40k + Guatemalarecap

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Kenkershadow
Berichten: 11
Lid geworden op: vrijdag 7 oktober 2022, 16:06

Re: 40k + Guatemalarecap

Bericht door Kenkershadow »

nee dat ben ik
Kenkershadow
Berichten: 11
Lid geworden op: vrijdag 7 oktober 2022, 16:06

Re: 40k + Guatemalarecap

Bericht door Kenkershadow »

REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Schim
Berichten: 98
Lid geworden op: vrijdag 7 oktober 2022, 15:49

Re: 40k + Guatemalarecap

Bericht door Schim »

Kenkershadow schreef: vrijdag 7 oktober 2022, 18:09 REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Je weet dat je echt zielig bent als de OG Shadow deze comment cringe vindt
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: 40k + Guatemalarecap

Bericht door Daan »

Ga eens weg uit mijn topic
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: 40k + Guatemalarecap

Bericht door Nikki- »

Goed verhaal Daan lekker kort, never change
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: 40k + Guatemalarecap

Bericht door Nikki- »

Heb het daadwerkelijk helemaal gelezen tijdens tandenpoetsen was wel goeie entertainment
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: 40k + Guatemalarecap

Bericht door Daan »

Nikki- schreef: vrijdag 7 oktober 2022, 22:00 Heb het daadwerkelijk helemaal gelezen tijdens tandenpoetsen was wel goeie entertainment
:wub:
Melliw Naj
Berichten: 9372
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: 40k + Guatemalarecap

Bericht door Melliw Naj »

Eindelijk gelezen, mooie vakantie. Volgend jaar ook weer zoiets op de planning?
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: 40k + Guatemalarecap

Bericht door Daan »

Melliw Naj schreef: zaterdag 8 oktober 2022, 12:41 Eindelijk gelezen, mooie vakantie. Volgend jaar ook weer zoiets op de planning?
Ja! Idee is om vanaf september een paar maandjes met mijn vriendin door Midden & Zuid Amerika te reizen! Beginnen in Argentinië en dan langzaam naar boven, en eindigen in Mexico.
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: 40k + Guatemalarecap

Bericht door Off-er »

Dat is een mooie vakantie man! Wat je zegt van rondreizen door Zuid-Amerika lijkt me nog best pittig, grenzen over komen in het binnenland schijnt toch best uitdagend. Tenzij je ofcourse gewoon een paar locaties vliegtuig hopt, al past dat niet echt bij een vakantie als je hier hebt gehad :p

Vette shit tho, krijg er direct zin in om weer eens op vakantie te gaan, te lang geleden :")
Afbeelding
Melliw Naj
Berichten: 9372
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: 40k + Guatemalarecap

Bericht door Melliw Naj »

Daan schreef: zaterdag 8 oktober 2022, 13:31
Melliw Naj schreef: zaterdag 8 oktober 2022, 12:41 Eindelijk gelezen, mooie vakantie. Volgend jaar ook weer zoiets op de planning?
Ja! Idee is om vanaf september een paar maandjes met mijn vriendin door Midden & Zuid Amerika te reizen! Beginnen in Argentinië en dan langzaam naar boven, en eindigen in Mexico.
Goede trips zeg. Best jaloers dat ik in mijn studententijd niet heb gedaan. Geniet ervan en maak ze zeker!
Ruthless
Berichten: 15288
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: 40k + Guatemalarecap

Bericht door Ruthless »

Melliw Naj schreef: maandag 10 oktober 2022, 0:06
Daan schreef: zaterdag 8 oktober 2022, 13:31
Melliw Naj schreef: zaterdag 8 oktober 2022, 12:41 Eindelijk gelezen, mooie vakantie. Volgend jaar ook weer zoiets op de planning?
Ja! Idee is om vanaf september een paar maandjes met mijn vriendin door Midden & Zuid Amerika te reizen! Beginnen in Argentinië en dan langzaam naar boven, en eindigen in Mexico.
Goede trips zeg. Best jaloers dat ik in mijn studententijd niet heb gedaan. Geniet ervan en maak ze zeker!
Kan nog steeds toch? Ik ben ook pas echt vakanties gaan doen sinds ik fulltime werk. Of is het voor jou lastiger om 3-4 weken op te nemen?
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Ruthless
Berichten: 15288
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: 40k + Guatemalarecap

Bericht door Ruthless »

Ik meen mij wel te herinneren dat Belgen minder vrije dagen hebben dan wij in Nederland trouwens.
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Melliw Naj
Berichten: 9372
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: 40k + Guatemalarecap

Bericht door Melliw Naj »

Ruthless schreef: woensdag 12 oktober 2022, 15:27
Melliw Naj schreef: maandag 10 oktober 2022, 0:06
Daan schreef: zaterdag 8 oktober 2022, 13:31
Melliw Naj schreef: zaterdag 8 oktober 2022, 12:41 Eindelijk gelezen, mooie vakantie. Volgend jaar ook weer zoiets op de planning?
Ja! Idee is om vanaf september een paar maandjes met mijn vriendin door Midden & Zuid Amerika te reizen! Beginnen in Argentinië en dan langzaam naar boven, en eindigen in Mexico.
Goede trips zeg. Best jaloers dat ik in mijn studententijd niet heb gedaan. Geniet ervan en maak ze zeker!
Kan nog steeds toch? Ik ben ook pas echt vakanties gaan doen sinds ik fulltime werk. Of is het voor jou lastiger om 3-4 weken op te nemen?
Langere tijd werkloos geweest vanwege mentale gezondheid, dat + ging ten kosten van mijn bankrekening (bleef op mijzelf wonen etc). Daarbij nu met inflatie en alleen wonend in een stad dat ik toch wat voorzichtiger ben. Zulke trips zitten helaas even niet in. Qua vakantiedagen zit ik aan 11 a 12 weken en ben verplicht om minimaal 1x per jaar 3 weken vrij te hebben, dus daar ligt het niet aan.

Ik deed juist veel grotere trips toen ik nog thuis woonde. Vrij weinig kosten en werkte 24 uur per week dus kreeg nog wel wat binnen.
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3448
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: 40k + Guatemalarecap

Bericht door Atem_nijo »

Ben ook terug van Mexico, Guatemala en Belize, nu dacht ik hé was Daan ook niet in Guatemala geweest?

We hebben veel dezelfde dingen bezocht/gedaan. Mijn hoogtepunt was het snorkelen op Caye Caulker.
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: 40k + Guatemalarecap

Bericht door Daan »

Grappig! Vond ik opzich ook wel nice, maar vond verder Belize wel echt een heel stuk minder leuk.

Andere hoogte/dieptepunten?
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: 40k + Guatemalarecap

Bericht door Bearserk »

Ruthless schreef: woensdag 12 oktober 2022, 15:28 Ik meen mij wel te herinneren dat Belgen minder vrije dagen hebben dan wij in Nederland trouwens.
belgen zijn elke dag vrij van de ketenen van nederland amai
Afbeelding
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3448
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: 40k + Guatemalarecap

Bericht door Atem_nijo »

Daan schreef: donderdag 27 juli 2023, 22:56 Grappig! Vond ik opzich ook wel nice, maar vond verder Belize wel echt een heel stuk minder leuk.

Andere hoogte/dieptepunten?
Guatamala was sowieso mooiste, jungletocht tijdens de nacht was leuk, bootje varen op Rio Dulce vond ik ook mooi.

Dieptepunt niet echt gehad, ergste was om 24u aan hotel komen en zeggen ze dat onze boeking niet is doorgekomen en geen kamers meer vrij zijn. Of toen we kerkje wouden bezoeken en ineens 2 schoten afgevuurd werden en we terug moesten. Ook een keertje zware storm en letterlijk 5 meter van ons af (zaten in auto) blikseminslag op een elektriciteitspaal en ganse vuurbol, was ff schrikken.

Voordeel van Belize is wel dat iedereen engels spreekt. Niemand in Mexico/Guatemala spreekt engels.

Sowieso een aanrader als je van fauna/flora houdt.
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Plaats reactie