Slowtalk topic (was nachttopic)

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Als je moest kiezen tussen het vangen van een Abra of een Dratini, welke zou je dan kiezen?|

Abra
12
13%
Dratini
47
51%
Ik houd niet van leuke dingen
34
37%
 
Totaal aantal stemmen: 93

Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3448
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Atem_nijo »

Bachelor heb je voor het leven, maakt niet uit of je het op 21 haalt of op 30
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40370
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Daan »

Rems schreef: dinsdag 17 augustus 2021, 9:24 24 en bachelor top student die daan!
"Gewoon" in 4 jaar gehaald!
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40370
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Daan »

Daarnaast was ik nog net 23 geloof ik
Juuul'
Berichten: 8593
Lid geworden op: donderdag 5 juli 2007, 11:20
RS: GIM Defqon 1 (p2p)

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Juuul' »

Daan schreef: maandag 16 augustus 2021, 15:32
Juuul' schreef: zaterdag 14 augustus 2021, 12:59 Zoo dan, inmiddels 14 jaar verder toen ik hier ooit begon. Hoe is 't Daan?
Ja goe! Lekker zomervakantie, bachelor in de pocket, chille nieuwe bijbaan, lekker naar Italia geweest en donderdag een week naar Cluj, Roemenië (halve liters in kroegen voor 1,50 enzo). Dus helemaal priems. Jij?
Lekker pik! Gefeliciteerd.

Ik ga 1 september nog ff 10 dagen met vrienden naar Kos, villaatje, lekker hoor.
Ben zelf inmiddels al 6 jaar full-time aan het werk en op zoek naar een huis, maar alles is te graf duur geworden.
Woon nu samen met 2 maatjes op R'dam Zuid. En ben zojuist gehackt op OSRS looool. Had wel leuke end-game Ironman 2208 total lvl. Ik speelde nauwelijks meer maar is wel kut. ](*,)
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Kipcorn »

Rems schreef: donderdag 16 november 2017, 9:50 lmao kipcorn je bent er zo een. die dan zegt 'alle Marokkanen zijn kut!!!!!!!!!!' en vervolgens het enige argument wat ie heeft is 'vrijheid van meningsuiting'.

ik zet 50 euro in op dat kipcorn zijn studie niet haalt
Mag ik mijn 50 euro? Bachelorthesis gehaald en daarmee mijn bachelor.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40370
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Daan »

Juuul' schreef: zaterdag 21 augustus 2021, 16:33
Daan schreef: maandag 16 augustus 2021, 15:32
Juuul' schreef: zaterdag 14 augustus 2021, 12:59 Zoo dan, inmiddels 14 jaar verder toen ik hier ooit begon. Hoe is 't Daan?
Ja goe! Lekker zomervakantie, bachelor in de pocket, chille nieuwe bijbaan, lekker naar Italia geweest en donderdag een week naar Cluj, Roemenië (halve liters in kroegen voor 1,50 enzo). Dus helemaal priems. Jij?
Lekker pik! Gefeliciteerd.

Ik ga 1 september nog ff 10 dagen met vrienden naar Kos, villaatje, lekker hoor.
Ben zelf inmiddels al 6 jaar full-time aan het werk en op zoek naar een huis, maar alles is te graf duur geworden.
Woon nu samen met 2 maatjes op R'dam Zuid. En ben zojuist gehackt op OSRS looool. Had wel leuke end-game Ironman 2208 total lvl. Ik speelde nauwelijks meer maar is wel kut. ](*,)
<3

En lekker man met je vakantie naar Kos, in september heb je daar ook echt prima weer ook. Snap wel wat je zegt met die huizenprijzen. Nu alweer een paar jaar in Leiden in een huurhuis, maar zit wel met een schuin oog naar de prijzen in Amsterdam te kijken. Is gewoon niet te doen, geldt voor Rotterdam vast net zo.

Wel balen van je hack, maar ook wel weer grappig dat men nooit echt kan stoppen met RS. Haha, net zoals dat ik ook nog steeds hier rondhang
Dieselpker
Berichten: 11650
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Dieselpker »

Heb rijke pappie en mammie nodig voor huis
FEYENOORD ROTTERDAM
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Kipcorn »

Dieselpker schreef: dinsdag 24 augustus 2021, 14:15 Heb rijke pappie en mammie nodig voor huis
Hoe gaat het met jouw carrière dan? Nog steeds actief in de ruimtelijke ordening? Ik ga over een paar weken beginnen aan de master "Planning, Land and Real Estate Development" en ben erg gemotiveerd om weer aan de slag te gaan, maar nog wel lichtjes huiverig voor wat daarna komt. Daarom heb ik al een aantal gemeenten gemaild met de vraag of ik een keer kan meelopen.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40370
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Daan »

Laat ze je postgeschiedenis maar niet lezen in ieder geval
Dieselpker
Berichten: 11650
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Dieselpker »

Kipcorn schreef: woensdag 25 augustus 2021, 10:56
Dieselpker schreef: dinsdag 24 augustus 2021, 14:15 Heb rijke pappie en mammie nodig voor huis
Hoe gaat het met jouw carrière dan? Nog steeds actief in de ruimtelijke ordening? Ik ga over een paar weken beginnen aan de master "Planning, Land and Real Estate Development" en ben erg gemotiveerd om weer aan de slag te gaan, maar nog wel lichtjes huiverig voor wat daarna komt. Daarom heb ik al een aantal gemeenten gemaild met de vraag of ik een keer kan meelopen.
Prima, ik ben meer economische geografie kant op gegaan dus zit veel meer op economisch advies met ruimtelijke invalshoek. Consultant geweest, toen tijdje overheid waarbij ik voornamelijk internationale bedrijven hielp met vestigen in Nederland, nu weer terug bij consultancy.

Waarom huiverig? Gewoon spanning om te beginnen of maak je je zorgen om de markt? Ga je trouwens in Nijmegen doen?
Laatst gewijzigd door Dieselpker op woensdag 25 augustus 2021, 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.
FEYENOORD ROTTERDAM
Dieselpker
Berichten: 11650
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Dieselpker »

Daan schreef: woensdag 25 augustus 2021, 11:11 Laat ze je postgeschiedenis maar niet lezen in ieder geval
ik ben blij dat ik mn twitter ooit heb verwijderd
FEYENOORD ROTTERDAM
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Kipcorn »

Dieselpker schreef: woensdag 25 augustus 2021, 11:22 Prima, ik ben meer economische geografie kant op gegaan dus zit veel meer op economisch advies met ruimtelijke invalshoek. Consultant geweest, toen tijdje overheid waarbij ik voornamelijk internationale bedrijven hielp met vestigen in Nederland, nu weer terug bij consultancy.

Waarom huiverig? Gewoon spanning om te beginnen of maak je je zorgen om de markt? Ga je trouwens in Nijmegen doen?
Klinkt zeker interessant maar je bent wel vaak van baan gewisseld dus in korte tijd, waarom?

Huiverig omdat het werk natuurlijk heel anders is dan studeren, daarnaast afgelopen 2 jaar (mede door studievertraging) bijna geen planologievakken gevolgd, dus moet er weer even inkomen.

En die postgeschiedenis... tja, aan de ene kant leuk om te behouden maar aan de andere kant vraag ik me ook af of het slim is, hoe zouden werkgevers het überhaupt moeten vinden?
Dieselpker
Berichten: 11650
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Dieselpker »

Eerste baan liep contract uit en hadden ze niet meer werk voor me. Tweede baan iets meer dan een jaar gezeten, ik wilde daar doorgroeien in een andere functie (die was vrijgekomen) maar zij wilde mensen met meer ervaring. Ik was niet tevreden met de rol die ik op dat moment had dus ben 5 maanden geleden naar mijn huidige werkgever verkast.

Hier nu uitzicht op een vast contract en de business loopt goed. Daarnaast is het totaal niet verkeerd om in ons vakgebied zowel de publieke als private kant eens mee te maken, je leert enorm veel van beide werelden. Ook omdat je constant met elkaar te maken hebt. Zo weet je ook beter wat bij je past. Ik heb nu enkel nog geen beleidsmatige functie gehad bij een overheid, dat is iets wat ik wellicht nog wel wil proberen. Maar kans is groot dat ik ergens op een ambassade in Noord-Amerika werk als vervolg stap atm.

Overigens weet ik dat geen enkele werkgever ooit gekke zoekacties op het internet naar mij heeft gedaan, lijkt me niet iets om je druk over te maken. Helemaal als je onder een nickname zit zoals hier.
FEYENOORD ROTTERDAM
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Rems »

ik zit gewoon onder mn echte naam hier en ben ook aangenomen bij de overheid XD
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Rems »

kk rutte
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40370
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Daan »

Rems schreef: woensdag 25 augustus 2021, 22:55kk rutte
Hahaha
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40370
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Daan »

Ik werk in een kerk momenteel dus zegt ook niet alles inderdaad
Dieselpker
Berichten: 11650
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Dieselpker »

Daan schreef: donderdag 26 augustus 2021, 11:06 Ik werk in een kerk momenteel dus zegt ook niet alles inderdaad
?? explain
FEYENOORD ROTTERDAM
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40370
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Daan »

Dieselpker schreef: donderdag 26 augustus 2021, 12:32
Daan schreef: donderdag 26 augustus 2021, 11:06 Ik werk in een kerk momenteel dus zegt ook niet alles inderdaad
?? explain
www.pieterskerk.com/nl/
Staat een cafe nu hier, met schommel, en een fototentoonstelling. Beetje serveren dus, en entree staan voor de tentoonstelling. Wel vet. In de toekomst ook weer grote evenementen hier
Dieselpker
Berichten: 11650
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Dieselpker »

okee geen geloofsgekkie dus
FEYENOORD ROTTERDAM
Plaats reactie