Concerten

Bericht door rarevogelman »

Lenneas schreef: woensdag 14 november 2018, 18:51
Rems schreef: dinsdag 13 november 2018, 21:38 ik vind dat er te veel toeristen in shelter zijn, was er laatst voor het eerst. vind het wel een vette locatie ja, maar toeristen stom!
Is dit nog steeds zo? Dacht dat ze juist die steeds meer wegsturen. Ik was er voor het laatst anderhalf jaar geleden. Vind het geen aantrekkelijke tent ofzo en die toeristen zijn op z'n zachtst gezegd geen improvement.
Blij dat Adriatique goed was. Dacht al ruim een jaar dat zijn de mannen die zich gaan vestigen in de top, helaas vind ik ze daar nog veel te wisselvallig voor. Zowel tussen sets als in sets zelf. Bij vlagen fantastisch en bij vlagen boring. Dus hou vast Adriaantjes.
Veel nieuwe eigen platen gedraaid. Het was immers als viering van het nieuwe album van ze. Ook veel andere nieuwe pareltjes, afgewisseld met wat oudere platen. Het bleef de hele tijd erg lekker ditmaal gelukkig. Tsepo in het voorprogramma draaide ook zeer degelijk!
Afbeelding
Afbeelding
Proud Ex-Luna- Council, Gatekeeper, Warlord, Pk Leader and High Council
Lenneas
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 25 mei 2014, 17:16
RS: Lenneas

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Lenneas »

Rems schreef: woensdag 14 november 2018, 19:04 nja shelter staat overal op al die residentadvisor apps enzo, en dat het op loop afstand is vanaf centraal helpt ook niet mee.
Deurbeleid werkt.
Niels
Berichten: 3711
Lid geworden op: zaterdag 30 april 2011, 15:37

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Niels »

sam paganini fuck yeah
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Rems »

Lenneas schreef: donderdag 15 november 2018, 17:25
Rems schreef: woensdag 14 november 2018, 19:04 nja shelter staat overal op al die residentadvisor apps enzo, en dat het op loop afstand is vanaf centraal helpt ook niet mee.
Deurbeleid werkt.
ja opzich wel, alleen zo'n deurbeleid als de school heeft kan ook vervelend zijn soms. beetje berlijn na doen ofzo.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
rarevogelman
Ex-moderator
Berichten: 8101
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:22
Clan: Rarevogelman-unit

Re: Festivals & Concerten

Bericht door rarevogelman »

Rems schreef: zaterdag 17 november 2018, 12:24
Lenneas schreef: donderdag 15 november 2018, 17:25
Rems schreef: woensdag 14 november 2018, 19:04 nja shelter staat overal op al die residentadvisor apps enzo, en dat het op loop afstand is vanaf centraal helpt ook niet mee.
Deurbeleid werkt.
ja opzich wel, alleen zo'n deurbeleid als de school heeft kan ook vervelend zijn soms. beetje berlijn na doen ofzo.
Hahah, bij de School kunnen ze het ook opeens super willekeurig gaan doen. Vaak is niets aan de hand, en soms gaan ze over de kleinste dingen moeilijk doen. Één keer bijna geweigerd bij de deur omdat mijn vest (die ik alleen buiten aanhad tussen mijn jas en mijn shirt omdat het fucking koud was) te casual was :lol: Alsof ik dat ding aan ga houden binnen..

Over de school gesproken, vanavond ga ik er weer heen! Avondje Job Jobse en wat andere shit die ik niet ken.
Afbeelding
Afbeelding
Proud Ex-Luna- Council, Gatekeeper, Warlord, Pk Leader and High Council
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Rems »

ik ben er nog nooit geweest, maar ik vind het gewoon vervelend dat er een kans is dat je niet binnen komt.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Volture »

School is pure kk, nooit geweest en als ik de verhalen zo hoor ga ik daar ook nooit heen, pretentieuze homo's
Afbeelding
Lenneas
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 25 mei 2014, 17:16
RS: Lenneas

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Lenneas »

Rems schreef: zaterdag 17 november 2018, 12:24
Lenneas schreef: donderdag 15 november 2018, 17:25
Rems schreef: woensdag 14 november 2018, 19:04 nja shelter staat overal op al die residentadvisor apps enzo, en dat het op loop afstand is vanaf centraal helpt ook niet mee.
Deurbeleid werkt.
ja opzich wel, alleen zo'n deurbeleid als de school heeft kan ook vervelend zijn soms. beetje berlijn na doen ofzo.
Je voert een deurbeleid niet zonder reden in, een beetje Berlijn nadoen is wel heel kortzichtig. Shelter vind ik juist walgelijk vanwege geen deurbeleid. Als je gewoon weet je wat je wel en niet moet doen om binnen te komen is er geen probleem bij de School. Ik wil 21 december weer met Hunee & Antal. Ik ga er ook vanuit dat ze weer een nieuwjaarsdag feest organiseren, die wil ik dit jaar wel meepakken. Vind DS by far de leukste club in AMS.
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Volture »

Lenneas schreef: zaterdag 17 november 2018, 16:17Als je gewoon weet je wat je wel en niet moet doen om binnen te komen is er geen probleem bij de School.
Wat een argument. Dat maakt t niet minder debiel maat
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Rems »

Lenneas schreef: zaterdag 17 november 2018, 16:17
Rems schreef: zaterdag 17 november 2018, 12:24
Lenneas schreef: donderdag 15 november 2018, 17:25
Rems schreef: woensdag 14 november 2018, 19:04 nja shelter staat overal op al die residentadvisor apps enzo, en dat het op loop afstand is vanaf centraal helpt ook niet mee.
Deurbeleid werkt.
ja opzich wel, alleen zo'n deurbeleid als de school heeft kan ook vervelend zijn soms. beetje berlijn na doen ofzo.
Je voert een deurbeleid niet zonder reden in, een beetje Berlijn nadoen is wel heel kortzichtig. Shelter vind ik juist walgelijk vanwege geen deurbeleid. Als je gewoon weet je wat je wel en niet moet doen om binnen te komen is er geen probleem bij de School. Ik wil 21 december weer met Hunee & Antal. Ik ga er ook vanuit dat ze weer een nieuwjaarsdag feest organiseren, die wil ik dit jaar wel meepakken. Vind DS by far de leukste club in AMS.
hm ja wist niet dat het zo was. in berlijn word je ook gewoon 'random' niet binnen gelaten, ook al doe je het 'goed'. wel beter dat het deur beleid wel anders is bij de school dan.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
kilboy590
Berichten: 109
Lid geworden op: donderdag 26 maart 2009, 21:28

Re: Festivals & Concerten

Bericht door kilboy590 »

haha, de fck, wat moet ik doen dan voor binnen te mogen in de school? Berghain 2x binnen gelaten, en 1x weggestuurd omdat m'n mate te dronken was.
rarevogelman
Ex-moderator
Berichten: 8101
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:22
Clan: Rarevogelman-unit

Re: Festivals & Concerten

Bericht door rarevogelman »

Volture schreef: zaterdag 17 november 2018, 15:22 School is pure kk, nooit geweest en als ik de verhalen zo hoor ga ik daar ook nooit heen, pretentieuze homo's
Je bent er nooit geweest maar het is pure kk :mrgreen:

De deurbeleid kan dan soms wel vaag zijn, maar vaak filteren ze wel juist de rotte appels er goed uit. En eenmaal binnen is de School echt fantastisch. Hangt echt een hele chille sfeer daar altijd. Kan het je alsnog aanraden gewoon een keer te gaan.
kilboy590 schreef: zaterdag 17 november 2018, 18:18 haha, de fck, wat moet ik doen dan voor binnen te mogen in de school? Berghain 2x binnen gelaten, en 1x weggestuurd omdat m'n mate te dronken was.
Niet met een grote groep tegelijk naar binnen gaan, chill zijn, line up kennen, niet te casual gekleed zijn. Maar dat zijn allemaal dingen waar je makkelijk rekening mee kan houden. En als je van te voren een kaartje hebt moet je het wel heel bont maken willen ze je weigeren. Bij deurverkoop zijn ze wel strenger.
Afbeelding
Afbeelding
Proud Ex-Luna- Council, Gatekeeper, Warlord, Pk Leader and High Council
Aron

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Aron »

Wat is 'niet te casual gekleed' zijn? :')
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Daan »

Geen trainingsbroek
rarevogelman
Ex-moderator
Berichten: 8101
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:22
Clan: Rarevogelman-unit

Re: Festivals & Concerten

Bericht door rarevogelman »

Bijv ja. Of voetbalshirtjes lolol, of weer juist te netjes gekleed zijn. Maar zolang je gewoon een prima rave shirt en normale broek aan hebt is alles prima.
Afbeelding
Afbeelding
Proud Ex-Luna- Council, Gatekeeper, Warlord, Pk Leader and High Council
Aron

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Aron »

Joh, maar dat is bij de plaatselijke bar ook gewoon.
rarevogelman
Ex-moderator
Berichten: 8101
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:22
Clan: Rarevogelman-unit

Re: Festivals & Concerten

Bericht door rarevogelman »

Aron schreef: zondag 18 november 2018, 17:17 Joh, maar dat is bij de plaatselijke bar ook gewoon.
Als het goed is mag je daar gewoon alles dragen lol.
Afbeelding
Afbeelding
Proud Ex-Luna- Council, Gatekeeper, Warlord, Pk Leader and High Council
Sjowie
Berichten: 1688
Lid geworden op: woensdag 9 november 2016, 0:30

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Sjowie »

Volture schreef: zaterdag 17 november 2018, 15:22 School is pure kk, nooit geweest en als ik de verhalen zo hoor ga ik daar ook nooit heen, pretentieuze homo's
Heb je daarom geen diploma?
Plaats reactie